سفید‌سازی واژن

۱۵ روش سفید کردن واژن ، مزایا، عوارض

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

دی 29, 1400
بازدید: 15338

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

دی 29, 1400
بازدید: 15338

فهرست مطالب

به طور کلی تیره بودن ناحیه تناسلی در مقایسه با دیگر قسمت‌های بدن امری طبیعی محسوب می‌شود. با این وجود بانوان همواره به دنبال پیدا کردن روش‌های مختلفی برای سفید‌سازی واژن هستند. علت اصلی تمایل افراد برای سفید شدن ناحیه تناسلی افزایش کیفیت رابطه جنسی است. به طور کلی تمایل افراد و استقبال آن‌ها از روش‌های رفع تیرگی پوست ناحیه تناسلی سبب شده تا روش‌های مختلفی به این منظور ابداع شود. اگر شما هم به دنبال آشنایی با این روش‌ها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایا و معایب آن هستید، تا پایان با ما همراه باشید.

روش سفید کردن واژن

قبل از توضیح در مورد روش‌های سفیدی واژن بهتر است بدانید که علت اصلی تیره شدن این قسمت از پوست، تجمع ملانین‌ها در آن است. تمام روش‌های استفاده شده به منظور سفید‌سازی واژن روی کاهش ملانین‌های ناحیه تناسلی تمرکز دارند. همه جیز را در مورد پروتز سینه بدانید.

روش سفید کردن واژن

استفاده از کرم‌های موضعی

یکی از روش‌های سفید کردن واژن استفاده از کرم‌های موضعی است که در این مورد وجود دارد. کرم‌های موضعی با ترکیبات شیمیایی و گیاهی در بازار موجود هستند. به طور معمول برای ساخت کرم‌های گیاهی به منظور روشن شدن واژن در آن‌ها از ترکیبات گیاهی نظیر خیار، آلوئه ورا، جلبک دریایی و … استفاده می‌شود. وجود مواد مغذی نظیر انواع ویتأمین‌های A, ویتأمین C، ویتأمین E و… سبب می‌شود تا به صورت موضعی پوست ناحیه مورد نظر را روشن‌تر کنند. یکی دیگر از ترکیبات موجود در کرم‌های روشن‌کننده ماده‌ای به نام هیدروکینون است.

در خصوص این ماده لازم به توضیح است که نقش مؤثری در روشن شدن پوست دارد، اما نباید فراموش کنید که در برخی موارد می‌تواند سبب بروز حساسیت شود‌. در خصوص کرم‌های شیمیایی و گیاهی که به صورت موضعی استفاده می‌شوند باید به این نکته توجه داشته باشید که ناحیه تناسلی از حساسیت بالایی برخوردار است. بنابراین تنها با تجویز و مشورت پزشک کرم استفاده کنید.

دارو‌های ترکیبی

استفاده از دارو‌های ترکیبی یکی دیگر از روش‌های رفع تیرگی واژن است. برای این روش حتماً باید به یک پزشک متخصص مراجعه کنید‌. پس از مراجعه به پزشک بنا بر نظر ایشان دستور ساخت دارو‌های ترکیبی به جهت رفع تیرگی واژن صادر می‌شود. داروی مورد نظر را آزمایشگاه تهیه می‌کند و جهت شروع درمان در اختیار شخص قرار می‌دهد. روش توضیح داده شده از جمله روش‌های مؤثر جهت رفع تیرگی بیکینی است. لازم به یادآوری می‌باشد که استفاده از دارو‌های ترکیبی تنها با نظر و مشورت پزشک باید انجام شود.

علاوه بر موارد گفته شده برای رفع تیرگی بیکینی روش‌های گیاهی هم وجود دارد. در این روش‌ها چند ماده گیاهی با یکدیگر ترکیب شده و به صورت ماسک روی ناحیه مورد نظر مالیده می‌شوند.

استفاده از لیزر

یکی دیگر از روش‌هایی که برای سفید‌سازی واژن رایج است، رفع تیرگی اندام تناسلی بانوان با لیزر می‌باشد. این روش درمانی اثر‌گذاری سریعی دارد. به حدی که برخی از افراد تنها با یک جلسه لیزر به نتیجه مطلوب مورد نظر خود می‌رسند. عملکرد اصلی لیزر بر روی بخش‌های تیره پوست است. لیزر به آسانی می‌تواند قسمت‌های تیره پوست را حذف کند‌. حذف بخش‌های تیره پوست سبب ترغیب پوست به بازسازی و ایجاد پوست روشن و جدید در ناحیه‌ای که لیزر انجام شده است، می‌شود.

نکته مثبتی که در مورد سفید کردن واژن با لیزر وجود دارد این است که برخلاف بسیاری از روش‌های دیگر تأثیر این روش موقت نیست. بلکه به صورت دائمی سبب حذف پوست تیره از ناحیه تناسلی می‌شود. تمام روش‌های که برای سفید‌سازی واژن مورد استفاده قرار می‌گیرند، مزایا و معایب خود را دارند‌. در بین این روش‌ها لیزر به دلیل اثر‌گذاری بیشتر و معایب کمتر در مقایسه با دیگر روش‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

رفع تیرگی اندام تناسلی بانوان با لیزر

مزایای سفید کردن واژن با لیزر:

به طور کلی برای زیبا‌سازی واژن عمل‌های جراحی مختلفی می‌شود. در بین سایر روش‌ها لیزر بدون درد است و محبوبیت و استفاده بیشتری دارد. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد مزایا رفع تیرگی اندام تناسلی بانوان با لیزر می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

_ یکی از مهمترین مزایای استفاده از لیزر برای سفید‌سازی واژن این است که این روش یک روش بدون درد و خونریزی محسوب می‌شود. هیج محدودیت استفاده‌ای ندارد و خانم‌ها در هر گروه سنی که هستند در صورت تمایل می‌توانند از سفید کردن واژن با لیزر استفاده کنند. مدت زمان مورد نیاز برای اجرایی کردن این درمان کوتاه است. نیاز نیست زمان زیادی را برای این روش درمانی صرف کنید.

در برخی موارد حتی با یک جلسه لیزر به نتیجه مطلوب می‌رسید. بنابراین از دیگر مزایای استفاده از لیزر برای رفع تیرگی پوست ناحیه تناسلی می‌توان به این نکته اشاره کرد که اثر بخشی آن سریع و ماندگار است. برای انجام این روش درمانی نیاز به بیهوشی نیست. از دیگر نکات مثبتی که در مورد درمان با لیزر وجود دارد این نکته است که روش درمانی لیزر نه تنها سبب روشن شدن و سفید شدن ناحیه مورد نظر می‌شود، بلکه به شادابی و جوان‌سازی آن نیز کمک می‌کند. با توجه به اینکه در این درمان نیاز به بیهوشی نیست و بدون درد و خونریزی انجام می‌شود، در نتیجه نیاز به همراهی ندارید و پس از آن می‌توانید به انجام امور روزمره خود بپردازید.

رفع تیرگی بیکینی

عوارض سفید کردن واژن با لیزر:
هر روش درمانی در کنار مزایایی که دارد معایبی هم دارد‌. با این وجود می‌توان گفت استفاده از لیزر برای زیبا‌سازی واژن از این قاعده مستثنی است. تا کنون عوارض خاصی برای استفاده از این روش درمانی به ثبت نرسیده است‌. رعایت تمام استاندارد‌ها برای انجام این روش سبب شده تا بانوانی که این روش را برای روشن شدن ناحیه تناسلی انتخاب می‌کنند، در حین انجام آن درد و خونریزی را تجربه نکنند.

ناگفته نماند که فقط برخی از افراد که پوست نازک و حساسی دارند، ممکن است چند روز اول پس از لیزر کردن احساس کمی درد و سوزش در ناحیه تناسلی داشته باشند که به دلیل حساس بودن پوست این ناحیه کاملاً طبیعی است. به طور طبیعی با گذشت چند روز رفع می‌شود. برای رفع این سوزش و درد خفیف می‌توانید بنا بر نظر پزشک از پماد استفاده کنید.

به عنوان سخن پایانی باید گفت در این مقاله به توضیح بیشتر در مورد روش‌های سفید کردن واژن پرداختیم. دانستید که به این منظور روش‌های مختلفی وجود دارد. در بین روش‌های استفاده شده برای سفید‌سازی واژن لیزر از محبویت بیشتری برخوردار است. علت پر طرفدار بودن لیزر مزایای زیاد و معایب کم آن است. اثر‌گذاری این روش درمانی بسیار سریع است. برخی از افراد تنها با انجام یک جلسه لیزر به نتیجه دلخواه خود می‌رسند. ناگفته نماند که استفاده از لیزر تنها به منظور سفید‌سازی واژن نیست. از آن می‌توان برای روشن شدن کلی ناحیه تناسلی یا حتی دیگر اندام‌های بدن نیز استفاده کرد.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر