معروفترین مرکز تخصصی لیزر موهای زائد

معروفترین مرکز تخصصی لیزر موهای زائد

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مرداد 18, 1401
بازدید: 185

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مرداد 18, 1401
بازدید: 185

فهرست مطالب

تیغ‌ها و دستگاه اپیلاسیون خود را دور بریزید، چون دیگر به آن‌ها نیازی نیست. در عوض، به لیزر موهای زائد سلام کنید تا از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوید!. لیزر موهای زائد یکی از آن دسته درمان‌های زیبایی است که معمولاً افراد از آن می‌ترسند. اما واقعاً دلیلی برای این ترس وجود ندارد. فناوری لیزر موهای زائد کلینیک گیتا با در نظر گرفتن پوست‌های حساس طراحی‌شده است. این فناوری به اندازه کافی ایمن است، می‌تواند در هر قسمتی از بدن استفاده شود و انواع مختلف پوست را هدف قرار دهد. همچنین حداکثر نتایج دلخواه را هم تضمین می‌کند. با کلینیک گیتا همراه باشید تا معروف‌ترین مرکز تخصصی لیزر موهای زائد و خدمات آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

آشنایی با لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد از طول موج خاصی از نور برای هدف قرار دادن و از بین بردن فولیکول مو، بدون آسیب رساندن به پوست اطراف آن استفاده می‌کند. لیزرها، رنگ‌های تیره را در سطح سلول‌های بنیادی هدف قرار می‌دهند و از رشد مجدد موها پس از چندین درمان جلوگیری می‌کنند.

روش ها

بر اساس مطالعات اخیر، زنان به طور متوسط ۷۲ روز از زندگی خود را صرف تراشیدن موهای زائد بدن خود می‌کنند که رقم بسیار حیرت‌انگیزی است. برای بسیاری افراد، هدف قرار دادن فولیکول‌های مو با پرتوهای نور (لیزر) می‌تواند غیرعادی و ناراحت‌کننده به نظر برسد. برخی نیز آن را به عنوان یک هزینه غیرضروری در نظر می‌گیرند. اما به تمام زمانی فکر کنید که می‌توانید با حذف اصلاح، اپیلاسیون یا کندن موهای زائد، آن را صرف امور مهم‌تر کنید.

این روش در کلینیک گیتا بسته به نوع مو، پوست، مقدار و الگوی رشد آن روی بدن شما طراحی خواهد شد. خداحافظی با سایر روش‌های حذف موهای زائد در مرکز تخصصی لیزر موهای زائد ما می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. اگر قصد ورود به دنیای لیزر موهای زائد را دارید، آشنایی با بهترین خدمات موجود، ضروری خواهد بود. ما بهترین خدمات لیزر موهای زائد در جهان را در کلینیک گیتا گردآوری کرده‌ایم.

مزایای لیزر موهای زائد

همه لیزرهای ما دارای یک دستگاه خنک‌کننده پویا و منحصربه‌فرد هستند که به آرام کردن، تسکین و محافظت از پوست شما کمک می‌کند. ما برای دوره اولیه لیزر موهای زائد، تقریباً ۸ تا ۱۲ جلسه درمانی را با فاصله ۴ تا ۶ هفته (بسته به ناحیه و رنگ پوست) توصیه می‌کنیم.

لیزر درمانی کلینیک گیتا با استفاده از فناوری‌های پیشرو در حذف موهای زائد و کارآمدترین دستگاه‌های کاهش مو در جهان خواهد بود. لیزرهای ما برای تمامی مشتریان با پوست‌های تیره‌ یا روشن‌ طراحی شده‌اند. در اینجا به برخی از اساسی‌ترین مزایای لیزر موهای زائد اشاره خواهیم کرد.

۱. کاهش دائمی موهای زائد

لیزرهای درجه پزشکی ما بر خلاف سایر گزینه‌های حذف موهای زائد به معنای کاهش سریع، ایمن، مقرون ‌به‌صرفه، قابل اعتماد و دائمی موهای زائد هستند. لیزر موهای زائد با هدایت نور متمرکز برای هدف قرار دادن فولیکول مو در ریشه آن کار می‌کند. لیزر، توانایی رشد مو را بدون ایجاد اختلال یا آسیب به سطح پوست مهار خواهد کرد. بنابراین، حتی حساس‌ترین پوست‌ها نیز قابل درمان خواهند بود.

۲. راحت و مقرون ‌به‌صرفه

ما مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت را در لیزر موهای زائد ارائه می‌کنیم. درمانگران مجرب ما قبل از ایجاد یک برنامه درمانی شخصی، نوع پوست و موی شما را در نظر خواهند گرفت. لیزرهای درمانی ما از اندازه کانونی بزرگ بهره می‌برند تا چندین فولیکول مو را هم‌زمان هدف قرار دهند. همین امر، به راحتی و مقرون ‌به‌صرفه بودن درمان‌های مرکز تخصصی لیزر موهای زائد کلینیک گیتا خواهد انجامید.

۳. مناسب برای تمامی پوست‌ها

ما با توجه به اندازه کانونی بزرگ‌تر لیزرها، می‌توانیم زمان درمان کوتاه‌تر و راحت‌تری را نسبت به رقبای خود ارائه دهیم. مثلاً لیزرهای Candela GentleLASE Pro برای مشتریانی با موهای تیره و پوست روشن‌تر طراحی شده‌اند. در حالی‌که لیزرهای GentleYAG Pro روی پوست‌های تیره‌تر، بهترین عملکرد را نشان خواهند داد. میزان موهای زائد شما با هر جلسه درمانی، کاهش می‌یابند. ما بسته به ناحیه و رنگ پوست، یک دوره درمانی ۸ تا ۱۲ جلسه‌ای را با فاصله ۴ هفته توصیه می‌کنیم.

لیزر بیکینی

اگر از اپیلاسیون یا اصلاح موهای زائد ناحیه تناسلی خود با تیغ خسته شده‌اید و می‌خواهید آن‌ها را برای همیشه از بین ببرید، تنها یک گزینه خوب برای شما وجود دارد و آن هم لیزر موهای زائد است.

آماده‌سازی قبل از مرکز تخصصی لیزر موهای زائد

زنان باردار و شیرده کاندیدای ایده‌آلی برای لیزر موهای زائد نخواهند بود. همچنین افرادی که از صرع، پسوریازیس، اختلالات خونریزی یا ویتیلیگو رنج می‌برند نیز نباید از چنین درمانی استفاده کنند. سایر افراد نیز قبل از مراجعه به مرکز تخصصی لیزر موهای زائد برای جلسه درمانی خود باید موارد زیر را انجام دهند. البته در جلسه مشاوره اولیه به تمامی این موارد با جزئیات ریز هر یک اشاره خواهد شد.

  • ناحیه درمان را حداقل ۱۲ تا ۲۴ ساعت قبل از شروع جلسه اصلاح کنید.
  • حداقل ۴ هفته قبل از درمان از لایه‌برداری شیمیایی خودداری شود.
  • اطمینان حاصل شود که برنزه مصنوعی روی پوست باقی نمانده باشد.
  • از قرار دادن ناحیه تحت درمان در معرض نور خورشید بیش ‌از حد و انجام سولاریوم یا استعمال داروهای برنزه‌کننده دو هفته قبل از جلسه درمانی، خودداری کنید.
  • کرم‌ها، مرطوب کننده‌ها، ادکلن‌ها و عطرهای موضعی را در ناحیه تحت درمان قبل از جلسه لیزر استفاده نکنید.
  • چهار هفته قبل از لیزر درمانی، از اپیلاسیون، کرم‌های موبر و کندن موها خودداری شود.

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد گیتا

کلینیک گیتا یک کلینیک زیبایی و پوست درمانی است. این کلینیک در لیزر درمانی برای حذف موهای زائد، رنگ‌دانه‌ها، ناهنجاری‌های عروقی، خال‌کوبی و سایر ناهنجاری‌های پوستی خوش‌خیم تخصص دارد. کلینیک گیتا از پیشرفته‌ترین تجهیزات لیزری دارای گواهینامه بین‌المللی استفاده می‌کند. ما به لطف دانش و تجربه خاص خود، از اعتماد مشتریان، پزشکان عمومی و بیمارستان‌ها برخوردار هستیم. درمانگران ما، تجربه بسیار تخصصی برای کار با بهترین تجهیزات لیزر را دارند. این امر منجر به ایجاد کلینیکی شده است که در آن، مشتریانی از سراسر ایران به‌وفور یافت می‌شوند.

بخش لیزر موهای زائد

ما در بخش لیزر موهای زائد کلینیک، از فنّاوری‌های پیشرو در عرصه لیزر موهای زائد در جهان استفاده می‌کنیم. لیزرهای درجه پزشکی ما دارای تأییدیه‌های مختلف هستند و از فناوری Alexandrite برای ارائه بهترین نتایج درمانی بهره می‌برند. دستگاه‌های خنک‌کننده پیشرفته ما که در تمام درمان‌های لیزری استفاده می‌شوند، پوست شما را قبل، حین و بعد از درمان خنک می‌کنند. بدین ترتیب، هرگونه ناراحتی را به حداقل خواهند رساند. کلینیک ما از بهترین لیزرهای موجود در دنیا نظیر برند Candela استفاده می‌کند. افراد با یکدیگر از نظر نوع پوست، مو و … متفاوت هستند، بنابراین یک جلسه مشاوره رایگان را با یکی از درمانگران لیزر ما در کلینیک گیتا رزرو کنید.

کلینیک گیتا - مرکز تخصصی موهای زائد

جمع‌بندی

فناوری لیزر موهای زائد در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است. این فناوری نه‌تنها در حال حاضر برای اکثر رنگ‌های پوست و انواع مو مناسب است، بلکه مقرون‌به‌صرفه‌تر شده و درد کمتری هم دارد. یک درمانگر و کلینیک معتبر مانند کلینیک گیتا، کلید رسیدن به نتایج مؤثر و طولانی‌مدت از این روش درمانی است. به همین دلیل، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا معروف‌ترین مرکز تخصصی لیزر موهای زائد را برای درمان خود انتخاب کنید. همین حالا برای مشاوره رایگان با مرکز زیبایی گیتا تماس بگیرید تا یک‌بار برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر