لیزر موهای زائد زیر بغل

هر آنچه باید در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل بدانید

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

فروردین 24, 1401
بازدید: 1433

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

فروردین 24, 1401
بازدید: 1433

فهرست مطالب

لیزر موهای زائد بهترین راه‌حل برای رفع موهای زائد زیر بغل است. به کمک درمانی سریع (کمتر از ۱۰ دقیقه!) و نتایج دائمی آن می‌توانید زیر بغل‌های خود را خیلی سریع به زیر بغل‌هایی صاف تبدیل کنید.

شیو کردن زیر بغل برای چندین سال می‌تواند پوست حساس آن ناحیه را زبر کند. مشکلاتی نظیر رویش موهای زیر‌پوستی و برآمدگی‌های ناشی از اصلاح با تیغ می‌تواند آزاردهنده باشد و حتی باعث زخم شود. لیزر موهای زائد مانع از آسیب به پوست محافظ می‌شود.

لیزر زیر بغل به‌جای اینکه سطح پوست شما را برای رفع موقت موهای زائد خراب کند، با هدف قرار دادن ملانین موجود در فولیکول، ریشه مو را هدف قرار می‌دهد و برای همیشه از بین می‌برد؛ درنتیجه، سطح پوست شما سالم و بدون آسیب باقی می‌ماند.

لیزر موهای زائد زیر بغل با هدف قرار دادن ملانین موجود در فولیکول، ریشه مو را هدف قرار می‌دهد و برای همیشه از بین می‌برد؛ درنتیجه، سطح پوست زیر بغل شما سالم و بدون آسیب باقی می‌ماند.

فواید لیزر موهای زیر بغل چیست؟

لیزر زیر بغل  به دلایل زیر بهترین روش خلاص شدن از موهای زیر بغل است:

– همیشه زیر بغلی صاف و تمیز دارید: دیگر خبری از تیغ و اجبار برای پوشیدن لباس‌های آستین‌بلند نیست، حتی اگر فراموش کنید که زیر بغل خود را اصلاح کنید، به علت دائمی بودن نتایج لیزر همیشه می توانید لباس های بدون آستین بپوشید.

– نیازی به روش های دیگر از بین بردن مو ندارید: برخلاف وکس‌های دردناک، به‌راحتی موهای زیر بغل خود را از بین می‌برید و دیگر موچین یا مواد چسبناک (وکس) را مقابل چشمانتان نخواهید دید.

موهای زائد زیر بغل خود را لیزر کنید تا همیشه زیر بغلی صاف و نرم داشته باشید و یکی از دغدغه‌های کاری روزانه‌تان کمتر شود! بعد از گذراندن جلسات لازم، پوست زیر بغلتان برای مدتی طولانی خواهد بود.

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

لیزر موهای زائد اگرچه ظاهراً جدیدترین فناوری است اما بسیار ساده است. لیزرها پالس‌های انرژی نوری را به عمق پوست ساتع می‌کنند تا فولیکول مو را تخریب کنند. زمانی که فولیکول مو تخریب شود، مو دیگر قادر به رشد نیست.

رشد مو سه مرحله دارد: مرحله رشد فعال، مرحله جایگزینی و مرحله استراحت. لیزر موهای زائد تنها در صورتی مؤثر است که مو در مرحله رشد باشد. زمانی که مو در مرحله جایگزینی یا استراحت باشد، لیزر نمی‌تواند ریشه مو را تخریب کند.

مراجعین برای اطمینان از تأثیر لیزر موهای زائد و هدف‌ قرار دهی مرحله رشد باید ۶-۸ جلسه درمانی را با فاصله ۲ ماه انجام دهند. این کار به بدن مراجعه‌کننده فرصت استراحت می‌دهد و به متخصص لیزر نیز این امکان را می‌دهد تا فولیکول‌های مو را در مرحله رشد هدف قرار دهد.

عملکرد لیزر موهای زائد

لیزر زیر بغل چگونه است؟

خیلی از مراجعین به دنبال پاسخ این سؤال هستند: آیا لیزر موهای زیر بغل درد دارد؟ پاسخ این است که لیزر موهای زائد درد خیلی کمی دارد. در حقیقت، بسیاری از مراجعین در پایان فرایند لیزر بسیار متعجب می‌شوند. شایع‌ترین توصیفی که درباره لیزر می‌شنویم این است که انگار نواری لاستیکی به‌آرامی به پوست شما ضربه می‌زند.

برخی افراد پس از لیزر دچار تحریک پوستی می‌شوند و مشاهده قرمزی و تورم امری عادی است که معمولاً طی چند ساعت از بین می‌رود. استفاده از کیسه یخ معمولاً تنها روش کاهش درد خفیف ناشی از لیزر است.

علاوه ‌بر تخریب مو، برخی افراد ممکن است دچار تغییر موقت رنگ‌دانه‌های پوستی خود شوند. رنگ پوست ممکن است تیره‌تر یا روشن‌تر شود اما این تغییر در اکثر مراجعین پس از چند روز به حالت طبیعی برمی‌گردد.

موارد نادری از واکنش‌های شدیدتر نظیر زخم، تاول و تغییر بافت پوست وجود دارد. این عوارض جانبی اگرچه ممکن است رخ دهند اما بسیار نادر هستند.

لیزر بدن از جمله روش های از بین بردن موهای زائد است که در کلینیک های زیبایی انجام می شود. در این مقاله در مورد هزینه لیزر موهای زائد قسمت های مختلف بدن صحبت می کنیم.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زیر بغل

برای کسب نتیجه بهتر در لیزر موهای زائد زیر بغل باید مواردی را پس از انجام لیزر انجام دهید یا از انجام آن‌ها اجتناب کنید.

پس از لیزر، اجتناب از قرارگیری در معرض نور خورشید ضروری است. اگرچه زیر بغل شما تماس چندانی با آفتاب ندارد، حتماً قبل، حین و پس از جلسات لیزر درمانی قرارگیری در معرض نور خورشید به مدت طولانی را به حداقل برسانید. این اجتناب شامل نور طبیعی و مصنوعی خورشید (نظیر سولاریوم) نیز می‌شود زیرا هردوی آن‌ها باعث خشک شدن و حساس شدن پوست می‌شوند.

تا ۴۸ ساعت پس از لیزر، از لباس‌های نخی گشاد استفاده و از استخر، جکوزی، سونا و فعالیت‌های فیزیکی اجتناب کنید. همچنین از دست زدن به زیر بغل خود اجتناب کنید و با آب ولرم یا خنک‌تر دوش بگیرید. برای دوش گرفتن از آب خیلی داغ یا خیلی سرد استفاده نکنید.

در فواصل جلسات لیزر، لایه‌برداری کنید تا پوست شما برای مرحله بعدی لیزر در بهترین شرایط آمادگی قرار بگیرد. لایه‌برداری باعث تأثیر بیشتر لیزر و اجتناب از رویش موهای زیرپوستی می‌شود.

قبل از اینکه اولین جلسه لیزر خود را ترک کنید، حتماً درباره برنامه مراقبتی پس از لیزر با متخصص لیزر صحبت کنید. با دقت از دستورالعمل‌های لازم پیروی کنید تا متوجه شوید که دقیقاً چه‌کارهایی می‌توانید انجام دهید و از چه‌کارهایی باید اجتناب کنید.

پس به طور خلاصه، این موارد را بعد از لیزر زیر بغل به یاد داشته باشید:

مراقبت های بعد از لیزر موهای زیر بغل

عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل

برای اینکه مزایای لیزر موهای زائد زیر بغل را به حداکثر برسانید، بهتر است به متخصص پوست و یک کلینیک دارای مجوز مراجعه کنی. این کار می‌تواند خطر عوارض جانبی احتمالی لیزر موهای زائد را به حداقل برساند. عوارض جانبی احتمالی لیزر موهای زائد زیر بغل عبارت‌اند از:

لیزر موهای زائد نیز مانند سایر عمل‌های زیبایی نظیر لایه‌برداری شیمیایی ممکن است باعث افزایش حساسیت شما به نور خورشید شود. اگرچه ناحیه زیر بغل معمولاً مانند سایر قسمت‌های بدن در معرض نور خورشید قرار ندارد، اما حتماً از کرم‌های ضد آفتاب برای مراقبت استفاده کنید. در این مقاله، به صورت کامل به عوارض لیزر موهای زائد پرداخته ایم.

این نکات را در مورد لیزر زیر بغل به یاد داشته باشید

در لیزر موهای زائد زیر بغل، انتظار کمی درد را داشته باشید؛ هرچند، در مقابل اینکه دیگر نیازی به وکس، اصلاح یا مراقبت از رشد موهای زیرپوستی ندارید، بهای ناچیزی است.

قبل از اقدام به لیزر با یک متخصص پوست و مو مشورت کنید تا از موارد لازم قبل، حین و پس از لیزر آگاه شوید. مشورت اولیه رمز موفقیت در فرایند لیزر است.

همیشه از داشتن گواهی و مجوز کلینیک لیزر مطمئن شوید. هراسی از سؤال پرسیدن نداشته باشید تا متوجه شوید دقیقا درمان لیزری شما زیر دستان چه کسی و با رعایت چه نکاتی انجام خواهد شد.

لیزر موهای زائد روی افرادی با موهای تیره و پوست روشن بهترین کارایی را دارد. از متخصص خود بپرسید آیا گزینه مناسبی برای لیزر هستید و آیا لیزر بر روی نوع پوست شما کارایی دارد یا خیر. کلینیک‌های حرفه‌ای شما را در مسیر درست هدایت و در تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا لیزر موهای زائد زیر بغل برای شما مناسب است یا خیر، به شما کمک می‌کنند.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر