برداشتن خال و زگیل

روش های برداشتن خال گوشتی و زگیل : پماد، قطره ، روش های خانگی و …

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اردیبهشت 18, 1396
بازدید: 269322

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اردیبهشت 18, 1396
بازدید: 269322

فهرست مطالب

خال یا زگیل، این مهمان ناخوانده ای که اگر بر روی صورت پیدا شود، تمام ظاهر صورت را زیر سوال می برد. روش های متعددی برای برداشتن خال گوشتی و زگیل وجود دارد که در ادامه آمده است.

به جز موارد استثنا که خال به زیبایی صورت می فزاید، در بقیه موارد آزاردهنده است. معمولا خال حاصل تجمع سلول های رنگدانه ای به نام ملانوسیت هستند درون ملانیست ماده ای رنگی به نام ملانین تولید می شود و رنگ تولید شده باعث رنگی شدن سلول های ملانوسیت می شود. توزیع و فراوانی ملانوسیت ها تعیین کننده رنگ پوست هستند، در شرایطی که تجمع بیش از حد از ملانوسیت های در مساحت کوچکی از پوست ایجاد شود، نتیجه آن یک خال می شود که گاهی این تجمع فقط به تغییر رنگ بسنده نمی کند و باعث بالا آمدن پوست هم می شود.

برداشتن خال گوشتی

روش های مختلف برداشتن خال و زگیل

برداشتن خال و زگیل به روش RF هم موثر و هم بدون عوارض می باشد. پس از تابش امواج، محل آن ابتدا قرمز و سپس صورتی شده و در عرض ۳ تا ۴ هفته ، رنگ صورتی کم رنگ و به تدریج محو می شود.

فرد می تواند بلافاصله بعد از استفاده از این روش، به زندگی عادی برگردد، اما بهتر است از ضد آفتاب استفاده کرده و ۴۸ ساعت در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد.

روش های متعددی برای برداشتن خال و زگیل وجود دارد. یکی از روش های مرسوم جراحی است. اما مشکل بزرگ در روش جراحی، لزوم انجام برش عمیق جهت برداشتن خال است. همین برش عمیق موجب ایجاد جای زخم یا اِسکار می شود به همین دلیل برداشتن خال و زگیل با لیزر  بیشتر توسط افراد انتخاب می شود.

دیگر روش های برداشتن خال و زگیل استفاده از تکنیک کرایوسرجری یا به اصطلاح کرایو است. در این روش گاز اکسید نیتروژن به سطح پوستی مورد نظر زده می شود و بر اثر سرمای ایجاد شده عروق خونرسان به آن ناحیه یخ می زند و در نتیجه خونرسانی به ناحیه مختل می گردد اختلال در خونرسانی، مرگ بافتی یا نکروز را به همراه دارد و نهایتا خال به این شکل برداشته می شود از مشکلات مهم و قابل توجه روش کرایو تغییر رنگ ناحیه ی عمل است به این معنی که ناحیه ی درمان شده کم رنگ تر یا پر رنگ تر از ناحیه ی اطراف می شود و متاسفانه تغییر رنگ ایجاد شده به روش های مرسوم پاسخ مناسب نداده و معمولا پایدار است.

از روش های بسیار قدیمی و منسوخ شده، برداشتن خال و زگیل ها به روش حرارتی یا کوتریزاسیون است که به دلیل عدم تعیین دقیق عمق آسیب بافتی و احتمال زیاد در ایجاد اسکار، به خصوص برای برداشتن خال های صورت توصیه نمی شود و تقریبا یک روش منسوخ شده در برداشتن خال و زگیل است.

مردم برای برداشتن خال و زگیل از گزینه های کمی استفاده می کنند. شایع ترین روش آن عمل جراحی و cauterization است. هر دو روش معمولا می توانند به صورت سرپایی در مطب پزشک با استفاده از بی حسی موضعی انجام شوند. با این حال، احتمال بروز زخم وجود دارد، به خصوص اگر دارای ریشه های عمیق باشد.

کسانی که به دنبال یک راه ساده تر برای برداشتن خال و زگیل بدون ایجاد زخم هستند ممکن است لیزر را برای پاسخ به مشکلشان انتخاب کنند. لیزر یکی از گزینه های قابل قبول برای مقابله با نگرانی های پر دردسر است، اما تنها در شرایط خاص.

از بین بردن خال گوشتی

درمان خال گوشتی به روش‌های خانگی

خال گوشتی از جمله مشکلات پوستی شایع است که امکان ایجاد آن در هر قسمت از صورت و بدن وجود دارد. اغلب خال‌ها در دوران کودکی ایجاد می‌شوند و تا بزرگسالی همراه فرد هستند. برخی از افراد معتقدند که خال‌های صورت سبب زیبایی آن می‌شوند، در مقابل افرادی هم هستند که از خال گوشتی به عنوان عاملی برای زشت شدن صورت یاد می‌کنند. به هر حال برای برداشتن خال گوشتی پوست راه‌های مختلفی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به پماد برای برداشتن خال گوشتی یا دانستن اسم قطره برداشتن خال گوشتی اشاره کرد. در این قسمت از مقاله به توضیح بیشتر در مورد برداشتن خال گوشتی به روش خانگی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

سرکه سیب

یکی از راه‌های از بین بردن زگیل گوشتی استفاده از سرکه سیب است. استفاده از این ماده برای درمان خال گوشتی یک روش خانگی، کم هزینه و مؤثر محسوب می‌شود. نکته مثبتی که در مورد استفاده از سرکه سیب وجود دارد این است که قابل استفاده برای خال‌های صورت و بدن می‌باشد. علاوه بر این، طریقه استفاده از آن هم بسیار آسان است.

به منظور استفاده از سرکه سیب برای درمان خال گوشتی تنها به مقداری سرکه سیب و پنبه نیاز دارید. با استفاده از پنبه به میزان مورد نیاز سرکه سیب را بر روی خال خود بمالید و بگذارید که سرکه سیب به مدت یک شب بر روی خال شما بماند. برای راحتی بیشتر می‌توانید شب قبل از خواب بر روی خال خود سرکه بزنید و صبح آن را بشویید.
برای کسب نتیجه بهترمی‌توانید این عمل را به مدت ده شب پشت سر هم تکرار کنید. سرکه سیب دارای خاصیت اسیدی است. اسیدی بودن سرکه سیب سبب می‌شود تا استفاده از آن سبب کمرنگ و کوچک شدن خال‌های پوست شود.

آناناس و نمک دریایی
یکی دیگر از راه‌های خانگی برای برداشتن خال استفاده موضعی از آناناس است. این روش خانگی در صورت استفاده صحیح و منظم می‌تواند تأثیر مثبتی بر روی درمان خال گوشتی داشته باشد. به منظور از بین بردن خال گوشتی با استفاده از آناناس لازم است در ابتدا مقداری آب تازه آناناس تهیه کنید. سپس مقداری نمک دریایی را با آب آناناس مخلوط کنید. در این قسمت لازم به توضیح است که افزودن نمک دریایی به آناناس برای از بین بردن خال گوشتی اختیاری است.

می‌توانید با استفاده از پنبه آب آناناس را به تنهایی یا به همراه نمک دریایی به خال خود بمالید. سپس باید صبر کنید تا آب آناناس بر روی پوست شما خشک شود. به طور معمول پیشنهاد می‌شود که آب آناناس یک شب بر روی پوست بماند. برای نتیجه دهی بیشتر، بهتر است روزی چند مرتبه تا دو هفته این روش را تکرار کنید. آناناس با دارا بودن اسید سیتریکی نقش زیادی در کمرنگ شدن خال‌های گوشتی دارد.

عسل
عسل یک ماده پر خاصیت است که در بیشتر درمان‌های خانگی از آن استفاده می‌شود. خواص منحصر به فرد عسل سبب شده تا برای برداشتن خال هم مؤثر باشد و از آن به عنوان یک راه برای از بین بردن زگیل گوشتی یاد کرد. استفاده از عسل برای برداشتن خال گوشتی بسیار آسان است. به این منظور کافیست صبح و شب مقداری عسل را بر روی خال مورد نظر بمالید. به طور کلی استفاده منظم از روش‌های خانگی نظیر عسل می‌تواند به اندازه پماد برای خال گوشتی مؤثر باشد. چه بسا استفاده منظم از این روش‌ها شما را از اسم قطره برداشتن خال گوشتی یا پماد برداشتن خال بی‌نیاز کند. استفاده از عسل به روش گفته شده یکی از روش‌های استفاده از عسل است.

روش دیگر این است که از عسل به عنوان پماد برداشتن خال گوشتی استفاده کنید‌. در این روش باید مقداری عسل بر روی خال مورد نظر بمالید و سپس روی آن را با چسب زخم بپوشانید و بگذارید چند ساعت بماند. در خصوص این روش استفاده از عسل لازم به توضیح است که تنها باید یک بار در طول روز اجرا شود، زیرا استفاده بیشتر از آن ممکن است در برخی افراد ایجاد حساسیت کند‌.

روش برداشتن خال و زگیل با لیزر

برداشتن خال و زگیل با استفاده از لیزر، با بی حسی موضعی انجام می شود. سپس از لیزر برای حذف رنگدانه ی موجود در خال استفاده می شود. سپس رنگدانه ها با فرآیندهای طبیعی بدن دفع می شوند. یک حباب بر روی خال ایجاد می شود که در نهایت کنده می شود.

آن ناحیه ممکن است چند روز پس از عمل تیره تر شود. با این حال، می توانید آن را توسط لوازم آرایشی پوشش دهید. بیماران باید حداقل ۶ هفته در معرض نور آفتاب قرار نگیرند و در هنگام خروج از خانه از کرم ضد آفتاب استفاده کنند.

این روش به طور کلی ایمن است و خطر زخم شدن آن ، حداقل (حدود ۱ درصد) است. دردناک بودن آن بستگی زیادی به آستانه ی درد بیمار دارد. بعضی از مردم طی این روش احساس سوزن سوزن شدن دارند.

پماد برداشتن خال گوشتیبرداشتن خال و زگیل به روش جراحی

سه روش برای جراحی وجود دارد:

تراشیدن و برداشتن ، بیوپسی پانچ و عمل جراحی 

تراشیدن و برداشتن برای خال هایی استفاده می شود که بر روی پوست رشد کرده اند . در این روش ، پزشک یک بی حسی موضعی را در اطراف ناحیه ی خال اعمال می کند و از یک چاقوی کوچک و تیز استفاده می کند تا سطح خال را ببرد تا با پوست اطرافش فرسوده شود. تکنیک بیوپسی پانچ که معمولا برای خال های پوستی کوچکتر استفاده می شود، شامل استفاده از یک دستگاه خاص برای پانچ کردن یک تکه از پوست می باشد.

خال های پوستی که صاف یا بدخیم هستند معمولا با عمل جراحی برداشته می شوند جراح خال را کاملا از بین می برد و زخم را بخیه می زند.

اسم قطره برداشتن خال

مزایا و معایب برداشتن خال گوشتی و زگیل با لیزر

۱- مزایا

مزیت اصلی این روش غیر تهاجمی بودن آن است. از آنجا که هیچ برش یا سوزشی در پوست وجود ندارد، خطر عفونت به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

لیزر همچنین قادر به دسترسی به مناطقی از بدن مانند صورت یا بینی است که ممکن است درمان با استفاده از روش های دیگر دشوار باشد. در نهایت، چندین خال و زگیل در یک جلسه درمان می شوند.

۲- معایب

یکی از معایب اصلی لیزر این است که نمی تواند به داخل پوست نفوذ کند. بنابراین، تنها قادر به درمان خال های سطحی است.
یکی دیگر از معایب آن این است که لیزر خال را از بین می برد. افرادی که می خواهند از این روش استفاده کنند، ابتدا باید قبل از انجام این روش، عوامل سرطانی مورد آزمایش قرار گیرند.

پماد برداشتن خال

بهترین روش برداشتن خال چیست؟

حقیقتا این پرسش از پایه اشتباه است، زیرا تمام خال ها یکسان نبوده و یک نسخه ثابت برای تمام افراد موجود نیست. روش های رایج برداشت خال عبارتند از:

اما اینکه صرفا گفته شود کدام روش برای تمام افراد مناسب است پاسخ غیر علمی است. ابتدا باید از نزدیک معاینه شوید پس از بررسی تشخیص داده می شود آیا اصلا برداشتن آن خال به صلاح است یا خیر، گاهی حتی به معاینه هم محدود نمی شود و نیاز به نمونه برداری و پاسخ آزمایشگاه است. پس از آن می توان بهترین شیوه را انتخاب و خال ها را برداشت.

هزینه ی برداشتن خال و زگیل با لیزر

هزینه ی لیزر بسته به پزشک ، منطقه ی جغرافیایی که در آن زندگی می کنید ، میزان و تعداد خال ها و زگیل ها متفاوت است. در نظر داشته باشید که بعضی از روش ها ممکن است بیش از یک درمان نیاز داشته باشند. قبل از انجام آن، مطمئن شوید که پزشک تعداد درمان را ارزیابی کند.

به طور متوسط ​​هزینه برداشتن خال و زگیل به عواملی از جمله شکل، اندازه و محل آن در بدن بستگی دارد.  برداشتن چاله های بزرگ، هزینه بیشتری در بردارد. خال هایی که بیشتر در معرض دید هستند باید با ظرافت بیشتری برداشته شوند و در نتیجه قیمت بیشتری را در بردارند. نوع تخصص دکتری که کار برداشتن را انجام می دهد نیزدر قیمت ها تاثیر می گذارد. متخصصانی مانند یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک هزینه بیشتری نسبت به پزشک عمومی می گیرند. در مجموع باید گفت در خصوص هزینه، حقیقتا به هیچ عنوان بدون معاینه امکان پذیر نیست.

پس از برداشتن خال و زگیل چه باید کرد؟

  • بعد از این روش، شما باید یک لایه پماد و یک باند بر روی محل بگذارید.
  • محل را یک بار یا دو بار در روز با آب یا پراکسید هیدروژن تمیز کنید.
  • بعد از تمیز کردن زخم، پماد و باند را اعمال کنید.
  • این مراحل باید تا زمانی که زخم بهبود یابد تکرار شوند.

رادیوفرکانس یا rf برای برداشتن خال و زگیل و تومورهای پوستی استفاده می شود. این روش شامل انتقال امواج رادیویی به پوست برای حذف یا تغییر یک ضایعه است. انواع مختلفی از الکترود ها بسته به نوع ضایعه استفاده می شوند، به عنوان مثال سوزن ، سیم حلقوی ، تیغه ی چاقو و غیره. انتظار می رود تورم جزئی، قرمزی، کبودی و حساسیت در منطقه به مدت چند روز پدیدار شود. با این وجود، خونریزی به علت انعقاد بافتی در طول درمان وجود ندارد. قیمت های خصوصی برای جراحی رادیو تراپی بستگی به اندازه و وضعیت خال دارد. هزینه ی برداشت زگیل ها یا تومور های پوستی حدودا از ۱۰۰ پوند شروع می شوند.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر آرمین شنبه ۲۳ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 399 مشاهده پرسش
    آیا می شود خال زگیلی را در یک جلسه با لیزر برداشت؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۳ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر معمولا برای برداشت خال از لیزر یا جراحی سرپایی استفاده میشود که بستگی به نظر پزشک متخصص دارد که معمولا با یک جلسه هم برطرف نمیشود باید حتما تشریف بیارین تا از نزدیک ویزیت بشین و دوره درمان براتون شروع بشه
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۳ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      هم جنین شما میتونی همه روزه از ساعت 8 تا 10 شب ب اه همکارانم در بخش روابط عمومی تماس بگیرین تا نزدیک ترین وقت رو براتون رزرو کنند
    3. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۳ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      02126806595
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدی سه شنبه ۷ بهمن ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 474 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشیدچطورخال صورتم راازبین ببرم
    1. تصویر کاربر مهدی پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام جواب سوال من ندادید مهدی ام برداشتن خال
    2. تصویر کاربر مهدی پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)
      جواب سوال مهدی ملکی درموردخال برداشتن چی شد
    3. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۷ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام وقت بخیر در مورد برداشتن خال حتما باید تشریف بیارین حضوری با پزشک متخصص ویزیت داشته باشین معمولا با جراحی یا لیزر برداشته میشه. شما میتونین با همکارانم در بخش روابط عمومی تماس بگیرین تا در وقتتون رو رزرو کنند
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر سمیه شنبه ۲۲ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و ادب
    من دچار ریزش شدید مو شدم. سالهاست با این مسئله مواجه هستم. پزشکان، مشکلات ژنتیکی و هورمونی را بعنوان دلیل اصلی ریزش موهایم بیان کردند اما درمان مناسبی ارائه ندادند. به دنبال راه چاره با شما تماس گرفتم.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۲ آذر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام سمیه عزیز ریزش مو دلایل بسیاری داره که ژنتیک و استرس موثرترین اونها هستند برای حل مساله اول باید نتایج آزمایشتون اگر مربوط به (حداکثر 3 ماه پیش باشد) بررسی شود و درمان دارویی متناسب انجام شود برای ویزیت با آقای دکتر ریاحی که متخصص بیماری های پوست و موی مجوعه هستند می توانید هم ویزیت حضوری و هم ویزیت آنلاین شوید
      تعیین نوبت حضوری:
      شماره تماس مطب: ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵ ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۵ – ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۹ – ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۵۷
      تعیین نوبت آنلاین:
      https://drmajidzadeh.com/visitonline


       

  • تصویر کاربر milad سه شنبه ۱۴ مرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 389 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام فراوان
    صورتم چند سال قبل جوشهای قرمز و متورم شدیدی زد که با دارو یکم بهتر شد و اما بشدت جای جوشها گودی عمیق و پوست جمع شده
    اما حالا دو هفته دو طرف بینی جوش قرمز زده
    لطفا بگید چیکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۴ مرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام این ممکنه پیودرما فیشیال باشه و حتما باید از نزذیک معاینه بشید براتون آزمایش نوشته بشه و درمان دارویی شروع بشه با توجه به ماهیت کیستیکی که ضایعات دارند برای اینکه جای جوش نگذارند هر چه زودتر باید درمان شروع شود
      برای این موارد آقای دکتر ریاحی روزهای شنبه تا چهارشنبه تشریف دارند و تلفنی تعیین نوبت فرمایید

  • تصویر کاربر نوری یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 392 مشاهده پرسش
    با سلام
    برداشتن زگیل با روش کرایو حدودا چقدر هزینه داره؟ از چقدر تا چقدر ممکنه باشه
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      ابتدا لازم ست از نزدیک معاینه شوید تا تشخیص داده شود چه راه درمانی برای شما مناسب است و هزینه آن هم مشخص شود.

  • تصویر کاربر مهدیه یکشنبه ۱ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 396 مشاهده پرسش
    سلام روی پیشونی پسرم یه زگیل هست ک دوبار بردم دکتر پوست سوزوندش اما باز درامد.ایا پمادی هست ک بزنم.سن پسرم6سال
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      یک نسخه ثابت برای تمام افراد موجود نیست، در این خصوص حتما باید از نزدیک معاینه شوند تا تشخیص داده شود کدام راهکار مناسب شرایط پوست ایشون هست.

  • تصویر کاربر سمیرا یکشنبه ۱ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 395 مشاهده پرسش
    سلام .از گردن تا زیر سینه هایم حدود پنجاه زائده گوشتی دارم که ارثی میباشد سه مرتبه تا کنون انها را برداشته اما مجدد رشد میکند.به لباسهایم گیر میکند و مزاحم هستند هزینه برداشتن پنجاه خال حدودا چقدر میشود.یکبار با قیچی برایم برداشتند یکبار با تیغ آنهارا بریدند و یکبار هم حدود سی تا از آنها را سوزاندند میخواستم بدانم شما با چه روشی آنها را بر میدارید.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      در این خصوص لازم هست حتما از نزدیک معاینه شوید تا درمان مناسب با شرایط شما برایتان صورت گیرد.

  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۱۷ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 385 مشاهده پرسش
    سلام، نود درصد سوالهایی که ملت پرسیدن شما گفتید باید مراجعه حضوری باشه ، خوب اصلا مزیت این سوال و جواب اینجا چیه!!!! هر کسی یه چیزی پرسیده و تمام جوابها یکسان. به نظرم کلا این سیستم رو بردارید خیال خودتون هم راحت کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۷ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام اگر جواب های غیرعلمی بهتون داده بشه، شما احتمالا خوشحال تر میشید
      اینکه با یه شرح حال ساده توقع دارید که قضاوت کنیم ژل شما اصل بوده یا نه؟ قطعا اگر خیلی ساده بگیم بله ژلتون فیک بوده یا پزشکتون خطا کرده شما خوشحال میشید قطعا
      خیر به هیچ عنوان ما چنین اجازه ای به خودمون نمی دیم
      دوست عزیز علم پزشکی و دادن تشخیص نیازمند معاینه بالینی هستش و گاها در خصوص ژل ها، بررسی نتیجه سونوگرافی و تگ ژلی که تزریق که باز هم گاهی با هر سه اینها تشخیص سخت هست و تشخیص حتی دو پزشک با هم متفاوت! چطور توقع دارید با ۳ خط شرح حال ناقص ما اجازه قضاوت داشته باشیم
      دوست عزیز این سیستم پرسش و پاسخ برای حل عوارض تزریق شما ایجاد نشده
      صرفا برای اطلاع رسانی در خصوص جزییات خدمات مجموعه ما هستش و از اینکه وظایفمون رو در مقابل شما کم انجام دادیم عذر می خواهیم

  • تصویر کاربر Darya جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 381 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    میخواستم بپرسم آیا عارضه پوست مرغی با لیزر قابل درمانه؟چون واقعا داره اذیتم میکنه مخصوصا اینکه احساس میکنم تبدیل به لک هم شدن و اینکه در بخش وسیعی از دستامه تقریبا روی بازوها و ساعدها
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      اگر منظور شما لیزر موهای زائد هست که خیر تاثیری ندارد لیزر موهای زائد فقط بر رنگدانه مو تاثیرگزار هست لازم هست شما از نزدیک معاینه شوید 

  • تصویر کاربر فرهاد جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 387 مشاهده پرسش
    سلام خانم خوبید انشالله ببخشید من موهام خیلی میریزن نمیدونم چیکار کنم هر شامپویی هم استفاده میکنم موثر نیست چیکار باید بکنم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      علل متفاوتی برای ریزش مو وجود داره که برای اظهار نظر درمورد اینکه چه راه درمانی برای شما مناسبه باید از نزدیک معاینه شوید.

درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر