لیزر موهای زائد آقایان

قیمت لیزر موهای زائد آقایان ۱۴۰۰ | بدن، صورت و خط ریش + عوارض + مزایا

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

آذر 5, 1396
بازدید: 194442

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

آذر 5, 1396
بازدید: 194442

فهرست مطالب

در برخی مردان رشد موهای زائد آزار دهنده است. با توجه به فواید لیزر موهای زائد آقایان، دلیلی وجود ندارد که مردان از همتایان زن خود عقب تر باشند.


آیا لیزر برای از بین بردن همیشگی مو در مردان موثر است؟

 یکی از دلایل اصلی حذف موهای زائد بدن با لیزر در مردان، این است که لیزر در رفع موهای زائد در سراسر بدن یکسان عمل می کند. درمان با لیزر، از موهای زائد در لاله گوش تا کل پشت بدن موثر است.
اصلاح با ریش تراش یا اصلاح با موم ممکن است قابل تحمل باشد ولی کاملا غیر ضروری است و اثرات آن کوتاه مدت بوده و بیهوده به نظر می رسد.
در خصوص تاثیر لیزر موهای زائد در خصوص آقایان باید این حقیقت را صادقانه بدانید، که لیزر در بدن آقایان به اندازه خانم ها موثر نیست، این به این معناست که یقینا آقایان نیاز به تعداد جلسات بیشتری نسبت به خانم ها نیاز دارند و همچنین به احتمال بسیار زیاد نیاز به جلسات یادآور سالیانه بین ۱ تا ۴ جلسه هستند. در ۹۰ درصد خانم ها معمولا لیزر پس از ۴ الی ۶ جلسه جوابدهی دارد، ۱۰ درصد خانم ها نیز به جلسات بیشتر نیاز دارند. ابتدایی ترین حق شما به عنوان مراجعه کننده لیزر این است که تمام حقایق و احتمالات را صادقانه بدانید و با علم به آن لیزر را شروع کنید.
لیزر موهای زائد آقایان
لیزرهای مورد استفاده برای حذف موها با دقت زیادی متمرکز شده اند تا بتوانند فولیکول های مو را بدون آسیب رساندن به پوست از بین ببرند. لیزر فقط موهای تیره را حذف می کند. رنگ موجود در موهای تیره ناشی از رنگدانه ای به نام ملانین است. خوشبختانه می توان از ملانین برای انتقال پرتو لیزر به طور مستقیم به پایه فولیکول استفاده کرد، به این معنی که لیزر می تواند بدون هیچ گونه انرژی هدر رفته ای کار کند که این منجر به گرم کردن پوست می شود. بنابراین باید در طول درمان از یک سیستم جریان هوای سرد نیز استفاده شود. دستگاه جنتل مکس پورو کمپانی کندلا مجهز به سیستم خنک کننده DCD™ می باشد که انحصارا توسط این کمپانی به ثبت رسیده است.

 آیا همه می توانند آن را انجام دهند؟

همانند همه ی درمان های حذف موهای زائد با لیزر، موهای بلوند، خاکستری و قرمز حذف نمی شوند.

آیا لیزر موی زائد آقایان درد دارد؟

بسیاری از بیماران، حذف موهای زائد با لیزر را به حس شبیه برخورد یک نوار لاستیکی به پوست تشبیه می کنند. اما مطالعات نشان می دهد این درد خفیف است و کمتر از ۱ درصد از بیماران نیاز به کرم بی حس کننده دارند.
انجام لیزر در مراکزی که پزشک متخصص حضور نداشته باشد، می تواند عوارض جدی را برای فرد ایجاد کند.

خطرات احتمالی لیزر موهای زائد آقایان

– خبر بد

در صورت انجام لیزر در مراکز غیر معتبر، حذف موی های زائد با لیزر می تواند باعث تغییر رنگ پوست، سوختگی، زخم، و ضایعات شبیه آکنه شود.

– خبر خوب

مناطقی از بدن که در برابر نور خورشید محافظت می شوند، عوارض کمتری پس از لیزر کردن دارند. بنابراین تا زمانی که حمام آفتاب نمی گیرید، خطری شما را تهدید نمی کند. با این حال، کارشناسان می گویند خطر هر گونه عوارض جانبی و یا عوارض طولانی مدت بسیار نادر است.

آیا لیزر موهای زائد آقایان باعث ناباروری می شود؟

شایعاتی در مورد لیزر موهای زائد آقایان ، مبنی بر ناباروری وجود دارد در حالیکه لیزر ۳ تا ۴ میلیمتر در داخل پوست نفوذ کرده و چنین عارضه ای را ایجاد نمی کند و تنها توسط رنگدانه مو قابل جذب است.

اگر علاقه مند به آگاهی بیشتر درباره لیزر موهای زائد دارید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

همه چیز درباره لیزر موهای زائد

لیزر موهای بدن چه مدت طول می کشد؟

تعداد جلسات لیزر موهای زائد در ۹۰ درصد خانم ها معمولا ۴ الی ۶ جلسه است که در آقایان معمولا تعداد جلسات بیشتر خواهد بود.  میدانید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است ؟

 لیزر در کدام قسمت های بدن نتیجه بهتری می دهد؟

بهترین نتیجه در  حذف یا کاهش مو در پشت، سینه، شکم، شانه ها و ناحیه تناسلی است. بیشترین مراجعات مردان برای لیزر موهای زائد در ناحیه گردن، کمر، سرشانه و ناحیه تناسلی است.
لیزر موهای زائد مردان
همچنین در پوست های روشن با موهای تیره انتظار نتیجه بهتری داریم. لیزر برای موهای بلوند یا سفید مناسب نیست. پوست سیاه فقط به یک نوع لیزر به خوبی پاسخ می دهد که Nd: YAG است. دستگاه جنتل مکس پرو مجهز به لیزر اندیگ(Nd: YAG) میباشد که با طول موج ۱۰۶۴مناسب برای پوست ها و نواحی تیره است، در نتیجه با حداکثر ایمنی کار برای شما انجام می شود. نکات قبل از لیزر موهای زائد را بدانید.

مو‌های زائد مردان کجاست؟

اغلب در جا‌هایی مثل زیر بغل، ناحیه تناسی، پشت کمر، پا‌ها و… مو‌هایی روییده می‌شود که ممکن است خوشایند نباشند و اطمینان به نفس شما را کاهش دهد. در چنین حالتی به جای استفاده از روش‌های آزار‌دهنده‌ای مثل استفاده از تیغ و ماشین اصلاح بدن و… شاید بهترین راه ممکن لیزر باشد. لیزر مو‌های زائد آقایان این امکان را به شما می‌دهد تا بدن و چهره‌ای جذاب و منحصربه‌فرد داشته باشید. البته شاید ذکر این نکته به صورت مجدد لازم باشد که بدانید، بدن مردان اغلب به دلیل هورمون‌های قوی‌تر نسبت به مو‌های زائد در بدن بانوان هم نیاز به جلسات بیشتری برای لیزر دارد و هم باید حتی سالیانه تا دو بار برای لیزر به پزشک خود رجوع کنید.

اما در جواب به این سؤال که مو‌های زائد مردان کجاست؟ باید بگوییم که این سؤال تا حدودی شخصی است. به این معنی که ممکن است کسی مو‌های ساق دست را زائه بداند و شخص دیگری مو‌های خط ریش را جزء این دسته به حساب آورد.

در حال به صورت کلی تقسیم‌بندی مو‌های زائد بدن را به صورت زیر به حساب می‌آورند:
⦁ لیزر خط ریش و لیزر خط ریش
⦁ گوش
⦁ زیر بغل
⦁ پشت کتف
⦁ شکم و ناف
⦁ سینه
⦁ ناحیه تناسلی
⦁ باسن و پشت کمر
⦁ ران و ساق

لیزر موهای زائد آقایان

باید‌ها و نباید‌هایی که باید درباره لیزر بدن آقایان بدانید!

باید بدانید که اگر در یک مرکز درمانی مجهز و رسمی و استاندارد لیزر مو‌های زائد و لیزر ریش مردان را انجام دهید، عوارض لیزر خط ریش، پا‌ها و سینه و دیگر نواحی بدن شما صفر درصد است. در واقع هیچ گونه عوارضی برای لیزر وجود ندارد و با خیال راحت می‌توانید تعداد جلسات مشخص شده خود را طی کنید.
مطلب بعدی درباره قیمت لیزر صورت مردان و بدن است. در این جا باید بگوییم که هزینه لیزر مو‌های زائد مردان باتوجه به نوع پوست، تعداد جلسات و … متفاوت است و به صورت کلی بسته به ضخامت مو، جنس مو، رشد مو و… وابسته است. اما چیزی که میانگین برای آقایان در نظر گرفته شده است

نکته جالب توجه استفاده از دستگاه‌هایی است که برای لیزر مو‌های زائد آقایان استفاده می‌شود. جنتل مکس پرو کندلا که یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین دستگاه‌های سطح جهانی برای لیزر مو‌های زائد است، در حال حاضر در مرکز لیزر مو‌های زائد مردان دکتر مجد مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین قبل از انجام لیزر، به مراجعه‌کننده بی‌حسی موضعی داده می‌شود تا هیچ درد و التهابی را حس نکند و لیزری آرام و کامل داشته باشد.

علاوه‌بر این لیزر مو‌های زائد آقایان این امکان را به شما می‌دهد تا بدن و چهره‌ای جذاب و منحصربه‌فرد داشته باشید. همچنین آقایان باید توجه داشته باشند که ممکن است بعد از دو تا سه جلسه اول لیزر گاهی تعداد رویش مو‌ها بیشتر هم شود که این عیبی ندارد. چرا که لیزر باعث می‌شود ریشه‌های موی خفته بیدار شوند و به طور کامل در جلسات بعدی از بین بروند. پس اگر بعد از طی فرایند لیزر مو‌های زائد بدن خود متوجه شدید حجم مو‌ها کم نشده یا بیشتر شده نگران نشوید و این نشان از بی‌تأثیری آن نیست. جلسات لیزر خود را تا انتها انجام دهید و مطمئن باشید که تأثیر خوبی خواهد داشت.

همچنین برای جلوگیری از عوارض احتمالی که ممکن است برای شما به وجود آید، حتماً به مراکز معتبر رجوع کنید و فریب شیادان و کلاهبردان را نخورید. چرا که سلامت پوست شما از همه چیز مهم‌تر است و اگر حواستان نباشد به دلیل حساسیت بالایی که پوست دارد ممکن است صدمات زیادی به آن بزنید.

هزینه لیزر موهای زائد آقایان

موهای زائد مردان کجاست

تعرفه لیزر موهای زائد آقایان، برای افرادی که عدد مجموع قد و وزن آنها کمتر از ۲۶۰ باشد، ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته خواهد که فقط شامل پکیج های ۱و۲و۳ می باشد و شامل ناحیه ها به صورت تک تک نمی باشد.

هزینه لیزر موهای سینه و شکم

۵۵۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد پاها

۱ میلیون تومان
هزینه لیزر کمر

۵۰۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد سر شانه ها

۲۵۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل

۹۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

۴۰۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد باسن

۳۰۰ هزار تومان

هزینه لیزر موهای زائد گوش/جلوی گردن/پشت گردن

۱۵۰ هزار تومان

 

پکیج لیزر موهای زائد سینه و شکم+کل پشت کمر+زیر بغل ها+سر شانه ها: ۱۱۰۰۰۰۰ تومان
پکیج لیزر موهای زائد کل پاها+ناحیه تناسلی+باسن: ۱۷۰۰۰۰۰ تومان
پکیج لیزر موهای زائد کل بدن: ۲۰۰۰۰۰۰ تومان

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر مریم شنبه ۱۳ دی ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 393 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیزم، من چند جلسه لیزر انجام دادم و الان قصد باردار شدن رو دارم جلسه لیزر من داخل این ماه هست،ایا بعد از لیزر مشکلی نداره افدام به بارداری کنم یا اینکه باید چند ماه بگذره بعد اخرین جلسه لیزرم بعد اقدام کنم؟ممنون میشم منو راهنمایی بفرمائید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۱۰ دی ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام وقت بخیر زمانی که قصد بارداری دارید باید جلسات لیزر رو متوقف کنید عمق نفوذ لیزر 2 تا 3 میلی متر میاشد و به اندام های داحلی شما اسیبی نمیرساند.برای اطلاعات بیشتر در مورد لیزر میتونین از لینک زیر استفاده کنید
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۱۰ دی ۹۹( 3 سال پیش)
    3. تصویر کاربر مریم چهارشنبه ۱۰ دی ۹۹( 3 سال پیش)
      منظورم اینکه مثلا من 15 نوبت لیزر دارم میخوام همون تایم اقدام کنم،اقدامم باید بعد از چند ماه از اخرین جلسه لیزرم باشه یا بلافاصله هم میشه اقدام کرد، منظورم به اشعه لیزر که دال بدن میمونه یا اینکه نه ؟؟
    4. تصویر کاربر مریم چهارشنبه ۱۰ دی ۹۹( 3 سال پیش)
      ک
    5. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۳ دی ۹۹( 3 سال پیش)
      معمولا پیشنهاد میشه یک ماه از اخرین لیزرتون بگذره بعد اقدام به بارداری کنید عزیزم
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر امیرحسین دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 351 مشاهده پرسش
    سلام دکتر وقت بخیر ببخشید من ۲۰ سال سن دارم من روی سینه هام و باسنم مو دارم که اصلا خوشم نمیاد میخواستم کلا حذفشون کنم من مربی شنا هستم و برام خیلی مهمه این کار پوستمم سفید هستش میخواستم ببینم موهای روی دستام و پاهایم با سینه هام نتیجه خوبی میده اگه بخوام لیزر کنم چون اصلا خوشم نمیاد ازشون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام وقت بخیر لیزر موهای زاید معمولا در 6 جلسه 80 تا 90 موهای زاید بدنتون رو از بین میبره شما میتونین همه روزه از ساعت 8 صبح تا 9 شب با مطب تماس بگیرین تا همکاران ما در بخش روابط عمومی براتون وقت رزرو کنند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با لیزر لطفا از لینک زیر استفاده کنید
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹( 3 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مریم سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 309 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب
    من در کلینیکی در همدان لیزر موهای زائد با دستگاه کوترا انجام دادم و تا به حال 7 جلسه داشته و از نتیجه کاملا راضی بودم. اخیرا کلینیک اعلام کردن که از این به بعد لیزر موهای زادذ را با دستگاه جنتل مکس پرو کندلا انجام خواهند داد و از دستگاه کوترا برای مصارف دیگه ای استفاده خواهند کرد. سوال من این هست که با توجه به اینکه من از نتیجه ی دستگاه کوترا راضی بودم تغییر دستگاه لیزر به کندلا در آینده مشکلی برای من ایجاد نمیکنه؟ ممکنه نتایجی که تا به حال بدست اومده رو از بین ببره؟ (پوست من سفید و موهای تیره ای داشتم و هیچ مشکل هورمونی هم ندارم.)
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام وقت بخیر در حال حاظر جدید ترین و بهترین دستگاه برای لیزر موهای زاید جنتل مکس پرو کندلا هست.بعد از گذشت دو ماه شما میتونید جلسات لیزر رو با کندلا شروع کنید
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 239 مشاهده پرسش
    با عرض سلام
    میخواستم بپرسم که آیا امکان گرفتن مشاوره حضوری وجود دارد تا من شرح وضعیت خودم را بگویم و نگرانیم خود را از عوارض لیزر مرتفع کنم و قبل از لیزر معاینه شوم.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام بله شما می توانید از طریق تماس تلفنی جهت تعیین وقت مشاوره لیزر تعیین نوبت بفرمایید
      02126806057

      02126806049

      02126806045

      02126806595

  • تصویر کاربر Amir دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 222 مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر و وقت بخیر.
    ببخشید،چند جلسه ای از لیزر موهای زائدم میگذره.جلسه اول خیلی ریزش خوبی داشتم و خیلی هم راضی بودم.اما،از جلسه دوم به بعد متاسفانه نه تنها ریزش نداشتم،بلکه موهای بدنم بیشتر رشد داشته.نوع موهای بدنم زخیم و پرپشت و نوع پوست بدنم سفید هست.البته،غیر از ناحیه تناسلی و بیکینی.اینم بگم که اپراتور از جلسه دوم وقتی دیدند که درد زیادی میکشم پالس رو کمتر کردند و درد کمتری رو احساس میکردم دقیقا برعکس جلسه اول.خواستم بپرسم که آیا استفاده از پماد زایلاپی درد رو کاهش میده؟و اینکه،اگه درد رو کاهش بده نظرتون چیه که از اپراتور بخوام که با بالاترین پالس ممکن عمل لیزر رو برام انجام بدند؟از اونجایی که موهای پرپشتی دارم ،نظرتون چیه که در طی ۲ جلسه(یکروز پایین تنه،و یکروز بالاتنه)بصورت جداگانه مراجعه کنم؟سوال دیگه م این هست که آیا مقدار کم یا زیاد بودن پماد زایلاپی تاثیری درد کاهش درد داره؟بهترین زمان استفاده از پماد چه وقت هست؟خیییییلی مهمه که حتما متخصص پوست و مونظارت کنه؟آخه اپراتور خانم هستند و خانم دکتر هم بخوان هر لحظه چک کنند، خجالت میکشم.ینی فرد اپراتور با اونهمه تجربشون تشخیص نمیدندکه چه نوع پالسی رو در کجا و به چه اندازه استفاده کنند؟برای لیزر نواحی تناسلی و بیکینی هم خجالت میکشم،چیکار کنم؟
    ممنونم از راهنماییاتون
    🙏🙏🙏🙏🙏🙏
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      ببینید افزایش موهای زائد در دوره ای از لیزر طبیعی هست به این دلیل که موهایی که در فاز رشد نبودند با انجام لیزر در فاز رشد قرار میگیرند و با به اتمام رسوندن جلسات لیزر از بین میروند در مورد پماد بی حسی هم بله میتونید استفاده کنید فقط باید توجه داشته باشید که اگر پمادهای بی حسی بیش ار 20 دقیقه بر سطح بدن بمونند باعث ایجاد التهاب میشه و نمیتونید لیزرتون رو انجام دهید و درمورد درجه لیزر این موردی هست که توسط پزشک و باتوجه به شرایط بدنی شما تعیین میشود و ما در حال حاضر در جریان روند لیزر شما نیستیم که اجازه اظهار نظر داشته باشیم برای اظهار نظر تخصصی لازم هست از نزدیک معانه شوید ولی در نهایت

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

  • تصویر کاربر Ava یکشنبه ۲۲ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 240 مشاهده پرسش
    سلام
    من ترنسmtf ام
    میخوام همه موهای زائدموحذف کنم
    واسه منم مشکل شرعی وجود داره؟
    واینکه هزینش چقدر میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۲ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام در این خصوص می بایست از مقامات قضایی تاییدیه و نامه دریافت نمایید

  • تصویر کاربر فرشاد پنجشنبه ۲۲ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 236 مشاهده پرسش
    سلام
    دستگاه لیزر مربوط به خط ریش رو دارید ؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۲ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      لیزر صورت آقایان به دلیل ممنوعیت شرعی در مجموعه ما انجام نمیشود.

  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 291 مشاهده پرسش
    با سلام .ببخشید میخواستم ببینم اگه روی الت تناسلی مو باشه لیزر میشه .ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      اطلاعات کامل درمورد لیزر در لینک زیر موجود است.

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 282 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید قیمت لیز برای کل بدن اقایان حدودا چقدر وچه مدت زمان لازم است؟ واینکه ایا تضمینی در برگشت پذیر نبردن مو ها وجود دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      اطلاعات کامل در لینک زیر موجود است

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۱۴ مرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 187 مشاهده پرسش
    میخواستم بدونم برای اینکه فقط حجم موها و ضخامتشون کم بشه نه اینکه کاملا از بین برن باید چطوری لیز کنیم آیا امکان پذیره؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۴ مرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام اکثر آقایون همین خواسته رو دارند و واقعیت اینه لیزر به طور کل هم از بین نمی بره جلوی حداقل 70 درصد موهای رو می گیره از بین 8 الی 12 جلسه مورد نیاز آقایان شما تعداد کمتری رو انجام بدید و هر زمان دیدید از میزان مدنظرتون زیاد شده یک جلسه یادآور انجام می دید
      اطلاعات بیشتر:
      https://drmajidzadeh.com/178
      و
      https://drmajidzadeh.com/1048

درحال دریافت اطلاعات

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر