ژل لب نورامیس

ژل لب نورامیس

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 3, 1399
بازدید: 16786

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 3, 1399
بازدید: 16786

فهرست مطالب

ژل لب نورامیس

فیلر هایی هستند از جنس هالورونیک اسید غیر حیوانی، و از نظر زیستی تخریب پذیر هستند. این فیلر ها راه حلی کامل برای درمان خطوط و چروک چهره و افزایش حجم لب ها هستند. فیلر های نورامیس همچنین با بهبود ویژگی های طبیعی صورت، می توانند در فرم دهی به این ناحیه نیز استفاده شوند. این فیلر ها ۶ نوع بوده که به صورت موثر و سریع، اغلب نیاز های بیمار و چین و چروک های صورت او را برطرف می کنند. در ادامه مقاله، مطالب بیشتری را در مورد ژل لب نورامیس مطرح می کنیم.

نحوه انتخاب نوع فیلر نورامیس

نورامیس مزو: این نوع دارای کوچک ترین ذرات بوده و برای رفع خطوط سطحی و بسیار نازک به کار می رود. فیلر نورامیس مزو را باید به ناحیه فوقانی لایه درم، تزریق کرد. این فیلر معمولا برای رفع خطوط سطحی همچون خطوط ریز پیشانی و اطراف دهان و چشم به کار می روند.

نورامیس حاوی لیدوکائین: این نوع دارای کوچک ترین ذرات بوده و برای رفع خطوط سطحی و بسیار نازک به کار می رود. فیلر نورامیس حاوی لیدوکائین را، باید به ناحیه فوقانی لایه درم تزریق کرد. این فیلر معمولا برای رفع خطوط سطحی همچون خطوط ریز پیشانی و اطراف دهان و چشم به کار می روند.

۱۸ نکته که باید قبل از تزریق ژل لب بدانید

نورامیس دیپ حاوی لیدوکائین: ذرات آن اندازه ای متوسط داشته و برای رفع چروک هایی با شدت متوسط به کار می روند. این فیلر در ناحیه میانی لایه درم تزریق می شود. از جمله موارد درمانی نورامیس دیپ، می توان به رفع چروک های ناحیه بین دو ابرو، رفع خطوط گوشه لب، افزایش پری لب ها، درمان جلو تر بودن لب پایین و مشخص کردن خط لب اشاره کرد.

نورامیس ولوم حاوی لیدوکائین: دارای ذراتی بزرگ تر بوده و برای رفع خطوط عمیق تر به کار می رود. در لایه عمقی پوست، و یا سطح لایه زیر جلدی تزریق می شود. از جمله موارد درمانی این فیلر می توان به رفع خطوط عمیق، افزایش حجم لب ها و فرم دهی به اجزای صورت همچون چانه و گونه ها به اشاره کرد.

مزایای ژل لب نورامیس

نورامیس هیالورونیک اسید حاوی ۵ مزیت است.

۱ – مواد طبیعی

این مواد از بافت های بیولوژیکی تهیه شده و به صورت یک ماده یا جسم خارجی در بدن، احساس نمی شوند.

۲ – دارای تکنولوژی بالا

این محصولات با تکنولوژی بالا و طی فرایندی دقیق تولید شده اند. بدین ترتیب کیفیت آن ها بالا بوده، سبب بروز واکنش حساسیتی نشده و بدن آن ها را پس نمی زند.

۳ – ساده، ایمن، سریع و موثر

جای گذاری این فیلر ها در بدن، نیازمند جراحی نبوده، تنها با استفاده از یک سوزن به ناحیه درمان تزریق شده و نتایج آن ها بلافاصله قابل مشاهده است.

۴ – راحت و بدون درد

تزریق فیلر ها هم چون تزریق یک دارو است که بدون درد بوده یا با دردی همراه است که خفیف و برای اغلب بیماران قابل تحمل است.

۵ – مزایای اقتصادی

این فیلر ها هزینه ای بیشتر از محصولات آرایشی و البته کمتر از جراحی پلاستیک دارند.


دکتر گیتا مجیدزاده

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر