نحوه تخلیه چربی صورت

تخلیه چربی صورت یا بوکال یا دهانی | نحوه تخلیه چربی صورت

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 8, 1400
بازدید: 1170

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 8, 1400
بازدید: 1170

فهرست مطالب

چربی‌های اضافه بدن در هر ناحیه‌ای که باشند، برای اشخاص ازار‌دهنده هستند. وجود چربی‌ها در قسمت‌های مختلف سبب می‌شود تا تناسب اندام شخص از بین برود. از جمله قسمت‌هایی که احتمال تجمع چربی در آن وجود دارد می‌توان به لپ‌ها اشاره کرد. از چربی‌های جمع شده در ناحیه لپ تحت عنوان بوکال یا همان چربی داخل دهانی یاد می‌شود. این چربی معمولاً در ناحیه لپ و اطراف لب‌ها تجمع می‌یابد و سبب پرتر به نظر رسیدن آن‌ها می‌شود. اگر شما هم به این مشکل دچار هستید و به دنبال راهی برای ر‌هایی از چربی‌های صورت خود می‌گردید، خبر خوب برای شما این است که راه‌های مختلفی برای از بین بردن این چربی وجود دارد.

نحوه تخلیه چربی صورت

از جمله روش‌های مؤثری که افراد زیادی طرافدار آن هستند، می‌توان به بوکال اشاره کرد. بوکال به نوعی یک عمل جراحی محسوب می‌شود که در آن چربی لپ‌ها خارج می‌شود. در خصوص این عمل لازم به توضیح است که بسیار ساده محسوب می‌شود. پیچیدگی خاصی ندارد و تنها در یک جلسه قابل انجام می‌باشد. جالب است بدانید تنها با بی‌حسی موضعی قابل انجام است و از همه مهمتر اینکه هیچ زخم و اثر خارجی از آن باقی نمی‌ماند. اگر شما هم از چربی داخل دهانی خود رنج می‌برید و به دنبال روشی برای ر‌هایی از آن هستید، این مقاله مخصوص شما است‌. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه تخلیه چربی صورت و جراحی بوکال فت کسب کنید. در مورد تخلیه چربی تزریق شده بیشتر بدانید.

تخلیه چربی از گونه

عوامل مؤثر در بروز چربی دهانی:

اگر به چهره افراد مدلینگ دقت کنید، متوجه این موضوع خواهید شد که فرم صورت بیشتر آن‌ها به اصطلاح قلبی شکل یا همان مثلث برعکس است. در این مدل صورت‌ها گونه‌های برجسته و قسمت پایین‌تر لاغر است. این موضوع سبب جذابیت بیشتر چهره آن‌ها می‌شود. برخی از اشخاص که چربی بوکال یا دهانی دارند، قسمت پایین گونه‌های آن‌ها توپر و پهن است. پهن بودن قسمت پایینی صورت می‌تواند از عوامل مؤثر در کاهش جذابیت چهره شخص شود. این چربی به دلایل مختلفی به وجود می‌آید. از جمله عوامل آن می‌توان به اضافه وزن اشاره کرد. اشخاصی که به دلیل نداشتن برنامه غذایی سالم و ورزش نکردن دچار اضافه وزن هستند، معمولاً در قسمت‌های مختلف بدن خود از جمله صورت چربی‌های اضافه‌ای دارند.

جالب است بدانید کم بود آب بدن هم می‌تواند از عوامل مؤثر بر تجمع چربی در اطراف لب‌ها شود. از دیگر عوامل مؤثر در تجمع چربی در ناحیه صورت به خصوص لپ‌ها می‌توان به مصرف بیش از حد الکل اشاره کرد‌. مصرف زیاد الکل سبب بی‌آبی بدن می‌شود. در نتیجه این بی‌آبی بدن پف می‌کند و چربی در قسمت‌های مختلف آن ذخیره می‌شود. ابتلا به بیماری‌های خاص هم از دیگر عواملی است که می‌تواند سبب بروز این عارضه شود. در هر صورت چربی بوکال به هر دلیلی که بروز کرده باشد می‌توانید به برداشتن چربی دهانی اقدام کنید و با تخلیه چربی بوکال جذابیت چهره خود را افزایش دهید.

مقاله اختصاصی ما در خصوص ” تزریق چربی به صورت ” را بخوانید.

عمل بوکال فت:

همانگونه که توضیح داده شد تخلیه چربی از گونه یا همان جراحی بوکال فت یک عمل بسیار ساده است و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. در این قسمت به توضیح بیشتر در مورد نحوه تخلیه چربی صورت پرداخته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تخلیه چربی صورت با ما همراه باشید. برای تخلیه چربی صورت یا بوکال در قسمت داخلی دهان یک برش کوچک ایجاد می‌شود. سپس یک لوله تمیز و باریک وارد دهان شخص می‌شود و چربی اضافه از طریق این لوله از دهان خارج می‌شود.

ممکن است این سؤال برای شما ایجاد شود که هدف اصلی برداشتن چربی دهانی چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت تخلیه چربی بوکال سبب می‌شود تا گونه‌های شخص برجسته‌تر به نظر برسند. گونه‌های برجسته و پهن‌تر از قسمت پایینی صورت از جمله معیار‌های جذابیت صورت محسوب می‌شود. برداشتن چربی بوکال یک عمل سرپایی محسوب می‌شود‌. به این معنا که جراحی انجام شده و شخص در همان روز مرخص می‌شود. همانگونه که توضیح داده شد در این عمل یک برش کوچک در داخل دهان ایجاد می‌شود. در پایان یعنی پس از برداشتن چربی بوکال این بدش بخیه‌زده می‌شود. بخیه‌های این عمل هم معمولاً از نوع جذبی هستند. جذبی بودن بخیه‌ها به این معنا می‌باشد که نیاز به کشیدن ندارند و پس از مدتی خودشان جذب می‌شوند.

عوارض جراحی بوکال:

تخلیه چربی از گونه همانند سایر عمل‌های جراحی در کنار مزایایی که دارد، معایبی هم دارد. مهمترین مزیت آن زیبا‌سازی صورت و اطلاح فرم صورت است. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد عوارض تخلیه چربی صورت می‌پردازیم. قبل از توضیح بیشتر در مورد عواض تخلیه چربی صورت یا بوکال لازم به توضیح است که رعایت مراقبت‌های قبل و بعد از این عمل می‌تواند نقش زیادی در کاهش عوارض آن داشته باشد‌.

از جمله عوارض تخلیه چربی صورت عفونت و خونریزی است‌. اگر مراقبت‌های بعد از عمل به درستی رعایت نشود، امکان بروز عفونت در ناحیه‌ای که برای خروج چربی برش داده شده است، وجود دارد. احتمال بروز خونریزی هم با خوردن غذا‌های سفت یا انجام فعالیت‌های سنگین وجود دارد. از دیگر عوارضی که آن هم در پی رعایت نکردن مراقبت‌های بعد از عمل بروز می‌کند، می‌توان به درد ناحیه مورد نظر اشاره کرد‌. در برخی موارد هم بعد از تخلیه چربی شخص دچار نامتقارن بودن دو طرف صورت می‌شود‌. این مورد بیشتر در مواردی اتفاق می‌افتد که شخصی که کار تخلیه چربی صورت را انجام داده است، با تجربه نباشد و به طور کامل با نحوه تخلیه چربی صورت آشنایی نداشته باشد. در مورد تزریق ژل چانه یشتر بخوانید.

تخلیه چربی صورت یا بوکال

ناگفته نماند دستکاری لپ‌ها بعد از عمل نیز می‌تواند سبب نامتقارن شدن صورت شود. علاوه بر موارد گفته شده شل شدن، افتادگی گونه‌ها و آسیب به ماهیچه‌های صورت از دیگر عوارض این عمل جراحی است‌. بهتر است بدانید تمام عوارض گفته شده تنها در مواقعی بروز می‌کنند که شخص مراقبت‌های قبل و بعد عمل را به درستی رعایت نکند یا اینکه تخلیه چربی توسط شخصی غیر حرفه‌ای انجام شود‌. این موضوع به درستی نشان‌دهنده انتخاب یک مرکز معتبر برای تخلیه چربی صورت است.

به عنوان سخن پایانی باید گفت در این مقاله به توضیح بیشتر در مورد نحوه تخلیه چربی صورت پرداختیم. دانستید که عوامل مختلفی می‌توانند سبب بروز چربی در صورت به ویژه در قسمت لپ‌ها شود. لپ‌های تو پر جلوه زیبایی به صورت نمی‌بخشد. بسیاری از افراد به دنبال روش‌هایی برای تخلیه چربی صورت خود هستند تا گونه‌های آن‌ها برجسته‌تر شود. یکی از روش‌های مؤثر در این زمینه تخیله چربی بوکال است. یک عمل جراحی ساده که در یک جلسه چربی صورت را تخلیه می‌کند. رعایت مراقبت‌های بعد از آن که توسط پزشک متخصص توصیه می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا از بروز عوارض آن جلوگیری می‌کند.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر