فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم: ماندگاری، عوارض و …

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

آذر 19, 1397
بازدید: 334281

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

آذر 19, 1397
بازدید: 334281

فهرست مطالب

من همیشه با سیاهی زیر چشم خود در تقابل هستم. مانند خیلی از افراد با پوست روشن، ظاهر رگ های بنفش و قرمز و تغییرات رنگ پوست فقط با آرایش، قابل پوشاندن است. به همین دلیل است که حداقل روزی یک بار افراد می پرسند آیا کم خوابی دارم یا سرما خورده ام؟ (و به همین دلیل هم هست که من وقت و پول زیادی برای یافتن محصولات، درمان ها و وسایل آرایشی برای حل این مشکل می گذارم.) فیلر زیر چشم برای چه کسانی مناسب است ؟

این روند ادامه داشت تا زمانی که لیزا هارتمن از مرکز زیبایی سویگنزووس را دیدم، راستش من به درستی ریشه مشکلم را درک نکرده بودم، در صورتی که به جای این همه هزینه برای کرم های زیر چشم به راحتی با یک تزریق چند دقیقه ای می شد برای ماه ها، با سیاهی زیر چشم خداحافظی کرد.

مشکل فقط نازک و کم خون بودن پوست من نبود، بلکه چیزی بود که به آن اختلال کیسه اشکی گفته میشود. این رخداد متداول به نازک تر شدن لایه چربی زیر پوست چشم ها گفته می شود که ظاهر آن ناحیه را تیره و گود می کند.

هارتمن، یک پزشک دارای بورد تخصصی، تزریق ماده ای به اسم هیالورونیک اسید را توصیه میکند، نوعی پر کننده پوستی یا فیلر که از قند طبیعی موجود در پوست و غضروف ساخته شده است. چند تزریق در زیر چشم ( فیلر دور چشم) شما انجام می شود و به این پرکننده اجازه می دهد که نقش لایه چربی در زیر پوست نازک شده ی شما را بازی کند.

هزینه تزریق ژل لب را ببینید اما به یاد داشته باشید که هر تزریق ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد. (برای من ۱۰ ماه ماندگاری داشت.)

در اینجا به مطالبی می پردازیم که هارتمن در مورد تزریق فیلر زیر چشم گفته است:

فیلر زیر چشم

۱. چرا کبودی زیر چشم بعضی افراد بدتر از دیگران است؟

«به من اجازه دهید که نخست بگویم که “کبودی زیر چشم” یک اصطلاح برای توصیف بسیاری از مشکلات اطراف چشم است. علل بسیاری برای “کبودی زیر چشم” وجود دارد، به خصوص ژنتیک. بعضی از افراد با چربی زیر چشم کمتری در مقایسه با دیگران متولد میشوند.

به این ترتیب، مشکلی دارند که به آن گودی زیر چشم گفته میشود. تمام افراد به صورت طبیعی مقداری گودی دارند که در لبه استخوانی  که چشم را پوشانده است، قرار دارد. این گودی طبیعی است و حد فاصل طبیعی دارد، اما بعضی افراد گودی بیشتری نسبت به دیگران دارند.

فراتر از ژنتیک، سیاهی زیر چشم می تواند از مواردی مانند قرارگیری در معرض خورشید، حساسیت، از دست دادن آب بدن و خواب تاثیر بگیرد.

۲. آیا سیاهی زیر چشم با پیر شدن بدتر می شود؟

متاسفانه بله. بافت های ما به مرحله ای به اسم پیری سلولی می روند. جایی که تقسیم سلول ها به اندازه ای سریع نیست که سلول های پیشین را جایگزین کنند. در این مرحله باید هدف این باشد که از پوست با ارزشمان با استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب، خوردن مواد غذایی متعادل، نوشیدن آب کافی و داشتن خواب کافی (راه های طبیعی برای نگهداری از پوست) مراقبت کنیم.

عوارض فیلر زیر چشم

۳. چگونه با استفاده از فیلر زیر چشم می توان سیاهی زیر چشم را از بین برد؟

«فیلرهای زیر چشم مانند Belotero Balance، Restylane Silk و Juvederm volbella انتخابی عالی برای درمان نازکی زیرچشم یا گودی زیرچشم هستند. برای عمده مراجعین، معمولا Belotero را به دلیل روش تولید منحصر به فرد آن و به علت عدم ایجاد اثر تیندال انتخاب میکنیم. (اثر تیندال رنگ کبودی است که میتواند در پوست مشاهده شود.)

Belotero Balance تاییدیه FDA سازمان غذا داروی امریکا و CE اتحادیه اروپا را دارد. همچنین این ژل از طریق نمایندگی رسمی در ایران با برچسب وزارت بهداشت ارائه می شود.

این مساله برای افراد دارای پوست تیره مشکل کمتری به شمار می رود. به همین دلیل ممکن است من Restylane یا Juvederm را به آنها پیشنهاد دهم.  اثر این پر کننده ها ممکن است مدت طولانی تری باقی بمانند.

فیلر زیر چشم چیست

انواع فیلر چشم:

در ادامه پاسخ به این سؤال که فیلر زیر چشم چیست؟ بهتر است بدانید فیلر زیر چشم به نوعی تزریق بافت محسوب می‌شود. ماده تزریق شده در فیلر ماده‌ای است که از اسید هیالورونیک طبیعی تهیه می‌شود. در خصوص توضیح هیالورونیک می‌توان گفت یک مولکول پیچیده است. این مولکول به طور کاملاً طبیعی در پوست وجود دارد. اگر قصد تزریق فیلر زیر چشم را دارید بهتر است بدانید که فیلر زیر چشم انواع مختلفی دارد.

از جمله انواع فیلر می‌توان به استایلج، رستیلن، ژوویدرم و بلترو اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر در مورد این محصولات و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماندگاری فیلر زیر چشم، عوارض فیلر زیر چشم و کبودی بعد از تزریق فیلر زیر چشم تا پایان با ما همراه باشید. با بهترین فیلر زیر چشم آشنا شوید.

فیلر زیر چشم ژوویدرم:

اگر هدف شما از تزریق فیلر زیر چشم کاهش چین و چروک‌هایی است که به دلایل مختلف از جمله افزایش سن در زیر چشم بروز می‌کند هست، پیشنهاد ما به شما تزریق فیلر زیر چشم ژوویدرم می‌باشد. تزریق این نوع فیلر تأثیر بسیار زیادی در کاهش چین و چروک‌هایی با عمق متوسط تا زیاد دارد. در خصوص میزان ماندگاری فیلر زیر چشم ژوویدرم لازم به توضیح است که متوسط ماندگاری آن بین ۶ تا ۱۸ ماه است.

انعطاف‌پذیری زیاد این محصول سبب شده تا پس از تزریق ظاهر بسیار زیبا و طبیعی داشته باشد. طبق تجربه اشخاصی که از این محصول استفاده کرده‌اند، می‌توان گفت این روش مؤثرترین و طبیعی‌ترین روشی است که می‌توانید برای ر‌هایی از چین وچروک‌های اطراف چشم انجام دهید. از دیگر نکات مثبتی که در این خصوص می‌توان یاداور شد این است که ظاهر طبیعی این نوع فیلر به حدی است که هنگام حرکات طبیعی بدن نظیر خندیدن، گریه و… صورت با وجود فیلر زیر چشم ظاهر کاملاً طبیعی دارد.

فیلر زیر چشم استایلج:

استایلج از دیگر محصولاتی است که به منظور تزریق فیلر زیر چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مورد خود این محصول لازم به توضیح است که یک ژل پیشرفته است و از طرف سازمان FDA به منظور استفاده برای درمان خطوط صورت در افرادی که سن آن‌ها بیشر از ۲۱ سال است و چروک صورت دارد تأیید شده است. استایلج محصولی است که نقش بسیار زیادی در افزایش انعطاف‌پذیری و پر کنندگی صورت دارد. این موضوع سبب شده تا بیماران پس از تزریق مشکل خاصی نداشته باشند و حالت صورت آن‌ها کاملاً طبیعی باشد.

اگر به دلیل نگرانی در مورد احتمال بروز برامدگی در پی تزریق فیلر هستید باید گفت مناسب‌ترین گزینه برای شما تزریق استایلج است. در خصوص عوارض فیلر زیر چشم استایلج لازم به توضیح است که هیچگونه عارضه خاصی برای آن ثبت نشده است. با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد آن نظیر انعطاف‌پذیری بالای آن می‌توان گفت مناسب‌ترین راه برای درمان چروک‌های متوسط تا عمیق محسوب می‌شود. در خصوص ماندگاری فیلر زیر چشم می‌توان گفت ماندگاری آن بین ۶ تا ۱۸ ماه است.

فیلر زیر چشم تئوسیال

در ادامه پاسخ به این سؤال که فیلر زیر چشم چیست؟ به توضیح بیشتر در مورد یکی دیگر از انواع فیلر زیر چشم می‌پردازیم. فیلر تئوسیال هم از دیگر انواع فیلر است. این محصول بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که مشکل اصلی آن‌ها چین و چروک‌هایی است که بر روی پوست آن‌ها ایجاد شده و به دنبال راهی برای کاهش یا از بین بردن آن‌ها هستند. اگر شما هم جز این دسته از افراد می‌باشید، پیشنهاد ما به شما فیلر زیر چشم تئوسیال است.

این نوع فیلر ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را به گزینه مناسبی برای درمان چین و چروک‌های صورت تبدیل کرده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد که تئوسیال به قسمت‌هایی از صورت شما که به دلیل از دست دادن و کاهش مقدار کلاژن یا اسید هیالورونیک دچار چین و چروک یا افتادگی شده‌اند، حجم می‌دهد. این ویژگی سبب شده تا از این محصول برای حجم دهی لب‌ها نیز استفاده شود. به طور کلی استفاده از تئوسیال به منظور حجم دهی به لب‌ها، کاهش چین و چروک، پر کردن گودی‌ها و لیفت کردن برخی از قسمت‌های صورت است.

در خصوص کبودی بعد از تزریق فیلر زیر چشم لازم به توضیح است که کبودی بعد از فیلر یک موضوع شایع است و جز عوارض بعد از آن محسوب نمی‌شود. خوشبختانه برای درمان کبودی راه‌های مختلفی وجود دارد که به آسانی می‌توانید کبودی به وجود آمده را رفع کنید. در مورد چروک دور چشم بیشتر بدانید.

۴. شرایط تزریق فیلر زیر چشم چگونه است؟

«از مصرف الکل و رقیق کننده های خون، مانند آسپرین، در روزهای پیش از درمان پرهیز کنید. تزریق فیلر زیر چشم عملا بدون درد بوده و چیزی در حدود ۳۰ دقیقه زمان می برد. می توان با تزریق مواد بی حس کننده موضعی، کار تزریق را راحت تر نمود.

پس از ارزیابی و نشانه گذاری محل درمان، پوست پاک میشود تا خطر عفونت کاسته شود. سپس یک سوزن خیلی نازک، به آرامی زیر پوست وارد می شود تا گودی آن ناحیه را پر کند. سوزن به شیوه ای نرم و هموار، فیلر را زیر پوست تزریق می کند و نا آرامی های بافت آن ناحیه را به طور میانگین با ۳ تا ۵ تزریق در هر طرف، مسطح می کند. 

بعد از اتمام تزریق ممکن است یک ماساژ ملایم برای صاف تر کردن ناحیه انجام شود. تنها چیزی که بعد از آن نیاز دارید یخ و پرهیز از فعالیت شدید در ۲۴ ساعت آینده است. در زیر عکس بعد از  فیلر زیر چشم را مشاهده نمایید.

ماندگاری فیلر زیر چشم

البته. هیچ دو پر کننده ای دقیقا به یک صورت اثر نخواهند گذاشت و دنیایی از حرف در این میان نهفته است. به شدت مهم است که شخصی که تزریق شما را انجام می دهد، تفاوت های چشمگیر بین محصولات مورد تایید FDA را بداند، و همینطور ناحیه مناسب برای تزریق را.

بعضی از محصولات اثر مناسبی در ناحیه ای که استفاده میشوند، ندارند. برای مثال، ما از پر کننده قدرتمند با گنجایش لیفت بالا، مانند Restylane یا Juvederm، در ناحیه ریزش اشک استفاده نمی کنیم، چرا که این مواد بیش از حد ضخیم و حجم دهنده هستند.

آن ها خطر ایجاد ظاهر غیرطبیعی و حتی مشکلات بزرگتر را به دنبال دارند. متخصصان از ابتدای ۲۰۰۲ از پر کننده هیالورونیک اسید سبک وزن و ملایم در این نواحی استفاده کرده اند که موفقیت عالی در بر داشته است.

۵. عوارض تزریق ژل زیر چشم چیست؟

عوارض تزریق فیلر زیر چشم چیست؟ «متداول ترین عوارض ژل زیر چشم، کبودی، تورم و ناراحتی موقت در محل تزریق است. این موارد میتوانند بسته به بیمار، متخصص یا برند ژل، متفاوت باشند. ترسناک ترین خطرها شامل تزریق تصادفی به درون عروق خونی است که در سال های گذشته در هر یک میلیون تزریق در ۱۰ نفر این اتفاق می افتاد، امروزه برای جلوگیری از این مساله بهتر است تزریق زیر چشم با کانولا صورت پذیرد تا هیچ عروقی پاره نشود.

همه آنچه باید درباره عوارض تزریق ژل بدانید. به این منظور بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


عوارض تزریق ژل

۶. ژل زیر چشم چقدر ماندگاری دارند؟ چه مدت بعد باید دوباره مراجعه کنیم؟

«ماندگاری این کار به محصولی که استفاده میشود و ویژگی های فرد، بستگی دارد. بیشتر پر کننده های پوستی که در این ناحیه استفاده میشوند بین ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارند.»

۷. قیمت فیلر زیر چشم چقدر است؟

هزینه فیلر زیر چشم بسته به نوع برند و مارک آن بین ۴/۰۰۰/۰۰۰ تا ۵/۶۰۰/۰۰۰ است. توجه داشته باشید که  شما برای زیر چشم خود به کمتر از یک سی سی ژل نیاز خواهید داشت،که مقدار باقی مانده نگه داری شده و در صورت نیاز تا نهایتا ۶ ماه بعد، به صورت رایگان تزریق می شود.

تزریق ژل زیر چشم با کانولا چگونه است؟

کانولا نوعی سوزن منعطف است که نوک آن مانند سوزن های رایج تیز نیست، ابتدا سطح پوست را یک سوزن، بسیار کوچک زده و روزنه ای باز می شود، سپس با کانولا که نوک آن تیز نیست وارد می شویم.

مزیت های تزریق زیر چشم با کانولا:

۱. دیگر مثل سوزن درد ندارد.

۲. چون نوک آن تیز نیست به هیچ عنوان نمی تواند وارد هیچ عروقی شود.

۳. چون هیچ عروقی را پاره نمی کند پس احتمال کبود شدن هم وجود ندارد.

همچنین خالی از لطف نیست بدانید، کانولای مصرفی در این مرکز برند softfil فرانسوی می باشد، که معتبرترین و گرانقیمت ترین کانولای موجود در دنیا است.

کبودی بعد از تزریق فیلر زیر چشم

بعد از تزریق ژل زیر چشم چکار کنم؟

بعد از تزریق ژل زیر چشم بهتر است از مصرف هر چیزی که باعث خونریزی و کبودی می شود، خودداری کنید. علاوه بر این، استفاده از کمپرس سرد در ناحیه تزریق، چندین بار در روز می تواند به جلوگیری از هر گونه تورم کمک کند. همچنین، بالا نگه داشتن سر می تواند به تسریع بهبودی کمک کند.

منبع: forbes

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر بهار سه شنبه ۲۶ مهر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 181 مشاهده پرسش
    با سلام.من چند وقت پیش یک و نیم سی سی فیلر زیر چشم بلترو زدم، دکتر پک بلترو را بهم نشان دادن و باز کردن و بعدم سرنگ اول تمام شد و نیم سی سی دیگر را ندیدم که باز کردن، ایشان باقیمانده ژل را به دلیل گران بودن بهم نفروختن و پول یک و نیم سی سی را گرفتن...سوالم اینه آیا امکان حدا کردن نیم سی سی هست یا اینکه ممکته از کس دیگری بهم زده باشن و این موضوع من را خبیلی نگران کرده، پرسنل آنجا هم جواب درست نمیدن.خواهشا کمکم کنید خیلی نگرانم.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۶ مهر ۱( 1 سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      عزیزم با توجه به توضیحاتی که دادین باید خدمتتون بگم که حتما باید به همون مرکزی که براتون ابن کار رو انجام دادن مراجعه کنید و به صورت کلی دو برند ژل که باهم تداخل داشته باشند رو نمیشه باهم تزریق کرد عزیزم

  • تصویر کاربر منا یکشنبه ۱ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 248 مشاهده پرسش
    سلام من نوبت زدم برای تزریق فیلر زیر چشم و فیلر خط خنده ولی هزینش برام زیاده دارم تحقیق می کنم که ایا واقعا ارزشش را داره که وام بگیرم و این کار را انجام بدم؟یعنی تغییری تو ظاهرم ایجاد میشه؟سیاهی و گودی زیر چشم دارم و خط خنده ی عمیق یه بار رفتم پیش یه دکتر گفت هایفو گزینه ی مناسبتریه،لطفا راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱ اسفند ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر عزیزم با تزریق فیلر زیر چشم تا حدودی سیاهی و گودی رو میشه از بین برد و برای خط خنده با تزریق فیلر شما میتونین گودی رو کاملا از بین ببرید.هایفو به صورت کلی برای لیفت صورت انجام میشه که زیر چشم رو اصلا شامل نمیشه و ما در این مرکز انجام نمیدیم
  • تصویر کاربر ثری یکشنبه ۱۸ مهر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 323 مشاهده پرسش
    سلام، خسته نباشید، بنده پزشک نیستم
    ولی دورهای اموزشی تزریق ژل و بوتاکس و همچنین، دوره کمک های اولیه و تزریقات رو نیز در مرکز معتبر گذرانده ام و چندین ساله ک کار ژل و بوتاکس انجام میدهم، برا تزریق فیلر زیر چشم فقط از کانولا استفاده میکنم میخاستم بدونم ک چون از کانولا استفاده میکنم دیگه هیچ ریسکی برای پارگی مویرگ و اینکه فیلر وارد جریان خون شود وجود ندارد؟؟
    و اینکه شنیدم بعضی ها میگن ک چون ژل حرکت میکنه ممکنه اگه درست تزریق نشه حرکت کنه و پشت مردمک چشم بره و باعث کوری بشه، ایا همچین چیزی واقعیت داره؟ اصلا فیلر زیر چشم از اون دسته فیلرهایی هس ک ممکنه جابه جا بشه و به سمت چشم بره و خطر کوری رو داشته باشه، حتی اگه با کانول تزریق بشه؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۸ مهر ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر عزیزم تزریق ژل حتماباید توسط پزشک متخصص انجام بشه و در صورتی که ژل هیالورونیک اسید باشه به هیچ عنوان حرکت نمیکنه
  • تصویر کاربر رها یکشنبه ۲۸ شهریور ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 325 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشین من زیر چشمام جروکای ریزی وجود داره که با خندین بیشتر میشه
    ایا بجز بوتاکس اینا درمانی دیگری دارد که تقریبا دائمی باشد؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۸ شهریور ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر معمولا با تزریق فیلر زیر چشم تا حدی از بین میرود اما این روش دایمی نیست و باید مجدد بعد از چند ماه تکرار بشه عزیزم
  • تصویر کاربر رسول یکشنبه ۳۰ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 344 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من حدودا ۶ سال پیش یک خانم دکتری در تهران اسمش یادم نیست برای گودی زیر چشمهایم ژل بوتاکس زده اما بعد از آن تزریق ناجور هستند خوشم نمی آید هر که منو می بینه میگه چرا زیر چشمات پف کرده است می خواهم تخلیه کنم نظرت چی هست
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۳۰ خرداد ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر ما معمولا تخلیه فیلر انجام نمیدیم اما برای ویزیت میتونین تشریف بیارین تا از نزدیک ویزیت بشین توسط پزشک متخصص مجموعه ما
  • تصویر کاربر Nazanin یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 467 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    من ۲۳سالمه،حدودا یک سال پیش یک سی سی فیلر زیر چشم پیش دکتر قابل اعتماد زدم
    الان یک هفته هس زیر چشمم ب شدت سوزش و خارش داره و وقتی از خواب بیدار میشم پف کرده و سیاه شده.و زیر چشمم چروک شده.میخاستم بدونم علت چیه و ب فیلری ک پارسال تزریق کردم مربوط میشه یا نه.ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر احنمال نشون دادن واکنش بین ژل ها هست باتوجه به این که شما قبلا فیلر تزریق کردید باید حتما به مرکزی که تزریق کردید مراجعه کنید و به صورت حضوری مشکل شما بررسی بشه
  • تصویر کاربر شیرین شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 337 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من یکماه پیش فیلر زیر چشم و بوتاکس تزریق کردم ولی حالت خندم تغییر کرده و خندم نامتقارن شده خانم دکتر بطوریکه موقع خنده لب بالام یک سمتش به بالا نمیره علت چیه خانم دکتر ؟ برمیگروه به حالت اول ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر در اولین فرصت به مرکزی که براتون تزریق کردن مراجعه کنید و با ترمیم یا تزریق مجدد تقریبا برطرف میشه اما حتما باید پزشکی که براتون تزریق کردن بررسی رو انجام بدن
  • تصویر کاربر حنا سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    من میخوام زیر چشمام رو فیلر کنم بخاطر گودی و پف زیر چشم،اما از آسیب رسیدن ب چشم و خدایی نکرده نابینایی چشم میترسم،چقدر احتمال آسیب وجود دارد؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام وقت بخیر .درمان گودی زیر چشم هیچ اسیبی به چشم شما نمیرسونه این درمان کاملا علمی هست و مورد تایید وزرات بهداشت میباشد.و فقط گودی زیر. چشم شما رو شامل میشه برای پف زیررچشم هم حتما باید به صورت حضوری تشریف بیارین تا توسژ پزشک متخصص ویزیت بشین
  • تصویر کاربر Niusha سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
    سلام براي ويزيت و شروع درمان براي رفع گودي زير چشم به چه صورت بايد عمل كنم؟ و چه مواردي رو بايد رعايت كنم پيش و پس از درمان
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام نیوشای عزیز

      نیاز به آمادگی قبلی خاصی نداره این مساله تعیین نوبت می کنید از نزدیک معاینه می شید و در صورتی که منعی نباشه تزریق فیلر برای درمان گودی زیرچشمتون انجام میشه
      اطلاعات بیشتر:
      https://drmajidzadeh.com/2282

  • تصویر کاربر ابراهیم دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    من کارم تو کوره هستش دمای بالای 1300درجه آیا فیلر زیر چشم بزنم مشکلی برام پیش نمیاد بعد از تزریق بعدشم بهترین برند فیلر چی هست بعدش زمان تزریق اطراف چشم رو بی حس میکنن و قیمت فیلر زیر چشم لطف میکنید بگید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام بله به هر حال گرمای زیاد در جذب سریع تر ژل تاثیر دارد اما نگران نباشید به این شکل نیست که گرما تمام ژل شما رو به سرعت از بین ببره

      در خصوص بهترین برندهی دنیا اینها هستند
       Stylage France 
      Teosyal Swiss
      Belotero Germany

      Aliaxin Italy

      Juvederm USA France
      که برای زیر چشم آلیاکسین و بلترو نتایج خوبی داشتند به نسبت

       

      تزریق زیر چشم هم اگر با کانولا تزریق بشه اصلا درد نداره که بی حسی نیاز باشه
      حتما در آخر 2 تا مطلب زیر رو بخونید:
      https://drmajidzadeh.com/2282
      https://drmajidzadeh.com/666

درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر