لیفت صورت با نخ

معجزه ای بنام لیفت صورت با نخ آپتوس

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

خرداد 11, 1399
بازدید: 32364

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

خرداد 11, 1399
بازدید: 32364

فهرست مطالب

برای صورت های شل و افتاده هیچ روشی مثل لیفت صورت معجزه نمیکند! در این میان، افراد، تا زمانیکه لیفت صورت با نخ به بهترین شکل ممکن می تواند روی صورت ایفای نقش کند، روش لیفت با جراحی را از دور رقابت حذف می کنند. در ادامه به هزینه لیفت صورت با نخ ، مزایا لیفت صورت با نخ و معایب لیفت صورت با نخ می پردازیم.  لیفت با نخ چقدر دوام دارد ؟ 

لیفت صورت با نخ چیست ؟

جراحی سنتی لیفت صورت برای جوان سازی صورت و گردن انجام می شود. با این حال، لیفت صورت با نخ گزینه کم تر تهاجمی و قابل دسترس بیماران می باشد.

لیفت صورت با نخ یک پروسه لیفت غیر جراحی است. این روش حداقل تهاجمی و برای صورت، گردن و غبغب می باشد که با استفاده از پیشرفت های جدید فن آوری برای سفت کردن پوست شل استفاده می شود. بافت های داخلی پوست را دوباره جوان می کند و آن ها را از شر شکستگی و پیری خلاص می کند.  نخ ها دیده نمی شوند و ظاهر شما را بهبود می بخشند. با تشکیل بافت پشتیبانی به روش طبیعی، نخ ها پوست را محکم می کنند. در مورد رشد مو بخوانید.

لیفت با نخ می تواند بافت شل صورت و گردن شما را تا حدودی از آویزان بودن درآورد . این تکنیک مورد استفاده بر روی صورت و گردن به یکی از مهمترین پیشرفت ها در جوان سازی صورت تبدیل شده است. 

لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است ؟

فردی که سلامت روحی و جسمی خوبی داشته باشد، سیگاری نباشد و قوام پوست وی ملایم تا متوسط باشد، کاندید مناسبی برای این روش خواهد بود. کسی که سستی پوست شدیدتری داشته باشد، نیاز به عمل جراحی دارد.

هر بیمار منحصر به فرد است و بسته به سن، درجه شلی پوست و ساختار صورت، لیفت با نخ متناسب با هر فرد تنظیم می شود.

لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است

اگر به دنبال بهبود قسمت تحتانی صورت خود باشید، بیماران جوان می توانند کاندید خوبی باشند. برای خانم های بین ۲۵ تا ۴۵ سال، لیفت با نخ برای رفع چین و چروک به دلیل علائم اولیه پیری موثر است. با شروع دهه ۵۰، زنان می توانند از لیفت با نخ برای کاهش چین و چروک و افتادگی پوست استفاده کنند.

لیفت صورت با نخ می تواند قسمت بیرونی ابروها، گونه ها، فاصله بین بینی و لب، قسمت های پایین چشم، فک و گردن را درمان کند. بسیاری از این مناطق می توانند همزمان انجام شوند.

این روش غیر جراحی برای گونه های از شکل افتاده، چروک های  پیشانی و غبغب مناسب است. همچنین کسی که ناحیه غبغب یا خطوط عمیقی بین بینی و لب دارد، کاندید مناسبی برای لیفت صورت است.

لیفت صورت با نخ چگونه انجام میشود ؟

با استفاده از مواد پلی پروپیلن، نخ به یک سوزن نازک وصل می شود و از طریق بافت چربی در زیر سطح پوست وارد پوست می شود. نخ ها قلاب های کوچکی دارند که با استفاده از سوزن از زیر پوست عبور می کنند. قلاب ها پوست را نگه می دارند و می کشند تا پوست دوباره جوان تر شود. در مورد مزایا روغن زیتون برای مو بخوانید.

جدیدترین نخ ها قابل حل هستند که خطر عفونت را کاهش می دهد. باکتری ها بدون داشتن ماده خارجی دائمی نمی توانند از سیستم ایمنی بدن پنهان شوند.

لیفت صورت با نخ برش ندارد و این امر فرآیندی آسان تر را برای بیماران به وجود می آورد. روش لیفت با نخ سریع بوده و به طور متوسط حدود ۱ ساعت طول می کشد.

دوام لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ ممکن است تا شش ماه دوام داشته باشد و معمولاً هیچ زخمی باقی نمی گذارد. حرکت صورت شما ممکن است برای چند هفته محدود باشد، به خصوص اگر زیاد بخندید!

مزایا و معایب لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ فواید زیادی دارد:

به دنبال این روش ، ممکن است برای چند روز تورم و کبودی داشته باشید و مقداری قرمزی در نقاط ورود سوزن ایجاد شود. بیشتر بیماران روز بعد از لیفت یا چند روز بعد به کار خود باز می گردند.

مزایای لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی لیفتینگ؟

حتی بهترین لیفت با نخ نیز تأثیر چشمگیر و ماندگاری جراحی سنتی را ندارد. جراحی سنتی می تواند خط فک یا پیری گردن پیری را درمان کند. اما این روش یک گزینه مناسب برای بیمارانی که در جستجوی روشی آسان و کم هزینه غیر جراحی برای جوانسازی صورت هستند، می باشد.

قیمت لیفت صورت با نخ

قیمت لیفت با نخ بستگی به تعداد مناطق مورد نظر و تعداد نخ های مورد نیاز برای عمل بستگی دارد.

هزینه های جراحی لیفت بسته به تجربه جراح پلاستیک و محل کار وی و آنچه انجام می شود متفاوت است. و هزینه بیهوشی و سایر هزینه های مرتبط نیز وجود دارد.

لیفت صورت با نخ APTOS

لیفت APTOS  خدمات متنوعی را برای قسمت های مختلف صورت و بدن ارائه می دهد.

کاربرد لیفت صورت با نخ

لیفت صورت Aptos در صورت دیده شدن علائم زیر به کار می رودک

  • علائم خفیف تا متوسط پتوز پوست
  • از دست دادن حجم بافت
  • ایجاد خطوط و چین و چروک های ظریف
  • افتادگی ابروها
  • ظاهر آویزان صورت
  • نازک شدن لب ها
  • برجستگی فک
  • برجستگی جزئی زیر چشم یا گردن
  • قسمت هایی از روش قبلی مانند لیفت صورت یا گردن برگشته است
  • عدم تقارن صورت
  • کمبود آب پوست
جراحی لیفت صورت

لیفت صورت با نخ چقدر طول می کشد؟

استفاده از لیفت صورت با نخ APTOS حدود ۲۰ دقیقه به صورت سرپایی طول می کشد. بیشتر افراد قادرند کار خود را همان روز بعد از عمل از سر بگیرند.

برای بیمارانی که چندین ناحیه مختلف را نخ به کار می برند، می تواند کمی پیچیده باشد و ناراحتی بیشتری ایجاد می شود.

درمان با شرایط شما تنظیم می شود و می تواند با سایر روش های زیبایی ترکیب شود.

مزایای استفاده از لیفت APTOS

  • هم تاثیر لیفت و هم تاثیر جوانسازی دارد. 
  • روش حداقل تهاجمی که تحت بی حسی موضعی انجام می شود.
  • حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد.
  • نتایج آشکار فوری
  • حداقل زمان ریکاوری
  • رشد کلاژن جدید و افزایش گردش خون کوچک در ناحیه مورد نظر
  • تاثیر طولانی مدت 

دکتر گیتا مجیدزاده  متخصص پوست | مو و زیبایی | لیزر موهای زائد

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر ستاره سه شنبه ۱۷ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر من 25 سالمه و چروک های خیلی ریزی اطراف چشم ها و روی پیشانی دارم میخواستم بپرسم هیچ روش دیگه ای برای از بین بردن شون به جز بوتاکس نیست؟ روشی که روند طبیعی تری داشته باشه نمیخوام بوتاکس انجام بدم اما بخاطر این مسئله خیلی ناراحتم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۷ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      در درجه اول متوجه منظور شما از اینکه فرمودین تمایلی به انجام بوتاکس ندارید نشدم، ببینید به گزارش جامع جراحان آمریکا که معتبر ترین مرکز آمار هست بوتاکس هیچ گونه عارضه و ضرری ندارد اگز که شما از برندهای معتبر  مثل دیسپورت، زئومین یا خود برند بوتاکس رو استفاده کنید جای نگرانی نیست و باید بدونید درکل بوتاکس ممکنه مقداری خطوط ایجاد شدرو بهتر کنه اما بیشتر به منظور پیشگیری استفاده میشود  و گول تبلیغات رو نخورید که مثلا این کرم یا این دارو چروک رو ار بین میبره چروک ایجاد شده ار بین نمیبره مگر با بوتاکس مقداری بهتر بشه.

درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر