لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد صورت+هزینه

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

تیر 6, 1397
بازدید: 13284

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

تیر 6, 1397
بازدید: 13284

فهرست مطالب

موهای زائد در هر ناحیه بدن آزاردهنده است اما موهای زائد صورت می تواند به طور مضاعف شما را آزار دهد. آیا لیزر موهای زائد صورت توصیه می شود؟

ممکن است بتوانید موهای اضافی (زاید) خود را در نواحی که دائما در معرض نمایش قرار ندارند، پوشش دهید اما هنگامی که این موها به صورت پرز هایی در صورتتان قرار می گیرند راهی برای مخفی کردن آن ها وجود ندارد. صورت شما همواره در معرض نمایش است و در نتیجه توجه همگان به موهای بالای لب، چانه یا خط ریش جلب می شود. هرگز به موهای صورت اجازه ندهید که اعتماد به نفس شما را بگیرد و با لیزر صورت از آن ها خلاص شوید.

با لیزر موهای صورت میتوانید به صورت همیشگی و با روشی ایمن موهای خود را کاهش دهید، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و از تراشیدن صورت با تیغ و سوزش ناشی از آن خلاص شوید.

لیزر صورت برای هر دو جنس

پوست روی صورت جز حساس ترین بخش های بدن شما است و برداشتن دائمی موهای زائد آن یک نگرانی برای مردان و زنان است.

خوشبختانه، درمانی وجود دارد که ایمن و تاثیر گذار است و به صورت دایم موها را کاهش می دهد و هیچ گونه درد ناشی از تراشیدن که ممکن است روی پوست شما وجود داشته باشد، ایجاد نمی کند. رفع موی زائد با استفاده از لیزر، با هدف قرار دادن رنگ دانه تیره مو دقیقا در ریشه و تخریب آن در محل تماس کار می کند. پس از چند دقیقه جلسه به اتمام می رسد و شما یک گام به پوست صاف، زیبا که همیشه در آرزوی آن بودید، نزدیک می شوید. این روش دوران نقاهت کوتاهی دارد که به وی کمک می کند سریعا به زندگی روزمره خود ادامه دهد.

لیزر موهای زائد صورت در خانم ها

بسیاری از خانم ها از این مشکل رنج می برند که در پشت لب بالا، چانه و خط ریش خود مو دارند که ممکن است باعث خجالت آن ها بشود. این امر می تواند یک منبع بزرگ برای نا امنی توسط فرد در نظر گرفته شود و باعث شود تا از فعالیت طبیعی خود دست بکشد و صورت خود را زمانی که کسی نزدیک او قرار دارد، پنهان نماید. لیزر موهای زائد صورت در زنان در نواحی زیر انجام می شود.

  • لب بالایی
  • خط ریش
  • چانه
  • گردن

لیزر موهای زائد صورت در مردان

این تنها زنان نیستند که موهای صورت خود را لیزر می کنند. مردان به دنبال حالتی متفاوت از حذف مو برای داشتن پوست صاف بدون مرحله رشد دوباره مو خارش دار و برآمدگی های دردناک که معمولا بعد از اصطلاح معمولی در ریش ایجاد می شود، می گردند. فولیکولیت های کاذب، اصطلاح فنی برای شرایطی است که مو زیر پوست رشد می کند و منجر به درد ناخوشایند و برآمدگی های کوچک در پوست می شود. این ها می توانند به دلیل اصلاح، اپیلاسیون و کندن مو باشد که منجر به تحریک زیاد در ناحیه مو می شود.

اثرات تحریک کننده پوستی دیگر روش های حذف مو را کنار بگذارید و لیزر موهای زائد صورت را انتخاب نمایید. شما می توانید نقطه دقیق مورد نظر را که می خواهید پوستی صاف داشته باشید را انتخاب نمایید. هنگامی که به خوبی آراسته شدید حس خوشایندی خواهید داشت و بیش از پیش برای دیگران جذاب به نظر خواهید رسید.

  • محل های درمان معمول برای مردان
  • خط گردن (انگار که ریش اصطلاح شده است)
  • تمامی ریش
  • پشت گردن

مطلب مرتبط: همه چیز درباره لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد

آیا استفاده از لیزر صورت برای حدف موهای چانه زنان پیشنهاد می شود؟

جواب: به منظور این که بتوانیم به شما یک دید کلی از مسئله بدهیم، لیزر یک درمان تایید شده توسط FDA برای حذف دایمی مو است و از نور پالسی برای غیر فعال کردن فولیکول مو استفاده می کند. بهترین داوطلبان لیزر صورت آن هایی هستند که رنگ پوست آن ها در بخش سفیدتر قرار دارد و موهایی مشکی دارند زیرا نور پالسی حاصل از لیزر بر روی رنگدانه ها (رنگ مو)اثر می گذارد. برای پوست های تیره نیز دستگاه جنتل مکس پرو مجهز به لیزر اندیگ میباشد که با طول موج ۱۰۶۴مناسب برای پوست ها و نواحی تیره است، در نتیجه با حداکثر ایمنی کار برای شما انجام می شود.

مطلب مرتبط: عوارض لیزر موهای زائد صورت

آیا موهای نازک و کرکی را می توان لیزر کرد؟

آیا لیزر موهای زائد صورت باعث ضخیم شدن موها می شود؟ مکانیزم تمام لیزرها یکسان است: جذب توسط رنگدانه ها، پس اگر مویی کرکی و بور باشد هیچ لیزری موثر نخواهد بود، اینکه گفته می شود یک دستگاهی موثر است یا خیر، اصلا چنین چیزی از نظر علمی نداریم و تبلیغات غیرواقعی است، حتی در نواحی مانند صورت، بازو و… در برخی از افراد (مجدا تاکید می شود: در برخی افراد) قابلیت این را دارد شاهد تاثیر معکوس باشیم.

برای اظهار نظر بهتر، که آیا موهای شما نازک است و یا قابل لیزر شدن حتما باید از نزدیک معاینه شوید.

هزینه لیزر صورت

برای اطلاع از تعرفه لیزر موهای زائد و پکیج های ویژه تخفیف با بهترین دستگاه لیزر بر روی لینک زیر کلیک کنید:

هزینه لیزر موهای زائد + شرایط تخفیف

منبع: idealimage

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر سمیه یکشنبه ۲۰ تیر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 313 مشاهده پرسش
    من چهار جلسه لیزر انجام دادم 9 ماهه دارم بچه شیر میدم بعد از جلسه دوم ریزش مو داشتم ولی الان میبینم قسمت بکینی و زیر بغل که ریزش مو داشتم دوباره رویش مو دارم میخواستم بینم لیزرو ادامه بدم نتیجه میگیرم یا بزارم برا بعد شیردهی از کی میتونم لیزرو ادامه بدم که نتیجه بگیرم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۰ تیر ۰( 2 سال پیش)
      سلام وقت بخیر معمولا در زمان شیردهی توصیه میشود که از لیزر موهای زاید استفاده نشود و بعد از پایان دوره شیر دهی دوره لیزر شروع شود به دلیل تغییرات هورمونی امکان جواب نگرفتن و رشد مجدد موها وجود دارد و حتی در بعضی موارد امکان بیشتر شدن موها وجود دارد بنابراین توصیه ما این هست که در دوره شیر دهی به هیچ عنوان لیزر انجام ندهید
  • تصویر کاربر سحر یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 305 مشاهده پرسش
    ‎سلام خانم دکتر
    ‎من یک جلسه برای لیزر به کلینیک مراجعه کردم برای نوبت جلسه بعد تاریخ ۲ ماه بعد به من داده شده
    ‎آیا امکانش هست فاصله بین جلسات یک ماهه باشه که زودتر نتیجه بگیرم یا دلیل خاصی وجود داره و باید ۲ ماه بین جلسات فاصله باشه؟
    ‎برخی از دوستان در مراکز دیگر لیزر انجام داده اند فواصل جلسات معمولا یک ماهه بوده
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)
      سلام وقت بخیر.معمولا فولیکول های مو هر دو ماه در یک فاز رشد قرار میگیرند و ما برای انجام لیزر نیاز به ریشه مو داریم بنابر این حتما باید فواصل بین جلسات لیزر شما هر دو ماه یکبار باشد تا در روند لیزر مشکلی ایجاد نشود.
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)
      شما میتونید برای دریافت کامل جواب سوالاتتون راجع به لیزر لینک زیر رو مشاهده کنید
    3. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹( 3 سال پیش)
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مریم سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 339 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    من در یکی از کلینیک های معتبر تهران نه جلسه لیزر موهای زاید ناحیه بیکینی و پا با دستگاه اسکلیپون مدیواستار هنوز حدود پنجاه درصد موهایم در می اید.البته پس از جلسه چهارم وپنجم احساس کردم موهایم کمتر شده ولی بعلت کرونا دوسه ماه بین جلسات لیزرم تعویق افتاد و مجددا موهایم رشد کردوبا اینکه جلسات بعد(ششم تانهم) را هر کدام به فاصله ی یک ماه ونیم رفته ام و حتی اپراتورها با درجه بالا از این دستگاه استفاده میکردند ولی جوابدهی نداشته وشاید هر جلسه حتی موهایم بیشتر میشد .جلسه نهمم حدود چهارروز پیش بود و هنوز دوجلسه دیگر که از کلینیک خریداری کرده ام باقی مانده،با توجه به اینکه در این مرکز دستگاه کندلا (دقیقا نمیدانم جنتل لیز یا جنتل مکس) نیز موجود است با کدام دستگاه به روند لیزر ادامه دهم؟ایا تعویض دستگاه از اسکلیپون به کندلا مثمر ثمر خواهد بود؟ایا رویش تهاجمی به دنبال خواهد داشت؟در این صورت حدودا باید چند جلسه ادامه دهم؟(فاقد مشکل کبدی یا هورمونی هستم)
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام مریم عزیز قطعا پیشنهاد می کنم که با دستگاه کندلا لیزرتون رو ادامه بدید خیر انشالا که مشکلی نخواهد بود

      فاصله جلسات لیزر برای بدن باید بین 45 تا 60 روز باشه که بهترین فاصله 60 روز هستش و صورت 30 روز

      تعداد جلسات لیزر معمولا بین 4 الی 12 جلسه هست که در 90 درصد افراد بین 4 الی 8 جلسه خواهد بود

      حتما 2 تا لینک زیر رو بخونید:
      https://drmajidzadeh.com/178
      https://drmajidzadeh.com/1048

  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 320 مشاهده پرسش
    لیزر موهای زاعد بدن لیزر بدن
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      اطلاعات کامل در لینک زیر موجود است

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

  • تصویر کاربر Reza یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 327 مشاهده پرسش
    سلام
    متاسفانه بدن بنده بسیار پرمو است.هم شکم و سینه و هم کمر. آیا لیزر این موهای ضخیم واقعا اثر گزار است ؟
    همچنین به دلیل اصلاح غلط روی گونه و گردن و پشت گردن بنده هم مو رشد کرده. میشه برای حذف اونا هم لیزر انجام داد؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۹( 3 سال پیش)

      سلام وقت بخیر

      ببینید پاسخدهی لیزر در افراد مختلف بین 70 تا100% هستش ولی در نهایت 

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

  • تصویر کاربر ندا شنبه ۲ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
    سلام. من لیزر موهای زایدانجام دادم دسته لیزررواستریل کردسلفون هم روش کشید.یه کاردک پلاستیکی هم داشت اونم بااسپری سپتی توربو استریل کرد ولی نگذاشت زمانی زیادی اسپی روی کاردک بمونه بادستمال پاک کرد. میخواستم بدونم انتقال ویروس اچ آی وی وجود دارد؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام عزیزم

      ببیند بطور کل نمیشه گفت دستگاه های لیزری که در تماس کامل با بدن هستن امکان انتقال ویروس رو دارن اون پروسه ضدعفونی کردن باید به درستی انجام بشه و با مواردی که شما شرح دادین واقع نمیشه قضاوت کرد ولی در نهایت 

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

  • تصویر کاربر زمانی جمعه ۱ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 356 مشاهده پرسش
    در طول مدت درمان باید از ژیلت برای اصلاح ناحیه چانه استفاده کرد این کار ظاهر صورت را ناخوشایند می کند راه دیگری وجود ندارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام وقتتون بخیر

      بهترین روش در حدفاصل بین جلسات لیزر شیو هستش چون نباید به ریشه مو آسیبی وارد بشه زیرا تاثیر لیزر بر رنگدانه و ریشه مو هستش ولی در نهایت

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام وقتتون بخیر

      بهترین روش در حدفاصل بین جلسات لیزر شیو هستش چون نباید به ریشه مو آسیبی وارد بشه زیرا تاثیر لیزر بر رنگدانه و ریشه مو هستش ولی در نهایت

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

    3. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام وقتتون بخیر

      بهترین روش در حدفاصل بین جلسات لیزر شیو هستش چون نباید به ریشه مو آسیبی وارد بشه زیرا تاثیر لیزر بر رنگدانه و ریشه مو هستش ولی در نهایت

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

    4. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام وقتتون بخیر

      بهترین روش در حدفاصل بین جلسات لیزر شیو هستش چون نباید به ریشه مو آسیبی وارد بشه زیرا تاثیر لیزر بر رنگدانه و ریشه مو هستش ولی در نهایت

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

    5. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام وقتتون بخیر

      بهترین روش در حدفاصل بین جلسات لیزر شیو هستش چون نباید به ریشه مو آسیبی وارد بشه زیرا تاثیر لیزر بر رنگدانه و ریشه مو هستش ولی در نهایت

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

    6. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام وقتتون بخیر

      بهترین روش در حدفاصل بین جلسات لیزر شیو هستش چون نباید به ریشه مو آسیبی وارد بشه زیرا تاثیر لیزر بر رنگدانه و ریشه مو هستش ولی در نهایت

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

    7. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام وقتتون بخیر

      بهترین روش در حدفاصل بین جلسات لیزر شیو هستش چون نباید به ریشه مو آسیبی وارد بشه زیرا تاثیر لیزر بر رنگدانه و ریشه مو هستش ولی در نهایت

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

    8. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام وقتتون بخیر

      بهترین روش در حدفاصل بین جلسات لیزر شیو هستش چون نباید به ریشه مو آسیبی وارد بشه زیرا تاثیر لیزر بر رنگدانه و ریشه مو هستش ولی در نهایت

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

    9. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام وقتتون بخیر

      بهترین روش در حدفاصل بین جلسات لیزر شیو هستش چون نباید به ریشه مو آسیبی وارد بشه زیرا تاثیر لیزر بر رنگدانه و ریشه مو هستش ولی در نهایت

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

    10. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام وقتتون بخیر

      بهترین روش در حدفاصل بین جلسات لیزر شیو هستش چون نباید به ریشه مو آسیبی وارد بشه زیرا تاثیر لیزر بر رنگدانه و ریشه مو هستش ولی در نهایت

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

    11. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام وقتتون بخیر

      بهترین روش در حدفاصل بین جلسات لیزر شیو هستش چون نباید به ریشه مو آسیبی وارد بشه زیرا تاثیر لیزر بر رنگدانه و ریشه مو هستش ولی در نهایت

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

    12. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام وقتتون بخیر

      بهترین روش در حدفاصل بین جلسات لیزر شیو هستش چون نباید به ریشه مو آسیبی وارد بشه زیرا تاثیر لیزر بر رنگدانه و ریشه مو هستش ولی در نهایت

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

    13. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام وقتتون بخیر

      بهترین روش در حدفاصل بین جلسات لیزر شیو هستش چون نباید به ریشه مو آسیبی وارد بشه زیرا تاثیر لیزر بر رنگدانه و ریشه مو هستش ولی در نهایت

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

    14. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام وقتتون بخیر

      بهترین روش در حدفاصل بین جلسات لیزر شیو هستش چون نباید به ریشه مو آسیبی وارد بشه زیرا تاثیر لیزر بر رنگدانه و ریشه مو هستش ولی در نهایت

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

    15. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام وقتتون بخیر

      بهترین روش در حدفاصل بین جلسات لیزر شیو هستش چون نباید به ریشه مو آسیبی وارد بشه زیرا تاثیر لیزر بر رنگدانه و ریشه مو هستش ولی در نهایت

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

    16. نمایش سایر 14 پاسخ
  • تصویر کاربر زهرا جمعه ۱ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 312 مشاهده پرسش
    سلام. بعداز ۴ جلسه هنوز موهای زیر پوستی دارم که اصلا بیرون نمیاد. بهم گفتن که جلسه پنجم با پالس ۳ می زنیم که موهای زیر پوستی رو خارج می کنه. می خوام بدونم این درسته؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام عزیزم

      مادر جریان روند لیزر شما نبودیم که اجازه اظهار نظر داشته باشیم برای اظهار نظر تخصصی لازم هستش از نزدیک معاینه شوید ولی در نهایت 

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

  • تصویر کاربر KroyaL94 شنبه ۲ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 327 مشاهده پرسش
    لیزر کل بدن هزینه اش چقدر میشه و موهای کرکی کاملا از بین میرند؟ چند جلسه حدودی طول میکشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام عزیزم

      مکانیزم تمام لیزرها یکسان است: جذب توسط رنگدانه ها، پس اگر مویی کرکی و بور باشد هیچ لیزری موثر نخواهد بود، اینکه گفته می شود یک دستگاهی موثر است یا خیر، اصلا چنین چیزی از نظر علمی نداریم و تبلیغات غیرواقعی است، برای اظهار نظر بهتر است از نزدیک معاینه شوید ولی در نهایت 

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

  • تصویر کاربر Yegane شنبه ۲ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 300 مشاهده پرسش
    سلام بين اين دو دستگاه كدوم بهتره
    دستگاه الکس دایود گلکسی آیس ۲۰۱۹ هست. با ۳ طول موج همزمان الکسانداریت، دایود و ان دی یگ، مناسب برای انواع تیپ های پوستی
    يا دستگاه سايناشور آپوچي
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام عزیزم

      دستگاه آپوجی هم ساخت کمپانی سایناشور امریکاست،
      قطعا بسیار بهتر از دستگاه های ساخت اروپا و آسیا است این کمپانی هم بسیار معتبر و دستگاه های آن گران قیمت است
      آخرین ورژن آن
      apogee elite plus
      مجهز به لیزر الکس و اندی یگ است، اما سیستم خنک کننده آن از باد بهره می برد و گاز کرایوژن ندارد
      طبیعتا نسبت به جنتل مکس پرو مقداری دردناک تر خواهد بود و همچنین احتمالا باید با درجات پایین تر نسبت به جنتل مکس پرو کار کرد.
      وقتی هزینه گازهای خنک کننده کرایوژن
      DCD
      حذف می شود هزینه های نگهداری هم کمتر و طبیعتا تعرفه انجام آن هم باید ارزان تر باشد
      آخرین نکته که دستگاه آپوجی فقط لیزر الکساندرایت دارد و لیزر اندی یگ ندارد
      آپوجی الیت پلاس هم لیزر اندی یگ و الکس دارد
       تکنولوژی دایود هم خیلی خوب و موثره اما برندهای مطرح این تکنولوژی در ایران نیستند به این علت که اکثرا ساخت اسرائیل هستند
      - سطح تماس: در دستگاه دایود هندپیس کاملا در تماس با بدن است و سر آن قابل تعویض نیست، این به معنی نیست که غیربهداشتی است اما
      اول اینکه واکنش پوست حین لیزر رو سخت تر میتوان مشاهده کرد و دوم به لحاظ بهداشتی کمی سخت تر است
      سطح مقطع: سطح مقطع دایود کوچکتر است که احتمالا درد به همراه دارد
      در نهایت طول موج دایود 808 نانومتر هست این در حالیست که دستگاه هایی مثل جنتل مکس پورو با دو تکنولوژی الکساندرایت و اندی یگ با طول موج های 755 و 1064 تمام تایپ های پوستی تیره و روشن را میتوان انجام داد ولی در نهایت 

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید شامل نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و... در لینک زیر آمده است پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید. پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی Paste نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾 . https://drmajidzadeh.com/178 . تعرفه لیزر موهای زائد: . https://drmajidzadeh.com/1048/

درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر