۱۸ نکته ضروری که باید قبل از لیزر موهای زائد بدانید!

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

خرداد 27, 1397
بازدید: 173583

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

خرداد 27, 1397
بازدید: 173583

فهرست مطالب

چنانچه به دنبال روشی نسبتاً دائمی برای حذف موهای زائد هستید، لیزر موهای زائد می‌ تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

اگر قصد انجام لیزر موهای زائد دارید قطعا سوالاتی ذهنتان را درگیر کرده است. در این مطلب ۱۸ نکته به صورت جزئی در مورد لیزر موهای زائد پرداخته می‌ شود. 

۱- لیزر موهای زائد با یک جلسه معجزه نمی کند.

این درمان با استفاده از لیزر های سازگار با پوست و مو انجام می ‌شود. در این روش پرتوهای متمرکز نور به صورت مستقیم به سمت رنگ ‌دانه های فولیکول مو شلیک شده که موجب از بین رفتن فولیکول مو و در نهایت جلوگیری از رشد مجدد مو می ‌شود. تداوم در انجام لیزر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تنها یک جلسه معجزه نمی کند.

کرم ضد آفتاب خوب

۲- اجتناب از نور خوشید قبل از لیزر

برای لیزر موهای زائد باید به مدت حداقل ۴ هفته از بودن در معرض آفتاب یا برنزه کردن اجتناب کرد. از این رو چنانچه جزو افرادی هستید که مدت زمان زیادی را در معرض نور آفتاب می ‌گذرانید، تابستان برای شما زمان مناسبی برای انجام این عمل نیست. به همین دلیل بسیاری از افراد این عمل را به فصل پاییز یا زمستان موکول می ‌کنند.

۳- شیو کردن قبل از لیزر

نکته ای که حائز اهمیت است، شیو کردن موهای زائد قبل انجام لیزر است. در لیزر موهای زائد برخلاف استفاده از وَکس که باید موها بلند باشند، باید موهای زائد را قبل از انجام عمل لیزر اصلاح کرد. 

علاوه بر این چنانچه به تازگی برای اصلاح موهای زائد از وَکس استفاده کرده اید نیز نمی توانید برای عمل لیزر اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که لیزر رنگ ‌دانه های فولیکول را هدف قرار می ‌دهد، لذا باید فولیکول در جای خود وجود داشته باشد.

از این رو اصلاح موهای زائد قبل از انجام عمل لیزر با استفاده از تیغ بهترین گزینه خواهد بود.

 ۴- آزمایش کردن لیزر بر روی محل کوچکی از پوست توسط پزشک

متأسفانه پوست برخی افراد نسبت به لیزر به خوبی واکنش نمی دهد و مواردی مانند اختلال در رنگ ‌دانه ها، تغییر رنگ و زخم را به دنبال دارد. لذا به دلیل جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی پزشک در افرادی که مشکوک به عارضه هستند قبل از انجام عمل، دستور می دهد که لیزر را بر روی قسمت کوچکی تست کنند. البته شایان ذکر است با پیشرفت تکنولوژی های لیزر، خیلی دیگر این نوع تست ها نیاز نیست و صرفا برای تست میزان درد برای مراجعه کننده قابل انجام است.

لیزر موهای زائد زیر بغل۵- تأثیر لیزر بر روی پوست پس از چند ماه

تأثیر شگفت انگیز لیزر موهای زائد پس از پنج الی شش جلسه لیزر میسر خواهد بود.

مطلب مرتبط: معرفی بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد

۶- متغیر بودن زمان انجام عمل لیزر

زمان انجام عمل لیزر بسته به محل مورد نظر متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال لیزر ناحیه زیر بغل به سرعت انجام می ‌شود در حالی ‌که لیزر پاها و پشت، زمان‌بر تر خواهد بود.

۷- لیزر نواحی اطراف چشم

اطراف چشم یکی از خطرناک ترین نواحی برای انجام عمل لیزر است و باید حتماً از محافظ چشم که توسط پرسنل مطب به بیمار داده می ‌شود، استفاده کرد، همچنین لیزر در این نواحی با احتیاط بسیار انجام می شود.

۸- زمان مناسب شیو قبل از لیزر

حتما سعی کنید از زمان شیو تا انجام لیزر، ۲۴ ساعت زمان بگذرد، این عمل باعث می شود از هر گونه التهاب غیرعادی جلوگیری شود.

 ۹- نتیجه مؤثر مستلزم تداوم در درمان است

جالب است بدانید فولیکول های مو دارای چرخه رشد هستند. به همین دلیل کسانی شاهد بهترین نتیجه خواهند بود که هر ۴۵ الی ۶۰ روز به منظور افزایش پتانسیل زاپین zappin تحت عمل لیزر قرار بگیرند. این بازه زمانی باعث ریزش خودبه‌خودی موهای مرده خواهد شد.

۱۰- لیزر پس از آفتاب یا سولاریوم

این عمل به طور کامل ممنوع است، مشکل رنگ پوست شما نیست چون لیزر ND:YAG مخصوص پوست های تیره و برنزه است، اما مادرزاد، پوستی که به وسیله آفتاب و سولاریوم برنزه شده است، بسیار خشک و مستعد آسیب است و انجام هر گونه لیزر درمانی ممنوع است.

۱۱- انجام عمل بر روی برخی از انواع پوست سخت است اما نه غیر ممکن

فولیکول موهای تیره بر خلاف موهای بلوند و خاکستری معمولاً برای درمان آسان تر هستند، زیرا لیزر به صورت مستقیم به رنگ ‌دانه های آن‌ ها اصابت می‌ کند.

لیزر پوست های تیره رنگ نیز می ‌تواند سخت اما نه غیر ممکن باشد.  لیزر موهای زائد می ‌تواند بر روی انواع پوست های تیره مانند پوست های برنزه و آفریقایی نیز انجام شود. لیزر ND:YAG مخصوص نواحی تیره است، البته تیره و برنزه مادرزاد، نه افرادی که با آفتاب و سولاریوم پوستشان برنزه شده است.

لذا به منظور جلوگیری از تغییر رنگ رنگ ‌دانه ها، بهترین راه مشورت با پزشک قبل از انجام عمل است.

لیزر موی زائد

۱۲- درد ناشی از عمل لیزر

صادقانه باید گفت انجام لیزر با اندکی درد همراه است اما باید به خاطر داشت که نتایج بلند مدت این عمل، ارزش نیم ساعت تحمل درد را دارد. در تکنولوژی های جدید دستگاه های لیزر وجود خنک کننده ها در دستگاه درد لیزر را تا حد زیادی کاهش می دهد. در صورت درد بیش از حد می توان از بی حس کننده نیز برای فرد استفاده شود.

۱۳- استفاده از کرم ضد آفتاب پس از لیزر

استفاده از کرم ضد آفتاب پس از لیزر بسیار ضروری است؛ زیرا پوست بسیار حساس می ‌شود که باید تا حد ممکن از آن مراقبت کرد.

۱۴- پرهیز از کندن موهای زائد پس از لیزر

پس از عمل لیزر، اصلاح موهای زائد با استفاده از تیغ گزینه مناسبی است هرچند استفاده از موچین برای خارج کردن فولیکول های مو به هیچ عنوان توصیه نمی ‌شود. بیرون کشیدن فولیکول های مو پس از لیزر (مثل اپیلاسیون و وکس) موجب اخلال در عملکرد لیزر موهای زائد می ‌شود لذا برای به دست آوردن نتیجه مطلوب پس از لیزر، باید اجازه بدهید ریزش موها به صورت خودبه‌خودی یا پس از گذشت حداقل دو هفته به وسیله شیو باشد باشد.

زدن عطر بعد از لیزر

۱۵- پرهیز از مصرف عطر و ادکلن

به مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت پس از لیزر موهای زائد از مصرف هرگونه عطر و ادکلن و همچنین دوش آب گرم باید پرهیز کرد. در هفته اول نیز می‌ توان از دوش آب ولرم استفاده کرد.

۱۶- آیا لیزر موهای زائد روشی ایمن است؟

لیزر موهای زائد در صورتی که توسط متخصص پوست و مو انجام شود بسیار مفید و مؤثر است. لیزر موهای زائد روشی ایمن، سریع و مؤثر برای رهایی از موهای زائد است.

۱۷- آیا لیزر موهای زائد ارزش دارد؟

لیزر موهای زائد حذف صددرصدی موهای زائد را تضمین نمی ‌کند اما گاهی ممکن است رشد مجدد به صورت پراکنده در برخی قسمت ها به چشم بخورد که با یک لیزر یادآور سالانه مشکل حل می شود. به طور کلی لیزر موهای زائد، برای شما رهایی از شر موهای زائد زبر و خشن را به ارمغان می آورد.

آیا موهای نازک و کرکی را می توان لیزر کرد؟

آیا لیزر موهای زائد صورت باعث ضخیم شدن موها می شود؟ مکانیزم تمام لیزرها یکسان است: جذب توسط رنگدانه ها، پس اگر مویی کرکی و بور باشد هیچ لیزری موثر نخواهد بود، اینکه گفته می شود یک دستگاهی موثر است یا خیر، اصلا چنین چیزی از نظر علمی نداریم و تبلیغات غیرواقعی است، حتی در نواحی مانند صورت، بازو و… در برخی از افراد (مجدا تاکید می شود: در برخی افراد) قابلیت این را دارد شاهد تاثیر معکوس باشیم.

مراقبت‌های بعد از لیزر مو‌های زائد

_ به طور کلی روند لیزر مو‌های زائد به این صورت است که با آسیب وارد کردن به فولیکول مو‌های زائد از رشد مجدد آن‌ها جلوگیری می‌کند. در توضیح فولیکول مو می‌توان گفت فولیکول‌ها ارگان‌هایی هستند که در لایه میانی پوست قرار گرفته‌اند. اندازه این فولیکول‌ها بسیار کوچک است. کار اصلی این ارگان‌هایی که در لایه میانی پوست هستند، کمک به رشد مو‌های زائد است‌. در روند لیزر کردن با استفاده از فناوری خاصی به این فولیکول‌ها و پوست اطراف آن صدمه میز‌نند. آسیب وارد شدن به فولیکول‌های مو از رشد مجدد مو‌های زائد جلوگیری می‌کند.

هدف از توضیح فرایند لیزر این بود که بدانید در طی لیزر به فولیکول‌های ناحیه مورد نظر آسیب وارد می‌شود بنابراین شخص باید مراقبت کند تا آسیب بیشتری به ناحیه مورد نظر وارد نشود. به عنوان مثال وکس کردن، لایه‌برداری و سایر روش‌هایی که روی سطح پوست انجام می‌شوند، مانند جوانسازی در چند روز اول پس از لیزر نباید انجام شوند. حداقل زمانی که مجاز به استفاده از سایر روش‌های لایه‌برداری نیستنید، ۴ یا ۵ روز است. پس از گذشت این مدت هم بهتر است با مشورت پزشک خود از سایر محصولات یا روش‌ها استفاده کنید.

_ دانستید که لیزر مو‌های زائد سبب آسیب وارد شدن به فولیکول مو و گرم شدن آن‌ها می‌شود‌. این موضوع سبب می‌شود تا بعد از پایان روند درمان ناحیه مورد نظر گرم‌تر از حد معمول باشد. به بیانی بهتر دمای ناحیه‌ای که لیزر شده است از دمای معمولی بدن بیشتر می‌شود. به همین دلیل بعد از لیزر باید از انجام هر گونه حرکت و فعالیتی که سبب گرم‌تر شدن پوست شما می‌شود خودداری کنید‌. در این خصوص لازم به توضیح است که گرم شدن بیشتر ناحیه مورد نظر یا همان گرم شدن پوست آن ناحیه می‌تواند سبب بروز عوارض جانبی شود. بنابراین جدای از کسب اطلاعات در مورد قیمت لیزر کل بدن باید در مورد روش‌هایی که سبب گرم شدن پوست می‌شوند نیز اطلاعاتی کسب کنید و از انجام دادن آن‌ها خودداری کنید.

مراکز معتبر لیزر مو‌های زائد که قیمت لیزر بیکنی و قیمت لیزر صورت آن‌ها با توجه به کیفیت خدمات مناسب است، در طی جلسات لیزر از روش‌های خنک‌کننده پوست استفاده می‌کنند. ناگفته نماند که ممکن است بعد از پایان جلسه نیز ناحیه مورد نظر گرم باشد پس بهتر است به طور کلی از انجام کار‌هایی که سبب افزایش دمای بدن می‌شود خودداری کنید. از جمله روش‌هایی که می‌توانند سبب افزایش دما پوست شوند می‌توان به سونا، جکوزی و… اشاره کرد. مراقبت برای گرم نشدن پوست باید تا ۴۸ ساعت پس از لیزر یا بیشتر از آن ادامه داشته باشد.

موارد گفته شده تنها چند مورد از مراقبت‌هایی است که پس از جلسات لیزر باید انجام دهید. علاوه بر موارد گفته شده فرد باید از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور آفتاب خودداری کند، بهتر است پس از لیزر از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید. در ادامه با ما همراه باشید در این مقاله قیمت لیزر مو‌های زائد واژن نیز آمده است.

برای اظهار نظر بهتر، که آیا موهای شما نازک است و یا قابل لیزر شدن حتما باید از نزدیک معاینه شوید.

منبع: buzzfeed

برای اطلاع از تعرفه لیزر موهای زائد و پکیج های ویژه تخفیف با بهترین دستگاه لیزر بر روی لینک زیر کلیک کنید:

هزینه لیزر موهای زائد + شرایط تخفیف

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر فاطمه پنجشنبه ۱۶ فروردین ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 168 مشاهده پرسش
    ♥F.R♥:
    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم شمااگرکسی بخواد هزینه ی لیزر را شاتی هم حساب میکنید؟و چندجلسه کافیه برای لیزر؟
    وشمامتوجه میشید ک با چندجلسه موهاازبین میره یا نمیشه گفت؟
    وامکانش هست هزینه شو کمتر کنید ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۱۶ فروردین ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام بله می توانید شاتی هم محاسبه کنید اما اصلا برایتان به صرفه نخواهد
      نگران این مساله نباشید در این مطب به هیچ عنوان هیچ قسمتی از ناحیه که تعهد داده شده جا نخواهد و اگر هم سهوا این اتفاق بیوفتد از سوی ما جبران خواهد شد
      هر ناحیه ای رو که بخواهید انجام دهید کاملا سانت به سانت لیزر خواهد شد

      هر کس در خصوص واکنش بدن انسان تضمین بدهد هم به سلامت عقل او باید شک کنید هم به دانش ایشان
      پس از پایان دوره درمان یعنی حدودا 4 الی 6 جلسه در 90 درصد افراد حداقل 80 درصد موها ریزش دارند (طبق آنچه در کتب علمی آمده است)
      10 درصد افراد نیاز به جلسات بیشتر دارند
      پس از آن در برخی از افراد نیاز است که سالی یک یا دو جلسه یادآوری داشته باشید در خیلی از افراد هم نیاز نیست
      اما این چیزی است که مطابق با کتاب سورس درماتولوژی است و در حال حاضر در تمام دنیا است


      در نهایت هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر نفیسه یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 164 مشاهده پرسش
    با سلام. میخواستم مطلع شم با 4 جلسه shr ایکه رفتم اگر برای انجام بقیه ی لیزر به مطبتون مراجعه کنم با توجه به پاسخایی که درمورد shr دادین هنوزم احتمال داره موهام ضخیم تر از قبل در بیاد؟ و اینکه من قسمتایی که پرز بود رو هم با shr انجام دادم متاسفانه. بعد این 4 جلسه احتمال داره ضخیم شه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام برای اظهار نظر قطعی باید از نزدیک معاینه شوید، انشالا مشکلی نخواهد بود
      همچنین باید بدانید
      سیستم های نوری مثل آی پی ال و ایلایت و اس اچ آر و.. اصلا لیزر محسوب نمی شود نوعی پالس نور است و تکنولوژی آنها مربوط به سالها پیش، دستگاه های آن بسیار ارزان قیمت تر و به طبع تعرفه انجام هم بسیار ارزان تر خواهد بود

      در نهایت هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر کامیاب یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 153 مشاهده پرسش
    سلام واسه پسر هم انجام میدید؟؟؟من بخاطر رشته ی ورزشی و استفاده از تستسترون بدنم خیلی پر مو شده باید چکار کنم؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۰ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام بله
      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر نفیسه یکشنبه ۱۹ فروردین ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 230 مشاهده پرسش
    سلام. خانم دکتر من 4 جلسه پرتو shr رفتم و الان 80 درصد موهای زائد ساق پا رفع شده و بقیه ناحیه ها فقط بیکینی و زیربغل دارای موهای ضخیم هست و بقیه قسمت ها فقط پرز هست. میخواستم ببینم اگر برای لیزر فول بادی مراجعه کنم امکان رفع پرزها هم وجود داره و یا باید برای ساق پا و بیکینی و زیربغل مراجعه کنم فقط؟ ممنون از وقتی که میذارین. وقت به خیر ? و الان یه ماه از زمان اخرین لیزرم میگذره ولی فقط موهای زیربغل و بیکینی در اومده و پرزها نه زمان مراجعه کی میتونه باشه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۹ فروردین ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم سیستم های نوری مثل آی پی ال و ایلایت و اس اچ آر و.. اصلا لیزر محسوب نمی شود نوعی پالس نور است و تکنولوژی آنها مربوط به سالها پیش، دستگاه های آن بسیار ارزان قیمت تر
      همچنین مکانیزم تمام لیزرها یکسان است: جذب توسط رنگدانه ها، پس اگر مویی کرکی و بور باشد هیچ لیزری موثر نخواهد بود، اینکه گفته می شود یک دستگاهی موثر است یا خیر، اصلا چنین چیزی از نظر علمی نداریم و تبلیغات غیرواقعی است، برای اظهار نظر بهتر است از نزدیک معاینه شوید


      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر نسرین شنبه ۱۸ فروردین ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 156 مشاهده پرسش
    سلام
    من میخواستم بیکینی و پایین واژنم را لیزر کنم با دستگاه های الکساندراچون مجردم می خواستم ببینم برای بکارتم مشکلی پیش نمیاد ؟؟
    و همچنین نازایی نمیاره ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۸ فروردین ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام خیر به هیچ عنوان چنین عوارضی ندارد
      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر Noushin یکشنبه ۱۹ فروردین ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 278 مشاهده پرسش
    Slm khaste nbashin ozr mikhm MN 7jalasee leyzer krdm ama bhtar k nashodm hichi kheili kheili badtar shode mohaye badanm va MN enqad dard dashtm moqe leyzer 10ta bihesi estefade mikrdm mamnoon mishm age ye toozi bdin k chera mohaye MN bishtar shode ?
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۹ فروردین ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام در مطب ما انجام داده اید؟؟؟؟
  • تصویر کاربر مهسا پنجشنبه ۱۶ فروردین ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 169 مشاهده پرسش
    سلام‌ .وقتتون بخیر. میخواستم ببینم شما دستگاه shr قبول ندارید؟ اخه تهران نیستم. واینجا بیشتر shr وجود داره. قبلا با ای پی ال میرفتم خیلی خوب جواب گرفتم. ولی نیاز ب شارژ هست بعد ی مدت ک نرفتم. میخواستم ببینم الان بنظر شما Ipl بهتر هست یا shr؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۱۶ فروردین ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم سیستم های نوری مثل آی پی ال و ایلایت و اس اچ آر و.. اصلا لیزر محسوب نمی شود نوعی پالس نور است و تکنولوژی آنها مربوط به سالها پیش، دستگاه های آن بسیار ارزان قیمت تر
      و به طبع تعرفه انجام هم بسیار ارزان تر خواهد بود، تعداد جلسات بیشتر، نیاز به یادآوری در زمان کوتاه مانند 4-5 ماه یک بار دارد، احتمال جوابدهی کمتر، احتمال سوختگی بیشتر
      به همین دلیل است که استفاده از آن در تمام دنیا تقریبا منسوخ شده است


      در نهایت
      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر كائنا شنبه ۱۲ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 144 مشاهده پرسش
    آيا ليزر موهاي زائد بيكيني عوارض دارد؟ براي بارداري مشكلي ايجاد نميكند؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۲ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود??????
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر سوگند چهارشنبه ۲ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 506 مشاهده پرسش
    سلام.خانم دکتر عذر میخوام من در ناحیه بیکینی تیرگی دارم.موقع لیزر مو که دستگاهشون هم الکساندرایت دکا هستش،به شدت درد دارم و خیلی جاهاش سوختگی میده که تا چند روز پماد میزنم.حتی درجه رو هم زیاد نکردن که میدونم اینم باعث میشه جواب نگیرم زیاد.
    خواستم بدونم لیزر سولاری ان دی یگ چیه؟و شما این دستگاه رو دارین؟
    برا لیزر این ناحیه من چیکار کنم که سوختگی نده و جواب بگیرم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام عزیزم هر دو برندی که فرمودید به نسبت دستگاه های ارزان تری هستند و به نسبت تعرفه ارزان تری دارند
      در خصوص اینکه سوختگی ایجاد شده باید حتما از نزدیک معاینه شوید، اگر واقعا سوختگی هست باید درمان انجام شود و اصولا سوختگی نباید ایجاد شود، البته این را باید بدانید تعریف سوختگی یعنی ایجاد تاول


      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود??????
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر پارميس چهارشنبه ۲ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 147 مشاهده پرسش
    با سلام
    مى خواستم بدونم ليزر ، مو هاى زير پوستى و لك هاى ايجاد شده در اثر آن از بين مى بره؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام لیزر موهای زائد به هیچ عنوان نباید روی رنگ پوست تاثیر بگذارد، اما به موازاتی که شما روش های سنتی را ترک میکنید و شروع به لیزر میکنید برخی از عوارض روش های سنتی مانند تیرگی و غیره ممکن است رفع شود
      اما موهای زیرپوستی رفع می شوند
      برای درمان لک باید جداگانه احتمالا درمان دارویی انجام شود
      برای اظهار نظر باید از نزدیک معاینه شوید

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود??????
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر