مزایای بی‌نظیر لیزر موهای زائد بیکینی

مزایای بی‌نظیر لیزر موهای زائد بیکینی

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

شهریور 20, 1401
بازدید: 732

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

شهریور 20, 1401
بازدید: 732

فهرست مطالب

یک راهکار عالی و ایده‌آل برای افرادی که از شیو کردن ناحیه تناسلی خسته شده‌اند، لیزر موهای زائد بیکینی یا ناحیه تناسلی است. تحریک شدن پوست، موهای زیرپوستی و جوش‌های اصلاح، از بدترین عوارض اصلاح با تیغ هستند. اما لیزر موهای زائد این مشکل را حل و به متقاضیان کمک می‌کند که برای همیشه اپیلاسیون با موم و تیغ اصلاح را کنار بگذارند. ادامه این مطلب را بخوانید تا با مزایای بی‌نظیر این روش آشنا شوید.

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر ناحیه تناسلی از مزایای بسیار گسترده‌ای برخوردار است که در ادامه لیستی از مهم‌ترین آن­ها را تهیه کرده‌ایم.

لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی بسیار سریع است.

لیزر بیکینی به دلیل زمان آماده‌سازی کم، در واقع روشی بسیار سریع محسوب می‌شود. برخی از جلسات آن حتی به کمتر از ۲۰ دقیقه هم می‌رسد. البته مدت زمانی که لیزر طول می‌کشد تا حد زیادی به منطقه مورد هدف و البته میزان موها و همچنین رنگ پوست فرد بستگی دارد.

نتایج لیزر بیکینی طولانی مدت هستند.

در روش‌های سنتی حذف موهای ناحیه تناسلی مانند استفاده از وکس و موم یا تراشیدن، موها طی چند روز یا چند هفته دوباره رشد می‌کنند. اما موهایی که به طور موثر با استفاده از لیزر حذف می‌شوند، معمولاَ برای چند ماه و گاهی حتی سال‌ها رشد نخواهند کرد. موهایی هم که دوباره رشد می‌کنند، روشن‌تر هستند، حالت پرز مانند دارند و به سختی دیده می‌شوند. برای برخی از افراد این موها برای همیشه از بین می‌روند، به این معنی که هرگز دوباره رشد نمی‌کنند.

لیزر بیکینی روشی کاملاَ دقیق و حرفه‌ای است.

اگر لیزر توسط یک تکنیسین مجرب و آموزش‌دیده انجام شود، پرتوهای نور به هنگام هدف قرار دادن موهای اضافی کامل و دقیق عمل می‌کنند. یک درمان حرفه‌ای با استفاده از لیزر به این معنی است که پوست اطراف فولیکول مو آسیبی نمی‌بیند که همین امر باعث کاهش التهاب خواهد شد و یکی از بهترین مزیت‌های لیزر موهای زائد بیکینی به شمار می‌رود.

لیزر بیکینی درد اصلاح کردن و وَکس کردن را ندارد.

شاید یکی دیگر از بهترین مزایای لیزر بیکینی این است که افراد دردی مشابه با درد وکس یا اصلاح کردن را تجربه نخواهند کرد. حرکت لیزر روی پوست، تنها یک ضربه سریع و داغ ایجاد می‌کند که در مقایسه با درد کنده شدن موها از ریشه، قابل‌توجه نیست. اینکه که کندن موهای ناحیه حساس مثل خط بیکینی چه عذابی به همراه دارد هم نباید فراموش شود.

البته باید گفت که دستگاه های لیزر در طول سال‌ها جهش‌های پیشرفته‌ای داشته‌اند و این فناوری همچنان در حال پیشرفت است. برخی از آن­ها دارای سیستم خنک‌کننده هستند که حتی آن داغی و ضربه هم حین انجام عمل حذف موها احساس نخواهد شد. اغلب افرادی که برای لیزر موهای زائد بیکینی به کلینیک مراجعه می‌کنند، بدون احساس درد و با رضایت کامل محل را ترک خواهند کرد.

لیزر بیکینی افزایش اعتماد به ‌نفس را به همراه دارد.

استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی، منجر به افزایش اعتماد به ‌نفس فرد می­شود. چرا که با انجام لیزر، پوست ناحیه تناسلی ظاهر بسیار بهتری پیدا خواهد کرد.

لیزر ناحیه تناسلی وقت آزاد بیشتر ایجاد می‌کند.

بسیاری از افراد برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی، زمان زیادی را صرف می‌کنند. استفاده از روش‌های متداول حذف موهای زائد بیکینی می‌تواند واقعا خسته‌کننده باشد. افراد باید هر چند روز یا چند هفته یکبار این فرآیند را تکرار کنند. اما حذف موهای زائد بیکینی با لیزر باعث می‌شود که دیگر نیازی به استفاده از این شیوه‌های متداول موزدایی نباشد. وقتی افراد مجبور نباشند به طور مکرر برای از بین بردن این موها وقت بگذرانند، زمان آزاد بیشتری هم خواهند داشت. در نتیجه، می‌توانند برای کارهای مفیدتری از وقت خود استفاده کنند.

لیزر ناحیه بیکینی، نرم و لطیف شدن پوست را به همراه دارد.

شیو کردن، اصلاح کردن و استفاده از موم یا وکس، پوست را زبر و بعضاً جوش‌دار می‌کند‌. اما لیزر موهای زائد بیکینی، نرم و لطیف شدن پوست این ناحیه را به همراه خواهد داشت.

لیزر بیکینی افزایش رضایت جنسی را در پی دارد.

حذف موهای زائد بیکینی، بهداشت جنسی را با خود بهمراه دارد که در نتیجه منجر به رضایت زوجین خواهد شد.

نظافت همیشگی و جلوگیری از تعرق، از اثرات لیزر بیکینی هستند.

از مهمترین مزایای بی‌نظیر لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی می‌توان به جلوگیری از تعریق و تمیز بودن همیشگی ناحیه شرمگاهی اشاره کرد. از آنجایی که در آن قسمت دیگر مویی رشد نمی‌کند، باکتری‌ها نیز نمی‌توانند در آنجا زندگی کنند و منجر به آلودگی، بوی بد و عفونت شوند.

لیزر موهای ناحیه بیکینی حداقل عوارض را دارد.

از دیگر مزایای بی‌نظیر لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی عوارض جانبی بسیار کم آن است. حتی آن دسته از عوارض جانبی که ایجاد می‌شوند، معمولا طی چند روز به طور کامل از بین می‌روند. بنابراین نباید نگرانی بابت این موضوع وجود داشته باشد.

دکتر مجیدزاده - لیزر موهای زائد بیکینی

عدم نیاز به درمان‌های نگهدارنده منظم

پس از پایان فرآیند لیزر ناحیه تناسلی، نیازی نیست که افراد درمان‌های نگهدارنده خاصی را دنبال کنند. کافی است دو الی سه بار در سال به کلینیک مراجعه کنید و مورد معاینه قرار بگیرید. پزشک پس از معاینه تشخیص خواهد داد که جلسات لیزر درمانی دیگری نیاز هست یا خیر.

با لیزر موهای زائد بیکینی دیگر خبری از موهای زبر و زیرپوستی نیست.

در اپیلاسیون و سایر روش‌های متداول، موها پس از رشد حالتی زبر و ناخوشایند دارند. اما با لیزر موهای ناحیه بیکینی، این مشکل دیگر وجود نخواهد داشت. حتی موهای زیرپوستی، به ‌واسطه لیزر کاملاَ بهبود پیدا می‌کنند. مواردی مانند حس سوزش، خارش، جوش و التهابی که پس از شیو کردن ایجاد می‌شوند نیز پس از لیزر وجود نخواهند داشت.

لیزر ناحیه تناسلی با ایمنی بالا همراه است.

ممکن است برای برخی افراد استفاده از لیزر روی پوست خطرناک به نظر برسد. اما وقتی این عمل توسط یک تکنیسین مجرب انجام شود، کاملاَ ایمن خواهد بود. این امر یکی دیگر از مزایای بی‌نظیر این روش برای رفع موهای زائد ناحیه بیکینی است.

لیزر موهای زائد بیکینی روشی غیر تهاجمی است.

اگرچه این درمان در مورد هدف قرار دادن فولیکول‌های موهای ناخواسته بسیار موثر خواهد بود، اما روشی غیر تهاجمی است. بنابراین زمان بهبودی سریع و خطرات کمتری در اثر استفاده از لیزر بیکینی وجود دارد.

جمع‌بندی

وجود موهای زائد در ناحیه تناسلی امری کاملاَ طبیعی است، اما زیبایی این قسمت از بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین می‌تواند بهداشت این ناحیه را به خطر اندازد. از این رو اقدامات مختلفی برای رفع آن­ها انجام می‌گیرد‌. لیزر موهای زائد بیکینی از جدیدترین متدهای روز دنیا برای خلاصی از شر این موهای سمج و ضخیم است. شاید هزینه لیزر کمی زیاد باشد، اما یکبار برای همیشه است و نباید از مزایای بی‌نظیر آن غافل شد. برای رسیدن به نتیجه عالی باید حتماَ به یک کلینیک تخصصی در زمینه لیزر مراجعه شود. ضمن اینکه پزشک و اپراتور باید کاملاَ کاربلد و باتجربه باشند تا رضایت مشتری به خوبی جلب شود.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر