اصلاح طبیعی فرم گونه

تزریق ژل چانه و اصلاح طبیعی فرم گونه یا چانه

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اردیبهشت 18, 1396
بازدید: 68307

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اردیبهشت 18, 1396
بازدید: 68307

فهرست مطالب

این روز‌ها، زیبایی با تغییرات زیادی رو به رو شده و خانم‌ها از ابزار‌های متفاوت استفاده می‌کنند تا بتوانند زیباتر از آنچه که هستند جلوه کنند. اصلاح فرم صورت از جمله خط چانه با تزریق بوتاکس می تواند نقش زیادی در زیبایی چهره شما داشته باشد. گونه ها یکی از معیارهای زیبایی صورت هستند و به صورت طبیعی قوس‌ گونه‌ای که بخشی از استخوان گونه است، موجب برجستگی گونه ها می شود. در ادامه روش ایمن برای اصلاح طبیعی فرم گونه یا چانه آمده است. برای زاویه سازی فک چند سی سی ژل لازم است ؟

تزریق ژل چانه

موضوعی که در این نوشتار مورد بررسی قرار خواهد گرفت، این است که فیلر چانه چیست؟ و تزریق ژل چانه چه مزایایی دارد. این روش یکی از جدیدترین روش‌ها برای اثرگذاری و بهبود زیبایی صورت خانم‌هاست. چنانچه اطلاعات زیادی در این حوزه نداشته و می‌خواهید با تزریق ژل به چانه، زیبایی خود را تحت تأثیر قرار داده و احساس رضایتی که از چهره‌تان دارید را افزایش دهید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این متن را مطالعه کنید.

مزیت‌های فیلر چانه چیست؟

هر عمل زیبایی که بر روی صورت انجام می‌گیرد، باید فواید و مزیت‌هایی داشته باشد. از آنجایی که تزریق ژل چانه تأثیرات مثبت زیادی در صورت و چهره از خود به جای می‌گذارد، برخی خانم‌ها به دنبال آنند تا از فواید این روش به نحو احسن استفاده کنند. از جمله مزیت‌هایی که تزریق ژل در ناحیه چانه با خود به همراه دارد، می‌توان موارد زیر را مثال زد.

کسانی‌ که گونه های برجسته دارند، به صورت ارثی، اسکلت صورتشان به این شکل فرم گرفته است در بعضی افراد استخوان‌های گونه به میزان کافی رشد نکرده و بنابراین گونه های پهن و بی‌حالتی دارند.

از طرفی در بعضی افراد با بالا رفتن سن گونه فرمی افتاده به خود می گیرد و حالت برجسته بودن خود را از دست می‌دهد. نتیجه این تغییرات افتادگی ناحیه کنار فک و ایجاد خط‌ها و چین‌هایی در قسمت لب و بینی است. بنابراین یکی از مسائلی که در زمان جوان‌سازی صورت به آن توجه ویژه‌ای مبذول می‌شود، جبران حجم از دست رفته و اصلاح طبیعی فرم گونه است.

حجم کم گونه باعث می‌شود تا صورت صاف به نظر بیاید و از انحناهای طبیعی گونه‌های پر که  به صورت جوانی و شادابی می‌بخشند، محروم گردد. به علاوه بخش میانی گونه از پلک پایین حمایت می‌کند و در بسیاری از موارد برجسته و حجیم کردن گونه در از بین رفتن پف زیر چشم مؤثر است.

اصلاح فرم چانه

جالب است بدانید در صورت‌های زیبا، یک نسبت طلایی بین اجزای مختلف آن چهره وجود دارد. زیباترین چانه ها، آن هایی هستند که این نسبت را دارا باشند یا نزدیک به آن باشند.

تزریق ژل به چانه

فرم دهی چانه

در چهره‌های زیبا و ایده‌آل در یک نمای نیم‌رخ، خط عمودی که از کنار لب پایین شما کشیده می‌شود باید به چانه شما برسد. اگر نوک چانه عقب‌تر از این خط باشد، آن وقت است که چانه شما عقب‌تر از حالت ایده‌آل است. و باید برای اصلاح آن دست به کار شد.

فرم دهی چانه

اصلاح طبیعی فرم صورت

اصلاح طبیعی فرم گونه یا چانه در دنیا این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است و روش های متفاوتی برای زیباتر کردن گونه وجود دارد. داردکه یکی از آن‌ها تزریق ژل چانه است. البته برای آنکه بهترین نتیجه از انجام این عمل به دست آید، باید تزریق به وسیله متخصصین این حوزه انجام شود.

چگونه چانه خود را برجسته کنیم؟

مطمئن ترین روش، استفاده از ژل های هیالورونیک اسید (Hyaluronic acid) است. به این دلیل که این ماده در بافت پوست هر نقطه بدن و در همه نژاد‌ها وجود دارد. اسید هیالورونیک فضای بین الیاف کلاژن و الاستین را پر می‌کند، آب را در پوست نگه داشته و حجم پوست را حفظ می‌کند.

با افزایش سن هم این ماده رفته رفته کاهش می یابد و به عبارت دیگر، راز جوان ماندن پوست وجود این ماده در بدن می باشد، با تزریق این ژل در فضاهای خالی می توان این خطوط را اصلاح کرد و از سوی دیگر به دلیل عدم ماندگاری دائم پس از گذشت ۶ الی ۱۸ ماه به تدریج جذب بدن و سپس دفع خواهد شد، همچنین اگر از فرم ایجاد شده راضی نباشید پس از گذشت چند روز می توان با تزریق هیالورونیداز(Hyaluronidase) کل تاثیر ژل را از بین برد و به حالت قبل بازگرداند.

نکته آخر و مهم ترین اصل در اصلاح طبیعی فرم صورت ، کیفیت ژل های تزریق شده است در حال حاضر در بازار ایران ژل های بسیاری موجود است که مورد تایید وزارت بهداشت نمی باشند (فراموش نکنید که استانداردهای وزارت بهداشت در خصوص کالاهای وارداتی بسیار سخت گیرانه می باشد و کالایی که تاییدیه وزارت بهداشت را دارد یقینا مورد اطمینان خواهد بود) در بین ژل های تایید شده از سوی وزارت بهداشت ژل های آسیایی و اروپایی قرار دارند که در این مرکز ژل های آسیایی تزریق نمی شوند (این ژل ها به نسبت ژل های اروپایی قیمت فوق العاده ارزان تری حتی گاها تا نصف قیمت دارند).

عکس تزریق ژل به چانه

عکس تزریق ژل به چانه

یکی از مواردی که به افراد کمک می‌کند تا متوجه تغییرات قبل و بعد از تزریق ژل در ناحیه چانه شوند، مشاهده عکس تزریق ژل به چانه است. با تماشای این عکس‌ها که تعداد آن‌ها نیز در گوگل کم نیست، می‌توانید متوجه شوید که اثربخشی و تأثیرگذاری این روش تا چه حد است و چگونه باعث زیباتر شدن چهره افراد می‌شود. البته به غیر از این روش، برخی پزشکان حرفه‌ای، می‌توانند عکس شما را بعد از تزریق با برخی نرم‌افزار‌ها طراحی کرده و در اختیارتان قرار دهند. این راهکار نیز می‌تواند کمک خوبی برای گرفتن بهترین تصمیم باشد.

فرم دهی لب با تزریق ژل لب مدل طبیعی

مهم ترین ویژگی ژل های اروپایی تضمین اصلاح فرم صورت و همچنین عدم عوارض می باشد، به خاطر داشته باشید به دلیل اندکی تفاوت قیمت ژل ها با سلامت خود و زیبایی چهره تان بازی نکنید. در مورد تزریق ژل لب و مراقبت بعد از تزریق ژل لب بیشتر بدانید.

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

برای اصلاح فرم چانه و خط چانه از برندهای معتبر که در داخل ایران نمایندگی دارند می توان به ژل ژوویدرم ساخت لابراتوآر آلرگان امریکا، ژل ریستیلن ساخت کشور سوئیس، Stylage ساخت کشور فرانسه و Teosyal ساخت کشور سوئیس اشاره کرد که این کمپانی ها با تکنولوژی ریز ذرات اقدام به ساخت ژل می کنند که فرم آن بسیار طبیعی و غیرقابل تشخیص است.

فیلر چانه چیست

بهترین ژل برای تزریق چانه

اگر به مراکزی که اعتبار بالایی داشته و از حضور یک متخصص ماهر تزریق ژل گونه برای صورت کشیده بهره می‌برند، مراجعه کنید، شک نداشته باشید که بهترین ژل برای تزریق چانه به کار گرفته می‌شود. معمولاً متخصصان این حیطه، تجربه و مهارت بالایی در انتخاب بهترین ماده داشته و ژل‌هایی به کار گرفته می‌شود که موجب بروز حساسیت در بدن انسان نشده و فرم چانه به بهترین شکل ممکن اصلاح شود.

فیلر چانه چقدر ماندگاری دارد؟

سؤال مهمی که باید به آن پاسخ داده شود این است که فیلر چانه چقدر ماندگاری دارد؟ متقاضیان انجام این عمل زیبایی باید بدانند که این روش یکی از روش‌های دائمی اصلاح فرم چانه نیست و ماندگاری و دوام آن با توجه به کیفیت ژل متفاوت می‌باشد. به هر جهت، خوب است بدانید که ماندگاری این ژل‌ها بین ۹ تا ۱۸ ماه است و بعد از این بازه زمانی باید برای تکرار تزریق، مجدداً اقدام کرد. البته این ماندگاری در افراد مختلف متفاوت بوده و در برخی ممکن است بیشتر و یا کمتر از بازه زمانی ذکر شده باشد.

هزینه تزریق ژل چانه و گونه

هزینه تزریق ژل برای اصلاح فرم چانه و گونه به میزان ژل و همچنین کیفیت و برند ژل می باشد. معمولا برای گونه ها مجموعا بین یک الی دو سی سی ژل هیالورونیک اسید نیاز است.

چند سی سی ژل برای چانه لازم است؟

برای چانه هم معمولا به یک سی سی ژل هیالورونیک اسید است.

چند سی سی ژل برای گونه نیاز است؟

شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که چند سی سی ژل برای گونه نیاز است؟ در پاسخ باید گفت که برای گونه هم معمولاً به یک سی سی ژل هیالورونیک اسید است.

تزریق ژل گونه طبیعی

افرادی که می‌خواهند با تزریق ژل گونه طبیعی، زیباتر به نظر آیند باید به این موضوع توجه داشته باشند که میزان ژل، می‌تواند بر روی نتیجه کار تأثیر مستقیم داشته باشد. اگر میزان ژل تزریق شده کم باشد، نتیجه مطلوبی بروز نکرده و اگر میزان آن زیاد باشد، چهره، غیر طبیعی به نظر خواهد آمد.

هزینه تزریق ژل چانه و گونه

درهزینه تزریق ژل برای اصلاح فرم چانه و گونه، مهارت پزشک در انجام این عمل زیبایی و همینطور کیفیت و برند ژل به کار برده شده، دو مورد از مهم‌ترین فاکتور‌هایی هستند که بر قیمت این عمل زیبایی، تأثیر می‌گذارند. توصیه می‌کنیم برای کاهش قیمت، به افراد غیر متخصص و غیر حرفه‌ای مراجعه نکنید.
معمولاً برای گونه‌ها مجموعا بین یک الی دو سی سی ژل هیالورونیک اسید نیاز است و قیمت تزریق ژل چانه و گونه بسته به برند آن متفاوت است و به صورت میانگین برای هر سی سی از ۲/۵۰۰/۰۰۰ تا ۳/۷۰۰/۰۰۰ هزار تومان می باشد.

توجه : در حال حاضر به علت نواسانات قیمت دارو، هزینه ها تقریبی می باشند. لطفا یک روز قبل از مراجعه به صورت تلفنی قیمت ها را استعلام بفرمایید.

برای آگاهی از علت تفاوت قیمت ژل ها حتما مقاله علت تفاوت قیمت تزریق ژل در مراکز مختلف چیست؟ را مطالعه نمایید. به این منظور بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

علت تفاوت قیمت تزریق ژل

 

جمع‌بندی
موضوعی که در این متن در مورد آن بحث کردیم، تزریق ژل چانه بود. اصلاح فرم چانه، زیباتر کردن صورت، فرم دهی به چانه و ایجاد یک فرم طبیعی در صورت از جمله فواید این روش می‌باشد. برای کسب اطلاعات مختلف در این حوزه، می‌توانید به روش‌های متفاوتی اقدام کنید که یکی از آن‌ها مراجعه به سایت دکتر مجیدزاده است. سایت دکتر مجیدزاده، بروزترین و جدیدترین متد‌های زیبایی و اصلاح چانه را درج کرده و به علاقه مندان کمک می‌کنند تا اطلاعات درست و صحیحی در این رابطه به دست آورند.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر سحر شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    واینکه تزریق ژل برای شکاف چانه تا چه مدتی کارسازه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      بهتون پیشنهاد میکنیم برای امور زیبایی از روشهایی که مورد تایید جامع جراحان آمریکا نیست استفاده نکنید.

  • تصویر کاربر سحر شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
    سلام من یه سوال داشتم ازتون هزینه تزریق ژل برایشکاف چانه و دستمزد پزشک جمعا چقدر میشه ممنون میشم جواب بدین
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      این روش در مجموعه ما انجام نمیشود.

  • تصویر کاربر ارزو یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    سلام من سه روزه ژل تزریق کردم به چونم، هم دردش همچنان هست هم اینکه یطرفه صورتم ورم داره. این ورم تا کی بودنش عادیه؟ خیلی اذیتم صحبت کردنم به زور شده .لطفا راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      ایجاد ورم تا چندروز بعد از تزریق طبیعی هست اما اگر این شرایط براتون ادامه دار شد بهتر هست با پزشک معالجتون مشورت بفرمایید.

  • تصویر کاربر پری. شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 402 مشاهده پرسش
    صورتم کشیده است میخوام مربعی یا 6 ضلعی شکل بشه بالای بینی هم ی برا مدگی کوچیک است تقریبا قیمت چنده میباشد
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      برای اظهار نظر تخصصی لازم هستش از نزدیک معاینه شوید 

  • تصویر کاربر پری. شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 416 مشاهده پرسش
    صورتم کشیده است میخوام مربعی یا 6 ضلعی شکل بشه بالای بینی هم ی برا مدگی کوچیک است تقریبا قیمت چنده میباشد
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      برای اظهار نظر تخصصی لازم هستش از نزدیک معاینه شوید 

  • تصویر کاربر ارام جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 448 مشاهده پرسش
    درود جناب دکتر
    ببخشید جناب دکتر میشه در چانه چال یا شکاف ایجاد کرد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      بله چنین عملهایی انجام میشود اما به هیچ عنوان مورد تایید ما نیست و پیشنهاد نمی کنیم.

  • تصویر کاربر forouzan پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 400 مشاهده پرسش
    با عرض ادب و احترام.
    تزریق ژل برای رفع خط خنده و اطراف بینی که گودی عمیقی ایجاد شده و همچنین افتادگی گوشه لبها چند درصد مفید هست و نوع ژل مصرفی چی هست هزینه ژل چقدر میشه
    با سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      برای اظهار نظر تخصصی که چه روشی برای شما مناسب هستش باید از نزدیک معاینه شوید اما اطلاعات کامل در مورد ژلها در لینک زیر موجود است

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر سپه پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 412 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشيد. من 8 ماه پيش 1/5 سي سي ژل مستر تريت تزريق كردم. الان هنوزم يك مقدار از اونو دارم و ميخام تزريق جديدي انجام بدم ايا منعي وجود داره براي تزريق مجدد؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      بله اگر از ژلتون باقی مانده باشد نمیتونید تزریق مجدد انجام بدهید و باید تا جذب کامل ژل صبر بفرمایید اطلاعات کامل درمورد ژلها در لینک زیر موجود است

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر شکوفه پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 401 مشاهده پرسش
    سلام روز بخیر خانم دکتر من جراحی فک داشتم اما الان یه طرف صورتم احساس نامتقارنی نسبت به طرف دیگر صورتم حس میکنم و دکترم گفت ورم یه طرفت بیشتر از طرف دیگرته اما بعد ۱ سال و نیم هنوزم همین جوریه سوالم اینه من میتونم تزریق داشته باشم یا اصلا مناسبه چون من خیلی میترسم به نتیجه نرسم با توحه اینکه سابقه جراحی دارم و عوارضی نخواهد داشت؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      برای اظهار نظر تخصصی لازم هستش از نزدیک معاینه شوید.

  • تصویر کاربر Fateme پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 392 مشاهده پرسش
    سلام ژل هايكوپ مناسب براي تزريق چونه هست؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      برندهای مورد تایید ما در لینک زیر موجود میباشد.

      https://drmajidzadeh.com/666

درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر