روش های پرپشت شدن ابرو

پرپشت شدن ابرو و مژه با طب سنتی و قطره

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

آبان 12, 1396
بازدید: 344584

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

آبان 12, 1396
بازدید: 344584

فهرست مطالب

ابروهای پرپشت و زیبا یکی از معیار های زیبایی در صورت است که متقاضیان زیادی دارد. اما ریزش ابرو به هر دلیلی می تواند این زیبایی را از شما بگیرد. برای تقویت ابرو چکار باید کرد؟

زمانی که ابروهای پرپشت و خوش حالت داشته باشید، جذابیت شما چند برابر می شود. اما داشتن ابروهای توخالی و کم پشت می تواند چهره ی شما را کسل کننده و مسن تر نشان دهد. اما جای نگرانی نیست چون راه های زیادی برای پرپشت شدن ابرو و مژه وجود دارد. رشد سریع ابرو در سه روز ممکن است ؟ رشد ابرو در یک هفته ممکن است ؟

[irp posts=”986″ name=”از بین بردن ترک های پوستی با درمان خانگی، کرم و میکرودرم”]

علل ریزش ابرو

ریزش ابرو می تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیافتد که بالا رفتن سن یکی از آن هاست. از دلایل دیگر می توان به استفاده از لوازم آرایش کم کیفیت، وکس صورت، بند انداختن و اصلاح بیش از حد ابرو اشاره کرد.

برخی از بیماری ها نیز می توانند منجر به ریزش ابروها شوند که عبارتند از:

  •  اگزما
  • آلوپسی آرئاتا
  • کم کاری تیروئید

افرادی که مبتلا به سرطان هستند و شیمی درمانی انجام می دهند نیز ممکن است ابروهای خود را از دست بدهند. در مورد فواید مزوتراپی مو بیشتر بدانید.

۱۱ راه طبیعی پرپشت شدن ابرو و مژه

اما جای نگرانی نیست در ادامه راهکارهای طبیعی آمده است که می تواند به رشد سریع ابروهای شما کمک کند. رشد سریع ابرو در یک روز ممکن است؟برای پرپشت شدن ابرو چه روغنی مناسب است ؟

برای پر شدن ابرو چی خوبه؟ گاهی اوقات روش‌هایی با عنوان‌های پرپشت شدن ابرو در یک هفته به چشم می‌خورد. باید بدانید این روش‌ها هیچ کدام به صورت قطعی برای تمام افراد تأثیرگذار نیستند. حتی ممکن است برای افرادی با حساسیت‌های پوستی همراه باشند. به همین دلیل بهتر است برای استفاده از روش‌های مختلف و حتی مواد طبیعی با احتیاط عمل کنید. پس برای جواب دادن به سوال برای رشد ابرو چی خوبه؟ این راهکار ها رو با دقت مطالعه کنید.

پرپشت شدن ابرو و مژه

☑️ لیمو

لیمو از زمان قدیم به عنوان یک ماده طبیعی برای پرپشت شدن ابرو مورد استفاده قرار می گرفته است. از آنجا که لیمو به طور طبیعی سرشار  از ویتامین C و B، اسید فولیک و بسیاری از مواد مغذی دیگر است،می تواند روند رشد ابرو را سرعت بخشد.

تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که لیمو را برش دهید و روی ابروهای خود بمالید. آب لیمو باید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی ابروهای شما باقی بماند، سپس با آب ولرم شسته شود.

راه حل دیگر این است که تکه های لیمو را در یک چهارم فنجان روغن نارگیل قرار دهید. این روش نیاز به زمان و حوصله بیشتری دارد و باید حداقل ۱۵ روز قبل از مصرف در جای خنک قرار داده شود. بعد از آماده شدن، تکه ای پنبه را به محلول آغشته کرده و سپس بر روی ابرو بمالید. سپس صبح بعد از بیدار شدن آن را بشویید.

نکته: زمانی که از لیمو برای پرپشت شدن ابرو و مژه در یک هفته استفاده می کنید تا ۲ ساعت بعد در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید، زیرا می تواند ابروهای شما را روشن تر کند.

☑️ روغن کرچک برای ابرو

روغن کرچک یک درمان عالی برای رشد سریع ابرو و پرپشت شدن آن می باشد. روغن کرچک حاوی ویتامین ها، پروتئین ها، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب است که با تغذیه فولیکول های مو و ابرو به رشد سریع آن کمک می کند.

روغن کرچک همچنین در برابر میکروارگانیسم ها که مانع رشد ابرو می شوند نیز مقاومت می کند.

برای پرپشت شدن ابرو با روغن کرچک، پنبه را به روغن آغشته کرده و به ابروها بمالید. سپس به مدت چند دقیقه ماساژ دهید. روغن می تواند به مدت ۳۰ دقیقه و یا کل طول شب روی ابروها باقی بماند. سپس با آب ولرم و مایع شستشو شسته شود. برای تقویت ابرو مصرف روغن کرچک باید هر روز و به مدت چندین هفته تا مشاهده نتیجه ادامه داشته باشد. در مورد عوارض لیزر موهای زائد چقدر میدانید؟

نکته: در صورت مشاهده حساسیت پوستی مصرف روغن کرچک متوقف شود.

پرپشت شدن ابرو و مژه در یک هفته

☑️ تغذیه سالم

رژیم غذایی سالم نه تنها مواد مغذی را به بدن شما می رساند بلکه می تواند ابروهای شما را نیز زیباتر و پرپشت تر کند.

شما باید غذاهایی مصرف کنید که شامل مواد مغذی زیر باشند:

  • ویتامین A مانند هویج، سیب زمینی شیرین و فلفل
  • ویتامین E، مانند بادام زمینی، اسفناج، بادام و ریحان
  • ویتامین C مانند پرتقال، لیمو، فلفل، پاپایا(عنبه هندی) و کلم بروکلی
  • پروتئین، مانند انواع پنیر، ماست، لوبیا
  • آهن، مانند شیر، سبزیجات سبز و ماهی
  • اسیدهای چرب امگا ۳، مانند روغن زیتون، ماهی قزل آلا، گردو و آووکادو

شما همچنین می توانید از مکمل های مولتی ویتامین هم برای دریافت این ویتامین ها استفاده کنید.

☑️ روغن زیتون

روغن زیتون سرشار از ویتامین e است که می تواند به صورت مستقیم بر روی ابروها قرار گیرد. استفاده از روغن زیتون ابروهای شما را تیره تر کرده و به تقویت ابرو کمک می کند. روغن زیتون گرم شده را قبل از خواب روی ابروهای خود بمالید و صبح روز بعد با آب ولرم شستشو دهید.

برای پرپشت شدن ابرو شما همچنین می توانید چند قطره از عسل طبیعی را با یک قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط کنید و روی ابروها قرار دهید. این محلول را به مدت ۳۰ دقیقه بر روی ابروها قرار داده و سپس بشویید. برای گرفتن بهترین نتیجه هر روز این کار را انجام دهید.

برای رشد ابرو چی خوبه

☑️روغن نارگیل برای ابرو

روغن نارگیل حاوی پروتئین و مواد مغذی فراوانی است که می تواند به تقویت ابرو کمک کند. این روغن نیز ابروهای شما را تیره تر می کند.

برای استفاده از این روغن آن را گرم کرده و بر روی ابروهای خود ماساژ دهید تا گردش خون در این ناحیه بیشتر شود. صبح بعد از بیدار شدن با آب ولرم ابروها را بشویید.

[irp posts=”169″ name=”روش های برداشتن خال گوشتی و زگیل : پماد، قطره ، روش های خانگی و …”]

☑️دانه شنبلیله

دانه شنبلیله غنی از پروتئین، لسیتین و اسید نیکوتینیک است که به رشد مو و تقویت ابرو کمک می کند.

۵ ساعت قبل از مصرف دانه ها را بخیسانید. سپس دانه ها را له کرده تا یکدست شوند. مقداری روغن نارگیل یا بادام به آن اضافه کنید و محلول را قبل از خواب بر روی ابروها بمالید. صبح بعد از بیدار شدن آن را با آب ولرم بشویید. برای دستیابی به بهترین نتیجه دو تا سه بار در هفته به مدت ۲ ماه از این محلول استفاده شود. در مورد لیزر موهای زائد بیشتر بدانید.

☑️ آب پیاز (رشد ابرو با پیاز)

آب پیاز سرشاز از سولفور است که به تولید بافت های کلاژن که برای پرپشت شدن ابرو ضروری است، کمک می کند. همچنین آب پیاز فولیکول های مو را نیز تقویت می کند.

آب پیاز را بگیرید. سپس آن را بر روی ابرو بمالید. به مدت ۵ دقیقه ابروها را با آن ماساژ دهید و اجازه دهید تا خودش خشک شود. بعد از خشک شدن صورت را با آب سرد و پاک کننده صورت بشویید. این کار را هر روز و به مدت چندین هفته انجام دهید.

پرپشت شدن ابرو در یک هفته

☑️ آلوئه ورا

آلوئه ورا حاوی ترکیبی مفید به نام آلوئنین است که باعث رشد مو‌ها می‌شود. این ترکیب شیمیایی ماده‌ای شبیه به کراتین است، از این رو با مواد مغذی خاص خود، باعث جوان شدن مو‌ها می‌شود و به آن‌ها خاصیت ارتجاعی بیشتری می‌بخشد. همچنین از شکسته شدن مو‌ها جلوگیری می‌کند. ژل آلوئه ورا یک نوع ژل غیر چسبنده است و به سرعت جذب می‌شود، بنابراین می‌توان آن را چندین بار در روز استفاده کرد. آلوئه ورا همچنین برای افرادی که سبوم اضافی دارند بسیار مفید است. چربی بیش از حد را از بین می‌برد و منافذ فولیکولی را باز می‌کند و در نتیجه رشد مو‌های ابرو را تشویق می‌کند.

آلوئه ورا خواص مرطوب کنندگی دارد که به تغذیه فولیکول های مو کمک کرده و به رشد سریع و پرپشت شدن ابرو و مژه کمک می کند. ژل آلوئه ورا را از آن خارج کنید. ژل را بر روی ابروی خود ماساژ داده و اجازه دهید ۳۰ دقیقه باقی بماند. سپس آن را با آب گرم بشویید.

شما همچنین می توانید از مخلوط عسل و آلوئه ورا یا روغن نارگیل و ژل آلوئه ورا نیز برای پرپشت شدن ابرو و مژه استفاده کنید. این مخلوط ها نیز مانند روش بالا استفاده شود. این روند را هر روز و به مدت چندین هفته تا مشاهده نتیجه ادامه دهید.

☑️ شیر

شیر به طور طبیعی فواید زیادی دارد، دقیقاً به همین دلیل است که از آن در محصولات مختلف مراقبت از پوست استفاده می‌شود. شیر حاوی دو پروتئین حیاتی به نام کازئین و آب پنیر است. این دو باعث تحریک و رشد مو‌های سالم می‌شوند. شیر حاوی پروتئین و مواد مغذی است که می تواند مو را از ریشه خارج کند و به تقویت ابرو کمک کند. پنبه را به شیر آغشته کرده و بر روی ابروها مالش دهید. پس از خشک شدن آن را با آب ولرم بشویید. این روش می تواند تا زمانی که نتیجه مورد نظر حاصل شود، ادامه پیدا کند.

☑️ زرده تخم مرغ

تخم مرغ منبع خوبی از پروتئین است و از آنجایی که موی ابروها از کراتین(نوعی پروتئین)  تشکیل می شود، زرده تخم مرغ می تواند به پرپشت شدن ابرو کمک کند.

زرده را از سفیده جدا کرده و زرده را بزنید تا بافت یکدستی به دست بیاید. پنبه را به زرده آغشته کرده و روی ابروها بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بر روی ابروها بماند. برای تقویت ابرو از این ماده دو بار در هفته می توانید استفاده کنید.

☑️ کپسول ویتامین E

ویتامین E علاوه بر اینکه بدن شما را سالم نگه می دارد، می تواند به پرپشت شدن ابروهایتان نیز کمک کند. کپسول ویتامین E را برش دهید. قسمت روغنی آن را دو بار در روز به ابروهای خود بمالید.

پرپشت شدن مژه با طب اسلامی

تمام روش‌های گفته در دسته درمان‌های طب اسلامی و سنتی قرار می‌گیرند و کمترین میزان آسیب را برای افراد ایجاد می‌کنند. علاوه بر آن می‌توانید از قطره برای پرپشت شدن ابرو و مژه خود استفاده کنید.

پرپشت شدن ابرو و مژه با وازلین

چگونه موی سر را با روش های طبیعی، تقویت کنیم؟ برای دیدن پاسخ سوال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تقویت طبیعی مو

نکات پایانی برای تقویت ابرو

در کنار تمام موارد گفته شده نکات مهمی وجود دارد که رعایت آن‌ها به تقویت و جلوگیری از ریزش ابرو کمک می‌کند.

  • ماساژ و شانه کشیدن ابرو‌ها
    به کمک شانه نرم و مناسبی به صورت مرتب ابرو‌های خود را شانه بزنید. شانه کشیدن ابرو‌ها باعث افزایش میزان جریان خون و رشد بیشتر آن‌ها می‌شوند. علاوه بر آن می‌توانید به کمک انگشتان خود ابرو‌ها را به آرامی ماساژ دهید. این کار نیز می‌تواند تأثیر مثبتی بر ابرو‌های شما داشته باشد.
  • استفاده نکردن از لوازم آرایش
    لوازم آرایشی و کرم‌ها و لوسیون‌ها می‌توانند تأثیر منفی در رشد و پرپشت شدن ابرو‌ها داشته باشند. همچنین استفاده بیش از حد از مداد و فشار زیاد بر روی ابرو باعث ریزش ابرو‌ها می‌شود. برای تقویت ابرو‌های خود از انجام این کار‌ها دوری کنید.
  • استراحت کافی و دوری از استرس
    یکی از مشکلاتی که باعث ریزش مو و ابرو در تمام افراد می‌شود، نداشتن استراحت کافی و استرس و اضطراب بیش از حد است. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است زمان کافی برای استراحت خود در نظر بگیرید و از تنش‌ها و هرگونه اضطرابی به دور باشید.
  • نوشیدن آب فروان
    با نوشیدن آب فراوان بدن خود را هیدراته کنید. به طور کلی نوشیدن آب برای سلامتی کل بدن مفید است، زیرا باعث دفع سموم از بدن می‌شود. با نوشیدن آب فراوان سیستم ایمنی بدن بهبود می‌یابد و این امر موجب سلامت کلی و رشد مو‌ها می‌شود.
  • از موچین استفاده نکنید
    استفاده از موچین باعث کنده شدن ابرو‌ها و ضعیف شدن رشد مو‌ها می‌شود. بانوان معمولاً از موچین برای کندن مو‌های اضافه و مو‌های اطراف ابرو‌ها استفاده می‌کنند، اما استفاده از موچین باعث می‌شود به صورت اتفاقی ابرو‌های اصلی نیز برداشته شده و به مرور زمان رشد آن‌ها متوقف شود. در صورت کم شدن ابرو‌ها بهتر است مدتی از موچین استفاده نکنید تا ضخامت مو‌ها به اندازه مناسب برسد.
  • استفاده از وازلین
    پرپشت شدن ابرو و مژه با وازلین نیز یکی از روش‌هایی است که افراد مختلف استفاده می‌کنند. برای این کار می‌توانید در هنگام خواب چند قطره وازلین را بر روی مژه یا ابرو‌های خود ریخته و به آرامی ماساژ دهید. وازلین با حفظ رطوبت پوست به رشد بیشتر مژه‌ها و ابرو‌ها کمک می‌کند.

[irp posts=”2606″ name=”درمان سریع گودی زیر چشم”]

در پایان در نظر داشته باشید، تمام توصیه های دارویی و یا طبیعی ذکر شده در مقاله فوق در تمام افراد موثر نیست و یا ممکن است در بعضی از افراد با حساسیت های پوستی، ایجاد واکنش یا عارضه نماید، به همین منظور خواهشمند است حتما جهت درمان تحت نظر پزشک باشید، جهت مشاوره حضوری رایگان با پزشک با شماره های ذکر شده در پایان همین مقاله تماس حاصل فرمایید.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر لیلی سه شنبه ۱۴ مرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 700 مشاهده پرسش
    سلام وعرض ادب
    دقیقا یکسال پیش کاشت ابرو توسط گروه متخصص یک پزشک متخصص پوست ومو انجام دادم .
    به شدت ناراضی هستم چون ابروهای خیلی سیخ سیخی وحالت مسواکی دارم ودکتر مربوطه میفرمایند به علت جنس پوست شماست وکاری نمی‌شود انجام داد !!
    ۱-آیا زاویه ایجاد حفره برای کاشت گرافتها تاثیری در حالت رویش وقرار گیری مو داره ؟؟
    ۲-آیاکاشت اصطلاحا پیاز مو حالت قرار گیری خاصی داره ؟؟

    البته بنده با انواع روغن وکرم ابرو سریتا و...نتیجه ای نگرفتم .
    مشاورین چند کلینیک فرمودن باید مجدد کاشت انجام دهم وقبلیها زایل شوند!!درسته یا روشی بهتر وجود دارد برای رسیدن به زاویه خواب مطلوب موهای ابرو ؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۴ مرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام لیلی عزیز

      ببینید واقعا نمیشه صرفا با این 2 عکسی که برای ما ارسال کردین در مورد کار پزشکتون قضاوت کنیم، البته که اصلا ما در جایگاه قضاوت نیستیم

      اما بهتره در این مورد حتما از نزدیک معاینه شوید، مساله اصلی اینه که بعد از گذشت 9 ماه و دیگه نهایتا یک سال در مورد سر باید به حالت طبیعی دربیاد، در مورد ابرو این مدت دست کم می تواند تا 18 ناه نیز باشد پس در حال حاضر جای نگرانی شدید نیست ولی در مورد جزئیات کاشت صورت گرفته لازم است حتما به کلینیکی که انجام دادید مراجعه کنید و مشکل رو حتما باهاشون مطرح کنید

      با روغن و کرم هم نتیجه ای نخواهید دید

  • تصویر کاربر غزل چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 403 مشاهده پرسش
    سلام عذرمیخوام حین اصلاح صورت یه دفعه کل ابروی چپم رو هم بردم...
    توروخدا راهنمایی کنید چیکار کنم؟
    ابروهام دوباره درمیان؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم اگر منظورتان از اصلاح کندن مو با موچین و یا ژیلت و یا تیغ هست جای نگرانی نیست بله مشکلی نیست
      ولی به طور کل یادتون باشه یکی از انواع ریزش مو، ریزش مو کششی هست، که مو از ریشه درآورده شود مثل موچین، یا سفت بستن موها هستش که در دراز مدت و تکرار باعث ریزش می شود
      اما اگر یک بار این اتفاق افتاده نگران نباشید مجددا درمی آید

  • تصویر کاربر fa چهارشنبه ۱۵ مرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 410 مشاهده پرسش
    سلام
    ابتدا براي ليزر موهاى زائد بايد اقدام كنيم و بعد روشن كنندگى يا برعكس؟ و اينكه روشن كردن بيكينى با ليزر كفايت ميكنه يا درمان هاى ديگرى هم در كنارش بايد انجام بشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۱۵ مرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      اول از همه این رو باید بدونین که در اکثر مردم جهان به طور کلی ناحیه تناسلی تیره تر از سایر نواحی است مساله بعدی که تاثیرگذار است استفاده از روش های سنتی حذف موهای زائد مثل اپیلاسیون هستش با شروع لیزر و ترک این روش ها احتمالا ممکنه کمی اوضاع بهتر بشه و همزمان با لیزر می تونید درمان دارویی هم شروع کنین

      مساله بعدی اینه که لیزرهای
      Er:YAG laser (Erbium:YAG-Laser)

      هم می تونند موثر باشند که شروعش باید پس از دوره لیزر موهای زائد باشه البته نباید توقع زیادی داشته باشید حدودا در حد 20-30 درصد

  • تصویر کاربر مهرناز شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 411 مشاهده پرسش
    میخوام ابروهام پرپشت بشه موهامم بلندبشه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۳۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      برای اظهار نظر تخصصی که چه راه درمانی برای شما مناسب است باید از نزدیک معاینه شوید.

  • تصویر کاربر فاطمه دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 631 مشاهده پرسش
    سلام من ۱۳ سالمه
    خیلی خیلی ابرو هام کم پشته و این ارثی هست گفتم شما دارویی رو به من معرفی کنید که ابرو هام پرپشت بشه.
    روغن زیتون هم جواب نداد
    ممنون🌷🌻💐
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      یک نسخه ثابت برای تمام افراد موجود نیست، در این خصوص حتما باید از نزدیک معاینه شوید تا تشخیص داده شود کدام راهکار مناسب شرایط پوست شماست.

  • تصویر کاربر دژار یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 501 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر. من چند سال پیش یک بار دم ابروهامو با تیغ زدم و از اون به بعد دیگه موهای اون قسمت در نیومد یا انقدر کم شده که به حساب نمیاد البته قبل اینکه تیغ بزنم دم ابروم کم پشت بود.تونیک تقویت کننده رزماری استفاده کردم که نتیجه خوبی داشت ولی چون به رزماری حساسیت دارم نمیتونم مداوم استفاده کنم.روغن نارگیل و بادام و کرچک هم امتحان کردم ولی تاثیر خاصی نداشت.ممنون میشم یه راه حل بهم معرفی کنین که مثل رزماری جواب بده
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام  وقت بخیر

      یک نسخه ثابت برای تمام افراد موجود نیست، در این خصوص حتما باید از نزدیک معاینه شوید تا تشخیص داده شود کدام راهکار مناسب شرایط پوست شماست.

  • تصویر کاربر سمیرا یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 378 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    موقع اصلاح ابرو ، اشتباه موهای دم یکی از ابرو هام، بریده شده و دیگه مویی در نیومد
    راه رشد مجدد مو ی ابرو چی هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیزم

      برای اظهار نظر تخصصی که چه راه درمانی برای شما مناسب است لازم هست از نزدیک معاینه شوید.

  • تصویر کاربر تنها جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 404 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید.. من موهام از بچکی کم پشت بوده ابروهامم ضعیف برای همین تتو کردم اما قرینه نیست حالا میخوام که موهای ابروهام بالا بیاد و پرپشت بشه که روی تتو هاروهم بپوشونه به غیر کاشت دارویی هست که باعث رشد سریع بشه موداره اما خیلی ضعیفو کم پشته... یاپمادو داروی گیاهی که تتورو پاک کنه هم خوبه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام یک نسخه ثابت برای تمام افراد موجود نیست، در این خصوص حتما باید از نزدیک معاینه شوید تا تشخیص داده شود کدام راهکار مناسب شرایط شماست

  • تصویر کاربر موسی جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 391 مشاهده پرسش
    ابروم کم پشته چی کار کنم زود خوب بشه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۶ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      برای اظهار نظر تخصصی که چه روش درمانی برای شما مناسبه باید از نزدیک معاینه شوید.

  • تصویر کاربر یلدا سه شنبه ۲۰ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 389 مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر وقت بخیر خسته نباشید،بهترین راهکار برای پر پشت شدن مو و ابرو چیست و چه موقع استفاده کنیم.۳۵ سالمه،با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۰ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام عزیم

      برای اظهار نظر تخصصی که چه روش درمانی برای شما مناسب است باید از نزدیک معاینه شوید.

درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر