همه چیز درمورد لیزر خانگی موهای زائد و دستگاه لیزر خانگی

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 15, 1396
بازدید: 168778

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 15, 1396
بازدید: 168778

فهرست مطالب

خانم ها وقت و پول زیادی برای از بین بردن موهای زائد  بدنشان هزینه می کنند. شرکت های آرایشی، به طور مداوم محصولات جدید برای از بین بردن موهای زائد معرفی می کنند، به همین منظور لیزر خانگی موهای زائد را نیز تولید کرده اند. آیا دستگاه لیزر خانگی خوبه؟

نواحی خاصی مانند زیربغل، پاها و خط بیکینی ذاتا در هر فردی محل رشد موهای زائد است. پس از انجام لیزر در صورت موفقیت آمیز بودن، شما می توانید این کار بهداشتی را برای همیشه از لیست کارهایتان کنار بگذارید.

بر اساس تحقیقاتی که اخیرا انجام گرفته است و گزارش جامعه جراحان زیبایی، لیزر درمانی موهای زائد، سومین عمل متداول با تهاجم خیلی کم بعد از بوتاکس و تزریق ژل می باشد که پزشکان در مطب آن را انجام می دهند. اما مانند اکثر کارهای پوست و زیبایی، لیزر موهای زائد نیز گران قیمت است.

لیزر خانگی موهای زائد

این درمان معمولا بعد از دو بار تکرار، نتایج خود را نشان میدهد و ممکن است نیاز به تکرار تا ۶ جلسه برای دریافت نتایج دائمی و طولانی مدت باشد. نتیجه لیزر موهای زائد اگر با لیزرهای معتبر انجام شود و دستگاه های پالس نوری( لیزر خانگی ) نباشد معمولا ماندگار است البته در برخی افراد نیاز به سالی یک یا دو بار جلسه یادآور سالیانه است.

کمپانی های تولید کننده لیزر خانگی ، در تلاش اند تا لیزر خانگی را با قیمتی کمتر عرضه کنند. با این که این محصولات قیمت ارزانی ندارند، اما در مقایسه با تعداد جلسات درمانی خیلی ارزان تر هستند.

دستگاه لیزر خانگی

 چگونگی انجام لیزر خانگی

لیزر درمانی با از بین بردن فولیکول های مو اثر می کند، موها وقی در چرخه ی رشد هستند گرما را از لیزر جذب می کنند، بنابراین از رشد آن ها جلوگیری می شود. از بین بردن مو از لحاظ فنی دائمی است، اما مشکل این است که هر مو در یک مرحله  متفاوت از چرخه رشد می کند، به همین دلیل شما باید درمان را چند بار انجام دهید و با یک بار درمان نمی توانید آن ها را کاملا از بین ببرید.

هورمون ها، مانند وضعیتی که در بارداری و بعد از آن به شدت افزایش می یابند، میتوانند سبب ایجاد موهای جدید در مناطقی که قبلا درمان شده اند شوند. از بین بردن موها لزوما همیشه دائمی نیست. نکات قبل از لیزر موهای زائد را بخوانید.

محدودیت لیزر خانگی

از بین بردن موها با لیزر همچنین یک محدودیت قابل توجه دارد. فولیکول مو هنگامی نور را به خوبی جذب می کند که یک رنگی متضاد بین پوست و مو وجود داشته باشد، شخصی با رنگ پوست روشن با یک موی تیره بهترین گزینه برای درمان است. اما با پیشرفت تکنولوژی و عرضه لیزرهای پیشرفته در کلینیک های زیبایی مانند ND;Yag به سادگی می توان افراد با پوست های تیره و برنزه را لیزر کرد.

البته باید در جریان باشید این تیرگی و برنزه بودن باید مادرزادی باشد و نه به وسیله حمام آفتاب و سولاریوم، زیرا این حمام آفتاب و سولاریوم پوست را به شدت خشک میکند و ممکن است در برابر لیزر آسیب پذیر باشد.

آیا ممکن است  لیزر خانگی بدون اثرات سو برای کسی وجود داشته باشد؟

این کار نیاز به یک تنفس عمیق و امتحان کردن آن دارد. حدود ده سال قبل، من در یک کلینیک لیزر درمانی بودم و موهای بیشتر مناطق مد نظرم از بین رفته بودند، بجز مناطقی کوچک و تک. در تلاش بودم یک روش علمی خوب را پیدا کنم پس تصمیم گرفتم زیر بغل چپم را با دستگاه های لیزر خانگی درمان کنم و سمت راستم را برای مقایسه بدون دخالت رها کنم.

پس از خواندن دفترچه ی راهنمای طولانی آن که شامل یک راهنمای رنگ دست برای تعیین رنگ پوست هایی که قابل درمان هستند، به این موضوع پی بردم که من داوطلب مناسب هستم. قبل از درمان، باید یک قسمت از پوستم را آزمایش می کردم. اگر سنسور های دستگاه لیزر خانگی متوجه شوند که در ناحیه ی تیره ی پوست در حال استفاده هستید، دستگاه قفل شده و اجازه ی استفاده را نمی دهد.

مطلب مرتبط: همه چیز درباره لیزر موهای زائد

نواحی ممنوعه در لیزر خانگی

همچنین یک لیست دیگر از موارد پیشگیری نیز وجود دارد: شما نباید از آن برای ابرو ها، گوش ها، نوک پستان، آلت تناسلی، صورت مردان، محل تاتو و خال و همچنین برای کودکان استفاده کنید. زمانی که من در حال استفاده از آن بودم، مقداری نگران شدم ولی اتفاقی که افتاده بود به اندازه ای شدید نبود که مرا بسوزاند. یکی از مسئولین این دستگاه ها اشاره میکند که نوع خانگی آن در مقایسه با نوع کلینیکی آن با وجودی که میتواند خطرناک باشد، خیلی کم قدرت تر است، این قدرت کمتر در نتیجه باعث می شود میزان استفاده از این دستگاه های لیزر خانگی باید مدوام باشد.

در دستور العمل آن آمده است که برای درمان، باید هر دو هفته از آن استفاده کنید، انتظار میرود سه هفته بعد از درمان در رشد موها کاهش ۶۰ درصدی مشاهده کنید که در ادامه بیشتر نیز میشود. این شرکت برای استفاده بیشتر از دستگاه لیزر خانگی، درمان های دوره ای را در نظر گرفته است. من بعد از هفت بار استفاده از آن، درمان را به اتمام رساندم. در اکثر موارد هر هفته درمانم را انجام دادم بجز یک هفته که فراموش کردم و درمانم سه هفته به تعویق افتاد، پس از آن درمانم دوهفته ای ام را پشت سر هم انجام دادم. باید به همه ی توصیه ها و پیشنهادات شرکت عمل کنید، تا بتوانید تفاوت را بهتر دریابید.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

این دستگاه ها به راحتی در دست جای می گیرد، اما سنگین بوده و به ظاهر آن شبیه میکروفون فضایی است. چندین حالت برای شدت عملکرد آن وجود دارد، من تصمیم گرفتم برای راحتی با حالت متوسط آن شروع کنم. طبق دستورالعمل، باید نزدیک ۱۰۰ موج لیزر به زیربغل برسد. این دستگاه نمایشگر دستی دارد که تعداد امواج صادره را می شمارد.

تنها کاری که من باید انجام میدادم این بود که دستگاه را روی پوستم قرار میدادم و منتظر میشدم تا اتمام کار را به من اعلام کند و پس از آن دستگاه لیزر خانگی را طبق الگو به ناحیه ی جدید منتقل میکردم. اگر شما دستگاه لیزر خانگی را از روی پوست برندارید و به جای جدید نگذارید، دستگاه یک صدای عجیب و بلند تولید میکند.

تفاوت آن با درمان های کلینیکی تنها در احساس گرمای شدید به همران صدای بوق آن بود. زیرا در درمان کلینیکی، دستگاه لیزر خنک کننده ای داشت که باد بسیار سردی را منتقل میکرد و زیاد متوجه گرمای ایجاد شده نمی شدم. اما من موفق شدم با وجود تمام مسائل تقریبا ۶ دقیقه آن را انجام دهم، در این مدت ۱۰۴ موج به پوستم تابیده شد.

زیربغلم مقداری دردناک و صورتی شده بود، اما صبح روز بعد به حالت طبیعی برگشت و من توانستم از دئودورانت استفاده کنم. بعد از دو هفته بعد از انجام آن تقریبا تفاوت قابل توجهی را احساس نکردم، بنابراین برای درمان بعدی از قدرت آن را یک درجه افزایش دادم اما بعد از دو صدای هشدار دهنده ی دستگاه در این حالت، کمی نگران شدم.

دستگاه خانگی لیزر موهای زائد

دو هفته بعد تصمیم گرفتم یک ساعت قبل از درمان از قرص ایبوبروفن استفاده کنم، شاید دردم را کمتر کند. متوجه شدم که میتوان از کرم هایی برای کاهش درد استفاده کرد، ولی نمیخواستم با استفاده از آن ها مقدار لیزری که به موها میرسند را کمتر کنم. البته بعدها پس از صحبت با چندین پزشک متوجه شدم این باور صحت ندارد که کرم های بی حسی باعث جلوگیری از انتقال تمام قدرت لیزر می شود (حداقل در مورد درمان کلینیکی).

این بار دردم کمتر بود و توانستم درمان را کامل انجام دهم. وقتی فراموش کردم درمان را برای سه هفته انجام دهم، متوجه شدم که زیر بغل چپ من موی کمتری دارد، اما هنوز نیاز به اصلاح کردن داشت.

برای درمان بعدی تصمیم گرفتم آخرین مرحله درمان و حداکثر قدرت درتسگاه را امتحان کنم. حداکثر موج این حالت ده تا بود، بعد از آن دوباره به حالت چهارم برگشتم و حدود ۶۵ موج را امتحان کردم. برای پیشگیری از درد، قبل از صدای هشدار دستگاه استفاده ام را تمام کردم. آخرین درمان من در حالت چهارم بود و از ۶۰ الی ۸۰ موج استفاده کردم. در مورد لیزر موهای زائد آقایان بیشتر بخوانید

من تخمین می زدم که بعد از سه ماه استفاده، موی زیر بغل سمت چپ من به دوسوم سمت راست کاهش یابد. من میخواهم همچنان به درمان ادامه دهم، اما در کل تا اینجا نتایج مشابه یک شیو و اصلاح طولانی تر بود. درحالی که به نظرم نمی توانم از آن برای پاهایم استفاده کنم، در عین حال من با موهای زیر بغل نامتقارن مواجه شده ام.

مطلب مرتبط: برای اطلاع از اینکه آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی خطرناک است یا خیر مطلب زیر را بخوانید.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

 

دستگاه لیزرخانگی

پیش شرط‌های لیزر خانگی مو‌های زائد

برای انجام لیزر خانگی مو‌های زائد پیش شرط‌هایی لازم است که خوب است درباره آن‌ها بدانید. در واقع عمل لیزر اگر به درستی انجام نشود، احتمال دارد که صدمات زیادی به پوست بزند و باعث ایجاد آکنه، حساسیت، خارش و التهاب شود. در حال حاضر گسترش استفاده از انواع دستگاه لیزر خانگی باعث شده که این عوارض هم در افراد بیشتر از قبل شود. به این دلیل که ممکن است بسیاری به دلیل نا آشنایی با دستگاه لیزر خانگی جهت انجام لیزر خانگی مو‌های زائد، زمان، نحوه و روش انجام کار را ندانند و حساسیت‌های شدید پوستی بگیرند.

دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی

دستگاه لیزر مو‌های زائد خانگی هرچند معقول به صرفه‌تر و از نظر هزینه مناسب‌تر هستند، اما به هر حال در نسبت با دستگاه‌هایی که در کلینیک‌های معتبر استفاده می‌شود، توان کمتری را دارند و شاید نتیجه چندان رضایت بخشی هم برای شما نداشته باشند. اما به هر دلیل استفاده از این دستگاه‌ها جهت لیزر نیاز‌مند مواردی است که در زیر به صورت کامل بیان شده است:
⦁ در حالت شارژ کامل از دستگاه استفاده کنید.
⦁ ابتدا قسمت کمی از پوست دست خود را لیزر کنید و اگر حساسیتی نداشت باقی بدن خود را لیزر کنید.
⦁ برای استفاده از دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی و سایر اندام‌های حساس بدن خود توجه داشته باشید که دستگاه را بیشتر از یک بار روی بدن خود نکشید.
⦁ قبل از استفاده از دستگاه لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی و زیر بغل‌ها از سر‌کننده استفاده کنید.
⦁ توجه داشته باشید که در صورت بروز هرگونه حساسیت نظیر قرمزی پوست، خارش پوست، التهاب یا جوش و… باید استفاده از لیزر را متوقف کنید.
⦁ حتماً قبل از لیزر مو‌های بدن خود را اصلاح کنید و لیزر مو‌های زائد خانگی را با صرف حوصله و دقت انجام دهید.
⦁ آقایان برای استفاده از لیزر مو‌های زائد خانگی باید زمان و دفعات بیشتری را صرف کنند. اما توجه کنید اما استفاده بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد خانگی برای جلوگیری از التهابات پوستی بسیار تأثیر‌گزار خواهد داد.

همانطور که خواندید لیزر مو‌های زائد خانگی نیازمند برخی از پیش شرط‌ها و الزاماتی است که باید حتماً مد نظر قرار بدهید. اغلب کسانیکه از دستگاه لیزر مو خانگی نسبت به سایر روش‌های سنتی استفاده می‌کنند، رضایت بیشتری دارند. دستگاه لیزر خونگی در نسبت به استفاده از تیغ، موم، موزر‌ها و… پوست صاف‌تری را به شما هدیه می‌دهد و از رویشش مجدد مو‌ها در کوتاه مدت جلوگیری می‌کند. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که اگر به دنبال استفاده از لیزر خانگی مو‌های زائد هستید، حتماً مواردی را که در این مقاله برای شما گفته شد را جدی بگیرید و در انجام آن‌ها کوشا باشید. رعایت این دستورالعمل‌ها باعث می‌شود تا پوستی صاف و جذاب داشته باشید و با اعتماد به نفس بیشتری در جمع‌های دوستانه و خانوادگی ظاهر شوید.

استفاده از دستگاه‌های معتبر و با دوام باعث می‌شود هم تأثیر بهتری روی پوست خود حس کنید و هم اینکه عوارض کمتری را در حین انجام لیزر روی پوستتان حس کنید. در ادامه به جمع‌بندی مطالبی می‌پردازیم که در بالا گفته شد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

نتیجه گیری

در نهایت چیزی تحت عنوان لیزر خانگی هنوز در دنیا تولید نشده تمامی دستگاه های لیزر خانگی نوعی پرتو تقویت شده شبیه آی پی ال هستند که تا حدودی تاثیر دارند ولی تعداد دفعات استفاده بالا ممکن است عوارضی ایجاد کند.

این نوع تکنولوژی، مربوط به سال ها پیش است و در خصوص موهای زائد سالهاست که استفاده از آن در تمام دنیا منسوخ شده است، IPL مخفف عبارت intense pulsed light می باشد، یعنی پالس نور تقویت شده، با عرضه لیزر، دیگر استفاده از دستگاه های پالس نور در تمام دنیا منسوخ شد. مشکل عمده دستگاه های پالس نوری (چه ورژن خانگی و چه ورژن کلینیکی) درد زیاد، تاثیر کم و تعداد دفعات استفاده بالا است، طوری که به طور دراز مدت باید بسیار تکرار شود.

همچنین دستگاه های لیزر  به دلیل قدرت و توان بسیار بالا حتما باید زیر نظر پزشک و با برق سه فاز استفاده شود همچنین دستگاه های معتبر لیزر چیزی حدود ۵۰۰-۶۰۰ میلیون تومان قیمت دارند پس مطمئنا امکان ساخت ورژن خانگی امکان پذیر نیست. فراموش نکنید اگر برای لیزر موهای زائد به هر مرکزی مراجعه کردید پزشک باید تمام مدت در آن مرکز حضور داشته باشد، تا اولا پیش از لیزر با شما مشاوره داشته باشند و شرح حال شما را در پرونده ذکر، همچنین دستور درجات را به تکنسین های فنی بدهد همچنین اگر مشکلی به وجود آمد تکنسین های فنی از پزشک بخواهند شما را معاینه کنند.

به خاطر داشته باشید لیزر موهای زائد در تمام دنیا اپراتور بیس می باشد، یعنی حتی در ایالات متحده هم برای لیزر موهای زائد ابتدا توسط پزشک مشاوره انجام می شود، درجات توسط پزشک تعیین و سپس انجام آن توسط اپراتور مورد تایید انجام می شود،اما لیزر های دیگر مانند لیزر Co2 Fractional که مخصوص جوانسازی و رفع زائده های پوستی می باشد، حتما حتما باید توسط خود پزشک انجام شود.

 

برای اطلاع کامل درباره لیزر موهای زائد در مطب دکتر مجیدزاده با دستگاه لیزر پیشرفته و به روز روی اینجا کلیک کنید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر ریحانه سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 464 مشاهده پرسش
    سلام من به تازگی دستگاه iplخریدم ولی دردکمی داره و احساس میکنم خیلی ضعیفه آیا تاثیری داره به نظرتون تو کم شدن موهای بدنم یاخیر،واینکه میتونم برای بیکینی ازش استفاده کنم یافقط برای صورت جواب میده؟تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام وقت بخیر عزیزم ای پی ال همان طور که در جریانید مکانیسم ضعیف تری دارد و معمولا موهای ضخیم رو خیلی پوشش نمیدهد و امکان دارد نتیجه بر عکس بهتون بده.
  • تصویر کاربر نوری شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    با عرض سلام خدمت دکتر محترم .من خانمی 28 ساله هستم که موهای زائد صورتم مثل ریش و سیبیل دارم میخواستم ببینم ایا دستگاه هایرخانگی لیزر میتواند درمان کند مشکل مرا و سوال دوم اینکه دستگاهیرکه باید تهیه کنم چه ویژگی های باید داشته باشد خیلی ممنون میشم جواب منو بدین .
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      اطلاعات کامل در لینک زیر موجود است

      https://drmajidzadeh.com/1595

  • تصویر کاربر درگل یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 416 مشاهده پرسش
    سلام.میشه از دستگاه لیزر حانگی برای خط بیکینی استفاده کرد؟
    با توجه ب اینکه رنگش یکم تیره شده
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      اطلاعات کامل در لینک زیر موجود است

      https://drmajidzadeh.com/1595

  • تصویر کاربر نگين شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 441 مشاهده پرسش
    سلام من صورت و كل بدنم را با ليزر الكس دكا ٢٠١٩ ليزر كردم و از جلسه سوم متوجه شدم موهاي صورتم بيشتر و ضخيم شدن و مو هاي بازو هم همين طور ميخواستم ببينم با ادامه دادن ليزر مشكل من بر طرف خواهد شد؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      ببینید دو ناحیه ای که فرمودین در اکثر افراد دارای موهای کرکی هستش و لیزر برای موهای کرکی انجام نمیشه چون جواب عکس داده میشه اما درکل ما در جریان روند لیزر شما نبودیم که اجازه اظهار نظر داشته باشیم برای اظهار نظر تخصصی لازم هستش از نزدیک معاینه شوید ولی در نهایت 

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

  • تصویر کاربر امیرعباس دوشنبه ۲۱ بهمن ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 396 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر ببخشید لیزر کل بدن برای مردان نوشتید 2,000,000 تومان، برای یک جلسه هست یا رفع کامل؟
    رفع کامل معمولا چند جلسه انجام میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۱ بهمن ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      اطلاعات کامل در لینک زیر موجود است 

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

  • تصویر کاربر سارا شنبه ۲ فروردین ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    سرکار خانم دکتر مجیدزاده،
    با سلام و احترام
    من سال گذشته شروع به لیزر موهای زائد کل بدن کردم و بعد از 8 جلسه که آخرینش پنج ماه پیش بود، بعضی از نواحی مثل چانه و گردن و دستها (که فقط موهای نازک داشت) که قبلاً تعداد انگشت شماری موهای زائد داشت، تحریک شد و الان خیلی موهای زائد بیشتری رشد کرده که ضخیم هستند. بنابراین تصمیم گرفتم مرکز لیزرمو عوض کنم و با خواندن مطالب سایت شما، ترغیب شدم به کلینیک شما مراجعه کنم. منتها چند سوال دارم که در صورت امکان پاسخ بفرمایید:
    1- آیا با لیزر مجدد نواحی اشاره شده، موهای زائد از بین خواهند رفت یا مجدداً تحریک شده و بیشتر می شوند؟
    2- سایر قسمتهای بدنم مثل پاها خوب جواب گرفتم و الان فقط نیاز به شارژ داره که باید سه ماه یک بار مراجعه کنم و چون لیزر الکساندرایت با درجه 16 و 17 روی بدنم انجام شده و سوختگی نداشته، آیا اگر به مرکز شما مراجعه کنم از همان جلسه اول درجات بالا را انجام می دهید یا باید از درجات پایین شروع کنید و کم کم زیاد کنید؟ راستش مرکز قبلی برای اینکه تعداد جلسات را زیاد کنه، مدام درجه رو کم میکرد و وقتی من متوجه میشدم و اعتراض می کردم زیادش می کرد که نتیجه کار رو خراب می کرد.
    واقعیتش الان چشمم ترسیده و نمیدونم چند جلسه دیگه باید بیام تا موهای زائدی که با تنظیمات نادرست مرکز قبلی ایجاد شده از بین برود.
    لطفاً منو راهنمایی کنید. خیلی متشکرم از لطفتون.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲ فروردین ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      نظر لطف شما هستش، ببینید درکل باید بدونید نواحی که موهای نازک و کرکی داره نباید لیزر بشه چون لیزر اونهارو از بین نمیبره و در نواحی مثل گردن، صورت، بازو ممکنه حتی اثرمعکوس داشته باشه برای این نواحیتون که این اتفاق افتاده حتما باید از نزدیک معاینه بشید در مورد مسئله بعدی اینکه شما در هر مرکز دیگه ای لیزر انجام دادین ماهم با همون درجه انجام بدیم خیر چنین چیزی نیست و نمیدونیم درجه ای که برای شما انتخاب شده استاندارد بوده یا خیر و اینکه درجه دستگاه ها باهم متفاوت هستند وقتی از نزدیک معاینه بشید پزشک تشخیص میده که چه درجه ای براتون مناسب هسنش و نمیتونیم درمورد کار اون مرکز قضاوت کنیم اما اگر مرکز پزشکی بوده و پزشک تشخیص داده که اون درجه استفاده بشه خب واقعیت باید اعتماد کرد چون تعداد جلسات بیشتر بهتر از این هستش که دراثر لیزر بسوزید چون سوختگی با لیزر زمان زیادی برای درمان نیازمند هستش ولی در نهایت 

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

  • تصویر کاربر اکرم یکشنبه ۳ فروردین ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 419 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان
    برای جای جوش وقت گرفتم، آیا میتونم جلسه مشاوره برای لیزر هم همون زمان انجام بدم؟
    و اینکه من قبلا با دستگاه الکساندر لیزر رفتم اما نتیجه خوبی نگرفتم و همیشه موقتی بوده
    وقت مشاوره میخواستم برای پوست گ لیزر
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۳ فروردین ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      بله این امکان وجود داره چون آقای دکتر ریاحی که درمجموعه ما متخصص پوست و مو هستند شما زمانی که برای مشاوره پوستی تشریف میارید میتونید مشاوره لیزرتون رو انجام بدهید ولی در نهایت 

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

  • تصویر کاربر نرگس جمعه ۱ فروردین ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 277 مشاهده پرسش
    سلام آیا لیزر می‌تواند روی غدد لنفاوی اثر کند من ورم لیزر گردن
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱ فروردین ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم
      ببینید انجام فرایند لیزر دارای تاییدیه FDA آمریکا هستش پس اگر حتی یک مورد نارضایتی وجود داشت اولینجا توی اون کشور جلوی انجام اینکار گرفته میشد بعلاوه عمق نفوذ لیزر حدود ۳ میلیمتر هستش و اصلا به اندام‌های داخلی شما نمیرسه که بخواد باعث ایجاد عارضه بشه ولی در نهایتهر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

  • تصویر کاربر نازنین شنبه ۲ فروردین ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 565 مشاهده پرسش
    سلام بهترین مارک لیزر خانگی را ب ترتیب دارای بیشترین اثرگذاری هستن
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲ فروردین ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      اطلاعات کامل در لینک زیر موجود است

      https://drmajidzadeh.com/1595

  • تصویر کاربر روناک دوشنبه ۳۰ دی ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 403 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر من موهای صورتم رو لیزر کردم ودوره 8 جلسه رو تموم کردم از جلسه 7 لیزر موهای کرک صورتم هم تبدیل به مو شد از گونه تا گردن رشد موها دو برابر شده چکار میتونم بکنم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۳۰ دی ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام عزیزم

      مکانیزم تمام لیزرها یکسان است: جذب توسط رنگدانه ها، پس اگر مویی کرکی و بور باشد هیچ لیزری موثر نخواهد بود، اینکه گفته می شود یک دستگاهی موثر است یا خیر، اصلا چنین چیزی از نظر علمی نداریم و تبلیغات غیرواقعی است، برای اظهار نظر بهتر است از نزدیک معاینه شوید

درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر