تزریق ژل پروفایلو

پروفایلو چیست ؟| هزینه، مزایا و معایب به همراه عکس قبل و بعد پروفایلو صورت و بدن

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اسفند 2, 1397
بازدید: 205506

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اسفند 2, 1397
بازدید: 205506

فهرست مطالب

ژل پروفایلو (Profhilo) یک درمان اختصاصی برای بازسازی پوست می باشد. پروفایلو با تحریک تولید کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی آهسته هیالورونیک اسید به طور چشم گیری ظاهر خطوط ریز و چروک را بهبود بخشیده و به افزایش آب رسانی و قوام پوست صورت کمک می کند. در ادامه به بررسی مزایا و معایب پروفایلو میپردازیم.

پروفایلو چیست؟

حتما تا بحال این سوال برایتان پیش آمده که پروفایلو پوست چیست؟ یا حتی به دنبال لیفت صورتتان هستید ولی به طوری که حالت مصنوعی ژل های رایج بازار را نداشته باشد.

پروفایلو صورت

پروفایلو صورت چیست ؟ پروفایلو صورت، یک ژل هیالورونیک اسید می باشد که به طبیعی ترین حالت ممکن، سبب حالت دهی و فرم دهی به نواحی مختلف صورت و لیفت آن می شود.

پروفایلو چگونه عمل می کند؟

پروفایلو به گونه ای خاص طراحی شده تا میزان منحصر به فردی از هیالورونیک اسید را داشته باشد. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن یافت شده و مسئول حفظ رطوبت پوست می باشد.

وجود این ماده در پروفایلو به تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک می کند. پروفایلو به دلیل شیوه ساخته شدن خود بیش از اینکه به عنوان یک فیلر عمل کند، نقش یک آبرسان را ایفا می کند. به همین ترتیب، به دلیل افزایش حجم و درخشندگی پوست برای پوست های پیر، تیره و چروک گزینه ای فوق العاده است. در مورد تزریق ژل لب و مراقبت بعد از تزریق ژل لب بیشتر بدانید.

این ماده در ۲ جلسه و ظرف مدت یک دوره ۴ هفته ای به زیر سطح پوست تزریق می شود. ژل پروفایلو به سرعت در زیر پوست توزیع می شود تا آب رسانی را افزایش داده و به دنبال آن، چروک و خطوط ریز صاف شوند.

چنین عملکردی در نهایت به بهبود بافت پوست منجر می شود.

چرا ژل پروفایلو بهترین انتخاب است؟

افراد پس از رسیدن به ۳۰ سالگی، شروع به از دست دادن مقادیر قابل توجهی از کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می کنند. این جمله به این معناست که افراد به تدریج علائم پیری را به صورت خطوط ریز، چروک و کاهش درخشندگی پوست مشاهده می کنند.

در این سن، افراد معمولا به فکر مراقبت از پوست خود می افتند. به همین دلیل پروفایلو برای افراد ۳۰ سال و بالاتر توصیه می شود که قصد جلوگیری از پیر شدن پوست خود را دارند.

پروفایلو چیست

در صورتی که فرد تمایل به افزایش حجم نواحی خاصی نداشته باشد، پروفایلو گزینه ای عالی برای اوست؛ زیرا حجم و آبرسانی تمام پوست را افزایش داده و به این طریق یک ظاهر کلی جوان تر را به فرد می بخشد. در صورت تمایل به افزایش حجم نواحی خاصی از پوست، فیلر های پوستی گزینه هایی مناسب برای استفاده هستند.

هیچ محدودیت سنی بالاتر از ۳۰ سال وجود ندارد. در واقع، ما در بیماران مسن تر اغلب نتایج چشم گیرتری مشاهده می کنیم. با این حال، در صورتی که سن فرد بالاتر از ۶۰ سال باشد، به کنترل دقیق این روش درمانی نیازی نیست.

رفع چین و چروک با ژل پروفایلو

برای مثال در صورتی که چین هایی عمیق در پوست فرد وجود داشته و یا پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده است، درمان های ترکیبی که شامل پروفایلو می شوند، گزینه مناسب تری هستند. بنابراین مشاوره قبل از درمان بسیار مهم است.

در صورتی که به دنبال نتایجی بسیار ظریف هستید، این درمان می تواند انتظارات شما را بر آورده کند. هر چند که در صورت تمایل به لیفت صورت، گردن یا هر ناحیه دیگر، درمانی ترکیبی از فیلر ها و یا جراحی می تواند به فرد توصیه شود.

ژل پروفایلو

در چه مواردی از این ژل استفاده کنیم؟

ژل پروفایلو فایل در اغلب مواقع برای نواحی صورت استفاده می شود، با این حال نیز می تواند به طور موثر برای جوانسازی گردن، نواحی شانه و جلوی سینه، بازو، زانو و دست استفاده شود.

ناحیه گردن به طور چشمگیری مورد استقبال برای استفاده از پروفایلو قرار گرفته است. قابلیت این ماده در کمک به کاهش چروکیدگی و افتادگی پوست این ناحیه و همچنین ایجاد ظاهری با قوام بیشتر می باشد. در مورد ژل لب مدل روسی بیشتر بخوانید.

تفاوت بین ژل پروفایلو و فیلر های پوستی چیست؟

پروفایلو به دلیل نحوه ساخت آن قادر به افزایش حجم، همانند فیلر های پوستی نیست و نمی توان آن را برای افزایش حجم نواحی خاصی از صورت (مانند لب ها، گونه و چانه) به کار گرفت.

پروفایلو در درجه اول یک روش درمانی آبرسان بوده و هیالورونیک اسیدی که در خود دارد به صورت متوازن در تمام صورت توزیع می شود. این توزیع متوازن، حجم پوست را افزایش داده و ظاهری با قوام بیشتر به آن می دهد.

آیا پروفایلو برای پوست من مناسب است؟

افراد پس از رسیدن به سن ۳۰ سالگی، شروع به از دست دادن مقادیر قابل توجهی از کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می کنند. در این سن، افراد شروع به در نظر گرفتن استفاده از درمان های پیشگیرانه می کنند.

این سن، زمانی است که با ظاهر شدن اولین خطوط، افراد اولین تزریقات ضد چروک خود را در نظر می گیرند. در صورتی که احساس می کنید، کیفیت بافت پوست شما به طرز قابل توجهی افت کرده، پیرتر از سن خود به نظر رسیده و برای استفاده از فیلر های پوستی آمادگی ندارید، پروفایلو بهترین درمان برای شما می باشد.

تزریق پروفایلو

پروفایلو یک فیلر نیست؛ بلکه یک ژل هیالورونیک اسید جدید و یکی از آخرین ابتکارها جهت درمان سستی پوست می باشد.

پروفایلو در واقع با بهبود چشمگیر کیفیت بافت پوست، تمامی فرایند های زیبایی یا آرایشی را تکمیل می کند.

پروفایلو یکی از بالا ترین غلظت های هیالورونیک اسید را در بازار دارد. این ژل، جایزه زیبایی را به منظور بهترین محصول ابتکاری سال دریافت کرده است.

ژل پروفایلو پس از تزریق، در بافت توزیع شده و ظرف مدت ۴ هفته تولید، ۴ نوع مختلف از کلاژن و الاستین را تحریک می کند. این ماده نیازی به ماساژ دادن نداشته و هیچ گونه برآمدگی از خود بر جای نمی گذارد.

ژل پروفایلو به دلیل خاصیت انتشاری که دارد، تنها به ۵ تزریق در هر سمت از صورت نیاز داشته که یعنی بیماران، این درمان را نسبت به موارد دیگر راحت تر می یابند.

پروفایلو چه مدت دوام دارد؟

ماندگاری ژل پروفایلو چقدر است ؟ نتایج حاصل از  درمان پروفایلو در اغلب اوقات تا ۶ ماه دوام داشته؛ اما می تواند از یک فرد تا فردی دیگر متفاوت باشد.

چه نتایجی را می توان از پروفایلو انتظار داشت؟

تنها پس از یک دوره پروفایلو که شامل ۳ جلسه تزریق با ۴ هفته فاصله می باشد، می توان انتظار آبرسانی قابل توجهی را به پوست داشت. این آب رسانی پوست را درخشان کرده و خطوط ریز را از بین می برد.

پروفایلو صورت چیست

فرد متوجه پوستی صاف و سفت تر می شود. حتی در افرادی که پوستی بسیار چروکیده دارند نیز ایجاد شدن بهبود در بافت پوست غیر قابل انکار است. این درمان می تواند پس از ۶ ماه در مواردی که نیاز به ترمیم است، دوباره تکرار شود.

به چند بار درمان نیاز خواهم داشت؟

جهت دستیابی به بهترین نتایج بلند مدت، انجام دو جلسه درمانی با یک بازه ۴ هفته در میان، پیشنهاد می گردد. برخی افراد می توانند نتایج را در همان هفته اول مشاهده کنند؛اما بهترین نتایج این روش درمانی ۴ هفته پس از دومین جلسه درمان، قابل مشاهده خواهند بود.

توصیه های پیش درمانی پروفایلو

لطفا به مدت ۲۴ ساعت قبل از درمان از نوشیدن هر گونه الکل خودداری کنید. همچنین، توصیه می کنیم بجز در موارد ابتلا به بیماری های مزمن پزشکی، از مصرف داروی آسپرین یا دیگر داروهای ضد التهاب غیر استروییدی،چند روز پیش از درمان اجتناب کنید.

خودداری از مصرف این داروها خطر کبودی در محل تزریق را از بین می برد. در ارتباط با هر گونه نگرانی خود از تکنسین پزشکی سوال بپرسید.

مراقبت های پس از درمان پروفایلو

فرد می تواند پس از انجام درمان پروفایلو به فعالیت های روزمره خود ادامه دهد. با این حال، ما توصیه می کنیم از آرایش کردن خودداری کنید. البته استفاده از لوازم آرایش معدنی که پس از درمان در کلینیک زیبایی نیز استفاده می شوند، مانعی ندارد.

علاوه بر آن، توصیه می کنیم در روز انجام درمان به باشگاه، سونا، سونا بخار یا شنا نروید. همچنین، باید از لمس نواحی تزریق نیز خودداری شود.

عکس قبل و بعد از تزریق پروفایلو

مزایا و معایب پروفایلوتاثیرات ژل پروفایلو

 ژل پروفایلونتیجه تزریق ژل

مزوژل پروفایلوقیمت پروفایلو چیست

قیمت تزریق ژل

قیمت تزریق ژل و هزینه پروفایلو بر اساس میزان نیاز پوست شما به آن مشخص می شود. اما به طور کلی هزینه تزریق ژل پروفایلو به صورت زیر می باشد:

هزینه ژل پروفایلو

قیمت پروفایلو چیست ؟ در هر مرحله یک سرنگ ۲ سی سی برای تزرِیق ژل مورد استفاده قرار می گیرد که قیمت آن ۹/۵۰۰/۰۰۰ تومان تومان است.

سوالات متداول

۱- آیا باید انتظار ایجاد برآمدگی در محل تزریق پروفایلو را داشت؟ این برآمدگی ها تا چه مدت باقی می مانند؟

جواب: پس از انجام درمان پروفایلو این امکان وجود دارد که برآمدگی های موضعی در محل تزریق به وجود آیند. این برآمدگی ها معمولا ۴ تا ۶ ساعت پس از درمان فروکش می کنند،  اما می توانند تا ۲۴ ساعت نیز دوام داشته باشند.

همه افراد به این تورم ها دچار نمی شوند. در صورت انجام درمان و داشتن نگرانی با پزشک، تماس بگیرید.


۲- آیا پس از انجام درمان، به استراحت نیاز خواهم داشت؟

جواب: مدت استراحت پس از این تزریق ژل پروفایلو، کمترین مقدار است. هنگامی که از تکنیک ۵ نقطه در هر طرف صورت برای تزریق استفاده می شود، هر نقطه بلافاصله قابل دیدن است. با این حال، این نقاط به سرعت شروع به فروکش کردن کرده و تا روز بعد به طور کامل از بین می روند.

پس از این درمان، توصیه می شود تا از انجام ورزش و فعالیت های فیزیکی به مدت ۲۴ ساعت اجتناب شود. لطفا علاوه بر آن، به مدت ۴۸ ساعت، از انجام فرایندهای زیبایی بیشتر خودداری نمایید.

همچنین، رفتن به سونا یا حمام بخار در چند روز اول پس از درمان توصیه نمی گردد. در صورت بروز هر گونه کبودی یا تورم مداوم بهترین کار اجتناب از قرار گیری در معرض نور خورشید است.


۳- چه زمانی نتایج را احساس خواهم کرد؟

جواب: فرد می تواند افزایش قوام، انعطاف پذیری و یک بهبود کلی در کیفیت پوست خود را تا حداکثر ۶ ماه احساس کند.


۴- آیا مردم متوجه خواهند شد که این درمان را انجام داده ام؟

جواب: معمولا، افراد قادر نیستند تا انجام این درمان را تشخیص دهند؛ اما این موضوع به مشکل پوستی درمان شده و همچنین نتایج دلخواه شما، بستگی دارد.

پروفایلو می تواند با افزایش تراکم بافتی، افتادگی پوست را به طرز قابل توجهی بهبود بخشد. برخی بیماران مقداری پوست خود را لیفت می کنند که این مورد می تواند جلب توجه کند.

اغلب بیماران بیان می کنند که دیگران از تازگی ظاهر آن ها تعریف کرده اما به ندرت درباره انجام هر گونه درمان از آن ها سوال پرسیده اند.


۵- آیا عوارض جانبی نیز وجود دارد؟

جواب: هیالورونیک اسید به خوبی توسط پوست تحمل می شود. تنها عوارض جانبی گزارش شده، کبودی و تورم خفیف در محل تزریق بوده است. این موارد نیز معمولا در بازه زمانی کوتاهی از بین رفته و ناشی از سوزن هستند، نه ژل پروفایلو !


۶- آیا تزریق ژل پروفایلو ایمن است؟

جواب: پروفایلو در فوریه ۲۰۱۵ در ایتالیا بهره برداری شد. از آن زمان به بعد در سر تا سر دنیا استفاده می شود. بیش از ۱۵۰ هزار نفر توسط این ماده درمان شده و هیچ واکنش نامطلوبی از آن گزارش نشده است.

پروفایلو از نظر ایمنی، سازگاری زیستی بالایی دارد؛ زیرا از هیالورونیک اسید طبیعی و بسیار خالص تهیه شده و بدون اضافه کردن هر گونه ماده شیمیایی اتصال دهنده (کراس لینک) پایدار شده است.

این مورد خطر بروز واکنش های نامطلوب را کاهش می دهد. پروفایلو جوایز متعددی را از آن خود کرده است.


۷- چگونه می توانم بدانم که عوارض جانبی عادی بوده و یا موردی جدی رخ داده است؟

جواب: عوارض جانبی رایج پس از درمان، قرمزی خفیف، تورم خفیف و کبودی احتمالی می باشد. امکان دارد ناحیه درمان، حساسیت به لمس داشته باشد؛ اما تمامی این عوارض جانبی عادی بوده و پس از چند روز فروکش می کنند. با این حال احتمال دارد تا یک هفته نیز به طول انجامد.

ابتلا به عوارض جانبی جدی بسیار غیر رایج است؛ با این حال در صورت تجربه هر کدام از موارد زیر، فورا با کلینیک تماس گرفته و در صورتی که پس از چند ساعت بهبودی حاصل نشد، به پزشک مراجعه کنید.

⚠ تورمی که با گذشت زمان بدتر می شود.

⚠ افزایش درد و شدید تر شدن آن با گذشت زمان

⚠ احساس گرما در پوست، افزایش قرمزی و بدتر شدن آن با گذشت زمان

⚠  افزایش درد در این ناحیه، رنگ پریدگی یا سفید و خاکستری شدن پوست نزدیک به ناحیه درمان یا در امتداد طرفین بینی در روز انجام درمان و روز بعد از آن

⚠ احساس ناخوشی عمومی در روز های پس از درمان


۸- در صورتی که از نتایج راضی نبوده و یا بسیار غیر طبیعی به نظر برسم، چه کاری باید انجام دهم؟

جواب: درمان های فیلر پوستی برای همه یکسان نبوده و فردی که تزریق می کند، بهترین ظاهر فرد را در مشاوره ای دقیق با او در میان می گذرد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که درمان شما به صورت کاملا ایمن انجام شده و طبق خواسته های شما در جلسه مشاوره خواهد بود.

فیلر های پوستی درمان هایی محبوب هستند؛ زیرا اغلب افراد از نتایج آن کاملا راضی اند. فردی که تزریق را انجام می دهد، تلاش خواهد کرد تا انتظارات شما را به طور کامل درک کند.


۹- آیا تزریق ژل پروفایلو در دوران بارداری یا شیر دهی ایمن است؟

جواب: در صورت بارداری یا مشکوک بودن به آن، ما انجام هیچ گونه درمان تزریقی را توصیه نمی کنیم. علاوه بر آن، توصیه می کنیم قبل از بازگشت به انجام درمان های زیبایی، دوره شیر دهی خود را به پایان برسانید.زیرا یک قانون ثابت داریم انجام هر گونه عمل غیرضروری در دوران بارداری و شیردهی ممنون است وگرنه هیچ تداخلی ندارند


۱۰- چه کاری می توانم انجام دهم تا از بدست آوردن بهترین نتایج درمان های تزریقی خود مطمئن شوم؟

جواب: در اینجا چند نکته جهت ارتقا نتایج روش های درمانی آورده شده است:

✅ روز قبل از درمان خود از مصرف هر گونه الکل خودداری کنید. این کار برای به حداقل رساندن احتمال کبودی، مفید است.

✅ یک هفته قبل از درمان، از مصرف آسپرین، ایبو پروفن یا هر گونه داروی ضد التهابی دیگر خودداری کنید؛ زیرا این داروها خطر بروز کبودی را افزایش می دهند.

✅ لطفا تا یک هفته پس از انجام درمان خود، هیچ گونه درمان مرتبط با صورت را برنامه ریزی نکنید. از جمله این درمان ها می توان به لایه برداری، وکس، نخ کشی (لیفت)، آرایش نیمه دائم و… اشاره کرد. انجام هر کدام از این درمان ها در هر زمانی قبل از انجام بوتاکس مشکلی ندارد.

✅ لطفا از یک هفته قبل تا دو هفته پس از انجام درمان فیلر پوستی، انجام هیچ گونه درمان مرتبط با صورت را برنامه ریزی نکنید. از جمله این درمان ها می توان به لایه برداری، میکرودرم ابریژن و میکرو نیدلینگ اشاره کرد.

در ادامه نوشته شود زیرا در صورت مریض شدن در اثر ابتلا به ویروس سرما خوردگی، تبخال (هرپس) یا دیگر بیماری ها و راش های پوستی با کلینیک تماس بگیرید تا در مورد جلسه درمانی بعدی شما تصمیم گیری شود. سلامت عمومی شما مهم است و ما خوشحال خواهیم شد تا در صورت نیاز درمان زیبایی شما را به تاریخی دیگر موکول کنیم.

پس از انجام درمان، از توصیه های پس از درمانی که به شما داده می شود، با دقت پیروی کنید. لطفا بجز مواردی که از قبل با پزشک مطرح کرده اید، از اعمال هر گونه محصولات دیگر به پوست خود خودداری کنید.

منبع: Destinationskin

مرکز زیبایی پوست، مو و لیزر موهای زائد دکتر گیتا مجید زاده

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر مهراوه دوشنبه ۱۹ مهر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 284 مشاهده پرسش
    سلام دکترشرمنده من متوجه نشدم پروفایلو تا ۶ ماه دوام داره یا ۶ ماه طول میکشه تا تاثیرش رو بزاره و اینکه مبلغی رو که فرمودید برای کل دوره تزیق هست یا هر دوره این مبلغ ممنون از راهنمایی شما
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۱۹ مهر ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر هر 6 ماه بهتر هست که تمدید بشه عزیزم و در دو دوره انجام میشه به فاصله ی 4 هفته و هزینه ی هر جلسه 5850000 تومان هست عزیزم.
  • تصویر کاربر غزال یکشنبه ۲۰ تیر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 335 مشاهده پرسش
    در ناحیه تزریق گردنم
    پوستم کمرنگ شده و تزریق دیروز انجام شده
    طبیعی هست و تا کی این حالت ادامه داره
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۰ تیر ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر لطفا سوالتون رو واضح تر بیان کنید و بفرمایید چه ماده ای به گردنتون تزریق شده
  • تصویر کاربر مریم یکشنبه ۳ اسفند ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 334 مشاهده پرسش
    باسلام. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. چون قصد تزریق پروفایلو رو دارم،،
    آیا اگه 3 هفته قبلش فیلر جهت رفع گودی زیر چشم بزنم ایرادی نداره؟
    یا نیازی به فیلر دیگه نیست. یعنی پروفایلو گودی زیر چشم رو هم پر میکنه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۳ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام وقت بخیر برای داشتن اطلاعات کامل در مورد پرو فایلو لطفا لینک زیر رو با دقت مشاهده کنید
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۳ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)
    3. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۳ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)
      همچنین پروفایلو برای فرم دهی و حجم دهی نیست و بیش تر جهت ابرسانی استفاده میشود 4 هفته بعد از تزریق زیر چشم میتونین پرو فایلو رو تزریق کنید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر لادن شنبه ۲۲ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 390 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر من یک جلسه پروفایلو انجام دادم و الان نزدیک به ۴ هفته میشه و نوبت دوم باید انجام بدم و تو این مدت تاثیری ازش روی پوستم ندیدم و بعد از این کار جوشهای ریز میزنم در حالی که اصلا سابقه جوش ندارم میخواستم بدونم پروفایلو ربطی به زدن جوش داره یا نه؟ چون نمیدونم نوبت دوم انجام بدم. یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۲ آذر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام لادن عزیز مساله اینه باید از پروفایلو توقعتون مشخص باشه پروفایلو بیشتر جنبه آبرسانی داره و افزایش هیالورونیک اسید و یک کار روتین محسوب میشه و توقع تغییر نباید داشت

      تغییر رو بیشتر افزادی احساس می کنند که پوست خشکی دارند احساس می کنند یک لایه آب زیر پوستشون رفته

      بله در افزادی که پوست چرب دارند این احتمال هست که جوش اتفاق بیوفته حتما پزشک معالجتون رو در جریان بذارید تا بهترین تصمیم رو بشه گرفت این مطلب رو هم در مورد پروفایلو بخونید:
      https://drmajidzadeh.com/2454

       

  • تصویر کاربر مهسا سه شنبه ۱۷ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 350 مشاهده پرسش
    با سلام
    ببخشید افرادیکه دارای سرطان سینه هستتدو شیمی در مانیشون تمام شده میتوانند ازپروفایلو برای پوست صورت استفاده کنند و این موادش هورمونی نیس؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۷ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      خیر، مواد تشکیل دهنده پروفایلو هیالورونیک اسید خالص هست ولی درمورد اینکه شما باتوجه به شرایطتون میتوانید انجا دهید یا خیر لازم هست از نزدیک معاینه شوید تا فاکتورهای مورد نظر بررسی شود.

  • تصویر کاربر ساغر یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 360 مشاهده پرسش
    با سلام و وقت بخیر
    آیابعد از انجام پروفایلو، میتوان لیزر جوانسازی، هایفو، میکرونیدلینگ و .... هم استفاده کرد؟ یا امکان کم کردن اثر پروفایلو میشن؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      ابتدا باید بدونید به چه منظوری میخواهید اقدام به انجام اینکارها کنید و برای اظهار نظر تخصصی که چه راهی برای شما مناسب است لازم هست از نزدیک معاینه شوید اطلاعات کاملتر در لینک زیر موجود است.

      https://drmajidzadeh.com/2454

  • تصویر کاربر نیلوفر سه شنبه ۳ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 535 مشاهده پرسش
    سلام
    من ۴٢ سالمه و پوست اصلا چروک ندارد ولی به سرعت داره افتاده میشه و خیلی داره پیرمیشه اگر پروفایلو انجام بدم تنها ممکن به شکل اولیه سه سال پیش برگرده و یا باید کارهای دیگه هم انجام بدم البته من وزنمو کم کردم که این اتفاق برام افتاده
    وزنم چند سال ثابت مونده ولی پوستم خیلی زشت و افتاده شد
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۳ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      ببینید مکانیزم پروفایلو به این شکل هست که فقط بر تقویت کیفیت پوست تاثیرگذار هست و هیچ گونه حجم دهی ندارد اما برای اظهار نظر تخصصی که چه راه درمانی برای شما مناسب است باید از نزدیک معاینه شوید اطلاعات کاملتر در لینک زیر موجود است.

      https://drmajidzadeh.com/2454

  • تصویر کاربر مریم شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 343 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان .من ۱سال پیش ژل لب زدم را۱ی بودم .و باری ۲جای دیگه و با مارک دیگه ژل لب زدم.خواستم ببینم .با آنزیم میشه ژل لب دومی از بین برد؟کلا آنزیم چند درصد از ژل میبره؟ و اینکه آنزیم به طور موازی ژل لب از بین مبره؟خیلی نراحتم اگه میشه راهنماییم کنید.ممنون
    اسم ژل هم سوفیدرم بود
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      ما در جریان روند تزریق شما، نوع ژل و نحوه تزریق آگاهی نداریم که اجازه اظهار تظر داشته باشیم برای اظهار نظر تخصصی لازم هست از نزدیک معاینه شوید اما اگر از ژلهای هیالورونیک اسید استفاده کرده باشید با تزریق آنزیم اثر ژل بطور کامل از بین میرود.

  • تصویر کاربر زینب پنجشنبه ۲۲ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 354 مشاهده پرسش
    سلام
    پروفایلو رو میشه جایگزین کرم های لیفت کرد و کرم های لیفت استفاده نکرد و قیمت پروفایلو رو لطف می کنین بگین
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۲ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      ببینید پروفایلو فقط برای تقویت کیفیت پوست هست و هیچ گونه حجم دهی ندارد اطلاعات کاملتر در لینک زیر موجود است

      https://drmajidzadeh.com/2454

  • تصویر کاربر Niloofar یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 490 مشاهده پرسش
    تزریق ژل لب برای دیابت مشکلی نداره؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      به احتمال زیاد منعی برای تزریق وجود ندارد اما بهتر هست با پزشک معالجتون مشورت برفرمایید.

درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر