اصلاح خط لبخند

اصلاح خط لبخند

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اردیبهشت 18, 1396
بازدید: 64609

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اردیبهشت 18, 1396
بازدید: 64609

فهرست مطالب

خط هایی که به ظاهر خبر از زندگی شاد ما دارد، اما با بالا رفتن سن و عمیق شدن این خطوط، سن ما بیشتر از سن واقعی  به نظر می رسد. اصلاح خط لبخند به افراد کمک می کند ظاهر شاداب تری داشته باشند.

چروک های موجود روی پوست لزوما به علت بالا رفتن سن حاصل نمی شود، عمدتا نتیجه حالت هایی است که به چهره خود می دهیم. علت و عواملی چون ژنتیک، اشعه ماوراءبنفش خورشید و استعمال دخانیات باعث بروز چین و چروک زود هنگام روی پوست صورت می شود. در ادامه در مورد عمل خط لبخند صحبت میکنیم. 

خط خنده چیست؟

گاهی مراقبت نکردن از پوست و همچنین نور خورشید باعث تشدید و ایجاد خطوطی در اطراف لب ها می شود، خط اخم و خط خنده از چین و چروک های شایع هستند. با این وجود راه هایی برای از بین بردن و درمان و اصلاح خط لبخند و اخم وجود دارد تا بدین ترتیب اشخاص بتوانند به ظاهر شاداب خود برگردند. یکی از پرکاربرد ترین راهکارها تزریق ژل برای برداشتن خط لبخند و اصلاح خط لبخند است. چه روش هایی برای پر کردن خط خنده وجود دارد؟ 

[irp posts=”202″ name=”تزریق ژل چانه و اصلاح طبیعی فرم گونه یا چانه”]

کیفیت ژل تزریقی برای رفع خط لبخند

یکی از مهم ترین مسائل در کیفیت اصلاح خط لبخند و همچنین عدم بروز عوارض استفاده از مواد درجه یک می باشد. ژل های مصرفی این مرکز عمدتا ساخت کشور های سوئیس، آلمان و فرانسه می باشد که در پایان مطلب با عنوایـن آنها می توانید آشنا شوید.

اصلاح خط لبخند

کیفیت ژل های تزریق شده در اصلاح خط لبخند بسیار مهم است. در حال حاضر در بازار ایران ژل های بسیاری موجود است که مورد تایید وزارت بهداشت نمی باشند (فراموش نکنید که استانداردهای وزارت بهداشت در خصوص کالاهای وارداتی بسیار سخت گیرانه می باشد و کالایی که تاییدیه وزارت بهداشت را دارد یقینا مورد اطمینان خواهد بود.)

برند ژل تزریقی برای اصلاح خط خنده

در بین ژل های تایید شده از سوی وزارت بهداشت ژل های آسیایی و اروپایی قرار دارند که در این مرکز ژل های آسیایی تزریق نمی شوند (این ژل ها به نسبت ژل های اروپایی قیمت فوق العاده ارزان تری حتی گاها تا نصف قیمت دارند).

مهم ترین ویژگی ژل های اروپایی تضمین حفظ فرم طبیعی صورت و همچنین عدم عوارض می باشد، به خاطر داشته باشید به دلیل اندکی تفاوت قیمت با سلامت خود و زیبایی چهره تان بازی نکنید. ژل های موجود در این مرکز برای اصلاح خط لبخند شامل موارد زیر می باشند:

از برندهای معتبر می توان به ژل ژوویدرم ساخت لابراتوآر آلرگان امریکا، ژل آلیاکسین ساخت لابراتوآر IBSA کشور ایتالیا، Stylage ساخت کشور فرانسه و Teosyal ساخت کشور سوئیس اشاره کرد که این کمپانی ها با تکنولوژی ریز ذرات اقدام به ساخت ژل می کنند که فرم آن بسیار طبیعی و غیرقابل تشخیص است.

خط خنده چیست

شیوه هایی غیر از تزریق ژل خط خنده

چروک های اطراف دهان، خطوط خنده یا چروکهای بینی، بخش مهمی از روند پیری را نشان می دهند. چین و چروک های عمیق در اطراف دهان نیز به علت عواملی مانند لبخند و غیره ایجاد می شوند. خطوط صورت نشان می دهند که پوست شروع به از دست دادن کشش و کلاژن طبیعی خود کرده است، که کمبود آن منجر به چین و چروک می شود. چروک در اطراف دهان می تواند فرد را به نظر مسن تر نشان دهد. خوشبختانه، راه هایی برای کاهش و اصلاح خط لبخند وجود دارد.

روش های زیبایی مانند درمان با لیزر و ژل های مختلف خطوط اطراف دهان را کاهش می دهند. کرم ضد پیری و تمرینات یوگای صورت برای خطوط خنده نیز به طور موثر باعث اصلاح خط لبخند و بینی می شوند. اگر چروک های عمیق را در اطراف دهان و خطوط خنده داشته باشید، بهتر است بعضی از داروهای موضعی برای چروک را امتحان کنید که به شما کمک می کنند تا به طور طبیعی بخشی از خطوط خنده را اصلاح کنید.

نکته:

روش های ذکر شده مانند ورزش و یا داروهای موضعی می توانند موثر باشند اما به طور قطعی باعث اصلاح خط لبخند نخواهند شد.

روش های از بین بردن خط لبخند

۱- ورزش صورت

ورزش صورت نیز یک راه عالی برای خلاص شدن از خطوط خنده است. یک تکنیک عالی برای تقویت عضلات صورت و جلوگیری از خطوط لبخند در ادامه توضیح داده می شوند.

انگشتان دست خود را در گوشه های دهان خود قرار دهید و به آرامی شانه های خود را به صورت افقی بچرخانید. موقعیت را برای چند ثانیه نگه دارید و سپس به آرامی گوشه های دهان خود را به سمت یکدیگر در برابر مقاومت انگشتان خود بکشید. شل کنید و دوباره شروع کنید، تا ۲۰ بار تکرار کنید.

[irp posts=”780″ name=”تزریق ژل لب : نکات + علت جذب سریع + روشهای ماندگاری”]

انگشتان دست خود را روی خطوط خنده خود قرار دهید و سفت فشار دهید، سپس لب های خود را جدا کنید و سپس تا آنجا که ممکن است لبخند بزنید. این وضعیت را برای حدود پنج ثانیه نگه دارید. باید حدود ۳۰ بار این حرکت را تکرار کنید.

برداشتن خط لبخند

۲- تزریق ژل برای اصلاح خط لبخند

پرکننده های پوستی می توانند چهره ی جوانی را به پوست شما باز می گردانند. می توان از آن ها از بالای چشم ها تا زیر چانه استفاده کرد. برای از بین بردن زخم های آکنه و خطوط صورت بهترین هستند. می توانید با مشورت یک پزشک زیبایی این کار را انجام دهید. پرکننده های پوستی گزینه خوبی هستند.

دو نوع پرکننده وجود دارد که هر دو از پرکننده های اسید هیالورونیک ساخته می شوند. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن همه ما یافت می شود. مشتریان می توانند بین تزریق مواد پرکننده طبیعی و مصنوعی انتخاب کنند. تزریقات طبیعی معمولا از ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارند. درمان های مصنوعی می توانند از یک تا پنج سال طول بکشند. (استفاده از فیلرهای مصنوعی به هیچ عنوان توصیه نمی شود زیرا در آینده امکان گلوله شد و عفونت دارد.)

ژل های هیالورونیک اسید مانند ژوویدرم یک نوع ژل پر کننده ی بافت نرم است و از رایج ترین ژل های پرکننده در سراسر جهان می باشد. هیالورونیک اسید در واقع نقش یک میانجی را در بدن ایفا می کند. به این صورت که مواد ضروری برای کلاژن سازی را از رگ ها گرفته و به پوست و لایه های آن می رساند.

پس می توانیم مطمئن باشیم که به نحوی به عملکرد رگ های زیر پوست خود سرعت می بخشیم. این ژل نیاز به هیچ آزمایش پوستی قبل از استفاده ندارد که باعث می شود. به این ترتیب می توانیم منتظر بهترین نتایج روی پوست خود باشیم.

تزریق این ژل با استفاده از یک تکنیک خاص با یک سوزن بسیار کوچک انجام می شود. پزشک با سوزن در یک لایه از پوست که در امتداد سطح استخوان ها می باشد تزریق میکند که به داخل آن ناحیه ژل نفوذ می کند. این تزریق معمولا خطوط عمیق را بهبود می بخشد.

نکته اینجاست که تزریق دقیقا نباید روی خود خط خنده انجام شود چون ممکن است حالتی مصنوعی به خود بگیرد. در این مرکز، ژل در اطراف گونه تزریق می شود تا گونه کمی به سمت بالا کشیده شود. بدین ترتیب خط خنده تا حد زیادی محو خواهد شد. در صورت لزوم، تزریق به اندازه ی کمی روی خود خط خنده انجام می شود تا از حالت طبیعی خارج نشود.

در این روش درد بسیار کمی را تحمل می کنید، که می تواند با مواد بی حسی عصب کل ناحیه بلاک و کاملا هیچ چیزی احساس نکنید.

درمان معمولا حدود ۱۵ تا ۴۵ دقیقه طول می کشد و بسیار سریع است. ممکن است کمی تورم و التهاب را تجربه کنید. از آنجا که این یک روش اصلاح خط لبخند بدون جراحی است زمان بازیابی بسیار کمی دارد و می تواند تا ۱۸ ماه طول بکشد.

عمل خط لبخند

۳- اصلاح خط لبخند با جراحی

اصلاح خط لبخند با جراحی روشی بود که تحت بیهوشی موضعی انجام می شد. در این روش، محلول بی حس کننده را در پوست اعمال می کردند تا درد کم شود. در برخی موارد، یک آرام بخش خوراکی در تسکین درد موثر بود. عمل جراحی به طور معمول حدود ۱ ساعت طول می کشید و پس از هشیاری بیمار اجازه رفتن به خانه را داشت.

امروزه این روش دیگر کارایی ندارد و جای خود را به تزریق ژل داده است. دلیل این امر می تواند این باشد که جراحی، ریسک زیادی دارد و باعث تغییر چهره ی فرد در آینده خواهد شد. پوست افراد به مرور زمان دچار از دست دادن کلاژن و تغییر شکل می شود. یکی از معایب جراحی این است که چهره ای غیرمنعطف و تغییرناپذیر برای فرد می سازد که برای سال های آینده او اصلا مناسب نخواهد بود.

هزینه اصلاح خط لبخند

هزینه تزریق ژل برای رفع خط خنده بستگی به میزان ژل و همچنین کیفیت و برند ژل می باشد. معمولا برای رفع خط خنده نیاز به یک الی دو سی سی ژل می باشد. برای اطلاع از قیمت تزریق انواع ژل های معتبر کلیک کنید:

با این حال هرگز یک جراح را تنها بر اساس هزینه انتخاب نکنید. به این دلیل که یک پزشک با قیمت ارزان ممکن است کار با سطح متوسطی انجام دهد.

[irp posts=”4076″ name=”استفاده از سرکه سیب برای جوانسازی پوست”]

هر کسی به نحوی دنبال پوست جوان و سالم است و این هدف می تواند برای افراد متعدد یک واقعیت باشد. با پیروی از راهنمایی های طبیعی مندرج در بالا یا دنبال کردن رویه های زیبایی و آرایشی، می توانید بسیاری از چروک ها و خطوط خنده را از بین ببرید و از اعتماد به نفس بیشتر و نگرش مثبت نسبت به پیری برخوردار شوید.

توجه : در حال حاضر به علت نواسانات قیمت دارو، هزینه ها تقریبی می باشند. لطفا یک روز قبل از مراجعه به صورت تلفنی قیمت ها را استعلام بفرمایید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر لیلاروین یکشنبه ۲۰ تیر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 296 مشاهده پرسش
    سلام، من دو ساعته ژل خط خنده رو تزریق کردم حس می کنم یک طرف آن ورم دارد، آیا کمپرس سرد(یخ) بذارم در جذب آن تاثیری دارد و کلا چه کنم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۰ تیر ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر این ورم بیشتر برای جای سوزن هست و کاملا طبیعی هست و با گذشت چند روز کاملا از بین میرود و اصلا جای نگرانی ندارد
  • تصویر کاربر سحر سه شنبه ۲۸ مرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 384 مشاهده پرسش
    من بیماری ام اس دارم و دکتر میگه به علت عفونت نباید انجام داد میخواستم بدونم روش دیگری هست
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۸ مرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام سحر عزیز منظور شما رو از عفونت متوجه نشدیم اما برای تزریق ژل اگر پزشک معالج خودتون تزریق ژل رو ممنوع کردن که خب نمیشه انجام داد و باید حتما از نزدیک معاینه شوید ببینیم چه روشی برای شما مناسب هست

  • تصویر کاربر حنانه جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 378 مشاهده پرسش
    سلام شما برا خط خنده و گونه ژل رو پیشنهاد میدین یا جراحی؟؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      بهترین و ایمن ترین روش استفاده از ژلهای هیالورونیک اسید هست اطلاعات کاملتر در لینک زیر موجود است

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر ستاره شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 376 مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر ممنون میشم جواب بدین من 18 سالمه روی ران ها پشت ساق پا و رو باسنم پراز ترکای سفیده و بعضیاهم هنوز قرمزه من می خوام درمان کنم ولی واسه سال بعد چون امسال کنکور دارم می خواستم بپرسم چیکار کنم کدم روش بهتره وایا هر درمانی که کنم نمیگم صد در صد رفع شه ولی حدودی محو بشن جواب میده؟؟ و خواهشا تقریبا بگین طول درمان چه قدر طول میکشه چون بعد باید برم دانشگاه سپاس از لطفتون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      اطلاعات کامل در لینک زیر موجود است

      https://drmajidzadeh.com/530

  • تصویر کاربر محمد جمعه ۱ فروردین ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 400 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من یه راهکاری برای از بین بردن جوش ها و نقطه های سیاه روی بینی میخواستم .
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱ فروردین ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام وقتتون بخیر

      برای اظهار نظر تخصصی در این مورد لازم هستش از نزدیک معاینه شوید تا تشخیص داده بشه باتوجه به شرایطتتون چه روشی براتون مناسب است 

  • تصویر کاربر فاطمه چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 429 مشاهده پرسش
    آیا مارک ریانژل چین برای تزریق ژل مناسب است؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      خیر، برندهای معتبر و مورد تایید ما در لینک زیر موجود است

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر فاطمه چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    سلام برای ژل تزریق خط خنده دکتر مارک رووفیل کره رو پیشنهاد کردن دو سی سی برای مدت ۷ ماه میخام بدونم مارک قابل اعتمادی هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

       برندهای معتبر و مورد تایید ما در لینک زیر موجود است

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر مینو چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    طلام وقت بخیر ،روی صورت من بصورت ارثی دو تا خط زیر چشمم هستکه از گوشه چشم به سمت گونه کشیده شده گاهی ام بیشتر دیده میشن گاهی کمتر،. و خط لبخند هم دارم ،تزریق ژل چقد هزینه میبره ؟و دوم اینکه کدوم روش برای من بهتر هست انجام بدم ک دوام بیشتر داشته باشه ؟ ممنونم از پاسخگویی
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      بهترین و ایمن ترین روش تزریق ژل های هیالورونیک اسید هستش اما برای اظهار نظر درباره اینکه چه روشی و چه برندی براتون مناسب هست لازم هستش که از نزدیک معاینه شوید.اطلاعات کامل تر در لینک زیر موجود میباشد

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر منيره چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 395 مشاهده پرسش
    هرينه اصلاح خط لبخند حداقل چقدر است و تا چه مدت باقي ميماند؟
    متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      ماندگاری ژل های هیالورونیک اسید بین 6 تا 18 ماه هست.اطلاعات کاملتر در لینک زیر موجود میباشد.

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر نارسیسا چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
    باعرض سلام وخسته نباشیدقیمت تزریق ژل باکیفیت خوب برای رفع خط خنده چندهست؟ممنون ازحسن توجه شما
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      اطلاعات کامل در لینک زیر موجود میباشد.

      https://drmajidzadeh.com/666

درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر