تزریق ژل لب

علت تفاوت قیمت ژل ژوویدرم در مراکز مختلف چیست؟

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

خرداد 28, 1396
بازدید: 43140

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

خرداد 28, 1396
بازدید: 43140

فهرست مطالب

یکی از سوالاتی که به دفعات توسط همراهان عزیز پرسیده می شود، علت تفاوت قیمت ژل ژوویدرم لب، گونه و خط خنده است؟ چرا قیمت تزریق ژل لب در کلینیک های زیبایی متفاوت می باشد.

در پاسخ باید بگویم اصلی ترین علت، کیفیت ژل لب تزریق شده است که تعیین کننده قیمت تمام شده تزریق ژل لب می باشد. در بازار جهانی برندهای بسیاری اقدام به تولید ژل های هیالورونیک اسید می کنند که برخی از این مارک ها از طریق مجرای قانونی و تحت دمای مناسب به داخل کشور وارد می شوند.

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

در این بین، از برندهای معتبر تزریق ژل لب که در داخل ایران نمایندگی دارند، می توان به ژل ژوویدرم ساخت لابراتوآر آلرگان امریکا، ژل آلیاکسین ساخت لابراتوآر IBSA کشور ایتالیا، Stylage ساخت کشور فرانسه و Teosyal ساخت کشور سوئیس اشاره کرد که این کمپانی ها با تکنولوژی ریز ذرات اقدام به ساخت ژل می کنند که فرم آن بسیار طبیعی و غیرقابل تشخیص است.

انواع برند ژل

 

در نقطه مقابل ژل های ساخت کشورهای آسیایی و یا بعضا کمپانی های درجه ۲-۳ اروپایی با قیمت های بسیار پایین به فروش می رسد، شاید برایتان باور پذیر نباشد اما گاهی قیمت بعضی از این ژل های چینی تا یک دهم استایلج و تئوسیال به فروش می رسند.

پس از تزریق ژل لب (ژل های ارزان قیمت) از نوع برندهای غیر معتبر، فرم حاصله بسیار متورم و مصنوعی می باشد، تا حدی که بدون کوچکترین تجربه ای قابل تشخیص می باشد که فرد مورد نظر به طور مثال در ناحیه لب تزریق داشته است.

تزریق ژل لب با استفاده از مواد غیر معتبر به این علت که از ذرات ریزساخته نشده است نمی تواند فرم لب و یا گونه را به خود بگیرند و کاملا به شکل عضوی جداگانه خودنمایی می کند. قطعا بسیار افرادی را دیده اید که گونه ها و لب های بسیار بزرگ و جدا از صورت خود دارند.

از فرم مصنوعی که بگذریم متاسفانه در اکثر موارد محل تزریق شده شروع به حساسیت، آلرژی و گلوله گلوله شدن می کند.

 

متاسفانه تا زمانی که تقاضا برای امور زیبایی به هر قیمتی ادامه داشته باشد، فعالیت این کمپانی ها ادامه دارد و محصولات آنها نیز در کشورهایی که متقاضی دارند به فروش می رسند.

تا کنون حتی یک مورد هم بروز حساسیت، آلرژی، گلوله شدن و سایر عارضه ها در مورد تزریق ژل استایلج و تئوسیال در تمام دنیا گزارش نشده است.

صمیمانه از همراهان گرامی تقاضامندم در هر نقطه ای از ایران که هستید اگر تمایل به امور زیبایی داشتید حتما از مواد درجه یک استفاده کنید و به علت تفاوت قیمت با سلامت خود بازی نکنید.

هزینه تزریق ژل لب

بزرگ کردن لب معمولا حداکثر یک سی سی ژل نیاز دارد. ژل هایی که در این مرکز استفاده می شوند، ژوویدرم ساخت لابراتوآر آلرگان امریکا، استایلج ساخت فرانسه، تئوسیال ساخت سوئیس و رستیلن ساخت سوئیس می باشند.

قیمت ژل لب بسته به برند آن متفاوت است و به صورت میانگین قیمت هر سی سی ژل لب از  می باشد.

قیمت ژل ژوویدرم

با توجه به نوسانات قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار، قیمت ژل ژوویدرم به ازای هر سی سی چیزی حدود ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

توجه : در حال حاضر به علت نواسانات قیمت دارو، هزینه ها تقریبی می باشند. لطفا یک روز قبل از مراجعه به صورت تلفنی قیمت ها را استعلام بفرمایید.

 

ژل ژوویدرم

اگر به دنبال بهترین برند ژل لب، مشاهده عکس های قبل و بعد از تزریق با ژل لب مورد تایید وزارت بهداشت و نیز فیلم تخلیه ژل لب های فیک و تقلبی هستید، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

بهترین مارک ژل برای تزریق ژل لب

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر الهه پنجشنبه ۹ شهریور ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 211 مشاهده پرسش
    با سلام ، من افتادگی پلک دارم میخواستم ببینم با تزریق بوتاکس میشه این پف پلک را کم کرد یا از بین برد ، من نمیخوام جراحی پلک انجام بدم چکار میتونم بکنم بجز جراحی البته خط اخم هم دارم آیا خط اخم با بوتاکس برطرف میشه و هزینش چقدر هست
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۹ شهریور ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام عزیزم در مورد شما باید از نزدیک اظهار نظر کرد، احتمالا بشود با مقدار کربوکسی موثر بود، باز هم عرض میکنم نظر قطعی در معاینه حضوری
      روزهای فرد تعیین نوبت فرمایید
  • تصویر کاربر سحر شنبه ۱۱ شهریور ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 222 مشاهده پرسش
    براي لاغري صورت و غبغب چه روشي پيشنهاد ميكنيد؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۱ شهریور ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام عزیزم هایفو ار اف فرکشنال به صورت ترکیبی می تواند مقداری موثر باشد برای غبغب
      موضوع لاغری هم تخصص ما نیست عزیزم، برای درمان جوش ها هم اقدام بفرمایید
  • تصویر کاربر ﻟﻴﻼ یکشنبه ۲۹ مرداد ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 492 مشاهده پرسش
    ﺑﺎﺳﻼﻡ و ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﻴﺪ ﺧﺪﻣﺖ ﺧﺎﻧﻢ ﺩﻛﺘﺮ ﻋﺰﻳﺰ, ﺧﻮاﺳﺘﻢ ﺑﺪﻭﻧﻢ ﻧﻆﺮ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﮊﻝ اﻻﻳﻨﺎ ﭼﻴﺴﺖ و اﻳﻦ ﮊﻝ ﻣﻌﺘﺒﺮﻩ و ﺑﺮاﻱ ﺧﻄ ﺧﻨﺪﻩ. ﻣﻨﺎﺳﺒﻪ?
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۲۹ مرداد ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام ژل آلاینا هم جز ژل هایی است که مجوز وزارت بهداشت دارد، اما ما فقط در ناحیه فک تزریق می کنیم، (به علت قیمت ارزان تر) اما برای لب و گونه و خط خنده ترجیحا از مارک های معتبر تر مثل استایلج ژوویدرم و تئوسیال و رستیلن استفاده می کنیم مطلب زیر را مطالعه بفرمایید
      https://drmajidzadeh.com/501
  • تصویر کاربر سارا دوشنبه ۱۶ مرداد ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 217 مشاهده پرسش
    قيمت هر سي سي ژل چقدر ميشه؟؟
    چه برندي استفاده مي كنيد؟؟؟
    هزينه حدودا براي زاويه فك چقدر ميشه؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۱۶ مرداد ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام عزیزم ژل هایی که ما استفاده میکنیم
      Stylage France 750 - 800 T
      Teosyal Swiss 800 - 880 T
      Juvederm USA 900 - 1000 T

      قیمت ها به ازای یک سی سی می باشد
      برای تزریق در ناحیه فک و چانه باید از نزدیک معاینه شوید تا ببینیم چند سی سی نیاز است

      اطلاعات بیشتر در مورد نوع ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/187
  • تصویر کاربر فاطيما سه شنبه ۳ مرداد ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 319 مشاهده پرسش
    سلام
    وقتتون بخير
    هزينه هر سي سي ژل ميخواستم بدونم
    با توجه به برند هاي متفاوت،بهترين نوع و با دوام بيشتر
    مرسي.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۳ مرداد ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام عزیزم، ماندگاری طولانی ملاک سنجش کیفیت ژل نیست، اتفاقا ژل هایی که تکنولوژی ریز ذرات ندارند و بی کیفیت هستند ماندگاری طولانی تر دارند و ژل های با کیفیت و هیالورونیک اسید خالص بین 6 ماه تا یک سال ماندگاری دارند ژل هایی که ما انجام میدهیم بین 700 تا 1 میلیون قیمت دارند که معتبرترین برندهای حال حاضر در دنیا هستند
      در مورد ماندگاری طولانی مطلب زیر:
      https://drmajidzadeh.com/666/%D8%AA%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%82-%DA%98%D9%84-%D9%84%D8%A8-%D9%88-%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B7%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86%DB%8C/

      و در مورد ژل ها مطلب زیر را مطالعه کنید:
      https://drmajidzadeh.com/187/%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%85-%D9%84%D8%A8/
  • تصویر کاربر صیاد شنبه ۱۷ تیر ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 216 مشاهده پرسش
    آیاخطوط خط اخم عمیق که در حالت عادی بدون اخم کردن بر روی پیشانی افتاده است قابل درمان میباشد یعنی امکانش هست خطوط ازبین برود
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۷ تیر ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام همراه گرامی، از لحاظ علمی خطوطی که ماندگار شده اند (یعنی در حالت آرامش هم هستند) عموما با بوتاکس از بین نمی روند، به این علت که بوتاکس نقش پیشگیری دارد
      اما پس از تزریق بوتاکس ممکن است، برخی از خط هایی که که حتی در حالت آرامش هست هم از بین برود (تاکید می کنم، ممکن است)، در صورتی که از بین نرفتند با تزریق فیلر برای رفع آنها اقدام می کنیم
درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر