لیزر موهای زائد صورت

عوارض لیزر موهای زائد صورت

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

آذر 7, 1396
بازدید: 84287

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

آذر 7, 1396
بازدید: 84287

فهرست مطالب

 لیزر موهای زائد اگر به صورت اصولی و تحت نظر فرد متخصص انجام نشود، می تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد. آیا لیزر صورت لک می آورد؟ در رابطه با لیزر صورت و عوارض لیزر صورت، چه می دانید؟ با ادامه مطلب با ما همراه باشید.

یکی از رایج ترین و نگران کننده ترین عوارض لیزر صورت، رشد مجدد مو در همان قسمت لیزر شده است.

اگر درمان کامل انجام نشود، افراد در عرض شش ماه شاهد رشد مجدد موها خواهند شد، اما نکته ی مثبت این است که موهای تازه درآمده ضعیف و سست هستند. درمان های پی در پی و پایدار بودن لیزر مو، شانس موفقیت را افزایش می دهد.

لیزر موهای زائد صورت حتما باید در کلینیک تخصصی و افراد مجرب انجام شود تا عوارضی در پی نداشته باشد. در صورتی که انجام لیزر، در مراکز غیر معتبر صورت گیرد، ممکن است عوارض جبران ناپذیر ذیل را به دنبال داشته باشد. 

عوارض لیزر صورت زنان

قرمزی و حساسیت های خفیف

درد خفیف و قرمزی در محل درمان، برای اکثر افراد گذرا و خوش خیم است و جای نگرانی ندارد. بیمارانی که دچار قرمزی و تورم موضعی در محل لیزر موهای زائد صورت می شوند، باید بدانند که پس از گذشت زمان بهبودی، این حالت برطرف شده و دیگر بازنمی گردد.

عوارض لیزر صورت زنان

پوسته پوسته شدن بعد از لیزر صورت

اگر از دستگاه لیزر غیر معتبر استفاده شود، پوسته پوسته شدن در محل لیزر صورت رخ می دهد. اگرچه این امر آزاردهنده است، اما این مسئله به طور کلی منجر به مشکلات دائمی و پایدار نخواهد شد. به همین دلیل توصیه می شود حتما توصیه های پزشک، بعد از لیزر موهای صورت جدی گرفته شود.

خطر کم عفونت

همیشه در هر روش حذف موهای زائد، امکان ایجاد عفونت وجود دارد. اگرچه این مسئله در رابطه با درمان با لیزر، به ندرت اتفاق می افتد، اما عفونت می تواند در هر زخمی ایجاد شود. پیگیری مناسب، احتمال بروز این خطر را به صفر می رساند.

آسیب چشمی 

در صورتی که عینک ایمنی را در طول فرآیند لیزر موهای صورت، استفاده نکنید، امکان ایجاد آسیب چشمی وجود دارد، مخصوصاً هنگامی که می خواهید از لیزر موی صورت، استفاده کنید. همیشه در طول درمان محافظ چشم را بپوشید.

تغییرات رنگدانه ای

پس از لیزر، تغییرات رنگدانه ای در پوست رخ می دهد. ممکن است پوست در محل لیزر موهای زائد صورت، به طور موقت روشن تر یا تیره تر شود. تغییر رنگ به تدریج به حالت عادی بر می گردد. نکات قبل از لیزر موهای زائد را بخوانید.

تاول در اثر لیزر موهای صورت

در رابطه با عوارض لیزر صورت، اگر چه این امر بسیار نادر است، اما سوختگی و تاول در محل  لیزر موهای صورت، می تواند در نتیجه ی مستقیم عدم مهارت افراد غیر حرفه ای، برای شما اتفاق بیفتد. اگر قبل از استفاده از لیزر پوست به درستی خنک و سرد شود، قاعدتاً سوختگی نباید رخ دهد. حتما مطمئن شوید که فرد انجام دهنده ی این کار باتجربه است.

تشکیل بافت اسکار (جوشگاه)

تشکیل اسکار معمولاً اتفاق نمی افتد، اما چنانچه صورت بگیرد، دائمی است. خطای فرد انجام دهنده ی لیزر در حین درمان، ممکن است باعث ایجاد بافت اسکار شوند. تا زمانی که اپراتور ماهر باشد و از تنطیمات و لیزر مناسب با توجه به نوع پوست شما و منطقه ی مورد نظر برای درمان استفاده کند، اسکار تشکیل نمی گردد. پیگیری های مناسب احتمال ابتلا به این امر را کاهش می دهند.

عوارض لیزر صورت مردان

بسیاری از افراد هیچ عارضه جانبی بعد از لیزر صورت را تجربه نمی کنند، اما مانند هر عمل زیبایی، احتمال ایجاد عوارض صفر نیست. قرمزی پوست، حساسیت یا خارش به مدت ۲۴ ساعت پس از لیزر صورت طبیعی است. 

همانطور که پیش تر هم گفتیم، ممکن است در موارد نادر بیمار دچار سوختگی یا تاول خفیف تا متوسط، تغییر رنگدانه‌های پوست، تورم، بثورات، کبودی یا ادم فولیکولی شوند. 

عوارض لیزر صورت در مردان از این جهت ممکن است با خانم ها تفاوت داشته باشد که موهای مردان ضخیم تر است. به همین دلیل ممکن است گرمای بیشتری جذب کنند. جذب بیشتر گرما، علاوه بر اینکه اثر لیزر را در از بین بردن مو افزایش می دهد، احتمال ایجاد حساسیت و سوختگی را نیز بالا می برد.  

کلید در امان بودن از عوارض لیزر صورت، مراجعه به یک کلینیک خوب با کادر با تجربه و دستگاه های استاندارد است.

در این مقاله در مورد عوارض لیزر موهای صورت صحبت کردیم. برای گرفتن بهترین نتیجه از لیزر باید از دستگاه های به روز و پیشرفته استفاده شود. 

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است. برای دریافت پاسخ روی لینک زیر کلیک کنید.

همه چیز در مورد لیزر موهای زائد

برای اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد صورت با تخفیف ویژه روی اینجا کلیک کنید.

 

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر آسیه چهارشنبه ۲۳ آبان ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 151 مشاهده پرسش
    سلام و وقتتون بخیر
    من ناحیه ژنیتال رو لیزر انجام دادم که بعد از یک جلسه دچار یک قرمزی مختصر بدون هیچ سوزش و خارشی شدم و بعد از چند روز پوست این ناحیه کاملا تیره و سیاه شد که بعد از گذشتن چند روز سیاهی کمتر شده ولی هنوز بعد از گذشت یک ماه و‌نیم پوستم تیرگی رو داره و به حالت اول بر نگشته امکانش هست به مرور زمان این تیرگی برطرف بشه و پوست به حالت اول برگرده یا اینکه این تیرگی ماندگار هستش؟ ممنون میشم پاسخ من رو بدید خیلی در این مورد نگران هستم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۳ آبان ۹۷( 5 سال پیش)

      سلام عزیزم در خصوص لک ایجاد شده حتما باید همان ابتدا پزشک معالجتون رو در جریان می گذاشتید، در نهایت برای درمان لک به دلیل تنوع بسیار لک ها حتما باید از نزدیک معاینه شوید، نگران نباشید انشالا که قابل درمان است


      روزهای شنبه دوشنبه سه شنبه بعدظهر تعیین نوبت فرمایید

  • تصویر کاربر هلاله چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 238 مشاهده پرسش
    تعرفه های لیزر موهای زاید بدن چقدر است؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷( 5 سال پیش)
      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر هاله چهارشنبه ۱۴ شهریور ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 186 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید من خیلی لکه های قهوه به خاطر موهای زیرپوستی روی ساق پام به وجود اومده میخواستم ببینم با لیزر از بین میره؟!
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۱۴ شهریور ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام ببینید لک ها انواع مختلفی دارند حتما باید از نزدیک معاینه بشید روزهای شنبه دوشنبه سه شنبه بعدظهر تعیین نوبت فرمایید
  • تصویر کاربر فاطمه سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 167 مشاهده پرسش
    سلام خانم دكتر ببخشيد من جلسات اول و دوم دو كلينيك مختلف رفتم يني جا عوض كردم بعد ازاون جلسات سو چهارم دگه كلينيك عوض نكردم همونجا موندم أيا چهارجلسه حساب ميشن يا دوجلسه؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲ مرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام نه به عنوان جلسه چهارم و نه دوم
      به این دلیل که وقتی به کلینیک جدید مراجعه می کنید آنها اطلاعی از شرایط لیزر قبلی شما ندارند حتی اگر داشته باشند هم عاقلانه این است که ریسک نکنند و با درجات استارت کار رو شروع کنند تا سوختگی اتفاق نیوفتد، اما به هر حال آن دو جلسه هم خیلی بی تاثیر نیست


      در نهایت
      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر نازلی یکشنبه ۱۰ تیر ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 578 مشاهده پرسش
    با سلام خانم دکتر من مجردم ٢٨سال. هفته پیش آزمایش هورمونی دادم که AHM خیلی بالا ١٨ بودقبلنم بخاطر این بیماری قرص خورده بودم ولی ۶ ماه وقفه درمان داشتم . الان دکتر قرصای اسپیرونولاکتون و سیپروترون کامپاند و متفورمین تجویز کرده. طی دو سال اخیر چندین جلسه لیزر مو انجام دادم برای پاها و زیر بغل و چانه تا حدی خوب بوده ولی شکم بیکینی واقعا بطور آزار دهنده ای مو دارن و حتی پوستشم خیلی تیره س.حتی موهای قسمت بازوم بدتر از قبل ضخیم و تیره شدن.آیا میتونم همزمان با دارو لیزر هم انجام بدم؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۰ تیر ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم برای اظهار نظر در این خصوص حتما باید از نزدیک معاینه شوید، لطفا آزمایشات رو هم به همراه داشته باشید
  • تصویر کاربر ندا یکشنبه ۳ تیر ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 190 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید.
    خانم دکتر من مرکز دیگه ای برای لیزر میرم ولی این توصیه هایی که شما داخل سایت گذاشتین همرنگفتن و یه برگه راهنمای نکات مهم پس از لیزر بهم دادن که براتون عکسش فرستادم .وقتی خوندم توصیه های بعد از لیزر که شما داخل سایت مطلبش گذاشته بودید متوجه شدم کامله و کرم یا پمادهایی که شما داخل سایت برای بعداز لیزر توصیه کردید نگفتن و خواستم کنار نکاتی که داخل برگه راهنمای خودم هست توصیه های شمار هم انجام بدم تا عملکرد بهتر و بیشتری ازانجام لیزر برام حاصل بشه .ضمنا دستگاهشون جنتل پروالکساندرایت 2012 کمپانی کندلا هست و با لیزر الکساندرایت صورت من لیزر میکنن و اینکه من به دلیل مشکل pco موهایی با حالت مردانه روی صورتم مخصوصا پشت لب و چونم وبدنم دارم.
    فقط خانم دکتر اگر لطف کنید پاسخ سوال قبلیم دقیق بفرستید خیلی خیلی ممنونتون میشم و اینکه خانم دکتر احساس میکنم که مرکز لیزری که میرم هندپیس ضدعفونی نمیکنن میخواستم بدونم که این اشکالی نداره چون مثلا برای یک مراجعه کننده ناحیه تناسلی لیزر میشه و برای مراجعه کننده بعدی صورت.
    دستگاهی که ذکر کردم بالا و باهاش صورتم لیزر انجام میدن چون شما بادستگاه ها آشنایی دارید میخواستم بدونم محل اتصال هندپیس به این دستگاه قابل تعویض نیست که دیستنس گیج اختصاصی بهمون بدن؟
    و اینکه اگر همزمان با لیزر مشکل pco درمان کنم هم لیزر عملکرد مفیدی داره یا باید اول مشکلم درمان کنم و بعد برای لیزر اقدام کنم؟
    خانم دکتر به عنوان سوال آخر اینکه به من تو مرکز لیزری که مراجعه میکنم گفتن به دلیل مشکل pco صورت من نهایت 8 یا 9 جلسه نیاز به انجام لیزر داره. میخواستم بدونم که برای کسایی که مشکل من داشتن و مراجعه کردن به مرکز شما معمولا تو چند جلسه لیزر صورتشون تکمیل شده و پاسخ خوبی گرفتن؟
    من 3 جلسه لیزر انجام دادم قسمت چونم موهای خیلی کمتری رشد میکنه و پشت لبم هم موهاش کمترشده ولی بیشتر از چونم مورشد میکنه و هنوزم کمی مشخصه و بهم گفتن پشت لب مقاومترهست به لیزر و زمان میبره و تستی هم که جلسه اول زدن روی زیر بغلم بعد 1 ماه موهای خیلی نازک و کمی رشد کرده بود.
    ممنونتون میشم اگر لطف کنید پاسخ سوالاتم بفرستید و از سایت خوبتون و زمانی که برای پاسخگویی سوالا میذارید تشکر میکنم.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۳۱ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام سلامت باشید
      ببینید باید این نکته رو توجه داشته باشید که مراقبت هایی که پس از لیزر انجام می دهید مورد تایید پزشک آن مطب باشد، در هر حال شما تحت نظر ایشان در حال درمان هستید
      سری دستگاه کندلا که دیستنس گیج نام دارد دو نوع دارد، شخصی و چندبار مصرف
      یکبار مصرف که مشخصا به خودتان داده می شود
      چندبار مصرف ها از جنس خاصی ساخته شده اند و حداقل باید نیم ساعت در مواد ضدعفونی باشد برای جلوگیری از انتقال بیماری ها

      در خصوص موهای زائد صورت هم باید بدانید این مساله خیلی پیچیده است اگر موهای صورت زائد نباشد لیزر نتیجه برعکس دارد که در خصوص هر فرد باید از نزدیک معاینه شوید
    2. تصویر کاربر ندا پنجشنبه ۳۱ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      با سلام.
      موهای صورتم واقعا زائد هستن چون تحت نظر پزشک زنان که بودم معاینه کردن و گفتن که موهای زائد هستن و همچنین آزمایش هورمون هم دادم و مشخص شد مشکل pcoدارم و موهای بعضی قسمت از صورت و بدنم حالت مردانه داره. خانم دکتر سوالم اینه که به من تو مرکز لیزری که مراجعه میکنم گفتن به دلیل مشکل pco صورت من نهایت 8 یا 9 جلسه نیاز به انجام لیزر داره. میخواستم بدونم که برای کسایی که مشکل من داشتن و مراجعه کردن به مرکز شما معمولا تو چند جلسه لیزر صورتشون تکمیل شده و پاسخ خوبی گرفتن و اینکه اگر همزمان با لیزر مشکل pco درمان کنم هم لیزر عملکرد مفیدی داره یا باید اول مشکلم درمان کنم و بعد برای لیزر اقدام کنم؟ ؟
      واینکه دیستنس گیج یک بار مصرف که تا به حال بهم داده نشده و اونی که روی دستگاه خود اپراتور استفاده میکنه هم ندیدم ضدعفونی کنن بلافاصله بعد از لیزر هرشخص نفر بعدی لیزر میشه و هیچ ضدعفونی انجام نمیشه.
    3. تصویر کاربر ندا پنجشنبه ۳۱ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      با سلام.
      موهای صورتم واقعا زائد هستن چون تحت نظر پزشک زنان که بودم معاینه کردن و گفتن که موهای زائد هستن و همچنین آزمایش هورمون هم دادم و مشخص شد مشکل pcoدارم و موهای بعضی قسمت از صورت و بدنم حالت مردانه داره. خانم دکتر سوالم اینه که به من تو مرکز لیزری که مراجعه میکنم گفتن به دلیل مشکل pco صورت من نهایت 8 یا 9 جلسه نیاز به انجام لیزر داره. میخواستم بدونم که برای کسایی که مشکل من داشتن و مراجعه کردن به مرکز شما معمولا تو چند جلسه لیزر صورتشون تکمیل شده و پاسخ خوبی گرفتن و اینکه اگر همزمان با لیزر مشکل pco درمان کنم هم لیزر عملکرد مفیدی داره یا باید اول مشکلم درمان کنم و بعد برای لیزر اقدام کنم؟ ؟
      واینکه دیستنس گیج یک بار مصرف که تا به حال بهم داده نشده و اونی که روی دستگاه خود اپراتور استفاده میکنه هم ندیدم ضدعفونی کنن بلافاصله بعد از لیزر هرشخص نفر بعدی لیزر میشه و هیچ ضدعفونی انجام نمیشه.
    4. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۳ تیر ۹۷( 5 سال پیش)
      در خصوص جوابدهی خدمتتون عرض کردیم به هیچ عنوان این فرمول درست نیست که سایر افرادی که مشکل هورمونی داشته اند در چند جلسه جواب گرفته اند و بر مبنای آن محاسبه کنید، انسان ها به اندازه اثر انگشتشان با هم متفاوت هستند
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر مریم دوشنبه ۷ خرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 161 مشاهده پرسش
    mrym:
    سلام خانوم دکتر
    وقتتون بخیر
    من برای لیزر موهای صورتم به دکتر رفتم و دو جلسه هستش که لیزر میکنم ولی الان موهای صورتم الان یکم زخمت شدن،ایا این طبیعیه؟؟باید ادامه بدم لیزر و؟؟؟

    موهای اولیه صورتتم کرکی نبودن ولی خوب الان تیره تر شدن
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۷ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام ببینید مکانیزم تمام لیزرها یکسان است: جذب توسط رنگدانه ها، پس اگر مویی کرکی و بور باشد هیچ لیزری موثر نخواهد بود، اینکه گفته می شود یک دستگاهی موثر است یا خیر، اصلا چنین چیزی از نظر علمی نداریم و تبلیغات غیرواقعی است، برای اظهار نظر بهتر است از نزدیک معاینه شوید
  • تصویر کاربر خانم دوشنبه ۷ خرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 1567 مشاهده پرسش
    سلام من ۲۳سال دارم و مجرد هستم. من تقریبا هفت سال پیش برای لیزر موهای چانه و پشت لب شش جلسه رفتم ولی متاسفانه بعد از گذشت فکر کنم یه دو ماهی دوباره موها رشد کردن.(درضمن درکتر آزمایش هم گرفت وچون پریودم نامنظم بود قرص هم داده بودن).میخواستم بدونم علت چیه؟ کی از شر این موها خلاص میشم لاور کنید از بند انداختن هر سه روز یک بار خسته شدم .ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۷ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام ببینید موهای زائد صورت عمدتا ریشه اختلال هورمونی دارند و باید با بررسی نتایج آزمایش و سونوگرافی به این مساله پی برد، گاهی نباید لیزر شروع شود و ابتدا درمان دارویی شروع شود
      همچنین مکانیزم تمام لیزرها یکسان است: جذب توسط رنگدانه ها، پس اگر مویی کرکی و بور باشد هیچ لیزری موثر نخواهد بود، اینکه گفته می شود یک دستگاهی موثر است یا خیر، اصلا چنین چیزی از نظر علمی نداریم و تبلیغات غیرواقعی است، برای اظهار نظر بهتر است از نزدیک معاینه شوید

      در نهایت هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر مرضیه پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 413 مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر من در مرکزی در کرج ناحیه پشت لب وچانه را 5 جلسه لیزر الکس کوترا انجام دادم ولی خوب جواب نداده و یه جاهایی از صورتم ضخیم تر شده پوستم گندمیه با موهای ضخیم به نظر شما الان با دستگاه دایود امتحان کنم بهتر نیست؟ چون من شنیدم دستگاه الکس بیشتر رو موهای نازک جواب میده تا ضخیم و در مورد کرم پودر اکتیپور هم سوال داشتم من پوستم چرب و مخلطه جوش هم میزنم میتونم به عنوان کرم روزانه مدام ازش استفاده کنم ضرری واسه پوست نداره
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم در خصوص موهای زائد چانه و صورت حتما باید پیش از انجام نتایج آزمایشات شما بررسی شود، شاید صلاح نباشد که لیزر انجام شود
      نکته بعدی، خیر مساله ای که در خصوص تفاوت دایود و الکس فرمودید پایه علمی ندارد و در حد شایعه است

      تکنولوژی دایود هم خیلی خوب و موثره اما برندهای مطرح این تکنولوژی در ایران نیستند به این علت که اکثرا ساخت اسرائیل هستند
      - سطح تماس: در دستگاه دایود هندپیس کاملا در تماس با بدن است و در دستگاه الکساندرایت جنتل مکس پورو کندلا خیر و این دو مزیت دارد
      اول اینکه واکنش پوست حین لیزر رو میتوان مشاهده کرد و دوم به لحاظ بهداشتی
      عمق نفوذ: که در الکساندرایت جنتل مکس پورو کندلا کمتر از دایوده عمق نفوذ کمتر یعنی ایمنی بیشتر
      سطح مقطع: سطح مقطع دایود کوچکتر است که احتمالا درد به همراه دارد
      در نهایت طول موج دایود 808 نانومتر هست این در حالیست که دستگاه جنتل مکس پورو با دو تکنولوژی الکساندرایت و اندی یگ با طول موج های 755 و 1064 تمام تایپ های پوستی تیره و روشن را میتوان انجام داد.


      کوترا و کندلا نام دو کمپانی سازنده دستگاه لیزر هستند، دستگاه جنتل مکس پرو ساخت کمپانی کندلا قادر به تولید دو لیزر الکساندرایت و اندی یگ می باشد، دستگاه کوترا هم به همین ترتیب، تفاوت بزرگ این دو دستگاه نوع خنک کننده آنهاست که در دستگاه کوترا ساده تر و بسیار کم هزینه تر
      اما در جنتل مکس پرو کندلا به سیله گاز کرایوژن انجام می شود که این سرمای بسیار زیاد از درد و سوزش جلوگیری می کند همچنین می تواند این شرایط رو فراهم کند که لیزر را با درجات بالاتری انجام داد در نتیجه جوابدهی بهتری خواهیم داشت، همچنین قسمتی از هندپیس که بدن اتصال دارد در کندلا قابل تعویض است و در کوترا خیر و این در خصوص رعایت بهداشت کار را کمی سخت میکند


      در نهایت
      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر بهار چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 195 مشاهده پرسش
    من 6 جلسه لیزر موهای دست و پا اتحام دادم با دستگاه الکس کلاریتی لوترونیک

    چهار جلسه اول ماهی یه بار جلسه 5 و 6 با فتصله 45 روزه
    بعد از دوماه حدود 90 درصد موها برگشته
    حین و بعد از لیزر هیچ التهابی روی پوستم نداشتم
    جلسه اول با انرژی13 و) 20 pd
    جلسه دو و سه با پی دی و انرژی 12
    جلسه 4 با اترژی 5
    دوجلسه اخر هم تو پروندم ننوشتن

    قبلا که با کاندلا زدم تو 5 جلسه جواب گرفتم و التهاب داشتم بعد از لیزر .
    تصلا ابن دستگاه معبر هست یا نه ؟
    تو همون کلینیک ادامه بدم ؟؟
    کلینیک دکتر مشکی در کرج
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام نمی توان گفت که این دستگاه غیر معتبر است یا خیر به هر حال کمپانی لوترونیک هم دارای مجوز واردات از وزارت بهداشت است، اما خب طبیعتا تعرفه ارزان تری نسبت به سایر دستگاه ها دارد
      در خصوص اظهار نظر در خصوص جوابدهی لیزر در شما حتما باید از نزدیک معاینه شوید
      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر