لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد در بدن + ضرر

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اردیبهشت 7, 1396
بازدید: 215205

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اردیبهشت 7, 1396
بازدید: 215205

فهرست مطالب

از بین بردن مو‌های زائد بدن دغدغه مهم بسیاری از افراد جامعه است. حذف مو‌های زائد به پاکیزگی افراد کمک می‌کند و از بسیاری از بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کنند. روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که لیزر در دسته پرطرفدارتترین آن‌ها قرار دارد.

امروزه لیزر مو به علت تاثیر فوق العاده موثر آن نسبت به سایر روش های رفع موهای زائد مانند: وکس یا شیو، طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما عوارض لیزر بیکینی برای دختران و یا زنان خطرناک است؟ آیا لیزر موهای زائد سرطان زا است؟ در ادامه، به نکات مهم در مورد عوارض لیزر موهای زائد می پردازیم. در ادامه، به نکات مهم در مورد عوارض لیزر مو‌های زائد می‌پردازیم ببینیم آیا لیزر ضرر دارد یا خیر؟

عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

به طور کلی روش لیزر موهای زائد عوارض خاصی ندارد. تنها زمانی ممکن است فرد دچار عوارض بعد از لیزر شود که دستگاه لیزر استاندارد نبوده و یا اپراتور دستگاه با تجربه و آموزش دیده نباشد. لیزر تنها لایه سطحی پوست و فولیکول مو را تحت تاثیر قرار می دهد و وارد اندام های داخلی بدن نمی شود. به همین دلیل، تا زمانی که از دستگاه مناسب و استاندارد استفاده شود و فردی که لیزر را انجام میدهد، کاملا آموزش دیده باشد، نیازی نیست نگران عوارض جانبی لیزر باشید.

گاهی اوقات در اثر آموزش ندیدن و بی‌تجربگی اپراتور و یا استاندارد نبودن دستگاه مشکلات مختلفی از جمله درد، خارش، سوختگی و قرمزی و … برای افراد به وجود می‌آید. البته تمام این عوارض لیزر مو‌های زائد نیز سطحی بوده و با گذشت زمان از بین ‌می‌روند. در زیر عوارض لیزر مو را شرح داده ایم:

قرمزی و تحریک پوست

قرمزی و تحریک پوست از عوارض شایع لیزر موهای زائد است. اگر موهای ناحیه حساسی از بدنتان تحت درمان لیزر قرار بگیرد، احتمال این عارضه بیشتر است. ممکن است بعد از لیزر موهای زائد متوجه قرمزی، سوزش، قرمزی اطراف فولیکول و ادم (تورم) شوید. این اثرات مشابه چیزی است که بعد از اپیلاسیون یا سایر روش های حذف موهای زائد اتفاق می افتند. سوزش پوست معمولا در عرض یک ساعت پس از لیزر فروکش می کند. برای تسریع بهبودی می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.

تغییر رنگدانه های پوست

همچنین ممکن است پس از عمل متوجه تغییرات رنگدانه ای شوید. افرادی که رنگ پوست روشن‌تری دارند ممکن است متوجه لکه‌های تیره روی پوست خود شوند، افرادی که رنگ پوست تیره‌تری دارند ممکن است متوجه لکه‌های روشن‌تر شوند. اگرچه این تغییرات موقتی هستند، اگر خیلی شدید به نظر می رسند با پزشک خود صحبت کنید.

پوسته پوسته شدن

برخی از افراد ممکن است پوسته پوسته شدن ناحیه لیزر شده (به دلیل سوختگی های سطحی) را تجربه کنند. اگرچه این مشکل جزئی است، اما ممکن است باعث ایجاد زخم یا دلمه شود. پوسته پوسته شدن اغلب در صورتی اتفاق می افتد که پوست خشک باشد و نوک پروب لیزر به اندازه کافی سرد نباشد تا از سوختگی های سطحی جلوگیری شود. استفاده از مرطوب کننده در ناحیه آسیب دیده ممکن است به جلوگیری از این مشکل کمک کند.

همانطور که گفته شد، این عوارض معمولا جزئی و موقتی هستند. در موارد نادر، فرد ممکن است عوارض جانبی جدی خاصی را نیز تجربه کند. عوارض نادر لیزر موهای زائد عبارتند از:
– تغییر شدید در رنگ پوست: اگر اخیراً برنزه شده اید این اتفاق می افتد.
– رویش مو در اطراف نواحی لیزر شده: این مورد بسیار نادر است. با این حال، برخی از افراد ممکن است رشد مو را در ناحیه تحت درمان و اطراف آن تجربه کنند.
– تاول: اگر پوست خود را خیلی زود پس از عمل در معرض نور خورشید قرار دهید، ممکن است دچار تاول شوید. همچنین اگر لیزر موهای زائد به درستی انجام نشود، ممکن است این اتفاق بیفتد.

عمق نفوذ لیزر در پوست چقدر است؟

عمق نفوذ در لیزر موهای زائد فقط تا ریشه مو می باشد که در دستگاه هایی که از تکنولوژی الکساندرایت استفاده می کنند این میزان به حداقل خود یعنی ۳ میلیمتر رسیده است.

ضمنا اگر دستگاه های رفع موهای زائد حتی یک درصد خطر بیماری هایی مثل سرطان را تشدید می کردند (حتی یک مورد گزارش در دنیا) در اولین اقدام تولید آن توسط سازمان غذا و دارو ایالات متحده متوقف می شد.

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر بیکینی

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی زنان به لیزر بیکینی هم معروف است. گاها دیده شده که برخی افراد از لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی ترس دارند، به این علت که مبادا در آینده توانایی بارداری از آنها سلب شود!

عوارض لیزر مو‌های زائد واژن به هیچ عنوان خطرناک نبوده و هیچ آسیبی به بدن فرد وارد نمی‌کند. لیزر بیکینی با از بین بردن مو‌های ناحیه شرمگاهی بانوان نه تنها بر تمیزی و زیبایی آن تأثیر می‌گذارد بلکه از تعریق و بیماری‌های مختلفی پوستی نیز جلوگیری می‌کند. لیزر بیکینی معمولاً در چند جلسه با کمک دستگاه‌های مختلف لیزر انجام شده و تأثیر بسیار زیادی بر رشد مو‌های زائد دارد.

تقریباً ۸۰ درصد مو‌ها به طور کامل از بین رفته و یا بسیار نازک می‌شوند. لیزر بیکینی در هر جلسه حدود ۸ تا ۱۰ دقیقه طول می‌کشد. با توجه به عوارض لیزر بیکینی و ایمن بودن این روش برای سلامتی به عنوان روشی بسیار عالی برای از بین بردن مو‌های زائد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عوارض جانبی استفاده از لیزر در زیر بغل

عوارض جانبی نادر استفاده از لیزر در زیر بغل بر جای گذاشتن زخم است. این معمولا زمانی اتفاق می افتد که دستگاه در موقعیتی بالاتر از حد لازم قرار گیرد و بیشتر در افراد با پوست تیره تر رخ می دهد. در واقع پوست همراه با فولیکول مو سوزانده می شود که این می تواند بسیار ناراحت کننده باشد، به خصوص در منطقه ی زیر بغل. برای جلوگیری از تحریک پوستی پس از استفاده از لیزر، منطقه را تمیز و خشک نگه دارید اما از صابون های سخت و دئودورانت ها اجتناب کنید و تا زمانی که تحریک وجود دارد از اصلاح این منطقه خودداری کنید.

عوارض لیزر موهای زائد واژن

عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی برای دختر مجرد

یکی از نگرانی‌هایی که همواره قبل از لیزر برای افراد وجود دارد، مشکلات ایجاد شده پس از آن ازجمله ناباروری برای بانوان و دختران مجرد است. افراد تصور می‌کنند لیزر به اندام‌های داخلی آن‌ها نفوذ کرده و مشکلاتی را به وجود می‌آورد. باید بدانید به گفته متخصصان لیزر به هیچ کدام از بخش‌های داخلی بدن نفوذ نمی‌کند و هیچ آسیبی به بدن فرد وارد نمی‌کند.

مضررات لیزر بدن بسیار سطحی بوده و در حد قرمزی، التهاب و … هستند. لیزر در برخی موارد و در صورتی که از دستگاه مناسب استفاده نشده و یا اپراتور تجربه کافی نداشته باشد ممکن است آسیب‌هایی به فرد وارد کند. البته این آسیب‌ها جدی نبوده و تنها در حد سوختگی و قرمزی است. گاهی اوقات نیز پوست دچار خارش یا درد کمی شده که کاملاً موقتی است و به سرعت از بین می‌رود. عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی نیز مشابه سایر بخش‌های بدن تنها ممکن است شامل خارش، قرمزی و … باشد که بسیار سطحی بوده و به سرعت از بین می‌رود.

عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

استفاده از لیزر موهای زائد برای برداشتن موهای زائد ناحیه ی شرمگاهی در مرد و زن تقریبا یکسان است. این کار با تاباندن پرتو لیزر با انرژی بالا برای مدت زمان بسیار کوتاه انجام می شود. این انرژی توسط رنگدانه ی تیره ی موجود در فولیکول های مو جذب می شود و توانایی آنها را برای رشد و ضخیم شدن موها از بین می برد.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چیست؟

مراقبت های بعد از لیزر ناحیه تناسلی

آیا لیزر موهای زائد ، تخمدان ها را تحت تاثیر قرار می دهد؟ آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟

آیا لیزر بیکینی باعث نازایی میشود؟

بسیاری از افرادی که تصمیم دارند برای لیزر مو‌های زائد خود اقدام کنند با این چالش روبرو هستند که آیا این مسأله می‌تواند باعث ناباروری شود؟ پاسخ این سوال خیر است! با تکیه بر این اصل که تمام نوآوری ها و پیشرفت های تکنولوژیکی با بدن ما اثر متقابل دارند ، هوشمندانه است که خود را ایمن نگه داریم. به همین دلیل است که مطالعات بسیاری بر روی عوارض جانبی احتمالی همچون مسائل باروری و سرطان انجام شده اند.

الیزابت هیل، متخصص پوست و دانشیار دانشکده پزشکی نیویورک در رابطه با عوارض لیزر موهای بیکینی معتقد است: “روش حذف موهای زائد با لیزر به وسیله ی هدف قرار دادن یک رنگدانه در یک فولیکول مو انجام می شود ؛ سپس بر روی آن رنگدانه کار شده، بنابراین هیچ تاثیری بر باروری نخواهد داشت. میزان نفوذ لیزرها به پوست کمتر از یک میلی متر است و این امر بدان معنی است که تخمدان ها را نمی توانند تحت تاثیر قرار دهند.

عوارض لیزر بیکینی

دکتر میچل شوارتز، جراح پوست، تایید می کند که لیزر موهای زائد به این معنی است که در این روش نفوذ عمقی تر به سیستم تولید مثلی و داخلی امکان پذیر نیست. وی توضیح می دهد که چگونه باروری تحت تاثیر قرار نمی گیرد : “انرژی نور [لیزر] توسط رنگدانه ای که در فولیکول های مو قرار دارد جذب می شود ؛ انجام این کار تنها برای کسری از ثانیه کافی است که فولیکول های متعدد را هم زمان از بین ببرد بدون اینکه پوست دور آن تحت تاثیر قرار دهد.

در یک بررسی علمی مبنی بر اثرات نامطلوب حذف مو پژوهشگران حذف موهای زائد توسط لیزر را مورد بررسی قرار دادند ؛ مشخص شد که عوارض جانبی این روش معمولاً پیشرونده بوده و تنها به ندرت عوارض حاد ایجاد می کنند. بدترین این اثرات تغییرات پوستی رنگدانه دار می باشند. این مقاله اظهار دارد که اکثر عوارض جانبی گذرا و جزئی بوده و غالباً شامل قرمزی، زخم و انواعی از تغییرات رنگ پوست می باشد.

قطعا با توضیحات فوق متوجه شدیم که با عمق نفوذ کم دستگاه لیزر (به ویژه تکنولوژی الکساندرایت) امکان آسیب رسیدن به اندام های داخلی به هیچ عنوان وجود ندارد.

آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

این که لیزر موهای زائد باعث ایجاد سرطان می شود ، پایه و اساس علمی ندارد. در واقع، با توجه به بنیاد مراقبت از پوست، این روش گاهی اوقات برای درمان انواع خاصی از ضایعات پیش سرطانی نیز استفاده می شود.

از لیزرهای مختلف برای درمان آفتاب سوختگی و رفع چین و چروک استفاده می شود. لیزرهایی که برای از بین بردن مو های زائد و یا سایر مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می گیرند، مقدار کمتری اشعه دارند . علاوه بر این، مقدار حداقل آن تنها بر روی سطح پوست پخش می شود ؛ بنابراین، خطر سرطان زایی ندارند. 

عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی

چه کسانی بیشتر در معرض عوارض لیزر موهای زائد هستند؟

لیزر درمانی برای همه مناسب نیست. پوست روشن ها بهترین نتیجه را از استفاده از لیزر می برند و ممکن است برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه لازم باشد چندین بار این کار انجام شود. تحریک پوست یک اثر جانبی خفیف استفاده از لیزر در زیر بغل، به علت گرما و نور لیزر است. این تحریک می تواند قرمز شدن جزئی پوست باشد که در عرض چند ساعت به پوسته پوسته شدن محدود می شود.

پرتوهای لیزری رنگدانه ها را مورد هجوم قرار می دهند، بنابراین پوست های روشن کمتر آسیب می بینند. افرادی که پوست تیره دارند، بیشتر احتمال دارد دچار سوختگی شوند. با این حال، آسیب های ایجاد شده در پوست، دائمی نیستند و دستگاه های لیزر جدید طول موج هایی دارد که برای پوست تیره نیز مناسب است. 

افرادی که در ناحیه بیکینی پوست بسیار حساسی دارند، ممکن است دچار تحریک پوستی و کمی درد شوند. برای رفع و کاهش این مشکل می توان از کرم های بی حسی موضعی استفاده کرد. 

 

اگر درباره عوارض لیزر موهای زائد صورت، نگران هستید مطلب زیر را بخوانید. به این منظور بر روی کادر زیر کلیک کنید.

عوارض لیزر موهای زائد صورت

فراموش نکنیم که وزارت بهداشت و درمان ایران سازمانیست فوق العاده سخت گیر و اجازه فعالیت سیستم های پزشکی را با استانداردهای سخت گیرانه صادر می کند، اگر حتی یک مورد گزارش بیماری های بدخیم و خطرناک شده بود به طور کلی جلوی فعالیت آن گرفته می شد و توسط رسانه های عمومی اطلاع رسانی می شد، دقیقا مثل دستگاه های سولاریوم که در کشور فقط به صورت غیرقانونی فعالیت می کنند و بارها روابط عمومی وزارت بهداشت از طریق رسانه های عمومی از مضرات آن سخن گفته است.

پس با خیالی آسوده به مراکز مجاز و معتبر مراجعه کرده و مو‌های زائد بدن خود را لیزر کنید. این کار نه تنها حس خوشایندی برای شما ایجاد کرده بلکه از بروز بیماری‌های مختلف پوستی نیز که در اثر آلودگی‌ها ایجاد می‌شوند، جلوگیری می‌کند.

جلوگیری از عوارض لیزر موهای زائد

قبل از مراجعه برای لیزر مو‌های بدن مراقبت‌های مختلفی موردنیاز است که باعث می‌شود لیزر شما با نتیجه دلخواه همراه شده و از عوارض جلوگیری شود. اولین نکته این است که در مدت زمانی که برای لیزر کردن مو‌های بدن به کلینیک مراجعه می‌کنید، هرگز از وسایلی مانند موم، وکس و … برای اصلاح مو‌های بدن استفاده نکنید. قبل از مراجعه به کلینیک حتماً مو‌های محل موردنظر را با تیغ بتراشید. برای نتیجه بهتر باید ۲ ساعت قبل از انجام لیزر مو‌ها را با تیغ بتراشید. قبل از شروع لیزر نیز پوست خود را کاملاً تمیز کرده تا هیچ گونه موارد آرایشی و بهداشتی بر روی باقی نماند.

بعد از اتمام کار حتماً دوش بگیرید. بدن خود را با مواد شوینده ملایم و غیرمعطر کاملاً پاک و تمیز کنید. مواد معطر به دیلیل داشتن ترکیبات شیمیایی قوی‌تر باعث ایجاد حساسیت و خارش در سطح پوست می‌شوند. سعی کنید از لباس‌های نخی، نرم و راحت استفاده کنید تا پوست ناحیه لیزر شده کمتر تحریک شود.
یکی دیگر از مورادی که پس از اتمام لیزر حتماً باعث رعایت کنید دوری از نور مستقیم آفتاب است. پوست شما به دلیل استفاده از لیزر دارای حساسیت بالایی می‌شود و با قرار گرفتن در معرض نور خورشید آسیب می‌بیند.

از دیگر مواردی که برای جلوگیری از عوارض لیزر موهای زائد می‌تواند مفید باشد، استفاده از کمپرس یخ است. دستگاه‌های لیزر با استفاده از گرما مو‌های زائد را از بین می‌برند. به همین دلیل پس از اتمام کار دمای سطح پوست بسیار بالا می‌رود. استفاده از کمپرس یخ می‌تواند دما را تا حد زیادی کاهش داده و برای آرامش پوست مفید باشد. نکات قبل از لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر باران شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 143 مشاهده پرسش
    ایا لیزر مو های زائد صورت در سن14 سال اشکال دارد؟واینکه روی مغز و حافظه وقدرت بینایی اثر دارد؟واینکه بلا فاصله قبل لیزر صورت شیو میشود؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام خیر هیچ گاه لیزر چنین عوارضی نداره اینکه میگیم تا حداقل ۱۶ سالگی هم صبوری کنین به این خاظر است که حقیقتا هزینه الکی نکرده باشید و احتمال بازگشت موها کمتر باشد 

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 https://drmajidzadeh.com/178 تعرفه لیزر موهای زائد: https://drmajidzadeh.com/1048/

  • تصویر کاربر باران شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 138 مشاهده پرسش
    ایا لیزر مو های زائد صورت در سن14 سال اشکال دارد؟واینکه روی مغز و حافظه وقدرت بینایی اثر دارد؟واینکه بلا فاصله قبل لیزر صورت شیو میشود
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام خیر هیچ گاه لیزر چنین عوارضی نداره اینکه میگیم تا حداقل ۱۶ سالگی هم صبوری کنین به این خاظر است که حقیقتا هزینه الکی نکرده باشید و احتمال بازگشت موها کمتر باشد 

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 https://drmajidzadeh.com/178 تعرفه لیزر موهای زائد: https://drmajidzadeh.com/1048/

  • تصویر کاربر باران شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 130 مشاهده پرسش
    ایا لیزر مو های زائد صورت در سن14 سال اشکال دارد؟واینکه روی مغز و حافظه وقدرت بینایی اثر دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام خیر هیچ گاه لیزر چنین عوارضی نداره اینکه میگیم تا حداقل ۱۶ سالگی هم صبوری کنین به این خاظر است که حقیقتا هزینه الکی نکرده باشید و احتمال بازگشت موها کمتر باشد 

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 https://drmajidzadeh.com/178 تعرفه لیزر موهای زائد: https://drmajidzadeh.com/1048/

  • تصویر کاربر علیپور شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 1428 مشاهده پرسش
    سلام. من سه روز پیش با دستگاه جناب موی پرو در یکی از مراکز درمانی، لیزر موهای زائد کردم. و جلسه اولم هست با این دستگاه. الان دو روز هست که دچار خارش شدید ناحیه بیکینی شدم. به حدی که حتی از کنترل خارج میشه و و پوشان از خارش ملتهب و حتی زخمی شده. میخواستم بپرسم این طبیعیه؟ درمانش چیه؟ من بعد از لیزر از پماد زینک پلاس استفاده کردم. ممنون از پاسخ گویی شما.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام دستگاهی که فرمودید رو فکر کنم اشتباه تایپ کردید فکر میکنم منظور شما
      جنتل مکس پرو است
      چه با دستگاه های کندلا چه سایر دستگاه ها بروز واکنش های آلرژیک در بعضی افراد اتفاق می افتد که جای نگرانی نیست پزشک معالجتون رو حتما در جریان بذارید و ناحیه رو اصلا نخارونید

      البته همه این اظهار نظرها که ما انجام دادیم نمیتونه قطعی باشه چون اصلا شما رو از نزدیک معاینه نکردیم

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 https://drmajidzadeh.com/178 تعرفه لیزر موهای زائد: https://drmajidzadeh.com/1048/

  • تصویر کاربر Ab شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 149 مشاهده پرسش
    ممکنه لیزر بیکینی در عملکرد روده تداخل ایجاد کنه؟آخه من تقریبا از زمانی ک لیزر رو انجام دادم یبوست دارم و کلا سیستم رودم بهم ریخته
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام خیر ارتباطی ندارد

  • تصویر کاربر بطحایی پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 161 مشاهده پرسش
    من سه جلسه صورتمو لیرز الکساندرایت کردم دوجلسه روی دندونام پد نداشت پزشک ولی جلسه سوم گذاشت میخواستم بدونم لیزر برای دندونان مضر هست یا خیر
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام خیر مشکلی ندارد

  • تصویر کاربر Mahla شنبه ۲۶ مرداد ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 141 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر آیا زمانی ک کیست سینه داریم لیزر زیر بغل مشکلی بوجود میاره از نوع خوش خیم هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۶ مرداد ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام حتما برای این مساله باید از نزدیک معاینه شوید
      حتما روزهایی تعیین نوبت فرمایید که آقای دکتر ریاحی حضور داشته باشن ایشون تایید لیزر شما رو بدهند

  • تصویر کاربر مریم شنبه ۳۰ شهریور ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 167 مشاهده پرسش
    سلام من فیبروم پستان دارم ایا لیزر. زیر بغل میتونم انجام بدم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۳۰ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)
      سلام عزيزم🌼
      حتما اينك زير رو به دقت مطالعه كنيد:🌸🙏🏼
      https://drmajidzadeh.com/1362
  • تصویر کاربر الین شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 153 مشاهده پرسش
    با سلام اگر فردی سرطان دارد و خود بی خبر است آیا با لیزر سرطان تشدید میشود یا نه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام خیر به هیچ عنوان 

  • تصویر کاربر پريسا شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 179 مشاهده پرسش
    سلام...من ٦جلسه ليزر براي موهاي زائد بدنم يه كلينيك توي كاشاني رفتم كه نتيجه نگرفتم و مشكل هورمونيم ندارم...ولي بعضي از نقات بدنم كه موهاش نازك و كركي بوده الان كلفت شده و از اين بابت خيلي ناراحتم...ممنون ميشم راهنماييم كنيد كه امكان برگشت به حالت قبل هست يا خير؟!!
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۲ مرداد ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام برای اظهار نظر در این خصوص حتما حتما باید از نزدیک معاینه شوید لطفا موارد زیر رو هم به همراه داشته باشید
      آخرین آزمایش هورمونی و سنوگرافی در صورت انجام 
      تعداد جلسات لیزری که انجام دادید و فاصله بین آنها

درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر