زاويه سازي صورت با ژل

زاویه سازی صورت با ژل

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

دی 22, 1399
بازدید: 10542

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

دی 22, 1399
بازدید: 10542

فهرست مطالب

در این مقاله، علاوه بر اطلاعاتی که در مورد حالت چهره و زاویه سازی صورت با ژل، در اختیار شما قرار می‌ دهیم.

بهترین پزشک برای زاویه سازی صورت

قبل از اینکه بخواهیم برای این کار، بهترین پزشک را معرفی کنیم، باید به اطلاع شما برسانیم که:
زاویه صورت هر فرد، به ژنتیک والدین او مربوط می‌شود. همچنین هورمون‌ های جنسی یک فرد می‌تواند روی شکل صورت او – اینکه استخوانی یا به شکل‌های دیگر باشد – تأثیر بگذارد. اگر هورمون‌ های استروژن و پروژسترون مصرف کنید، بعد از مدتی شکل صورت شما تغییر می‌کند. البته افراد، حالت ‌های چهره‌ی مختلفی دارند و زیباترین چهره، به سلیقه‌ی بیننده بستگی دارد.

اشکال و زوایای مختلف فک و صورت

اشکال و زوایای مختلف فک و صورت

دلیل انتخاب زاویه‌ سازی صورت

زاویه صورت، تأثیر زیادی در جذابیت شما دارد. البته تمام ویژگی‌ های صورت، در زیبایی فرد مهم هستند، به همین دلیل، توجه به مشخصات و جزئیات صورت، از اهمیت زیادی برخوردار است. غربی ‌ها، به شکل‌ های مربع و مستطیل برای صورت علاقه ‌مندند، اما برعکس، در شرق، صورت قلبی یا V شکل، طرفداران زیادی دارد. زیبایی و زیبایی‌ شناختی، مسئله ‌ای است که ریشه در فرهنگ ‌ها داشته و از نسلی به نسل دیگر متفاوت است. در زمان‌ های قدیم، داشتن صورت گرد، اندامی توپر و قوی، چشمانی بزرگ و ابرو های کمانی، شاخص ‌های زیبایی ظاهری یک زن بود.

اما با گذشت زمان، باور های مردم و ذائقه مردان ایرانی در مورد زیبایی تغییر کرد. امروزه زنانی با برآمدگی ‌های زیبا، لبخند زیبا و سایر اعضای برجسته، برای مردان ایرانی زیبا و جذاب به نظر می‌ رسند.

چهره زاویه ‌دار، یکی از ویژگی‌ های بارز انتخاب سوپراستارهای هالیوود است. البته عوامل دیگری نیز در انتخاب سوپراستارهای هالیوود تأثیرگذار است که به آنجا خواهیم رسید.

ناتالی پورتمن، زیباترین و جذاب‌ترین زن از نظر علم زیبایی شناسی

 بسیاری از دانشمندان عمل زیبایی، برای انتخاب جذاب‌ترین و زیباترین چهره ‌ها، مطالعات و تحقیقات زیادی را انجام داده‌اند. سرانجام، پس از مطالعات متعدد، مشخص شد که زنان با صورت‌ های استخوانی، با رژ لب و چشمان براق، و داشتن پروتز، از زیبایی و جذابیت بیشتری برخوردار هستند. دانشمندان سرانجام زنی با چشمان قهوه‌ای، فک‌ زاویه ‌دار و بینی باریک با ابرو هایی ساده را به تصویر کشیدند و درنهایت ناتالی پورتمن به عنوان زیباترین ستاره انتخاب شد.

جذاب‌ترین و زیباترین چهره مردان

از نظر زنان، مردانی با صورت بیضی با فک مربعی، زیبا و جذاب هستند، و اگر این ویژگی ‌ها شامل جزئیاتی مانند چشم ‌های آبی، ابرو های نیمه کلفت، مو های قهوه‌ای، لب‌ های نه چندان بزرگ، ابرو های نرم و یک بینی زیبا باشد، یک مرد دوست داشتنی و جذاب شکل خواهد گرفت.

دیوید گاندی

که برای همه اینها، می‌ توانیم به یک نمونه‌ی جذاب و معروف، مانند دیوید گاندی اشاره کنیم.

چه افرادی برای زاویه ‌سازی صورت مناسب هستند؟

ویژگی‌ های خاص زاویه ‌سازی صورت در کلینیک‌ های برتر

در کلینیک دکتر گیتا مجیدزاده، در ابتدا پرونده ‌پزشکی شما بررسی می‌شود، پزشک، ابتدا ساختار صورت و فک و گردن را بررسی و معاینه می‌کند. سپس او دستورالعمل‌ هایی در مورد اینکه قبل از عمل، در حین عمل، و بعد از زاویه سازی صورت چه کار هایی باید انجام دهید را به شما ارائه می‌ دهد. تیم کلینیک زیبایی دکتر مجیدزاده از زمان پذیرش شما، برای بدست آوردن بهترین نتیجه، همراه شما خواهد بود.

زاویه سازی صورت با ژل

تزریق ژل یکی از اقدامات زیبایی است که به دلیل دسترسی ساده و عدم نیاز به انجام جراحی، طرفداران زیادی در دنیا دارد. تزریق ژل انواع مختلفی دارد و می توان از آن در قسمت های مختلف بدن استفاده کرد.

مهمترین کاربرد ژل، تزریق ژل به پوست برای پر شدن چین و چروک ها و سوراخ های عمیق پوست و نیز حالت دادن و ایجاد زاویه در صورت است. به عنوان مثال، تزریق ژل به طور گسترده ای برای از بین بردن خط خنده، چین و چروک دور چشم، ایجاد گونه در زنان و نیز زاویه سازی صورت استفاده می شود.

علاوه بر این، از پر کننده ها یا ژل ها، به طور گسترده ای برای اصلاح فرم لب ها و بزرگ شدن آنها، تزریق ژل به پیشانی، زیر چشم، باسن، سینه، چانه، دور چشم و غیره استفاده می شود. نمونه ای از زاویه سازی صورت با ژل، برای یکی از همراهان عزیز کلینیک دکتر مجیدزاده، در تصویر زیر نشان داده شده است.

 

دستیابی به بهترین نتیجه ممکن در استفاده از تزریق ژل برای اقدامات زیبایی و جوان سازی پوست به عوامل مختلفی بستگی دارد. مواردی مانند کیفیت ژل و اصل بودن آن، تجربه پزشک و تبحر او در زیبایی شناسی چهره و نیز مقدار مناسب حجم داروی مصرفی در نتیجه ی نهایی زاویه سازی صورت شما موثر هستند.

زاویه ‌سازی صورت با نخ

در زاویه سازی صورت به کمک نخ، پزشک با کشیدن کنار پیشانی، ابرو و گونه‌ ها، می‌تواند تغییرات دلخواه را در صورت شخص مراجعه کننده، به وجود بیاورد. نخ سیلوئت بهترین و با کیفیت ‌ترین نخ برای بستن و فرم دادن فک و صورت است. نخ سیلوئت، بسیار لطیف بوده و بدن، این نوع پنبه را جذب می‌کند و در یک عمل بدون درد، پوست صورت شما کشیده شده، و صورت شما جذاب می‌شود.

نخ از اسید پلی کلریک ساخته شده است، که در نهایت می‌تواند توسط بدن، جذب شود. با استفاده از نخ چند رشته‌ای، می‌توانید صورت خود را به بهترین شکل ممکن لیفت کنید. مخروط ‌های نخ به پوست نفوذ کرده و پوست را برجسته می‌کنند.

معجزه ای بنام لیفت صورت با نخ آپتوس

اثرات ضد پیری نخ

بافت ‌های صورت، در اولین زمان ممکن توسط این نوع نخ ساخته می‌شوند. نخ سیلوئت، هنگام ورود به زیر پوست، فیبروپلاست – که یک سلول جوان کننده خاص است- را تحریک و فعال می‌کند. در این فرآیند، پوست ترمیم شده و جوان و تازه به نظر می‌رسد. چنین فرآیندی ۳ تا ۶ ماه باقی خواهد ماند.

در پایان توجه داشته باشید که زاویه سازی صورت با ژل و یا هر روش دیگر، یک عمل کاملاً تخصصی است که همه مراکز زیبایی، قادر به انجام این کار نیستند.

پزشک شما باید تمام ساختار های صورت شما را بررسی کرده و سپس بهترین راهکار را به شما ارائه دهد. نوع درمان و جوان‌ سازی پوست، برای هر فرد، متفاوت و منحصر به فرد است. بنابراین، بررسی حساسیت‌ ها و آمادگی پوست فرد، برای به دست آوردن نتایج مطلوب، از اهمیت بالایی برخوردار است.

پس در انتخاب کلینیک زیبایی و یا پزشک خود نهایت دقت را داشته باشید و حتما نمونه کارها، روش مورد استفاده و عوارض احتمالی را جویا شوید.

برای آشنایی با مراقبت های پس از تزریق ژل روی لینک زیر کلیک کنید:

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر