قیمت کاشت ابرو چقدر است

قیمت کاشت ابرو چقدر است؟

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 30, 1400
بازدید: 2396

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 30, 1400
بازدید: 2396

فهرست مطالب

ابروها توجه زیادی در صورت به خود جلب می کنند و زیبایی آنها تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد.  افرادی که به علت یک سانحه یا بر اثر مرور زمان تمام یا بخشی از ابروهای خود را از دست داده اند و یا به صورت ژنتیکی ابروهای کم پشتی دارند، می توانند با عمل کاشت ابرو زیبایی را به صورت خود بازگردانند.

کاشت ابرو که شامل پیوند مو از پوست سر (معمولا بالای گوش) به ابرو است، عملی بسیار ساده و قیمت مناسب است. کاندیدای ایده­آل برای این کار کسی است که بیش از حد از موچین استفاده کرده و ابروهایش به دلیل ژنتیک یا افزایش سن نازک شده است یا به دنبال جراحی ترمیمی است. افرادی که مبتلا به آلوپسی آره آتا یا یک بیماری خودایمنی که منجر به ریزش مو می­شود، برای این درمان مناسب نیستند، زیرا موثر نخواهد بود.

اگر قصد انجام کاشت ابرو را دارید و می خواهید بدانید هزینه آن چقدر است، به خواندن این مطلب ادامه دهید.

فواید کاشت ابرو چیست؟

یکی از مزایای اصلی این روش این است که پس از پیوند ابرو طبیعی، ابرو به رشد خود ادامه می­دهد و شما می­توانید آن را به طور منظم کوتاه کنید. کاشت ابرو نسبت به میکروبلیدینگ یا تتو مزایای زیادی دارد.

این روش برای ایجاد یک شکل جدید برای ابروی شما ایده­آل است. کاشت ابرو نه تنها ابرویتان را پر می­کند، بلکه ظاهری طبیعی نیز در چهره شما دارد.  کاشت ابرو راه حلی دائمی برای ابروهای کم پشت و نازک است که می­تواند ابرو­ها را مطابق با ترجیحات فرد و متناسب با فرم و ویژگی­های صورت او مرتب کند و شکل دهد.

فواید کاشت ابرو

کاشت ابرو چطور انجام می شود؟

کاشت ابرو معمولاً در یک کلینیک زیبایی تحت بی حسی موضعی انجام می­شود. چند روش برای کاشت ابرو وجود دارد.  در تکنیک FUT، یک برش در ناحیه اکسیپیتال انجام می‌شود و نواری از پوست به‌عنوان محل اهداکننده برداشته می‌شود. مکان گیرنده پیوند ابرو با توجه به نسبت‌های زیبایی شناختی مطلوب ترسیم می‌شود. سپس پیونددهنده به محل جدید ابرو پیوند زده می‌شود.

در تکنیک FUE، فولیکول‌های موی فردی برداشت شده و به محل اهداکننده ابرو پیوند زده می‌شود که با توجه به زیبایی مورد نظر شابلون شده است.

بسته به تراکم ترجیحی، بین ۵۰ تا ۴۰۰ پیوند در هر ابرو را باید انتظار داشته باشید. در حین جراحی، موهای برداشته شده به دقت در جای جدید قرار می­گیرند. هر مو توسط جراح به محل گیرنده پیوند زده می­شود و از نظر تقارن بررسی می­شود. کل فرآیند سه تا چهار ساعت طول می­کشد.

هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو طبیعی

فاکتورهای زیادی در برآورد قیمت دقیق کاشت ابرو دخیل هستند. در زیر مواردی که هزینه های کاشت ابرو را شامل می شوند به تفصیل توضیح می دهیم:

هزینه تجهیزات و امکانات کاشت ابرو:

برای دانستن هزینه کاشت ابرو بهتر است با جزئیات این عمل بیشتر آشنا شوید. از آنجایی که کاشت ابرو یک جراحی به حساب می آید و تجهیزات اتاق عمل برای این کار نیاز است، حتما توجه داشته باشید که جایی که قرار است در آن کاشت ابرو انجام دهید مجهز به کپسول اکسیژن، نور اتاق عمل (سیالکتیک)، دستگاه ساکشن، دستگاه الکتروشوک و داروهای لازم باشد.

یقینا کاشت ابرو باید در چنین اتاقی انجام شود. اگر هزینه کاشت از قیمت متعارف آن خیلی پایین تر است، یقین داشته باشید که فضای غیر اصولی و غیر استاندارد می تواند یکی از دلایل آن باشد.  

هزینه اقلام مصرفی:

هزینه های اقلام مصرفی و دارویی نیز بخش دیگر قیمت گذاری این عمل هستند. داروهای بی حسی، لباس بیمار، انواع سرنگ ها مثل سرنگ انسولین، سرم، گاز استریل، نخ بخیه، شان استریل و ملحفه های یکبار مصرف و … بخشی از این اقلام هستند. هر کدام از این اقلام در کلینیک گیتا از بهترین برندها تهیه و درصورت لزوم با بالاترین استاندارد استریل می شوند.

دستمزد تیم تکنسین:

بخش عمده ی هزینه ای که پرداخت می کنید متعلق به تیم تکنسین کاشت است که فعالیت اصلی را در اتاق عمل از برداشت فولیکول ها تا کات کردن آن ها و کاشت در محل ابرو ایفا می کنند. این تیم با تجربه تحت نظر پزشک متخصص پوست و مو کاشت ابروی شما را انجام می دهند.

هزینه مجوزها:

حتما توجه کنید در کلینیکی کار کاشت ابروی خود را انجام دهید که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان باشد و شماره آن در سایت یا شبکه های اجتماعی و … قابل رویت باشد یا در صورت درخواست شما ارایه گردد. ریسک کاشت ابرو در کلینیکی بدون مجوز قطعا به عهده شخص شما خواهد بود.

پس لطفا قبل از هر چیز مطمئن شوید که در کلینیک معتبر دارای مجوز کاشت ابرو را انجام دهید. بدون شک هزینه کاشت در کلینیک های بدون مجوز و بدون رعایت موازین بهداشتی ارزان تر و پرخطرتر خواهد بود. در نتیجه هزینه پروانه کلینیک نیز در قیمت کاشت ابرو تاثیر گذار است.

دستمزد پزشک متخصص پوست و مو:

در نظر داشته باشید که کاشت ابرو یا مو باید با حضور یک پزشک متخصص پوست و مو که دارای پروانه مسئول فنی هست انجام شود. بخش دیگری از هزینه کاشت ابرو دستمزد پزشک متخصص می باشد.

هزینه های جاری و پرسنل:

حقوق پرسنل و مشاوران کلینیک به انضمام هزینه های جاری بخش دیگریست که باید به آن توجه داشت.

هزینه های مالیات:

هر کلینیکی که قانونی فعالیت می کند قطعا باید مالیات پرداخت کند. یکی دیگر از هزینه های کاشت ابرو مربوط به مالیات است که نشان می دهد که چرا قیمت در کلینیک های معتبر و دارای مجوز بالاتر است.

مارکتینگ:

بخش کوچکی از هزینه های پرداختی صرف مدیریت شبکه های اجتماعی، تولید محتوا و تبلیغات می شود که برای هر کسب و کار حرفه ای برای احترام به مخاطب لازم است. شاید خود شما اگر این هزینه انجام نمی شد با ما آشنا نمی شدید. هر چقدر تولید محتوا تخصصی تر و کامل تر باشد، یقینا مخاطب هم آگاهانه تر تصمیم خواهد گرفت.

سود کلینیک:

هر کسب و کاری، چه در حوزه پزشکی و چه غیر پزشکی، برای بقا و رشد خود نیازمند سود منطقی است. این سود حتما بسیار پایین تر از حد تصور شما است. در نهایت بخش بزرگی از سود حاصله جهت به روز رسانی آن بخش از کلینیک – بخش کاشت ابرو – استفاده خواهد شد.

امیدواریم حالا که با تمامی هزینه های کاشت ابرو آشنا شدید، با آگاهی بیشتر و خیالی آسوده تر هزینه کاشت ابرو را پرداخت کنید.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

پس از عمل، عوارض کمی پیش می آید و معمولاً برای بیماران آنتی بیوتیک، مسکن و استروئیدهای خوراکی تجویز می­شود. باید انتظار تورم کمی در بالای منطقه ترمیم شده را داشته باشید، احتمالاً با توجه به ماهیت مواد سیاه یا آبی شود. اما به طور کلی، تحمل آن بسیار آسان است. کبودی و تورم می­تواند چند روز طول بکشد. احتمالاً در اطراف محل دریافت­کننده، پوست تشکیل می­شود. این طبیعی است و برای جلوگیری از عفونت باید از چیدن آن اجتناب کنید.

پس از عمل، خشک نگه­داشتن ناحیه ترمیم شده به مدت پنج تا هفت روز بسیار مهم است. در دوره­ی پس از عمل انتظار می رود که موها به دلیل چرخه فولیکولی ریزش کنند و طی سه تا چهار ماه آینده به آرامی رشد کنند. نتایج کاشت ابرو را می­توان حدود ۸ تا ۱۰ ماه پس از درمان مشاهده کرد.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر