بوتاکس پیشانی

با بوتاکس پیشانی چین و چروک ها را رفع کنید!

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مهر 22, 1398
بازدید: 25248

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مهر 22, 1398
بازدید: 25248

فهرست مطالب

حتما تا بحال برای رفع چین و چروک های موجود بر روی پیشانی خود، به دنبال تزریق بوتاکس پیشانی بوده اید. یکی از اولین نشانه های سن واقعی افراد و بالا رفتن آن، چین و چروک های پیشانی هستند و اجتناب از آن ها در سنین بالا تقریبا غیر ممکن است.خبر خوب اینجاست که راهکار های متعددی وجود دارند که به کمک آن ها می توانید این نشانه های بالا رفتن سن در چهره را ناپدید کنید. اما در بین چندین روش درمانی، بهترین گزینه برای چین و چروک های پیشانی چیست؟

بهترین روش رفع چروک پیشانی

در این مقاله پیرامون جزئیات مربوط به دو پروسه درمانی یعنی بوتاکس و ژل های تزریقی بحث خواهیم کرد تا در نهایت بهترین راهکار درمانی برای شما مشخص شود.

بگذارید ابتدا به این موضوع بپردازیم که چگونه می توان از شر چین و چروک های عمیق خلاص شد. در ادامه پیرامون هر کدام از متد ها و تفاوت های موجود بحث خواهیم کرد.

بوتاکس و ژل های تزریقی دو محصول بسیار پر طرفدار در بازار امروز به شمار می روند که به خوبی با چین و چروک های پوستی مبارزه می کنند، اما باید بدانید که این دو محصول تا حد زیادی با هم تفاوت دارند.

چین و چروک پیشانی

انواع چین و چروک صورت

خط و خطوط ایستا را می توان زمانی که نواحی مختلف صورت در حال استراحت هستند مشاهده کرد. با بالا رفتن سن ما، لایه درم پوست باریک تر می شود. در نتیجه ی از دست رفتن حجم و قابلت ارتجاع، چین و چروک ها شروع به شکل گیری می کنند.

امکان شکل گیری چین و چروک های پویا وجود دارد و این موارد در زمانی که صورت آرام باشد از بین نمی روند.

معمولا در نواحی زیر شاهد شکل گیری خط و خطوط های افقی هستیم:

  • پیشانی
  • اطراف لب ها
  • کنار چشم ها
  • ناحیه بین ابروها

در چنین نواحی از صورت، بوتاکس پیشانی می تواند یک راهکار پیشگیرانه برای جلوگیری از چین و چروک های این ناحیه باشد. این تزریقات به خطوطی که در گذشته شکل گرفته باشند، کمک خواهند کرد تا کم کم ناپدید شوند.

یکی دیگر از علل پیر دیده شدن چهره افراد، از دست دادن حالت صورت است. با گذر زمان و بالا رفتن سن، حجم زیر پوست در چهره افراد کمتر و کمتر می شود. در نتیجه ی همین کاهش حجم، پوست صورت حالت افتاده پیدا خواهد کرد. اینجا است که بوتاکس و فیلر های پوستی می توانند وارد عمل شوند.

بوتاکس پیشانی دکتر گیتا مجیدزاده

بوتاکس پیشانی چیست؟

بوتاکس نوعی سم است که پس از تزریق در پوست منجر به فلج شدن عضلات آن می گردد. این سرم باعث ریلکس و آرام شدن عضله می شود و در نتیجه چین و چروک های پیشانی ناپدید خواهند شد. در نتیجه ی تزریق بوتاکس، عضلات صورت نمی توانند در حالت عادی تغییر حالت داده و فشرده شوند و چین و چروک های پوستی از بین خواهند رفت. در طرف مقابل، فیلر های پوستی می توانند نواحی خالی و فرو رفته زیر خطوط صورت را پر کنند. بنابراین فیلر ها، پوستی یکنواخت و نرم را برای افراد به ارمغان می آورند.

حتماً بخوانید:

آیا تزریق ژل عوارض دارد؟ برای آگاهی از مطلب بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

عوارض تزریق ژل

مشاوره تزریق بوتاکس پیشانی

در جلسه ویزیت، صورت فرد مراجعه کننده ارزیابی می شود تا نواحی تزریق مشخص شوند. محصول مورد استفاده می تواند عضلات نواحی درمانی را منجمد کند. مراکز درمانی می توانند با مشخص کردن دقیق نواحی که باید حرکت عضلات محدود شود، تاثیر خوبی را تضمین کنند.

چه زمانی چین و چروک صورت را از بین ببریم؟

ترجیح ما این است که درمان چین و چروک های ناشی از بالا رفتن سن، قبل از عمیق شدن آن ها اتفاق بیفتد. با این حال سابقه مراکز درمانی در ناپدید کردن انواع چین و چروک های پیشانی بسیار خوب بوده است.

در نهایت می توان خطوط و چروک های دائمی پوست در صورت را مدیریت کرد و نشانه های بالا رفتن سن متوقف خواهند شد. ما پیشنهاد می کنیم کار را زمانی شروع کنید که خط و خطوط صورت هنوز به شکل کامل ایجاد نشده باشند.

تزریق بوتاکس چقدر طول میکشد؟

تزریق بوتاکس ساده است و تاثیر فوق العاده ای دارد. ما توانسته ایم تاثیرگذاری آن را اثبات کنیم. بسیاری از مراجعه کنندگان از این روش به دلیل سادگی و سرعت آن استقبال می کنند. بوتاکس پیشانی تنها چند دقیقه به طول می انجامد.

پیشنهاد دکتر مجیدزاده برای مطالعه:
بهترین سن برای تزریق بوتاکس چند سال است؟ برای آگاهی بیشتر بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

بهترین سن برای تزریق بوتاکس

شما می توانید یکنواختی پوست خود و درمان چین و چروک های پیشانی را در همان جلسه اول نیز مشاهده کنید. سرم موجود در هر دوز می تواند از فشردگی و انقباض عضلاتی که باعث به وجود آمدن چین و چروک ها شده اند، جلوگیری کند. این روش درمانی توسط FDA تایید شده اند.

قیمت بوتاکس پیشانی

قیمت بوتاکس پیشانی بستگی به مقدار مواد مصرفی آن دارد. در حال حاضر هر واحد دیسپورت انگلیسی ۲/۴۴۰/۰۰۰ تومان می باشد.

حتماً توجه داشته باشید به دلیل نوسان قیمت دارو، حداقل یک روز قبل از مراجعه، به صورت تلفنی قیمت روز بوتاکس را استعلام بفرمایید.

فیلر برای چین و چروک پیشانی

فیلر های پوستی به نسبت بوتاکس تازه تر هستند و برخی افراد باید در اعتماد به آن محتاط باشند. اما با توجه به شدت چین و چروک های صورت، این پر کننده های پوستی ممکن است گزینه بهتری برای شما باشند. فیلر هایی نظیر رستلین و ژوویدرم از جمله محبوب ترین ها در بین مراجعه کنندگان هستند.

قبل و بعد از بوتاکس پیشانی

اثر فیلر پیشانی بعد از چه مدت شروع می شود؟

معمولا چندین هفته طول می کشد تا محصول به خوبی در متابولیسم بدن به جریان بیفتد. در حین این مدت زمان، پوست شما یکنواخت و نرم خواهد شد. در همین پروسه، پوست افراد شروع به تولید کلاژن طبیعی می کند.

فیلر های پوستی می توانند با حجم دادن به لایه درم پوست به از بین بردن چین و چروک ها کمک کنند. این پروسه بافت ها را پر می کند و ظاهری جوان تر را به افراد می بخشد.

این نوع از فیلر ها نظیر ژوویدرم و رستلین، که یک نوع اسید هیالورونیک است، هر دو تقاضای زیادی دارند. برخی از مزایای فیلر های پوستی مشابه با بوتاکس هستند و تاثیری یکسان را ارائه می کنند.

این سرم می تواند رطوبت پوست را بالا ببرد و در نتیجه چین و چروک ها ناپدید می شوند و ظاهری جوان خواهید داشت.

مواد تشکیل دهنده فیلر

مواد تشکیل دهنده فیلر ها، سرم خاصی هستند که خطوط صورت را به کمک اسید هیالورونیک پر می کنند.

قیمت فیلر

هزینه هر سی سی فیلر، به تناسب برند آن بین ۲/۵۰۰/۰۰۰ تا ۴/۵۰۰/۰۰۰ می باشد. مقدار حجم فیلر کاربردی بستگی به میزان عمق و اندازه چین و چروک های موجود بر روی پیشانی فرد دارد.

درمان چین و چروک پیشانی با بوتاکس

بوتاکس استفاده کنم یا فیلر ؟

بعد از اینکه متوجه تفاوت بوتاکس و فیلر شدیم، نوبت به این میرسد که ببینیم برای پوست ما بوتاکس بهتر است یا فیلر؟ این که فیلر های پوستی برای شما مناسب است یا بوتاکس به چند فاکتور خاص بستگی دارد. اولین موضوع، میزان پویایی عضلات صورت شما است. سپس باید تشخیص داده شود که نوع چین و چروک های عمیق صورت شما چیست؟ در برخی از موارد، به ترکیبی از هر دو مورد نیاز است تا بتوان چین و چروک های ایستا و پویا در صورت را درمان کرد.

اول بوتاکس پیشانی سپس تزریق فیلر

برای کسانی که چین و چروک دائم دارند، ابتدا باید بوتاکس تزریق شود. اگر هم چنان خطوط روی پیشانی برطرف نشد، ژل های تزریقی به کار می روند. پس از تزریق فیلر ها در ناحیه مورد نظر، مواد درون آن به چین و چروک ها رسیده و آن ها را پر می کنند. برخی افراد معتقدند فیلر ها به نسبت بوتاکس گزینه سالم تری هستند. فیلر های پوستی برای کارکرد مناسب به اسید هیالورونیک قوی نیاز دارند. مواد تشکیل دهنده آن ها به پوست شما در جذب آب کمک می کنند و ظاهر پر حجمی به آن می دهند.

مشاوره زیبایی پوست

جلسات مشاوره و پرسش و پاسخ قبل از هرگونه پروسه درمانی و تزریقی پیشنهاد می شود. رسیدن به نتایج دلخواه یکی از مهمترین نکات در این زمینه است. لازمه ی تحقق این موضوع، مشاوره کافی و مناسب با متخصصان حوزه زیبایی و پوست است.

شما نباید حس کنید که تنها یک مراجعه کننده معمولی هستید، بلکه باید این حس به شما داده شود که همه اولویت ها متناسب با شرایط فعلی و نتایج دلخواهتان تنظیم می شوند.

 ما می توانیم به شما کمک کنیم تا چین و چروک های عمیق و نافرم صورت شما به بهترین شکل ممکن کم یا حذف شوند. امروز با ما تماس حاصل کنید تا اولین قدم را در راستای جوانی و زیبایی پوست خود برداشته باشید.

مرکز زیبایی پوست، مو و لیزر موهای زائد دکتر گیتا مجید زاده

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر مژده شنبه ۱۵ آبان ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 268 مشاهده پرسش
    خانم دکتر باسلام..من تیروئیدکتومی انجام دادم و لووتیروکسین مصرف میکنم..TSH هم به گفته پزشکم باید high نگهداشته شه..با این وجود برای من ممانعتی جهت تزریق بوتاکس و فیلر وجود داره یا خیر؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۵ آبان ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر در این مورد باید حتما ویزیت حضوری براتون انجام بشه و معاینات پزشکی صورت گیرید در اسرع وقت تشریف بیارین توسط پزشک متخصص ویزیت بشین و تا زمانی که توسط پزشک پزشک متخصص ویزیت نشدین اقدامی نکنید
  • تصویر کاربر علی شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 358 مشاهده پرسش
    با سلام هزینه تزریق مصپورت پیشانی و دور چشم چقدر هست
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۴ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      در مجموعه ما فقط از بوتاکس دیسپورت انگلیس استفاده میشود اطلاعات کاملتر در لینک زیر موجود است.

      https://drmajidzadeh.com/162

  • تصویر کاربر علی جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 348 مشاهده پرسش
    سلام وعرض ادب شماتا ساعت چند هستین وبرای پیشونیم میخوام
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      برای تعیین نوبت بوتاکس میتونید از طریق سایت اقدام کنید.

  • تصویر کاربر سهیلا جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 336 مشاهده پرسش
    سلام احتمال داره ترزیق بوتاکس برای چندین بار اثر گذار نباشد و چروکها باقی بمانید ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      ببینید بطورکلی بوتاکس جنبه پیشگیری داره و نمیتونه چروکی که ایجاد شدرو از بین ببره مگر در مواردی که برای برخی از افراد در از بین بردن چروکها تاثیر گزار باشد، اطلاعات کملتر در لینک زیر موجود است

      https://drmajidzadeh.com/162

  • تصویر کاربر مژگان چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 539 مشاهده پرسش
    قیمت زل خنده آلیانس چند است؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      اطلاعات کامل در مورد ژلها در لینک زیر موجود است

      https://drmajidzadeh.com/666

درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر