بررسی کامل فیلر Revanesse

بررسی کامل فیلرRevanesse

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

دی 30, 1401
بازدید: 431

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

دی 30, 1401
بازدید: 431

فهرست مطالب

برای کسانی که به زیبایی پوست خود اهمیت می‌دهند و علاقه‌ای به جراحی‌های پلاستیک ندارند، تزریق فیلر یکی از بهترین راه‌ها است. محصولات مختلفی از برندهای گوناگون در زمینه تولید فیلرها یا پرکننده‌ها در بازار وجود دارند. یکی از این برندها، فیلر ریوانس است. برای آشنایی بیشتر شما با این محصول، در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل فیلرRevanesse  بپردازیم.

آشنایی با فیلرRevanesse

ریوانس یک فیلر پوستی محبوب است که توسط شرکتی به نام Prollenium در کانادا ساخته می‌شود. در این محصول نیز مانند دیگر فیلرهای معتبر، از اسید هیالورونیک استفاده می‌کنند. با این ‌حال، این ماده تزریقی از فناوری اتصال عرضی Thixofix بهره می‌برد که باعث می‌شود تزریق آن روان‌تر صورت گیرد و ظاهر طبیعی‌تری را ایجاد کند. مزیت استفاده از این فیلر، دستیابی به ماندگاری بیشتر است.

انواع محصولات برند ریوانس

برند ریوانس فیلرهای متعددی را تولید می‌کند، برخی از محصولات موجود در بازار از این برند عبارت‌اند از:

اولترا (Ultra)

یک ژل هیالورونیک اسید (HA) با ویسکوزیته متوسط و همه‌کاره است که می‌تواند برای اصلاح چین‌وچروک‌ها و چین‌های عمیق‌تر استفاده شود. از این محصول همچنین برای فرم دهی صورت استفاده می‌کنند.

کیس (Kiss)

از این محصول برای آب‌رسانی، حجم‌دهی و شکل دادن به لب‌ها و نواحی اطراف دهان استفاده می‌شود. 

شیپ (Shape)

این محصول از بالاترین ویسکوزیته در بین محصولات ریوانس برخوردار است. از Shape می‌توان برای حجم دادن به نواحی عمیق استفاده کرد. همچنین این محصول می‌تواند به ایجاد برجستگی و لیفت با تأثیر بالا و قابل‌لمس کمک کند.

بیشتر بخوانید: فیلر بینی چیست؟

سافت (Soft)

از این محصول برای برطرف کردن چین‌وچروک‌های اطراف چشم استفاده می‌شود.

چه کسانی می‌توانند از فیلر Revanesse استفاده کنند؟

اکثر مردم کاندیدای خوبی برای استفاده از ریوانس هستند. کسانی که بالای ۲۲ سال سن دارند و در دوران بارداری یا شیردهی نیستند و به مواد موجود در این محصول حساسیت ندارند، می‌توانند از این درمان استفاده کنند. اگر سالم هستید، پیش از استفاده از ریوانس بهتر است توسط متخصص موارد زیر بررسی شوند:

  • نوع پوست
  • شدت چین‌وچروک
  • شلی پوست
  • درمان‌های قبلی
  • تاریخچه پزشکی
  • داروها و مکمل‌ها
  • آلرژی‌های شناخته‌شده

فیلر ریوانس با اسید هیالورونیک فرموله شده است. از آنجا که اسید هیالورونیک به‌طور طبیعی در بدن یافت می‌شود، اکثریت قریب به ‌اتفاق افراد کاندیدای خوبی برای این فیلر خواهند بود. برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که اسید هیالورونیک یک ماده ضد حساسیت است؛ چراکه این مولکول حتی به شکل مصنوعی نیز با شرایط بدن سازگار است.

وضعیت پوست شما

یکی از عواملی که پیش از تزریق فیلر Revanesse باید بررسی شود، وضعیت پوست شما است. برند ریوانس انواع فیلرها را برای درمان چین‌وچروک‌های مختلف تولید می‌کند. با بررسی وضعیت پوست شما مشخص می‌شود که چین‌وچروک‌ها چه عمقی دارند و کدام نواحی نیاز به درمان دارند.

سن شما

عموماً بعد از ۴۰ سالگی، چین‌وچروک‌های صورت نمایان می‌شوند. در سنین پایین‌تر، ممکن است چین‌وچروک‌های سطحی را شاهد باشید که می‌توان با کمک متخصص اقدام به رفع آن‌ها کرد.

روش عملکرد فیلر Revanesse

همان‌طور که گفته شد، ریوانس با اسید هیالورونیک فرموله شده است. با استفاده از این فیلر، ظاهر و نتایج طبیعی‌تری دریافت خواهید کرد.

درمان شما حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و برای دستیابی به نتیجه مناسب، فقط به یک سرنگ از محصول نیاز است. چندین تزریق در مناطقی از پوست شما که دارای خطوط ریز، چین‌وچروک و شلی پوست هستند، انجام خواهد شد.

اثرگذاری فیلر ریوانس چه زمانی معلوم می‌شود؟

مانند هر پرکننده پوستی دیگر، چندین روز طول می‌کشد تا این فیلر به‌طور کامل در لایه‌های زیرپوست شما بنشیند. شما می‌توانید بلافاصله پس از درمان، کمی تفاوت را احساس کنید اما به‌ طور کلی، دو تا چهار هفته زمان می‌برد تا نتایج نهایی این درمان مشخص شوند.

پرکننده‌های مبتنی بر اسید هیالورونیک HA همگی به یک‌شکل عمل می‌کنند. هنگامی‌که HA به پوست تزریق می‌شود، چندین روز طول می‌کشد تا تجزیه شود و توسط عمیق‌ترین لایه‌های پوست جذب شود. پس‌ از این مدت، اسید هیالورونیک موجود در فیلر کمک می‌کند تا رطوبت به سلول‌های پوست شما منتقل شود و حجم پوست شما افزایش یابد.

ماندگاری فیلر Revanesse

ماندگاری فیلر ریوانس چقدر است؟

این درمان برای اکثر بیماران در حدود ۹ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد. این بازه زمانی، Revanesse را به یکی از ماندگارترین فیلرهای پوستی موجود در بازار تبدیل می‌کند.

چه زمانی این درمان باید تمدید شود؟

به‌عنوان یک قاعده کلی، شما باید سعی کنید سالانه درمان‌های بیشتری داشته باشید تا بتوانید از نتایج ثابتی برخوردار شوید. برای اکثر افراد، این بدان معنا است که شما باید هر ۱۲ تا ۱۸ ماه یک‌بار برای درمان مراجعه کنید.

با این ‌حال، اگر متوجه بازگشت چین‌وچروک‌های صورت شدید، می‌توانید زودتر برای تمدید اقدام کنید. همچنین اگر ماندگاری محصول در چهره شما بیشتر از ۱۸ ماه دوام داشته باشد، می‌توانید درمان خود را به تعویق بیندازید.

کارهایی که برای کمک به ماندگاری بیشتر فیلر Revanesse می‌توان انجام داد

امکان دارد فیلر ریوانس برای برخی افراد، ماندگاری بیشتری داشته باشد. برای مثال برای بیماران جوان‌تر، این محصول مدت‌زمان بیشتری باقی می‌ماند. یکی از عوامل تعیین‌کننده در مدت‌زمان ماندگاری فیلر می‌تواند به ژن‌های شما مربوط باشد؛ به‌ویژه سرعت سوخت‌وساز بدن شما از طریق کلاژن و اسید هیالورونیک.

به ‌طور کلی، می‌توان اقداماتی را برای کمک به ماندگاری بیشتر محصول انجام داد. به‌ عنوان ‌مثال، نوشیدن آب کافی و داشتن یک رژیم غذایی متعادل می‌توانند به پوست شما کمک زیادی کنند؛ موارد دیگر عبارت‌اند از:

مراقبت از پوست

محصولات مراقبت از پوستی که هر روز استفاده می‌کنید، می‌توانند برای حفظ یا بهبود نتایج درمان شما بسیار مفید باشند. استفاده از محصولات مراقبت از پوست ضد پیری، به‌ویژه سرم‌ها و مرطوب کننده‌ها، به پوست شما کمک زیادی می‌کند. استفاده از محصولات حاوی کلاژن و اسید هیالورونیک نیز بسیار مهم است، زیرا این محصولات می‌توانند لایه سطحی پوست را بهبود بخشند.

مراقبت در برابر خورشید

محافظت از پوست در برابر نور خورشید نیز مهم است، به‌ویژه به این دلیل که اشعه ماوراء بنفش می‌تواند باعث شود مواد به‌کار رفته در فیلرهای پوستی سریع‌تر در پوست تجزیه شوند. هنگامی‌که قصد دارید در طول روز بیرون از منزل باشید، باید حتماً از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید. این کار باعث می‌شود جلوی از دست دادن اسید هیالورونیک و کلاژن گرفته شود.

مزایای فیلر Revanesse

محصولات ریوانس به صورت تخصصی برای موارد مختلف طراحی و تولید ‌شده‌اند. برای درمان نواحی اطراف دهان، اطراف چشم، نواحی میانی صورت و چین‌وچروک‌های عمیق، محصولات تخصصی تولید شده‌اند. به یاد داشته باشید که فیلرهای ریوانس تأییدیه FDA ایالات متحده را دارند و جزء محصولات پرفروش و پرطرفدار در این کشور هستند. 

یکی دیگر از مزیت‌های این فیلر این است که مواد فعال موجود در آن، با بدن سازگار هستند. به همین دلیل،  احتمال بروز عوارض آلرژیک در اثر استفاده از آن، بسیار پایین است.

جمع‌بندی

محصولات ریوانس به صورت تخصصی برای موارد مختلف طراحی و تولید ‌شده‌اند. برای درمان نواحی اطراف دهان، اطراف چشم، نواحی میانی صورت و چین‌وچروک‌های عمیق، محصولات تخصصی تولید شده‌اند. به یاد داشته باشید که فیلرهای ریوانس تأییدیه FDA ایالات متحده را دارند و جزء محصولات پرفروش و پرطرفدار در این کشور هستند. 

یکی دیگر از مزیت‌های این فیلر این است که مواد فعال موجود در آن، با بدن سازگار هستند. به همین دلیل،  احتمال بروز عوارض آلرژیک در اثر استفاده از آن، بسیار پایین است.

فیلرRevanesse  توسط یک شرکت کانادایی به نام Prollenium Medical Technologies Inc تولید می‌شود. مواد فعال در محصولات ریوانس بر پایه اسید هیالورونیک هستند و به همین دلیل بسیار با بدن سازگاری دارند. از محصولات موجود در بازار از برند ریوانس می‌توان به اولترا، شیپ، کیس و سافت نام برد. هر کدام از این محصولات برای نواحی مختلف صورت کاربرد دارند. درمان با فیلر ریوانس در حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و تأثیر آن از ۲ تا ۴ هفته بعد نمایان می‌شود. ماندگاری این فیلر نیز بین ۹ تا ۱۸ ماه است. فراموش نکنید که برای تزریق فیلر، حتماً به کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر