لیزر موهای زائد آقایان

قیمت لیزر موهای زائد آقایان ۱۴۰۰ | بدن، صورت و خط ریش + عوارض + مزایا

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

آذر 5, 1396
بازدید: 194087

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

آذر 5, 1396
بازدید: 194087

فهرست مطالب

در برخی مردان رشد موهای زائد آزار دهنده است. با توجه به فواید لیزر موهای زائد آقایان، دلیلی وجود ندارد که مردان از همتایان زن خود عقب تر باشند.


آیا لیزر برای از بین بردن همیشگی مو در مردان موثر است؟

 یکی از دلایل اصلی حذف موهای زائد بدن با لیزر در مردان، این است که لیزر در رفع موهای زائد در سراسر بدن یکسان عمل می کند. درمان با لیزر، از موهای زائد در لاله گوش تا کل پشت بدن موثر است.
اصلاح با ریش تراش یا اصلاح با موم ممکن است قابل تحمل باشد ولی کاملا غیر ضروری است و اثرات آن کوتاه مدت بوده و بیهوده به نظر می رسد.
در خصوص تاثیر لیزر موهای زائد در خصوص آقایان باید این حقیقت را صادقانه بدانید، که لیزر در بدن آقایان به اندازه خانم ها موثر نیست، این به این معناست که یقینا آقایان نیاز به تعداد جلسات بیشتری نسبت به خانم ها نیاز دارند و همچنین به احتمال بسیار زیاد نیاز به جلسات یادآور سالیانه بین ۱ تا ۴ جلسه هستند. در ۹۰ درصد خانم ها معمولا لیزر پس از ۴ الی ۶ جلسه جوابدهی دارد، ۱۰ درصد خانم ها نیز به جلسات بیشتر نیاز دارند. ابتدایی ترین حق شما به عنوان مراجعه کننده لیزر این است که تمام حقایق و احتمالات را صادقانه بدانید و با علم به آن لیزر را شروع کنید.
لیزر موهای زائد آقایان
لیزرهای مورد استفاده برای حذف موها با دقت زیادی متمرکز شده اند تا بتوانند فولیکول های مو را بدون آسیب رساندن به پوست از بین ببرند. لیزر فقط موهای تیره را حذف می کند. رنگ موجود در موهای تیره ناشی از رنگدانه ای به نام ملانین است. خوشبختانه می توان از ملانین برای انتقال پرتو لیزر به طور مستقیم به پایه فولیکول استفاده کرد، به این معنی که لیزر می تواند بدون هیچ گونه انرژی هدر رفته ای کار کند که این منجر به گرم کردن پوست می شود. بنابراین باید در طول درمان از یک سیستم جریان هوای سرد نیز استفاده شود. دستگاه جنتل مکس پورو کمپانی کندلا مجهز به سیستم خنک کننده DCD™ می باشد که انحصارا توسط این کمپانی به ثبت رسیده است.

 آیا همه می توانند آن را انجام دهند؟

همانند همه ی درمان های حذف موهای زائد با لیزر، موهای بلوند، خاکستری و قرمز حذف نمی شوند.

آیا لیزر موی زائد آقایان درد دارد؟

بسیاری از بیماران، حذف موهای زائد با لیزر را به حس شبیه برخورد یک نوار لاستیکی به پوست تشبیه می کنند. اما مطالعات نشان می دهد این درد خفیف است و کمتر از ۱ درصد از بیماران نیاز به کرم بی حس کننده دارند.
انجام لیزر در مراکزی که پزشک متخصص حضور نداشته باشد، می تواند عوارض جدی را برای فرد ایجاد کند.

خطرات احتمالی لیزر موهای زائد آقایان

– خبر بد

در صورت انجام لیزر در مراکز غیر معتبر، حذف موی های زائد با لیزر می تواند باعث تغییر رنگ پوست، سوختگی، زخم، و ضایعات شبیه آکنه شود.

– خبر خوب

مناطقی از بدن که در برابر نور خورشید محافظت می شوند، عوارض کمتری پس از لیزر کردن دارند. بنابراین تا زمانی که حمام آفتاب نمی گیرید، خطری شما را تهدید نمی کند. با این حال، کارشناسان می گویند خطر هر گونه عوارض جانبی و یا عوارض طولانی مدت بسیار نادر است.

آیا لیزر موهای زائد آقایان باعث ناباروری می شود؟

شایعاتی در مورد لیزر موهای زائد آقایان ، مبنی بر ناباروری وجود دارد در حالیکه لیزر ۳ تا ۴ میلیمتر در داخل پوست نفوذ کرده و چنین عارضه ای را ایجاد نمی کند و تنها توسط رنگدانه مو قابل جذب است.

اگر علاقه مند به آگاهی بیشتر درباره لیزر موهای زائد دارید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

همه چیز درباره لیزر موهای زائد

لیزر موهای بدن چه مدت طول می کشد؟

تعداد جلسات لیزر موهای زائد در ۹۰ درصد خانم ها معمولا ۴ الی ۶ جلسه است که در آقایان معمولا تعداد جلسات بیشتر خواهد بود.  میدانید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است ؟

 لیزر در کدام قسمت های بدن نتیجه بهتری می دهد؟

بهترین نتیجه در  حذف یا کاهش مو در پشت، سینه، شکم، شانه ها و ناحیه تناسلی است. بیشترین مراجعات مردان برای لیزر موهای زائد در ناحیه گردن، کمر، سرشانه و ناحیه تناسلی است.
لیزر موهای زائد مردان
همچنین در پوست های روشن با موهای تیره انتظار نتیجه بهتری داریم. لیزر برای موهای بلوند یا سفید مناسب نیست. پوست سیاه فقط به یک نوع لیزر به خوبی پاسخ می دهد که Nd: YAG است. دستگاه جنتل مکس پرو مجهز به لیزر اندیگ(Nd: YAG) میباشد که با طول موج ۱۰۶۴مناسب برای پوست ها و نواحی تیره است، در نتیجه با حداکثر ایمنی کار برای شما انجام می شود. نکات قبل از لیزر موهای زائد را بدانید.

مو‌های زائد مردان کجاست؟

اغلب در جا‌هایی مثل زیر بغل، ناحیه تناسی، پشت کمر، پا‌ها و… مو‌هایی روییده می‌شود که ممکن است خوشایند نباشند و اطمینان به نفس شما را کاهش دهد. در چنین حالتی به جای استفاده از روش‌های آزار‌دهنده‌ای مثل استفاده از تیغ و ماشین اصلاح بدن و… شاید بهترین راه ممکن لیزر باشد. لیزر مو‌های زائد آقایان این امکان را به شما می‌دهد تا بدن و چهره‌ای جذاب و منحصربه‌فرد داشته باشید. البته شاید ذکر این نکته به صورت مجدد لازم باشد که بدانید، بدن مردان اغلب به دلیل هورمون‌های قوی‌تر نسبت به مو‌های زائد در بدن بانوان هم نیاز به جلسات بیشتری برای لیزر دارد و هم باید حتی سالیانه تا دو بار برای لیزر به پزشک خود رجوع کنید.

اما در جواب به این سؤال که مو‌های زائد مردان کجاست؟ باید بگوییم که این سؤال تا حدودی شخصی است. به این معنی که ممکن است کسی مو‌های ساق دست را زائه بداند و شخص دیگری مو‌های خط ریش را جزء این دسته به حساب آورد.

در حال به صورت کلی تقسیم‌بندی مو‌های زائد بدن را به صورت زیر به حساب می‌آورند:
⦁ لیزر خط ریش و لیزر خط ریش
⦁ گوش
⦁ زیر بغل
⦁ پشت کتف
⦁ شکم و ناف
⦁ سینه
⦁ ناحیه تناسلی
⦁ باسن و پشت کمر
⦁ ران و ساق

لیزر موهای زائد آقایان

باید‌ها و نباید‌هایی که باید درباره لیزر بدن آقایان بدانید!

باید بدانید که اگر در یک مرکز درمانی مجهز و رسمی و استاندارد لیزر مو‌های زائد و لیزر ریش مردان را انجام دهید، عوارض لیزر خط ریش، پا‌ها و سینه و دیگر نواحی بدن شما صفر درصد است. در واقع هیچ گونه عوارضی برای لیزر وجود ندارد و با خیال راحت می‌توانید تعداد جلسات مشخص شده خود را طی کنید.
مطلب بعدی درباره قیمت لیزر صورت مردان و بدن است. در این جا باید بگوییم که هزینه لیزر مو‌های زائد مردان باتوجه به نوع پوست، تعداد جلسات و … متفاوت است و به صورت کلی بسته به ضخامت مو، جنس مو، رشد مو و… وابسته است. اما چیزی که میانگین برای آقایان در نظر گرفته شده است

نکته جالب توجه استفاده از دستگاه‌هایی است که برای لیزر مو‌های زائد آقایان استفاده می‌شود. جنتل مکس پرو کندلا که یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین دستگاه‌های سطح جهانی برای لیزر مو‌های زائد است، در حال حاضر در مرکز لیزر مو‌های زائد مردان دکتر مجد مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین قبل از انجام لیزر، به مراجعه‌کننده بی‌حسی موضعی داده می‌شود تا هیچ درد و التهابی را حس نکند و لیزری آرام و کامل داشته باشد.

علاوه‌بر این لیزر مو‌های زائد آقایان این امکان را به شما می‌دهد تا بدن و چهره‌ای جذاب و منحصربه‌فرد داشته باشید. همچنین آقایان باید توجه داشته باشند که ممکن است بعد از دو تا سه جلسه اول لیزر گاهی تعداد رویش مو‌ها بیشتر هم شود که این عیبی ندارد. چرا که لیزر باعث می‌شود ریشه‌های موی خفته بیدار شوند و به طور کامل در جلسات بعدی از بین بروند. پس اگر بعد از طی فرایند لیزر مو‌های زائد بدن خود متوجه شدید حجم مو‌ها کم نشده یا بیشتر شده نگران نشوید و این نشان از بی‌تأثیری آن نیست. جلسات لیزر خود را تا انتها انجام دهید و مطمئن باشید که تأثیر خوبی خواهد داشت.

همچنین برای جلوگیری از عوارض احتمالی که ممکن است برای شما به وجود آید، حتماً به مراکز معتبر رجوع کنید و فریب شیادان و کلاهبردان را نخورید. چرا که سلامت پوست شما از همه چیز مهم‌تر است و اگر حواستان نباشد به دلیل حساسیت بالایی که پوست دارد ممکن است صدمات زیادی به آن بزنید.

هزینه لیزر موهای زائد آقایان

موهای زائد مردان کجاست

تعرفه لیزر موهای زائد آقایان، برای افرادی که عدد مجموع قد و وزن آنها کمتر از ۲۶۰ باشد، ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته خواهد که فقط شامل پکیج های ۱و۲و۳ می باشد و شامل ناحیه ها به صورت تک تک نمی باشد.

هزینه لیزر موهای سینه و شکم

۵۵۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد پاها

۱ میلیون تومان
هزینه لیزر کمر

۵۰۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد سر شانه ها

۲۵۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل

۹۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

۴۰۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد باسن

۳۰۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد گوش/جلوی گردن/پشت گردن

۱۵۰ هزار تومان

 

پکیج لیزر موهای زائد سینه و شکم+کل پشت کمر+زیر بغل ها+سر شانه ها: ۱۱۰۰۰۰۰ تومان
پکیج لیزر موهای زائد کل پاها+ناحیه تناسلی+باسن: ۱۷۰۰۰۰۰ تومان
پکیج لیزر موهای زائد کل بدن: ۲۰۰۰۰۰۰ تومان

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر مسعود شنبه ۹ مهر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 214 مشاهده پرسش
    سلام برای لیزر موهای زیربغل وناحیه تناسلی چقدر باید هزینه کنم در ضمن من شهرستانی هستم بفرمایید چه کاری باید انجام بدم .ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۹ مهر ۱( 1 سال پیش)

      سلام وقت بخیر 

      برای اطلاع از قیمت های لیزر اقایان لطفا لینک زیر رو مطالعه کنید .

      https://drmajidzadeh.com/1266/%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b2%d8%a7%d8%a6%d8%af-%d8%a2%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86/

  • تصویر کاربر جواد دوشنبه ۲۵ مهر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 174 مشاهده پرسش
    ببخشید میخواستم بدونم هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی و باسن و زیر بغل برای آقایان هر جلسه چقدره و چند جلسه باید انجام بشه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۵ مهر ۱( 1 سال پیش)

      سلام وقت بخیر شما میتونین برای مشاهده قیمت های لیزر لینک زیر رو باز کنید 

      https://drmajidzadeh.com/1266/%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b2%d8%a7%d8%a6%d8%af-%d8%a2%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86/#%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87_%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1_%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%B2%D8%A7%D8%A6%D8%AF_%D8%A2%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86

  • تصویر کاربر امیررضا شنبه ۲ بهمن ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 307 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید

    این۶جلسه کامل میشه بگید قیمتش چقدر میشه با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲ بهمن ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر برای اقایان کل بدن جلسه ای 3120 تومان هست که معمولا در 6 جلسه انجام میشود به فاصله ی هر دوماه یکبار
  • تصویر کاربر محسن دوشنبه ۳ آبان ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 334 مشاهده پرسش
    میخواستم برای لیزر قسمت مایو بپرسم
    ایا شبیه ایش پلاتینیوم هست یا دردش بیشتره
    وکی میتونم بیام
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۳ آبان ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت یخیر دستگاه ما جنتل مکس پرو کندلا هست و مجهز به گاز کرایوژن میباشد که باعث میشه بی حسی موضعی به پوستتون داده بشه که درد رو احساس نکنید و قبل ار انجام لیزر بی حسی موصعی بهتون داده میشه که کلت دیگه دردبراتون بی معنی میشه و با خیال راحت میتونین لیزر رو انجام بدین
  • تصویر کاربر جلال یکشنبه ۱۷ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 424 مشاهده پرسش
    سلام خواستم ببینم لیزر کنم اسیبی نداره برا بدنم و پوستم بد خواستم بدونم دائمی ؟ خواستم بدونم چند سال دیگه برام اختلال ایجاد نمیکن ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۷ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر لیزر هیچ اسیبی به بدن و پوست شما نمیرساند و کاملا مورد تایید وزارت بهداشت میباشد عمق نفوذ لیزر 3 تا 5 میلی متر میباشد و شما میتونین با خیال راحت انجام بدید
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۷ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      شما میتونی برای داشت اطلاعات بیشتر در مورد لیزر لینک زیر رو مشاهده کنید
    3. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۷ مرداد ۰( 2 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر احمد یکشنبه ۲۰ تیر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    باسلام..بنده هفته ی قبل کاشت مو انجام دادم...مرکز کاشت مو گفتن که بعد از کاشت بمدت یکسال از فیناستراید ۱ م ل و محلول ماینوکسیدیل ۵ استفاده بشه..از طرف دیگه بنده درحال لیزر پشت و روی بالاتنه هستم..دو‌جلسه انجام دادم..
    حالا خواستم بدونم که این داروها تاثیر منفی در نتیجه ی کار لیزر میذاره یا نه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۰ تیر ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر مصرف این دو مورد هیچ تاثیری در روند لیزرتون نخواهد داشت و میتونین استفاده کنید
  • تصویر کاربر ابراهیم یکشنبه ۳۰ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 345 مشاهده پرسش
    من آقا هستم لیزر موهای زائد به جز ناحیه تناسلی چند جلسه و هزینه اش را هم می فرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۳۰ خرداد ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر معمولا در 6 جلسه هر دوماه یکبار انجام میشه وهزینه کل بدن برای اقایان 3120 تومان می باشد برای داشتن اطلاعات بیشتر میتونین لینک زیر رو با دقت مشاهده کنید
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۳۰ خرداد ۰( 2 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۴ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 393 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید خدمت شما؛ قیمت هایی که برای 6 جلسه نوشته اید یعنی باید اون قیمت را در6 ضرب کرد؟ یعنی لیزر کل بدن میشه 6 ضربدر1/400/000 که میشه 8/400/00 یا اینکه اگر لیزر ما بجای 1 جلسه، 6 جلسه باشه قیمتش میشه 1/400/000 ؟ لطفا بفرمایید که این قیمت 1/400/00 برای کل 6 جلسه و کل کار لیزر است یا برای هر کدام از آن 6 جلسه باید این مبلغ پرداخت شود؟و در مجموع 8/400/000؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید که طبق تجربه ی شما، برای آقایان، کار لیزر 1 جلسه ای بهتر و کارسازتر است یا 6 جلسه ای؟
    قیمت هاراهم توضیح دهید.
    ممنون.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۴ خرداد ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر برای کل بدن ما دوتا پکیج داریم پکیج 1 شامل (کل پا ساعد ب ز خط شکم دور سینه و دور ناف )می باشد که هزینه این پکیج برابر هست با 1500 برای هر جلسه .زمانی که شما 6 جلسه رو کامل پرداخت کنید 30 درصد تخفیف خواهید داشت در کل مبلغ که در دو جلسه میتونید این مبلغ رو پرداخت کنید . پکیج 2 شامل تمامی بدن هست که هزینه اش برابر هست با 2400 تومان عزیزم
  • تصویر کاربر ارش یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 404 مشاهده پرسش
    سلام موهای الت تناسلی مردان هم لیزر میشود
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر بله لیزر موهای زاید برای اقایان هم انجام میشه شما میتونین برای داشتن اطلاعات بیش تر راجع به لیزر از لینک زیر استفاده کنید
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر سمیرا یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 498 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید خانم دکتر میخواستم بدونم تغییر دستگاه باعث برگشت موها یا مقاوم شدن اونها میشه؟اگه برگشت داره چند درصد؟من۶جلسه با نابلکس رفتم از مزکز دور شدم مجبورم دستگاهمو عوض کنم.و اینکه اگه از جلسه ۷ با کندلا انجام بشه ۷جلسم حساب نمیشه و از اول باید جلساتمو برم؟واینکه این دستگاه سریعتر جواب میده؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر برای دریافت پاسخ به سوالات خود راجع به لیزر لطفا لینک زیر رو مشاهده کنید
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر