تزریق ژل لب

قیمت انواع ژل لب و گونه | هزینه تزریق ژل لب و گونه

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

تیر 14, 1396
بازدید: 444490

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

تیر 14, 1396
بازدید: 444490

فهرست مطالب

افرادی که به صورت مادرزادی لب و گونه های کوچکی دارند یا به دنبال بزرگ کردن لب و یا پر کردن خط خنده هستند، مستعدترین افراد برای فرم دهی و برجسته کردن با تزریق ژل لب یا خط خنده هستند. بهترین مارک ژل برای تزریق لب و صورت کدام است؟

این تصور که تمام افراد با انجام فرم دهی لب نتیجه خوبی خواهند داشت کاملا اشتباه است، در بسیاری از افراد، نتیجه بزرگ کردن لب همیشه خوب و راضی کننده نخواهد بود، به این دلیل که این افراد خود یا لب های حجیم دارند و یا عدم تقارن آنها مربوط به لب ها نمی باشد، به همین دلیل پزشک پس از معاینه به شما خواهد گفت که تزریق ژل لب در مورد شما توصیه می شود یا خیر؟

هزینه تزریق ژل لب

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

در برخی از مطب ها فقط با استفاده از کرم های بی حسی موضعی تزریق ژل صورت انجام می شود، بله در این حالت بزرگ کردن لب درد زیادی دارد و معمولا خیلی از افراد دیگر تمایلی به تزریق ژل در آینده نخواهند داشت، ما در این مطب فقط با استفاده از بی حسی کامل عصب ناحیه لب، تزریق ژل لب را انجام می دهیم به گونه ای که اصلا احساس نخواهید کرد، این شکل از تزریق معمولا کمی مشکل تر است. به طور کلی تمام تزریق ها در صورت با حداقل درد انجام می شود (گونه، خط خنده، لب و…)  در مورد تزریق ژل لب طبیعی بیشتر بدانید.

پروتز لب؟ تزریق ژل لب ؟ یا بزرگ کردن لب با چربی؟

در ابتدا به طور خلاصه باید تفاوت انواع ژل ها را بدانید:

در حال حاضر پرطرفدارترین نوع ژل برای تزریق ژل صورت همان ژل های هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید نعمتی است که به صورت خدادادی در بدن ما وجود دارد. این ماده در لایه الاستین پوست و ذجاجیه چشم ما مانند یک اسفنج، وظیفه حفظ آب را دارد، جالب است بدانید با بالا رفتن سن، اصلی ترین دلیل نافرمی لب ها، گونه ها و…، همین از دست رفتن هیالورونیک اسید و به دنبال آن آب پوست است. با بهترین مارک فیلر زیر چشم آشنا شوید.

عکس تزریق ژل لب

میزان ماندگاری ژل های هیالورونیک اسید چقدر است؟

ژل های هیالورونیک اسید حدودا ۶ الی ۱۸ ماه ماندگاری دارند و پس از آن رفته رفته به صورت طبیعی جذب می شوند و باید تمدید شوند. مزیت دیگر این ژل ها برای بزرگ کردن لب ها و گونه ها این است که اگر پس از تزریق به هر دلیل پشیمان شوید یا از نتیجه حاصله راضی نباشید با تزریق یک آنزیم کاملا به حالت اول باز می گردد (تزریق این آنزیم هیچ عارضه ای ندارد). ژل لب کره ای خوبه؟

قیمت ژل لب

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

در حال حاضر بهترین برندهای تزریق ژل در ایران به شرح زیر است:

  • ژل ژوویدرم ساخت لابراتوآر Allergan امریکا
  • ژل استایلج ساخت لابراتوآر Vivacy فرانسه
  • ژل تئوسیال ساخت لابراتوآر Teoxane سوئیس
  • ژل بلترو ساخت لابراتوآر Merz کشور آلمان
  • ژل آلیاکسین ساخت لابراتوآر IBSA کشور ایتالیا

هزینه تزریق ژل لب

این برندها در حال حاضر گرانترین ژل های دنیا و ایران برای تزریق ژل صورت هستند و همچنین معتبرترین تاییدیه های بین المللی را دارند و از همه مهم تر از طریق مجرای قانونی وارد کشور می شوند (دمای سلامت)

یک درجه ارزان تر، ژل هایی هستند که از برندهای فوق ارزان تر هستند و تاییدیه های وزارت بهداشت را دارند و پس از آن ژل هایی هستند که قیمت آنها به شکل شگفت انگیزی ارزان است. باید بدانید این ژل ها غیر استاندارد هستند و استفاده از آنها یعنی بازی با سلامت بدن!! در حال حاضر در این مطب برند ژوویدرم امریکا، استایلج فرانسه، تئوسیال سوئیس و رستیلن سوئیس برای تزریق ژل لب و پروتز گونه استفاده می شود.

چند سی سی ژل برای صورت نیاز است؟

پیش از آن باید بدانید برای هر ناحیه معمولا به چه میزان ژل نیاز است:

  • بزرگ کردن لب (معمولا حداکثر یک سی سی)
  • رفع خط خنده و خط اندوه (مجموعا یک سی سی)
  • پروتز گونه ( یک الی دو سی سی)
  • زاویه سازی صورت اطراف گونه – فرم V: (دو الی سه سی سی)
  • زاویه سازی فک (دو الی چهار سی سی)
  • رفع فرم غم و خستگی نیمه پایین صورت: (یک الی پنج سی سی)
  • خط اشک / زیر چشم (یک سی سی و کمتر)
  • پروتز چانه (یک الی دو سی سی)البته باید بدانید اکثر موارد فوق برای ایجاد فرم طبیعی در اکثر موارد در دو مرحله تزریق می شوند (به فاصله دو هفته)

هزینه تزریق ژل لب

قیمت ژل هیالورونیک اسید

قیمت انواع ژل، بسته به برند آن متفاوت است و به صورت میانگین برای هر سی سی از ۴،۰۰۰،۰۰۰تا ۵،۶۰۰،۰۰۰ هزار تومان می باشد.

توجه : در حال حاضر به علت نواسانات قیمت دارو، هزینه ها و قیمت تزریق ژل لب، تقریبی می باشند. لطفا یک روز قبل از مراجعه به صورت تلفنی قیمت ها را استعلام بفرمایید.

زدن تبخال بعد از تزریق ژل لب

سلام. دیروز یک سی سی ژل لب تزریق کردم الان متوجه شدم گوشه لب بالایی تبخال زده. خیییلی نگرانم. تمام وجودمو ترس گرفته. تو رو خدا راهنماییم کنید.

پاسخ دکتر گیتا مجیدزاده: سلام افرادی که سابقه تبخال دارند هنگام تزریق ژل لب باید قرص تبخال مصرف کنند، اگر مصرف نکردید و تبخال زدید پزشکتون رو در جریان بگذارید.

ماندگاری ژل رووفیل کره 

سلام من حدود ۱ ماه پیش ۱ سی سی ژل تیوسیال زدم اما سر ۱ هفته کاملا لبم شده عین قبل. کاملا رفته واصلا راضی نبودم نمیدونم از روش تزریق پزشک بوده زیاد تو عمق زده یا … آیا میتونم برم روش  ژل لب رووفیل کره یا روولکس کره بزنم ؟؟ چون واقعا میخام حداقل یکذره حداقل حجم بده؟

پاسخ دکتر گیتا مجیدزاده: سلام عزیزم در نظر داشته باشید یکی از مسائلی که ۹۰ درصد افرادی که تزریق ژل لب دارند به آن دچار می شوند این است که به چهره خود عادت می کنند و احساس میکنند تغییری نکرده اند به همین منظور حتما باید تصویر از یک زاویه یکسان از قبل از تزریق و حال حاضر داشته باشید برای مقایسه.

دوم اینکه ژل تئوسیال کیس ساخت لابراتوآر تئوکسن سوئیس از معتبرترین ژل های دنیا است که مشتری آن اکثر افراد معروف هستند، خانم نیکول کیدمن هم از همین ژل تزریق کرده چون بسیار بسیار فاین بوده و کاملا نچرال است و معمولا در چندین مرحله و بیشتر از یک سی سی نیاز است و شما باید با آگاهی از این مساله این ژل را انتخاب کنید.

بزرگ کردن لب با ژل ماندگار

ژل های ماندگار اکثرا از ترکیبات پلی آکریل آمید ساخته می شدند و به دلیل ماندگاری طولانی بسیار وسوسه انگیز بودند؛ اما متاسفانه نتیجه برجسته کردن لب با این ژل ها معمولا عفونت، حرکت و غیره خواهد بود.

از طرفی به هیچ عنوان قابل جذب نیستند و باید به روش جراحی تخلیه شوند. استفاده از  ژل های ماندگار به دلیل عوارض آن در تمام دنیا منسوخ شده است، اما متاسفانه به دلیل ذهنیت “یکبار هزینه تا آخر عمر” هنوز درخواست برای این استفاده از این نوع ژل ها در حجیم کردن لب هست و انجام هم می شود.

توجه: این ویدیو چند ثانیه ای از عمل جراحی تخلیه ژل لب است و ممکن است برای شما آزاردهنده باشد.
 

اما برای تزریق ژل به صورت نوعی دیگر از ژل ها با ماندگاری متوسط وجود دارند که ساختار آنها از پلیکاپرولاکتون و یا هیدروکسی آپاتایت است (مانند برند Ellansé الانسه و Radiesse رِیدی دی اِس).

استفاده از این ژل ها، ماندگاری طولانی تری بین یک تا دو سال دارند و تفاوت آنها با ژل های هیالورونیک اسید، این است که پس از تزریق اگر پشیمان شوید، یا از نتیجه حاصله راضی نباشید دیگر آنزیمی برای تزریق ندارد و تا زمان جذب باید صبر کنید (همانطور که در بالاتر توضیح داده شد.) این نکته را هم باید بدانید که هیدروکسی آپاتایت هم یک ماده کاملا طبیعی و اصلی ترین ماده تشکیل دهنده استخوان و دندان انسان است.

ژل های Radiesse به این علت که حجم دهی زیادی ندارند، برای ناحیه ی  پشت دست خیلی خوب جواب می دهند. استفاده از این ژل برای افرادی که به دنبال رفع چین و چروک پشت دست خود هستند؛ همین طور افرادی که از بیرون زدگی رگ های پشت دست خود رنج می برند، بسیار مناسب است.

قیمت تزریق ژل لب

هر سرنگ حاوی یک و نیم سی سی است. معمولا در اکثر افراد، یک سرنگ را برای دو دست تزریق می کنند. در جلسه ی دوم نیز، یک سرنگ بین دو دست تزریق می شود.

توجه داشته باشید که این مقدار برای همه ی افراد یکسان نیست. حتما قبل از تزریق، می بایست از نزدیک وضعیت دست ها بررسی شود.

موارد مصرف این ژل در صورت به جز لب می باشد؛ زیرا به علت رنگ روشنی که دارد تزریق آن در لب نتیجه جالبی نخواهد داشت. این ۲ برند ژل تاییدیه بین المللی و مجوز وزارت بهداشت ایران را دارد.

هزینه تزریق ژل لب

قیمت ژل لب بسته به نوع ماده و تعداد دوز‌هایی که باید تزریق شود متفاوت است. اما می‌توان گفت قیمت تزریق ژل لب در بین سایر عمل‌های زیبایی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تلقی می‌شود. با تزریق حس اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و در جمع‌های دوستانه و مهمانی‌هایی که حضور پیدا می‌کنید حس متفاوت و دوست داشتنی خواهید داشت. همچنین برای اطلاع از قیمت نیم سی سی ژل لب یا حتی قیمت هر سی سی ژل گونه و… می‌توانید از راه‌های ارتباطی که در این لینک مشاهده می‌کنید با ما تماس حاصل فرمائید.

هزینه تزریق ژل لب دائمی به عوامل مختلفی و بسیار گوناگونی بستگی دارد. به همین دلیل خیلی راحت نمی‌توان یک قیمت یا بهتر است بگوییم نرخ مشخص و واحدی را برای قیمت ژل لب بیان کرد. هزینه تزریق ژل لب بایستی به طور دقیق توسط پزشک متخصص بعد از انجام بررسی‌های لازم مشخص و تعیین شود.

مهم‌ترین عواملی که شاید بتوان گفت در قیمت تزریق ژل لب تأثیر دارند، جنس و برند موادی هستند که برای فرایند جراحی زیبا شما مورد استفاده قرار می‌گیرند و تنها به همین دو عامل می‌توان اشاره کرد. به عنوان مثال در تعیین هزینه جراحی زیبایی، ژل‌های خارجی در مقایسه با ژل‌هایی که در داخل تولید می‌شوند و به طور کلی نمونه‌های داخلی گران‌تر هستند.

همچنین نوع پزشک و مطبی که مراجعه هم می‌کنید، می‌تواند در هزینه نهایی جراحی زیبایی شما تأثیر بسزایی داشته باشد. علاوه بر این مواردی که گفته شد نظیر قیمت انواع ژل و نوع پزشک و غیره، میزان حجمی که باید به لب‌ها ژل تزریق شود تا پس از انتهای کار و پس از جراحی، شما به نتیجه دلخواه و مورد نظرتان برسید در میزان پولی که باید پس از تزریق و انتهای کار بابت این کار پرداخت کنید تأثیرگذار خواهد بود. یکی دیگر از علل و به عبارتی فاکتور‌های مهم، هزینه‌های مربوط به کلینیک و همچنین اجرت پزشک است.

توصیه بسیار مهمی که اغلب در این زمینه وجود دارد و کمتر به آن پرداخته می‌شود اینکه در مورد موضوع تزریق لب باید توجه داشت که در عملیات زیبایی که بحث ظاهر فرد و سلامتی وجود دارد، تحت هیچ شرایطی و به هیچ وجه نباید کیفیت کار را فدای قیمت تزریق کرد. چرا که هم سلامتی شما در خطر خواهد افتاد و هم به جای داشتن چهره‌ای زیبا و جذاب، ظاهرتان هم آسیب خواهد دید. پس حتماً در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک معتبر و استفاده از بهترین و معروف‌ترین برند‌های موجود تزریق لب در بازار دقت کافی و نهایت توجه را داشته باشید.

پس دانستید که قیمت هر سی سی ژل لب به چه شرایطی و عواملی نیاز دارد و برای اینکه بدانید هزینه نهایی شما چقدر خواهد بود، باید چه معیار‌هایی را در نظر بگیرید. شاید لازم باشد یک بار دیگر هم اذعان کنیم که هزینه تزریق ژل لب دائمی به عوامل مختلفی و بسیار گوناگونی بستگی دارد. به همین دلیل خیلی راحت نمی‌توان یک قیمت یا بهتر است بگوییم نرخ مشخص و واحدی را برای قیمت ژل لب بیان کرد. هزینه تزریق ژل لب بایستی به طور دقیق توسط پزشک متخصص بعد از انجام بررسی‌های لازم مشخص و تعیین شود.

برای اینکه ظاهر زیبایی داشته باشید و سلامتی خود را به خطر نیندازید، مواردی که گفته شد را حتماً در نظر بگیرید و فراموش نکنید. در ادامه بیشتر راجع به تزریق لب صحبت خواهیم کرد، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید و بیشتر درباره هزینه تزریق ژل لب و مراحل آن اطلاعات کسب کنید.

تزریق چربی

تزریق چربی در هر حال یک عمل جراحی محسوب می شود و ریسک بالایی دارد. از طرفی زمان تهیه و آماده سازی بافت چربی برای تزریق چربی، در مقایسه با پرکننده های بسته بندی شده طولانی تر است و در نتیجه تزریق چربی گران تر می باشد.

بر خلاف ژل های هیالورونیک اسید که با یک تزریق به حالت اولیه بازمی گردند، در صورت پشیمانی راهی برای جذب چربی وجود ندارد.

از همه مهمتر در تزریق چربی نتیجه کار بیشتر به پف شباهت دارد و معمولا برای پر کردن صورت بکار می رود، در حالیکه ژل قابلیت فرم دهی بالایی دارد و از زمان رواج آن در دنیای زیباسازی و جوانسازی صورت، کاربرد فراوان تری نسبت به چربی دارد.

در نهایت آیا تزریق ژل لب عوارض دارد؟

به طور خلاصه اگر سراغ ژل های مصنوعی و با ماندگاری طولانی و یا ژل های هیالورونیک اسید با برندها ناشناخته ارزان قیمت برای بزرگ کردن لب بروید بله یقینا عوارض خواهد داشت. همچنین به تازگی شنیده می شود افراد غیر پزشک اقدام به تزریق ژل لب کرده اند که باید بدانید جدای از عوارض بسیار وحشتناک، این عمل جرم محسوب می شود و مجازات دارد.

اما اگر از ژل های هیالورونیک اسید معتبر برای تزریق ژل صورت استفاده کنید و تزریق توسط پزشک انجام شود، عوارض آن به مقداری التهاب، ورم و در مواردی نادر کبودی مختصر به چندین روز پس از تزریق ژل لب خلاصه خواهد شد.

به خاطر داشته باشید، در هر جای ایران و یا دنیا قصد تزریق ژل صورت داشتید، حتما از پزشک بخواهید بسته ژل را به شما نشان دهد. اگر ایران هستید برچسب اصالت کالا را می توانید بتراشید و کد آن را به سامانه سازمان غذا و دارو پیامک کنید و از اصالت آن مطمئن شوید، اگر از ژل شما باقی ماند برای ترمیم بعدی حتما باقی آن را از پزشک بخواهید و در دمای بین ۵ تا ۲۵ درجه نگهداری کنید.

نسل جدید ژل ها از هیالورونیک اسید خالص و طبیعی ساخته شده است. هیالورونیک اسید ماده ایست که به صورت طبیعی در پوست ما و زجاجیه چشم وجود دارد. وظیفه این ماده حفظ آب می باشد.

زمانی که این ماده در بدن تزریق شود به هیچ وجه، به عنوان ماده غریبه شناخته نمی شود و بدن برای از بین بردن آن تلاش نمی کند، نگرانی که اکثر مراجعین نسبت به تزریق ژل لب دارند، این است که ژل ها مواد مصنوعی هستند و ممکن است عوارض داشته باشند، در صورتی که اگر برای بزرگ کردن لب از ژل هیالورونیک اسید خالص استفاده کنید، به هیچ عنوان عارضه ای ندارد.

قیمت نیم سی سی ژل لب

نسل قبلی ژل های لب از مواد مصنوعی ساخته شده بود تا ماندگاری طولانی داشته باشند، این ژل ها پس از تزریق به عنوان ماده غریبه شناخته می شد و بدن برای از بین بردن آن هر لحظه آنزیم ترشح می کرد و به زبان ساده در هر لحظه یک جنگ داخلی در حال رخ دادن بود.

این ژل ها که عمدتا جنس سلیکونی داشتند، قابلیت جذب نداشتند و برای خلاص شدن از شر آنها لب ها باید شکافته می شد و سپس از لب ها جدا می شدند. از طرفی دیگر عمدتا عفونت می کردند و در داخل لب یا گونه حرکت می کردند.

به همین دلیل است که سال گذشته به گزارش جامعه جراحان زیبایی امریکا، تزریق ژل صورت هیالورونیک اسید، دومین عمل غیرجراحی پرطرفدار در این کشور بوده است.

از شما صمیمانه خواهش می کنم، برای اندکی ماندگاری بیشتر و صرفه جویی در هزینه ها با سلامت خود بازی نکنید و این کار را به دکتر تزریق ژل لب با تجربه و دقیق بسپارید.

بعد از تزریق ژل چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر غزل دوشنبه ۱۹ مهر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 327 مشاهده پرسش
    سلام.روز بخیر من قبلا تزریق ژل تو لبم داشتم الان میخوام ژل بزنم بعد از چهارسال چطور میتونم متوجه بشم که تو لبم ژلی مونده یا نه و اینکه اون زمان ژل گرونی نزده بودم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۱۹ مهر ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر عزیزم میتونین از سونوگرافی ژل لب استفاده کنید دقیقا مشخص میشود که ژل دارین یا خیر
  • تصویر کاربر مهدیه یکشنبه ۱۸ مهر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 360 مشاهده پرسش
    میخواستم بدونم برای رفع قوز بینی و فرم دهی بهتر روش فیلر بینی مناسب است با خیر؟و چند مدت دوام داره؟احتیاج به ترمیم محدد داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۸ مهر ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر باید حتما تشریف بیارین از نزدیک ویزیت بشین پزشک باید تشخیص بدن که ایا شما کاندید انجام این کار هستید یا خیر.و معمولا فیلر بینی 6 تا 18 ماه ماندگاری دارد و در صورت نیاز به ترمیم معمولا دو هفته بعد انجام میشه
  • تصویر کاربر گل یکشنبه ۱۷ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 322 مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر عزیز,۸ماه پیش از ژل پرفکتا برای من تزریق شده ,متاسفانه بعد از ۵ماه گلوله ای تشکیل شده و دائما در گردش در ابعاد مختلف صورتم هست که دردناک هم می باشد,و این مطلب موجب دفرمه شدن صورتم میشود که خیلی ناراحت کننده و آزارنده است,,آیا درمان دارد؟آیا گرفتن و برند نامرغوبی بوده؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۷ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر معمولا باتزریق ژل های نامرغوب این اتفاق میافتد و ژل بعد از مدتی در صورت شروع به حرکت میکند و باعث بهم ریختگی کل صورت میشود در اسرع وقت به مرکزی که براتون تزریق کردند مراجعه کنید تا توسط پزشک مربوط بررسی بشه معمولا تا حدودی با تزریق انزیم برطرف میشود اما کامل تخلیه نمیشه عزیزم .برای تزریق فیلر حتما از معتبر بودن ان اطمینان حاصل کنید و بعد تزریق کنید
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۷ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      شما میتونن برای داشتن اطلاعات دقیق تر در مورد ژل ها لینک زیر رو مشاهده کنید
    3. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۷ مرداد ۰( 2 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر ارمغان چهارشنبه ۱۵ مرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 563 مشاهده پرسش
    سلام من چند سال پیش لبمو زل زدم اما هنوز از بین نرفته میخوام تخلیه کنن شما انجام میدید خیلی از دکتر ها گفتن کاره ما نیست...شکل ظاهری بدی نداره فقط میخوام تخلیه کنم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۱۵ مرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم تخلیه مخصوص ژل های پاژ هستش اول از همه باید مطمئن شد اصلا ژل شما پاژ هست یا خیر
      بعد حتما باید سونوگرافی انجام داد و حتما به پزشک جراح مراجعه کنید

  • تصویر کاربر منصوره چهارشنبه ۱۵ مرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 506 مشاهده پرسش
    سلام روز زیباتون بخیر. می‌خوام برای اولین بار ژل لب تزریق کنم یکساله هست کلا درگیر هستم که چه زرندی رو تزریق کنم که مشکلی ایجاد نکنه لطفا راهنمایی بفرمایید سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۱۵ مرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم برندهای
      Stylage France
      Teosyal Swiss
      Belotero Germany
      Aliaxin Italy
      Juvederm USA France
      معتبرترین برندهای حال حاضر در دنیا هستند که برای لب:
      Stylage Special Lip
      و
      Teosyal Kiss
      رو توصیه می کنیم
      در نهایت حتما حتما 2 تا لینک زیر رو بخونید:
      https://drmajidzadeh.com/666
      و
      https://drmajidzadeh.com/187

  • تصویر کاربر زهره یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    با سلام لطفا هزینه بوتاکس کامل و تزریق ژل برای رفع خط خنده هر یک سی سی و مارکش را بفرمایید. ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      اطلاعات کامل در لینکهای زیر موجود است.

      https://drmajidzadeh.com/162

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر شيرين شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 630 مشاهده پرسش
    سلاموخسته نباشيدميخواسم بدونم ژل آمريکايي خوبع موندگاريش چقده و هزينش و عوارضيم داره يان
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      برندهای معتبر و مورد تایید ما در لینک زیر موجود است

      https://drmajidzadeh.com/187

  • تصویر کاربر قاسم شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 631 مشاهده پرسش
    من کاسه چشمم وزیر چشمم گوده.با تزریق ژل برطرف میشه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      ایمن ترین و بهترین روش برای رفع گودی زیر چشم استفاده از ژلهای هیالورونیک اسید هست اطلاعات کاملتر در لینک زیر موجود است

      https://drmajidzadeh.com/2282

  • تصویر کاربر نفس دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 648 مشاهده پرسش
    سلام مارک و قیمت ژل لب رو میخواستم بدونم، ایرانی و خارجیشو
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      اطلاعات کامل در لینک زیر موجود است.

      https://drmajidzadeh.com/187

  • تصویر کاربر زهرا یکشنبه ۱ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 522 مشاهده پرسش
    سلام برای از بین بردن سریع خطوط بین دو ابرو چیکار کنم هزینه چقدر است
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      اطلاعات کامل در لینک زیر موجود است.

      https://drmajidzadeh.com/162

درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر