تزریق چربی به باسن

همه چیز در مورد تزریق چربی به باسن

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

دی 30, 1400
بازدید: 2432

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

دی 30, 1400
بازدید: 2432

فهرست مطالب

یکی از روش‌های رایج برای خوش فرم‌تر شدن باسن تزریق چربی به آن است. تزریق چربی علاوه بر پر کردن باسن سبب رفع افتادگی و به بیانی بهتر سبب لیفت شدن آن می‌شود. زیرا در برخی از افراد به دلایل مختلف نظیر افزایش سن باسن دچار افتادگی می‌شود که بهترین درمان برای آن تزریق چربی است. پس تزریق چربی به باسن ممکن است مقداری از این چربی تزریق شده توسط بدن جذب شود، به طور متوسط میزان تقریبی جذب آن توسط بدن ۳۰ درصد است.

به همین دلیل هنگام تزریق بیشتر از مقدار مورد نظر تزریق می‌کنند، تا در صورت جذب شخص به اندام ایده‌آل خود برسد. هدف از تزریق بیشتر چربی این است که پس از جذب مقداری از چربی توسط بدن، باسن همچنان تو پر و خوش فرم باقی بماند‌. در این مقاله به توضیح بیشتر در مورد تزریق چربی به باسن می‌پردازیم. برای آگاهی بیشتر در این مورد و کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه کی به باسنش چربی تزریق کرده و هزینه عمل تزریق چربی به باسن تا پایان با ما همراه باشید.

عمل تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن چیست:

تزریق چربی به باسن یک عمل زیبایی باسن محسوب می‌شود، که طرفدارن زیادی دارد. در طی عمل تزریق چربی به باسن پزشک معالج با استفاده از روش‌های مخصوصی که در این زمینه وجود دارد، مقداری چربی از قسمت‌های بدن فرد نظیر شکم و پهلو‌ها بر می‌دارد. چربی برداشته شده از بدن شخص تصفیه شده و پزشک آن را به باسن شخص تزریق می‌کند. در نتیجه این عمل فرم باسن شخص تا حد زیادی برجسته می‌شود. همانطور که می‌دانید باسن برجسته به شما در داشتن اندام زیبا و جذاب کمک می‌کند. روند گفته شده مراحل کلی عمل تزریق چربی به باسن است. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد جزئیات این عمل می‌پردازیم.

نحوه تزریق چربی به باسن:

در ابتدا پزشک معالج ناحیه‌ای که می‌خواهد از آن چربی بردارد را بی‌حس می‌کند. نحوه بیهوشی در افراد مختلف متفاوت است و به شرایط بدنی شخص بستگی دارد. برای بیهوش کردن برخی از افراد از بیهوشی نخاعی استفاده می‌شود. برای برخی دیگر هم بی‌حسی موضعی برای برداشتن چربی کافی است. پس از اطمینان از بی‌حسی ناحیه مورد نظر پزشک معالج چند برش کوچک بر روی پهلو، شکم یا حتی بالای ران‌ها ایجاد می‌کند.

پس از ایجاد شکاف بر روی پوست لوله‌های مخصوصی که لوله‌های توخالی به نام کانول هستند، وارد بافت چربی می‌شوند. در خصوص برش‌های ایجاد شده روی سطح پوست به جهت برداشتن چربی لازم به توضیح است که این برش‌ها بسیار ریز هستند، در برخی موارد به راحتی دیده نمی‌شوند. پس از وارد شدن لوله به بافت چربی با انجام حرکات مشخص شده سبب جدا شدن چربی‌ها می‌شوند. چربی‌های جدا شده با استفاده از یک سرنگ که به کانول وصل است، از بدن خارج می‌شوند. در خصوص میزان چربی خارج شده از بدن لازم به توضیح است که معمولاً سه برابر حجم چربی که قصد تزریق آن به باسن را دارند، از بدن چربی خارج می‌کنند.

در نهایت بافت چربی خارج شده از بدن همراه با خون هست. به همین دلیل نمی‌توان آن را مستقیماً به باسن تزریق کرد. در نتیجه چربی به دست آمده را تصفیه می‌کنند، تا بافت چربی از خون جدا شود. در این مرحله چربی آماده تزریق شدن به باسن است. به جهت تزریق چر

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر