درمان افتادگی و لیفت ابرو

درمان افتادگی و لیفت ابرو با اندوتاین

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 8, 1399
بازدید: 2708

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 8, 1399
بازدید: 2708

فهرست مطالب

لیفت ابرو با اندوتاین چگونه است؟ اندوتاین ترنس بلف، بهترین تکنیک در جراحی های جوانسازی به شمار می رود. امکان تثبیت چندین نقطه ای، به کار گیری ایمپلنت های قابل جذب، توانایی انجام دو فرایند موثر، از طریق یک برش و عدم نیاز به بیهوشی عمومی یا تجهیزات گران قیمت، از مزایای این روش به شمار می روند. با روش ترنس بلف، می توان نتایجی جدید و پویا را در جوانسازی چشم انجام داد که آسان، سریع و بدون دشواری به دست می آیند.

سریع و ساده: تمام فرایند تحت بی حسی موضعی انجام شده و تنها چند دقیقه در هر طرف طول می کشد.

ایمن و قابل انطباق: این روش، ابرو را تثبیت کرده و توانایی تنظیم دوباره ارتفاع ابرو و در نتیجه ایجاد بهترین شکل ممکن را به پزشک می دهد.

تثبیت مستقیم ابرو

اندوتاین ترنس بلف، یک محصول انقلابی و جدید است که امکان لیفت ابرو از طریق ایجاد یک برش در پلک بالایی را فراهم می کند. این برش همانند برشی است که در فرایند بلفاروپلاستی رایج، ایجاد می شود. تکنولوژی تثبیت چند نقطه ای بافت نرم، بدون نیاز به انجام لیفت کامل ناحیه پیشانی و تنها با قرار دادن یک ایمپلنت سه دندانه، فرصت های تازه ای را برای داشتن ظاهری جوان و زیبا در اطراف چشم ها، به بیماران ارائه می دهد.

 نزدیکی بیشتر، نتایج بهتر: در این روش، ایمپلنت ها در زیر ابرو جای گرفته و جهت بالا بردن ابرو، با کمترین برش در غشای پریوستنوم، به صورت مستقیم بر روی استخوان زیر ابرو تثبیت می شوند.

 افتادگی همزمان ابرو و پلک بالا: با کمک این روش در یک جلسه درمانی می توان علاوه بر برداشتن پوست اضافی پلک بالا، ابرو را نیز در حالت مناسب قرار داد.

عدم نیاز به اندوسکوپ: با ایجاد برش هایی همانند برش های بلفاروپلاستی پلک بالا، اندوتاین ترنس بلف، به ساده تر کردن فرایند لیفت ابرو کمک می کند. بدین ترتیب، نیازی به استفاده از دستگاه های آندوسکوپی گران قیمت نیست. همچنین، با کمتر بودن تعداد ابزار ها، آماده سازی، به کار گیری و نگهداری آن ها آسان تر خواهد بود.

لیفت ۸ نقطه ای مناسب چه کسانیست؟

فرایند لیفت ابرو با اندوتاین ترنس بلف

۱- دسترسی به ناحیه درمان: با ایجاد برشی همچون برش فرایند بلفاروپلاستی پلک بالا، جراح به کمک غشای پریوستنوم، به لبه بالای چشم دسترسی خواهد داشت. با انجام این برش، ابرو آزاد شده و تحرک کافی خواهد داشت.

۲- ایجاد سوراخ: جهت تثبیت اندوتاین ترنس بلف، یک برش در استخوان پیشانی ایجاد می شود. ایمپلنت های قابل جذب اندوتاین ترنس بلف، توانایی های درمانی جراح را ارتقا می دهند. پس از آنکه برش بلفاروپلاستی پلک بالا ایجاد شد، این برش تا لبه بالایی چشم ادامه پیدا می کند تا ابرو آزاد شود.

۳- جایگذاری دستگاه: ایمپلنت به اندازه ای در سوراخ وارد می شود که پلتفرم دستگاه، با استخوان پیشانی هم تراز شود.

۴- رها کردن دستگاه: سپس، ایمپلنت از دستگاه جایگذاری، جدا می شود.

۵- ایجاد دو نقطه تثبیت: ۱- لایه پریوستنوم، برای دستیابی به ارتفاع مورد نظر ابرو، بالا برده می شود. برای درگیر شدن بافت نیز پزشک از فشار انگشتان خود استفاده می کند. ۲- برای دستیابی به حداکثر میزان لیفت، لبه پریوستنوم را بالا برده و بر روی دندانه ها قرار می دهند.

۶- بستن: در نهایت، برش ایجاد شده با تکنیک های استاندارد و متداول، بسته شده و یک پانسمان فشاری بر روی آن اعمال می شود.


دکتر گیتا مجید زاده

پروفایلو جدیدترین ژل روز دنیا

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر