تورم بعد از تزریق ژل

بهترین مارک فیلر زیر چشم | هزینه انواع فیلر زیر چشم

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

آبان 7, 1397
بازدید: 183419

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

آبان 7, 1397
بازدید: 183419

فهرست مطالب

فیلر زیر چشم را می‌ توان یک فیلر تزریقی بافت معرفی کرد که از اسید هیالورونیک طبیعی تهیه شده است، که یک مولکول پیچیده کامل طبیعی به حساب می‌ آید که در پوست وجود دارد. از جمله محصولات معتبر خانواده تزریقی می توان به ژوویدرم، استایلج، تئوسیال، رستیلن و بلترو اشاره کرد.

در دنیایی پر از فیلرها و پروتزهای مختلف جهانی، فیلرهای ژوویدرم، استایلج و تئوسیال،  رستیلن و بلترو محصولاتی پیشگام به شمار می‌ روند که به افراد این امکان را می دهند تا با پر کردن بخش هایی از پوست که قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده اند و به داخل فرو رفته‌اند، چهره ای جوان داشته باشند.

تاثیرات بزرگ و محسوس به زمان نیاز دارند. بنابراین با مراجعه به مراکز تخصصی و حرفه ای پوست، اولین چیزی که در مورد آن از شما سوال می‌شود، اهداف و زمانی است که می توانید به پروسه درمانی اختصاص دهید. بدین ترتیب اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تعریف خواهند شد.

به این ترتیب که با مشورت پزشک، پلن شما طراحی خواهد شد و در طول مدت این تغییرات انجام می شود و نباید هیچ گاه انتظار داشت که در یک یا دو جلسه تمام تزریق انجام شود.

فراموش نکنید که بهترین روش جهت تشخیص میزان مهارت و تخصص یک پزشک زیبایی و اینکه آیا می تواند نتایج دلخواه شما را به وجود آورد، مشاهده کیفیت کار در گذشته و بیماران قبلی است.

بهترین مارک فیلر زیر چشم
هزینه فیلر زیر چشم

بهترین مارک فیلر زیر چشم

بهترین مارک ژل زیر چشم کدام است؟ پزشکان از فیلر زیر چشم جهت حجم دادن و بالا آوردن بخش هایی از پوست که فرو رفته اند، نرم کردن چروک های عمیق و ایجاد ظاهر و پوستی جوان و درخشان در بیماران خود کمک می‌گیرند. هیچ کس در دنیای امروزی طرفدار به وجود آوردن چهره ای کاملا مصنوعی و بسیار ترمیم شده نیست.

فیلرهای زیر چشم معمولا از اسید هیالورونیک طبیعی تهیه می شود که تناقضی با ساختار و ترکیب شیمیایی بدن شما ندارد. در نتیجه در طولانی مدت عوارضی نخواهد داشت. بهترین فیلر زیر چشم کدام است؟  بهترین برند فیلر زیر چشم چیست؟ 

۱- فیلر زیر چشم ژوویدرم

امنیت و تاثیر بسیار بالای فیلر زیر چشم ژوویدرم در چین و چروک های معمولی و عمیق بین ۶ تا ۱۸ ماه ماندگار است. این محصول با توجه به انعطاف پذیری پیشرفته و بالای خود، ظاهری طبیعی و جوان را در درمان خطوط اخم و چین و چروک صورت به وجود می‌آورد.

در نتیجه فیلر ژوویدرم یک پاسخ مناسب برای افرادی است که به دنبال راه حلی تاثیرگذار و چشم گیر در از بین بردن چین و چروک دور چشم کاملا عمیق و ثابت بر روی صورت خود هستند. بسیاری از بیماران اعتقاد دارند، این محصول بیشترین و بهترین خروجی را در به وجود آوردن ظاهری جوان و از همه مهمتر طبیعی را داشته است و تاکنون چنین راه درمانی را تجربه نکرده اند.

مواد پر کننده این ماده پیشرفته و ویژه، به صورت طبیعی و مناسب منافذ چین و چروک ها را می پوشاند. در نتیجه، زمان انعطاف صورت، موقع خندیدن، تعجب و گریه کردن، پوست حالت طبیعی خواهد داشت.

۲- فیلر زیر چشم استایلج

استایلج از بهترین مارک ژل های زیر چشم است که از سوی سازمان FDA جهت درمان امن و تاثیرگذار خطوط صورت در بیماران بالای ۲۱ سال تایید شده است. اما چه چیزی این محصول را به یک درمان کامل و مناسب برای صورت افراد مختلف با پوست هایی متفاوت تبدیل کرده است؟

استایلج میزان انعطاف پذیری پر کننده های پوستی را بهبود بخشیده و در نتیجه خروجی این مراحل درمانی کاملا مناسب و طبیعی خواهد بود و نیاز بیماران را برطرف می کند. بدون توجه به طبیعت چین و چروک های روی صورت و میزان عمق آن ها، فیلر استایلج ،خروجی بسیار طبیعی و جذابی خواهد داشت.

اگر نگران این هستید که استفاده از تزریقات پر کننده صورت منجر به ایجاد برآمدگی های غیر طبیعی بر روی پوست شود و یا نتایج آن زود از بین برود، باید بگوییم که استایلج بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این محصول را می توان منعطف ترین پر کننده منافذ و چروک های پوستی در بازار معرفی کرد و مناسب برای چین و چروک های متوسط تا بسیار عمیق بر روی صورت افراد است.

آزمایشات سازمان FDA میزان باقی ماندن تاثیر این ژل پوستی بین ۶ تا ۱۸ ماه است. بسیاری از افراد گزینه های خوبی برای این نوع روش درمانی هستند. با این حال باز هم پیشنهاد می کنیم قبل از هر کاری به مراکز تخصصی مراجعه کرده و بهترین راه حل را از پزشکان متخصص حوزه پوست و زیبایی جویا باشید.

قیمت تزریق ژل زیر چشم
قیمت فیلر زیر چشم

۳- فیلر زیر چشم تئوسیال

زمانی که بحث و مشکل شما صورت و چین و چروک های روی آن باشد و به دنبال برگرداندن ظاهر جوان و صاف به پوست خود هستید، فیلر تئوسیال یک پاسخ بسیار مناسب و فراگیر به شمار می‌ رود. فیلر زیرچشم تئوسیال به نواحی پوست شما که کلاژن و اسید هیالورونیک از دست داده اند، حجم خواهد داد.

از این ماده درمانی برای بزرگ کردن لب ها، پر کردن گودی و خطوط و لیفت های بدون جراحی صورت نیز استفاده می شود. در نهایت پر کردن چین و چروک های معمولی و عمیق پوست صورت متداول ترین کاربرد تئوسیال به شمار می رود.

قیمت تزریق ژل زیر چشم

هزینه فیلر زیر چشم چقدر است؟ قیمت مزوژل زیر چشم چقدر است؟  قیمت تزریق هر سی سی فیلر زیر چشم بسته به نوع برند و مارک آن بین ۲/۵۰۰/۰۰۰ تا ۴/۵۰۰/۰۰۰ است. به دلیل نوسان بازار دلار، لطفا جهت اطلاع دقیق از ققیمت انواع فیلر صورت مانند قیمت فیلر زیر چشم ژوویدرم با ما تماس بگیرید. ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵

چند سی سی ژل برای زیر چشم

توجه داشته باشید که شما برای زیر چشم خود به کمتر از یک سی سی ژل نیاز خواهید داشت. باقی فیلر تا زمانی که تاریخ دارد، نگه داشته شده و در صورت نیاز چند ماه بعد، به صورت رایگان تزریق می شود.

طول مدت درمان با فیلرهای هیالورونیک اسید

پروسه درمانی هیالورونیک اسید در بیماران مختلف متفاوت است؛ اما به صورت میانگین ۳۰ دقیقه طول می کشد. فیلرهای زیر چشم، به صورت ترکیبی به همراه بی حس کننده های موضعی تولید می شوند تا تزریقات روی پوست را برای کاربر بدون درد کنند.

نیازی به بی هوشی بیمار در این مدت زمان نیست و نتیجه بلافاصله نمایان می شود. پزشکان متخصص به شکل دقیقی وضعیت بیمار خود را پس از این درمان، پیگیری می کنند.

تاثیر ژل های زیر چشم تا چه مدت است؟

بسته به ناحیه ای که مواد تزریقی پر کننده منافذ و چین و چروک های پوست مورد استفاده قرار می گیرند، پایداری نتایج می تواند متغیر باشد. در نواحی پوستی که کمترین انعطاف پذیری وجود دارد نظیر گودی چشم، تاثیر فیلر زیر چشم معمولا ماندگاری بیشتر نسبت به سایر نواحی خواهد داشت.

اما در نواحی پوستی با بیشترین انعطاف پذیری نظیر خطوط چروک و خط خنده افراد، تاثیرات فیلرهای ژوویدرم، استایلج و تئوسیال معمولا حدود ۶ تا ۱۸ ماه است.

لب ها بیشترین انعطاف و حرکت را بر روی صورت افراد دارند و تزریق در این ناحیه ممکن است پایداری کمتری داشته باشد.

استفاده از فیلر به عنوان پر کننده زیر چشم

هیچ چیز به اندازه گودی بسیار عمیق و تیره زیر چشم نمی تواند سن افراد را بالا و آنها را بسیار مسن تر نشان دهد. خیل عظیمی از افراد به خاطر داشتن گودی چشم بسیار ناراحت و آزرده هستند. این گودی های تیره گاهی بسیار زشت هستند و معمولا با گذر زمان بدتر می شوند. در حقیقت، ناحیه زیر چشم از نواحی است که زودتر و بیشتر از سایر بخش ها می تواند بالا رفتن سن را بروز دهد.

بسیاری از بیماران پس از امتحان کردن درمان های مختلف خانگی برای گودی تیره رنگ زیر چشمان خود، به دنبال پزشکان متخصص زیبایی می روند تا از درمان های پیشرفته و ثابت شده استفاده کنند.

فیلر زیر چشم قیمت
قیمت انواع فیلر صورت

درمان با هیالورونیک اسید: خیلی زود چهره ای جوان داشته باشید.

ژل های هیالورونیک اسید با اضافه کردن حجم به صورت طبیعی و حرفه ای به نواحی مختلف پوست نظیر زیر چشم ها و چین و چروک صورت، ظاهری جوان و طبیعی را برای افراد به ارمغان می‌ آورند. از آنجایی که فیلرهای زیر چشم از اسید پر کننده هیالورونیک تولید می شوند، پس از تزریق، رطوبت را از پوست به خود جذب کرده تا ناحیه مربوطه را طبیعی و جذاب سازند.

استفاده از ژل های زیر چشم، در نواحی گود افتاده و تیره زیر چشم بسیار کارگشا و تاثیرگذار است و می تواند این نواحی تیره را روشن تر کرده و به آنها حجمی طبیعی و مناسب بدهد.

اگر فیلرهای هیالورونیک اسید با دقت و به درستی توسط پزشک با تجربه بر پوست بیمار تزریق شود، تاثیر آن بر روی ناحیه زیر چشم مطلوب خواهد بود؛ انگار که به تازگی از یک خواب عمیق و کامل شبانه بیدار شده‌ باشید.

این ماده به عنوان درمانی برای گودی زیر چشمان می تواند بخشی از حجمی که در طول زمان از این نواحی خارج شده است را به آنجا باز گرداند. در نتیجه چهره شما چندین سال جوان تر خواهد شد. در نهایت چیزی که برای شما باقی می ماند، صورتی جوان و شاداب است، آن در هم در یک درمان بسیار کوتاه و سریع السیر!

مهم است که بدانید فیلر نقش پرکنندگی دارد و از نظر علمی بر روی تیرگی موثر نخواهد بود اما چون هیالورونیک اسید شروع به جذب آب می کند، ممکن است بر روی تیرگی نیز مقداری موثر باشد.

از سوی دیگر گاهی بخشی از تیرگی به علت سایه گودی ایجاد می شود که با پر شدن این گودی، شرایط بهتر خواهد شد.

از دست دادن کلاژن؛ مقصر اصلی

هرچه سن بالا می رود، پوست صورت انسان توانایی خود در تولید همان میزان قبلی کلاژن (Collagen) را از دست داده و در نتیجه میزان کلاژن پوست در صورت کاهش می یابد. از آنجایی که پوست زیر چشم انسان بسیار ظریف است، کمبود کلاژن در این بخش معمولا بیشتر از هر قسمت دیگری خودنمایی می کنند و فرد را متوجه این موضوع خواهد کرد. بنابراین اولین نشانه پیری در صورت مربوط به ناحیه زیر چشم خواهد بود. از دست دادن کلاژن، ظاهری فرو رفته و غیر شاداب به پوست می دهد.

فیلرهای ژوویدرم، استایلج و تئوسیال تمام تلاش خود را می کنند تا این کمبود کلاژن در پوست را با دادن حجم، رطوبت و شادابی به پوست جبران کنند و در نتیجه گودی ناحیه زیر چشم نیز بهبود خواهد یافت. فیلرهای ساخته شده از اسید هیالورونیک، رطوبت را از نواحی اطراف پوست جذب کرده و ظاهری جوان و شاداب را به کاربر هدیه می دهد.

فیلر زیر چشم، پس از تزریق در یک ناحیه، کمترین جابجایی را داشته و در همان قسمت باقی می ماند. در نتیجه مدت ها است که از فیلرهای ژوویدرم، استایلج و تئوسیال به عنوان یکی از بهترین راه های درمانی تزریقی گودی زیر چشم و چین و چروک های عمیق صورت نام برده می شود. چسبندگی این نوع ژل های زیر چشم، می تواند میزان ایده آل سفتی و شادابی را به بخشی از پوست برساند.

اگر از گودی چشمان خود و دائما خسته نشان دادن شما توسط آنها خسته شده اید، وقت تغییری بزرگ رسیده است. فقط چند دقیقه با ظاهری شاداب و جوان فاصله دارید!

توجه داشته باشید که ویژگی های ذکر شده برای هر برند، به طور نسبی در تمامی ژل ها وجود دارند. پزشک با توجه به شرایط شما، توضیح می دهد که کدام ژل، برایتان مناسب تر است. چنانچه او تشخیص دهد که دو برند از ژل ها متناسب با نوع پوست شما هستند، می توانید بر اساس سلیقه و هزینه ی مربوطه، ژل تزریقی را انتخاب کنید.

منبع: facetoronto

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر یاسمن دوشنبه ۲۴ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 395 مشاهده پرسش
    سلام دکتر روز بخیر برای فرم چشم من که گودی و سیاهی بساری داره چه برندی و چند سیسی ژل فیلر زیر چشم احتیاج هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۴ خرداد ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر معمولا برای زیر چشم یک سی سی تزریق میشه اما برای بررسی نوع و برند ژل باید از نزدیک ویزیت بشین عزیزم
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۴ خرداد ۰( 2 سال پیش)
      میتونین باری داشتن اطلاعات دقیق تر از لینک زیر استفاده کنید
    3. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۴ خرداد ۰( 2 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر ترنم چهارشنبه ۳۰ مهر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 355 مشاهده پرسش
    سلام .من یک ماه پیش ژل زیر چشم بلترو استفاده کردم .اما هنوز احساس می کنم جای خالی زیر چشمم وجود داره .ایا امکانش هست دوباره از همون مارک ژل دوباره برای زیر چشمم استفاده کنم و جاهای خالی رو پر کنم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۳۰ مهر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام بله این امکان هست، ژل بسیار معتبری تزریق کردید

      برای زیرچشم دقیقا به همین ترتیب هست ذره ذره باید اضافه بکنید چون اگر به یکباره حجم زیادی تزریق کنید، کیسه ایجاد می شود

      در نهایت لینک زیر رو هم بخونید:
      https://drmajidzadeh.com/2282

  • تصویر کاربر ساجده سه شنبه ۱۴ مرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 354 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    ایا تزریق ژل زیر چشم در دوره شیردهی مشکلی ندارد؟
    در دوره شیردهی بهتر است از کدوم مارک ژل استفاده شود؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۴ مرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم خیر هیچ منعی نداره اما به طور کلی یه قانون ثابت داریم که در دوران بارداری و شیردهی کار غیرضروری انجام ندید البته این توضیه بیشتر مخصوص بارداری هستش

      و خیر ژلی که در دوران شیردهی توصیه شده باشه نداریم
      اما برندهایی که ما تایید می کنیم و بسیار معتبر هستند:
      Stylage France
      Teosyal Swiss
      Belotero France
      Juvederm France USA
      Aliaxin Italy
      که توی اینا برای زیرچشم تئوسیال و آلیاکسین نتایج راضی کننده تری دارند
      2 تا لینک زیر رو هم حتما بخونید:
      https://drmajidzadeh.com/2282
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر شهرزاد دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 344 مشاهده پرسش
    سلام.وقت به خیر.آیا استفاده از برند رووفیل برای تزریق فیلر زیر چشم خوب است؟کبودی را هم از بین میبرد؟اگر تاثیری روی کبودی ندارد چه راه دیگری را پیشنهاد میدهید؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      برندهای معتبر و مورد تایید ما در لینک زیر موجود است.

      https://drmajidzadeh.com/2282

  • تصویر کاربر مرضیه یکشنبه ۱ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 367 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر. من برای رفع خط خندم میخواستم ژل تزریق کنم . چه ژلی برای این ناحیه مناسبه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      اطلاعات کامل در لینک زیر موجود است.

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر کیمیا دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 323 مشاهده پرسش
    سلام ۲ هفته پیش فیلر پرفکتا تزریق کردم و الان صورتم پر جوش شده آیا حساسیت دارم؟ نامتقارن تزریق شده و چشمی که ناودان اشکیش حجم بیشتری پیدا کرده داخلش قرمز شده چه کنم دکتر عزیز؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      این برند مور تایید ما نیست و ما در جریان روند تزریق شما نبودیم که اجازه اظهار نظر داشته باشیم برای اظهار نظر تخصصی لازم هست از نزدیک معاینه شوید.

  • تصویر کاربر مریم یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 343 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت شمامن می‌خوام فیلرزیرچشم انجام بدم ی جاپیداکردم باسیصدتومن انجام میدن نمی‌دونم عوارض داره یان میشه راهنمایی کنید باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      در درجه اول باید بدونید که هیچ ارزانی بدون دلیل نیست و بهتون پیشنهاد میکنم در موارد زیبایی ریسک نکنید و از برنهای معتبر استفاده کنید برندهای معتبر و مورد تایید ما در لینک زیر موجود است.

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر سارا یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 322 مشاهده پرسش
    با عرض سلام،من دیروز برای فیلر زیر چشم مراجعه کرده بودم،پزشک به من گفتن که زیر چشم من هم پف داره و هم پوستش خیلی نازکه وبرای من این کارو انجام ندادن،الان میخوام ببینم چه راهی برای درمان تیرگی و پف زیر چشم من وجود داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      برای اظهار نظر تخصصی که چه راه درمانی براتون مناسب هست لازم هست از نزدیک معاینه شوید.

  • تصویر کاربر لیلا جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 301 مشاهده پرسش
    با سلام
    آیا بهترین نوع ژل یا فیبر زیر چشم هنوز ژوبیدرم هست منظور از تمام ژل های که معرفی کردین و آیا باز بهترین دیگری هم وجود دارد که از ژوبیدرم هم بهتر باشه. ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      تمام برندهایی که مورد تایید ما هستند در لینک زیر موجود است که از نظر کیفیت تفاوتی باهم ندارند فقط در غلظت ژلها باهم متفاوتند.

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر مهدی یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 340 مشاهده پرسش
    سلام و درود به خانوم وکتر عزیز..ژل زیر چشم فرانسویِ پرفکتا کامپیلیمِنت آیا مارک خوبی است وماندگاری آن چند ماه می باشد؟باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      برندهای مورد تایید ما در لینک زیر موجود است.

      https://drmajidzadeh.com/666

درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر