پرسش از پزشک و پیگیری سوالات

  • تصویر کاربر الناز چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۶۷ مشاهده پرسش
    سلام دکتر وقت بخیر
    دکتر من ۲۴ شهریور(حدود ۲۸ روز پیش)برای اولین بار تزریق بوتاکس پیشانی و خط اخم انجام دادم و دکترم مدل ابروی من رو صاف کرد وهمین باعث شده من پشت پلک بیارم(از قبل داشتم کمی ولی در حد نرمال)و گوشه چشمام افتاده شده البته حالت پتوز نیست ولی خوب پشت پلکم کاملا مشخصه...چیزی که می خوام بدونم اینه که مدت بوتاکسم تموم شه حالت چشمام و پلکم مثل اول میشه ؟؟؟دکتر خیلی نگرانم و میترسم که یوقت دائمی باشه,متاسفانه من مسیرم کرج هست وشاغلم و گرنه حضوری میرسیدم خدمتتون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام معمولا این عوارض دائمی نیستند نگران نباشید، اما حقیقتا بدون معاینه شما هر اظهار نظری غیرعلمی و بی پایه است و برای اظهار نظر باید از نزدیک معاینه شود

  • تصویر کاربر سارا شنبه ۱۰ آذر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۰۱ مشاهده پرسش
    سلام.من ٢۵ سالم هست و توی صورتم خط اشکی و خط لبخند و ماریونت دارم.احساس میکنم بازتوحه به حوان بودن سنم اونقدر عمیق نیستند ولی خیلی بهشون حساس شدم و بیشتر از همه به خط اشکی .ترسی که دارم این هست که با تزریق فیلر گونه یه من کاملا فرم گرد میگیره و خط اشک از بین میره یا ممکن هست که کلا برامده تر یا همچنان گود تر بمونه؟همچنین خودم حس میکنم یک عدم تقارن نا چیز توی صورتم دارم که دقیقا نمیدونم بخاطر زوایای صورتم هست یا احزای صورتم؟شما تزریق فیلر رو توصیه میکنید ؟و برای سنحش قرینه سازی میتنم وقت بگیرم؟ داخل صفحه شما تزریق فیلر خط لبخند و ماریونت باهم بود در حالی مه من قبلا حایی رفتم و تزریق هر کدام رو تقریبا دو میلیون نیگفتند و اصرار داشتند مه فیلر هاشون خاصه که من توی تبلیغات دیدم که restylane بود...و همچنین بعد از تزریق فیلر چهره حالت عادی داره یا از ساعات بعدی شروع به تورم میکنه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۰ آذر ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام دلیل با هم بودن توضیحات این است که این دو ناحیه تزریقشون بسیار شبیه به هم می باشد و مطالب تکراری می شوند، ببینید کاملا بستگی دارد که چه میزان ژل مصرف شود، ممکن است در یک فرد مجموع خط خنده و خط اندوه یک سی سی مصرف شود و در یک فرد ۳ سی سی 
      یک نسخه ثابت برای تمام افراد موجود نیست
      بله ژل رستیلن بسیار معتبر و گران قیمت است، البته از چندماه پیش دیگر در ایران نمایندگی ندارد
      بله عدم تقارن در صورت تقریبا تمام افراد وجود دارد، دلایل بسیاری هم دارد، غذا خوردن با یک طرف، امور دندانپزشکی و... البته می توان تلاش کرد که با ژل بهتر شود، اما باید بدانید اینکه توقع باشد ۱۰۰ بالانس شود تقریبا غیرممکن است
      برای اینکه ببینیم آیا به ژل نیاز دارید یا خیر حتما باید از نزدیک بررسی و معاینه شوید
      اطلاعات کامل در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666

      تعیین نوبت:
      https://gita.drmajidzadeh.com

  • تصویر کاربر حناراد سه شنبه ۲۴ مهر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۲۲ مشاهده پرسش
    با سلام .میخواستم بپرسم من برای لب بالام چه مقدار ژل لازم؟وقیمت به چه صورت است ؟واینکه اگه ژل بزنم چند روز بعدش میتونم عمل بینی انجام بدم ؟کلا ژل لب بهتر قبل از عمل بینی باشه یا بعدش ؟ باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۴ مهر ۹۷( ۷ سال پیش)
      سلام برای اینکه به ژل نیاز دارید یا خیر حتما باید از نزدیک معاینه شوید و اصولا هیچ گاه بیشتر از ۱ سی سی تزریق نمی کنیم برای لب
      برای لب در پله اول، هشت دهم تزریق می کنیم، در صورت نیاز پس از دو هفته مانده ژل تزریق می شود
      اطلاعات کامل در خصوص تزریق ژل:
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر یگانه چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۵۷ مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر
    میخواستم ازتون بپرسم که شما تزریق ژل در استخوان بینى (براى اصلاح فرم بینى ) رو هم انجام میدین؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷( ۷ سال پیش)
      سلام بله در مطب ما آقای دکتر ریاحی انجام می دهند
      اطلاعات بیشتر در مورد انوارع ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر یلدا سه شنبه ۲۴ مهر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۵۹ مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر خسته نباشید.من سه سال پیش تزریق لب انجام دادم.البته این تزریق برای زیبایی نبود،از بچگی عادت داشتم یک ور لبم رو بمکم و یک ور لبم باد داشت مثل یک نخود و برطرف هم نشد.مجبور شدم تو شهرستان خودم که اصلا قبول ندارم شیوه ی تزریق پزشکارو تزریق کنم.و یک ور لبم رو زدن که با اون یکی هماهنگ بشه.نشد ک هیچی.سه سال گذشته هنوزم مواد یک گوشه جمع شده واساده گفتن بیا تخلیه کنیم اصلا دلم نخواست برم.با یک متخصص دیگه تو تهران مشورت کردم گفتن به هیچ عنوان تخلیه نکن یک آمپولی هست اون رو بزن محلول تو لبت حل میشه.خواستم نظر شمارو بدونم.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۴ مهر ۹۷( ۷ سال پیش)
      سلام عزیزم برای اظهار نظر در این خصوص باید حتما از نزدیک معاینه شوید
  • تصویر کاربر مریم سه شنبه ۲۴ مهر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۸۳ مشاهده پرسش
    با سلام
    تزریق چربی از نظر شما بهتر است یا فیلر یا هایفوتراپی
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۴ مهر ۹۷( ۷ سال پیش)
      سلام سلامت باشید
      ببینید تمام مواردی که فرمودید روش های درمانی هستند و به هیچ عنوان نمیشه گفت کدام خوب است و کدام یک بد، مهم تشخیص صحیح است، زیرا یک نسخه ثابت برای تمام افراد موجود نیست
      شما باید معاینه شوید و با توجه به شرایط پوست شما بهترین راهکار درمانی تشخیص داده شود
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۴ مهر ۹۷( ۷ سال پیش)
      اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت ژل و چربی:
      https://drmajidzadeh.com/666
    3. نمایش سایر ۱ پاسخ
  • تصویر کاربر رها چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۴۲ مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر. من میخاستم بدونم تزریق ژل به لب یا همون پروتز لب درد داره ببخشید اینو میگم اخه من خیلى ادم نازک نارنجى هستم وتحملم خیلى کمه میخاستم ببینم اگه درد داره اینکارو انجام ندم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷( ۷ سال پیش)
      سلام عزیزم خواهش میکنم، هیچ ایرادی نداره حق طبیعی شماست که این سوال رو بپرسید
      خیالتون راحت ما به طور کامل عصب ناحیه لب را بی حس می کنیم

      اطلاعات بیشتر:
      https://drmajidzadeh.com/187
  • تصویر کاربر تارا چهارشنبه ۲۳ آبان ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۳۶۱ مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر خسته نباشید🙏من تمایل به تزریق ژل لب دارم ولی خیلی طبیعی و کم چندین مرکز پرسیدم ولی گفتم نیم سی سی تاثیری نداره این درسته؟و باید مبلغ یک سی سی کامل پرداخت کنم!حالا من بیشترین مشکلم ترس از درد این تزریق خیلی درد داره؟؟؟حتی با بی حسی؟؟؟با چی بی حس میشه!معمولا میگن با آمپول دندون پزشکی!درسته؟؟؟نمیدونم دردش تا چه حدیه😔و دومین ترسم کج شدن لبمه ممنون میشم هرچه سریع تر جوابمو بدین🌼🙏🙏🙏
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۳ آبان ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام عزیزم بله ژل های معتبر که معمولا توسط افراد معروف و بازیگرهای مطرح بین المللی استفاده می شوند، حتی یک سی سی آنها حجم چندانی ندارد، به دلیل ایجاد فرم طبیعی
      بله چون سرنگ یک سی سی برای شما باز می شود، و برای دیگران قابل استفاده نیست
      همچنین ما پله پله تزریق میکنیم، در ابتدا کمتر از یک سی سی مابقی ژل نزد خود شما می ماند، دو هفته در صورت نیاز تزریق می شود، در صورتی که نیاز نبود می توانید نگه دارید ۵-۶ بعد اگر مقداری ژل لبتان کمتر شد به رایگان مابقی را تزریق کنید
      در خصوص درد نگران نباشید کل ناحیه لب را بی حس کامل می کنیم
      اطلاعات بیشتر در خصوص ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666


      اطلاعات بیشتر در مورد تزریق لب:
      https://drmajidzadeh.com/187

  • تصویر کاربر یاسمن چهارشنبه ۲۳ آبان ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۴۰۷ مشاهده پرسش
    هزینه تزریق ژل لب و برند ژل و حداقل سی سی
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۳ آبان ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام
      اطلاعات بیشتر در خصوص ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666


      اطلاعات بیشتر در مورد تزریق لب:
      https://drmajidzadeh.com/187

  • تصویر کاربر آزاده چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( ۷ سال پیش) تعداد بازدید: ۲۸۵ مشاهده پرسش
    سلام. میخواستم ببینم بوتاکس عوارض جانبی داره؟ و اینکه بوتاکسی که شما انجام میدین برندش چیه و کجاییه؟ قیمت هم بفرمایید
    مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( ۷ سال پیش)

      سلام اطلاعات کامل:

      https://drmajidzadeh.com/162

درحال دریافت اطلاعات

قوانین پرسش  و پاسخ

توجه داشته باشید که پرسش از دکتر به هیچ عنوان به معنی دریافت وقت ویزیت نیست.

برای رزرو وقت با متخصص یا دریافت مشاروه رایگان از مشاوران مجموعه می توانید از لینک‌های زیر آقدام کنید:

  • به هیچ عنوان سعی نکنید از طریق پرسش و پاسخ اقدام به خود درمانی نمائید زیرا در بسیاری از موارد بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد و حتما باید اقدامات تشخیصی و درمانی طبق صلاحدید پزشک و با در نظر گرفتن جمیع شرایط انجام گردد.
  • بلافاصله پس از پاسخ دکتر به سوال شما، سیستم از طریق ای میل و SMS یا تلگرام به شما اطلاع خواهد داد .همچنین شما می توانید با کلیک روی “دکمه پیگیری سوال قبل” و وارد کردن کد رهگیری به پاسخ سوال خود دسترسی داشته باشید.
  • پس از پاسخ پزشک  و بسته شدن سوال سیستم به صورت خود به خود تمام اطلاعاتی شخصی شما را حذف خواهد کرد.
  • برای پیدا کردن پاسخ سوال خود کد رهگیری را یادداشت نمائید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید: