کاشت ابرو مردانه چگونه است؟

کاشت ابرو مردانه چگونه است؟

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 24, 1399
بازدید: 776

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 24, 1399
بازدید: 776

فهرست مطالب

افرادی که تمایل به داشتن ظاهری جوان و صاف دارند، معمولا کمتر به زیبایی ابرو های خود توجه می کنند، در حالی که ابرو ها می توانند بیانگر سن واقعی افراد باشند. همگام با افزایش سن، ابرو ها به طور طبیعی یا در اثر مواردی همچون زخم شدن و ابتلا به بیماری، کم پشت می شوند. این بدان معناست که داشتن ابرو هایی با تار های پراکنده و فاصله دار، حتی در صورت عدم تازگی و صاف بودن پوست صورت، می تواند سن مردان و زنان را بیشتر از مقدار واقعی نشان می دهد. خوشبختانه، با استفاده از جراحی پیوند ابرو، می توان تغییراتی ظریف و چشم گیر در ظاهر صورت خود ایجاد کرد.

پیوند ابرو یک فرایند بسیار ساده و ظریف است که تمایز نتایج آن از حالت طبیعی، برای دیگران دشوار است. تنها موردی که نظر دیگران را به خود جلب می کند، ظاهر جوان تر، سالم تر و پر نشاط فرد خواهد بود. با اینکه بهبودی و التیام، از جراحی پیوند ابرو بسیار سریع است اما باید جهت کسب بهترین نتایج، به یک جراح با تجربه و ماهر مراجعه کرد. ما در این مرکز، تجربه گسترده و وسیعی در زمینه جراحی پیوند کامل و نسبی ابرو داشته و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز، ظاهری طبیعی تر را به بیماران خود هدیه می دهیم.

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

چه زمانی باید فرایند پیوند ابرو را انجام داد؟

همه افراد با ابرو هایی پر پشت و زیبا به دنیا نمی آیند. به همین دلیل امکان دارد برخی افراد جهت پر پشت کردن ابرو های خود، به چنین فرایندی نیاز داشته باشند. همچنین، عوامل متعددی وجود دارند که می توانند به ریزش کامل یا نسبی ابرو ها منجر شوند.

برخی از رایج ترین عوامل پیوند مو های صورت، صرف نظر از سن و الگو های وراثتی رویش ابرو، به شرح زیر هستند:

تصمیم در زمینه انجام پیوند مو های ابرو، امری کاملا شخصی است. انجام پیوند ابرو الزاما به معنای پر و آشفته شدن مو های ابرو نبوده و نتایج نهایی را بیمار تعیین می کند. در این فرایند ابرو ها به طرز زیبایی شکل داده شده و ظاهری شیک و زیبا را برای صورت به ارمغان می آورند.

در طول فرایند پیوند ابرو چه اتفاقی بروز می دهد؟

با اینکه این فرایند نسبتا ساده، بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان و تنها نیازمند بی حسی موضعی است اما جهت بدست آمدن نتایج مناسب، جراح باید از دقت و مهارت بالایی برخوردار باشد. هر ابرو جهت داشتن ظاهری سالم و طبیعی به ۲۵۰ تا ۴۰۰ تار مو نیاز دارد. تعداد دقیق تار های مو به اندازه و ظاهر ابرو های فعلی و همچنین نتایج مورد انتظار فرد بستگی دارد. هر دانه تار مو باید به گونه ای در محل درست قرار گیرد که هم جهت با مو های دیگر بوده و بسیار نزدیک به سطح پوست قرار گیرد. این مو ها باید بسیار نزدیک به هم قرار بگیرند تا ظاهری پر و یک دست به ابرو داده شود. فولیکول مو های اهدایی، با استفاده از سوزن های بسیار نازک از پوست سر جدا شده و به ابرو پیوند می شوند. 

در جراحی پیوند ابرو، هر تار مو به صورت جداگانه و به وسیله سوزن هایی با قطر میلی متری در جای خود قرار می گیرد. در حین این فرایند، بیمار داروی بی حسی موضعی دریافت می کند تا دردی احساس نکرده و آرامش داشته باشد. پس از اتمام فرایند، نیازی به بستری شدن در کلینیک نبوده و فرد می تواند به خانه مرخص شود.

کدام روش پیوند ابرو بهتر است؟

پس از پیوند ابرو

جهت ایجاد ابرو هایی با ظاهری پر تراکم به ۱۰۰ تا ۲۰۰ تار مو در پیوند نسبی و ۲۰۰ تا ۴۰۰ تار مو در پیوند کامل ابرو نیاز است. بهبودی پس از این فرایند، سریع و بدون درد است اما ممکن است مقداری تورم و کبودی برای مدتی کوتاه احساس شود. با این که نتایج ناشی از پیوند کامل یا نسبی ابرو ها، دائمی است اما ظاهر شدن نتایج کامل این فرایند ها مدتی طول می کشد.

بلافاصله پس از جراحی، شکل و تراکم ابرو قابل مشاهده بوده اما بسیاری از این مو ها ظرف مدت دو هفته ریزش می کنند. این پدیده کاملا طبیعی بوده و نیازی به نگرانی نیست. این ریزش بخشی از فرایند بهبودی است و مو های جدید دوباره رشد خواهند کرد. پدیدار شدن نتایج کامل فرایند، می تواند تا ۱۲ ماه طول بکشد.


کلینیک زیبایی دکتر گیتا مجید زاده 

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر