فیلر Profhilo چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

فیلر Profhilo چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 22, 1401
بازدید: 1610

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 22, 1401
بازدید: 1610

فهرست مطالب

 یک تقویت‌کننده پوست بسیار قدرتمند است که از اسید هیالورونیک ساخته شده است. این محصول مناسب کسانی است که با افزایش سن، خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست خود را از دست داده‌اند. با این درمان، خطوط ریز صورت بهبود می‌یابند و آب‌رسانی به پوست بهتر انجام می‌شود. در این مقاله به این محصول و کاربردهای آن می‌پردازیم. 

پروفیلو چیست؟

پروفیلو یک درمان بازسازی پوست تزریقی است که حاوی یکی از بالاترین غلظت‌های هیالورونیک اسید (HA) در بازار است. این محصول برای افرادی که دارای پوست فاقد حجم و خاصیت ارتجاعی هستند، فرموله شده است.

به‌ جای پرکردن چین‌وچروک‌ها، انتشار آهسته هیالورونیک اسید توسط Profhilo باعث تولید کلاژن و الاستین می‌شود و به رنگ پوست، آب‌رسانی و از بین بردن خطوط ریز کمک می‌کند.

کاربرد Profhilo چیست؟

پروفیلو در بافتی به نام “bioremodeling” تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود پوست شما هموار و مستحکم شود و درخشندگی آن افزایش یابد. به طور خلاصه، این محصول پوست‌های شل و افتاده را بازسازی می‌کند. پروفیلو جایگزینی برای پرکننده‌ها و بوتاکس نیست و می‌تواند در ترکیب با سایر درمان‌ها یا به‌عنوان یک درمان مستقل استفاده شود.

پروفیلو به‌ جای تأثیر روی ماهیچه‌هایی که باعث ایجاد چین‌وچروک می‌شوند، روی کیفیت پوست کار می‌کند. این محصول به ترمیم و جوان‌سازی پوست کمک می‌کند، چهره شما را لیفت می‌کند و ظاهری طبیعی به آن می‌بخشد.

به ‌علاوه خطوط ریز، خطوط بیان و چین‌وچروک‌ها را از بین می‌برد و پوست را هموار و صاف می‌کند. پروفیلو بیشتر برای نواحی صورت استفاده می‌شود، اما می‌توان از آن برای جوان‌سازی گردن، بازوها، زانوها و دست‌ها نیز استفاده کرد.

تفاوت اصلی بین فیلرهای پوستی و فیلر Profhilo

در حالی که فیلرهای پوستی سنتی حاوی اسید هیالورونیک نیز هستند؛ تفاوت اصلی بین این دو درمان این است که پروفیلو باعث افزایش حجم یا تغییر ساختار صورت نمی‌شود. فیلرهای پوستی حجم‌دهی را در یک ناحیه خاص انجام می‌دهند و باعث درخشندگی پوست می‌شوند؛ اما Profhilo رویکردی جامع‌تر اتخاذ می‌کند.

اسید هیالورونیک موجود در پروفیلو متفاوت از روش‌های سنتی به کار برده ‌شده در فیلرهای پوستی، تولید می‌شود. در این محصول، اسید هیالورنیک به طور یکنواخت در سراسر پوست پخش می‌شود تا کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند و پوست را شاداب و هموار سازد.

فرآیند درمان پروفیلو

پروفیلو درست در زیر سطح پوست طی دو جلسه به فاصله چهار هفته تزریق می‌شود. پس از تزریق، به سرعت در زیر پوست پخش می‌شود تا آب‌رسانی را بهبود ببخشد. پس از تزریق، خطر باقی ماندن توده یا گره وجود ندارد و نیازی به ماساژ دادن نیست.

پروفیلو در شعاع دو سانتی‌متری محل تزریق جذب می‌شود، بنابراین برای درمان صورت در مجموع تنها به ده نقطه تزریق نیاز است. یک دوره درمانی پروفیلو شامل دو درمان تزریقی به فاصله چهار هفته است که پس از آن، می‌توانید منتظر آب‌رسانی باشید.

پس از درمان متوجه درخشندگی پوست، ناپدیدشدن خطوط ریز و استحکام پوست خود خواهید شد. دوره‌های دو درمان را می‌توان هر شش ماه یک بار در صورت نیاز تکرار کرد.

پروتکل درمانی پروفیلو

فقط دو جلسه به فاصله یک ماه از یکدیگر لازم است تا فواید Profhilo را روی پوست خود مشاهده کنید. بسته به نوع پوست، می‌توانید بعد از یک یا دو روز پس از تزریق، تأثیر آن را بر پوست خود احساس کنید. برای برخی افراد، ممکن است این زمان تا حدود یک هفته طول بکشد.

با این حال، بهترین نتایج معمولاً هشت هفته پس از اولین جلسه درمان دیده می‌شوند. ماندگاری اثر این محصول روی پوست، شش ماه است. این محصول می‌تواند به‌عنوان یک درمان به‌تنهایی یا در ترکیب با سایر درمان‌های زیبایی استفاده شود.

چه کسانی برای درمان با پروفیلو مناسب هستند؟

هر فردی که روی پوست خود علائم پیری را مشاهده کند، می‌تواند از درمان پروفیلو استفاده کند. محدوده سنی ترجیحی مناسب برای این درمان، بالای ۴۰ سال است. با این حال، افرادی که خارج از گروه سنی ذکر شده هستند نیز می‌توانند از پروفیلو به عنوان یک درمان پیشگیرانه برای استحکام بخشیدن به پوست خود استفاده کنند.

Profhilo

ریکاوری پس از درمان Profhilo

دوران نقاهت پس از درمان، بسیار کوتاه است و شما باید بتوانید بلافاصله پس از تزریق، به فعالیت‌های عادی روزانه «سبک» بازگردید. با این حال، توصیه می‌کنیم در روز اول پس از درمان، از فشارهای فیزیکی و ورزش خودداری کنید و در روزهای اول، سونا یا حمام بخار نروید.

همچنین باید در چند روز اول پس از درمان، از قرارگرفتن در معرض شدید نور خورشید یا اشعه ماوراءبنفش خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی کامل فیلرRevanesse

عوارض جانبی پروفیلو

از منظر ایمنی، Profhilo زیست سازگار است؛ زیرا با استفاده از اسید هیالورونیک طبیعی بدون افزودن عوامل شیمیایی تولید شده است. مانند تمام درمان‌های زیبایی غیر جراحی، خطر عوارض جانبی مانند کبودی جزئی یا تورم در محل‌های تزریق وجود دارد.

این عوارض به صورت نادر اتفاق می‌افتند و در صورت بروز، پس از مدت کوتاهی رفع می‌شوند. پروفیلو برای زنان باردار یا شیرده یا افرادی که به هیالورونیک اسید حساسیت دارند، توصیه نمی‌شود. به ‌علاوه، کسانی که مبتلا به اختلالات خونریزی و دارای سیستم ایمنی ضعیف هستند نیز نباید از این درمان استفاده کنند.

آیا درمان با Profhilo دردناک است؟

تزریق این محصول چندان دردناک نیست. بلافاصله پس از عمل، می‌توانید برجستگی‌های کوچکی را در محل تزریق مشاهده کنید. این برجستگی‌ها در عرض ۲۴ ساعت از بین می‌روند. تکنیک تزریق ابتکاری مورد استفاده در درمان پروفیلو به این معنی است که تنها به پنج تزریق کوچک در هر طرف صورت نیاز است. با این کار، درمان بسیار سریع و بدون درد انجام می‌شود.

جمع‌بندی

Profhilo یک تقویت‌کننده پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک است که به پوست استحکام و درخشندگی می‌بخشد. این محصول همچنین باعث آب‌رسانی به پوست نیز می‌شود. ماندگاری آن حدود شش ماه است و معمولاً دو روز پس از تزریق، نتایج درمانی روی پوست مشاهده می‌شوند.

از این محصول برای جوان‌سازی نواحی صورت، گردن، بازوها، زانوها و دست‌ها می‌توان استفاده کرد. در پایان به یاد داشته باشید که برای تزریق محصولات زیبایی حتماً به کلینیک‌های معتبر و مجهز مراجعه کنید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر