تزریق ژل لب

علت تفاوت قیمت ژل ژوویدرم در مراکز مختلف چیست؟

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

خرداد 28, 1396
بازدید: 43154

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

خرداد 28, 1396
بازدید: 43154

فهرست مطالب

یکی از سوالاتی که به دفعات توسط همراهان عزیز پرسیده می شود، علت تفاوت قیمت ژل ژوویدرم لب، گونه و خط خنده است؟ چرا قیمت تزریق ژل لب در کلینیک های زیبایی متفاوت می باشد.

در پاسخ باید بگویم اصلی ترین علت، کیفیت ژل لب تزریق شده است که تعیین کننده قیمت تمام شده تزریق ژل لب می باشد. در بازار جهانی برندهای بسیاری اقدام به تولید ژل های هیالورونیک اسید می کنند که برخی از این مارک ها از طریق مجرای قانونی و تحت دمای مناسب به داخل کشور وارد می شوند.

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

در این بین، از برندهای معتبر تزریق ژل لب که در داخل ایران نمایندگی دارند، می توان به ژل ژوویدرم ساخت لابراتوآر آلرگان امریکا، ژل آلیاکسین ساخت لابراتوآر IBSA کشور ایتالیا، Stylage ساخت کشور فرانسه و Teosyal ساخت کشور سوئیس اشاره کرد که این کمپانی ها با تکنولوژی ریز ذرات اقدام به ساخت ژل می کنند که فرم آن بسیار طبیعی و غیرقابل تشخیص است.

انواع برند ژل

 

در نقطه مقابل ژل های ساخت کشورهای آسیایی و یا بعضا کمپانی های درجه ۲-۳ اروپایی با قیمت های بسیار پایین به فروش می رسد، شاید برایتان باور پذیر نباشد اما گاهی قیمت بعضی از این ژل های چینی تا یک دهم استایلج و تئوسیال به فروش می رسند.

پس از تزریق ژل لب (ژل های ارزان قیمت) از نوع برندهای غیر معتبر، فرم حاصله بسیار متورم و مصنوعی می باشد، تا حدی که بدون کوچکترین تجربه ای قابل تشخیص می باشد که فرد مورد نظر به طور مثال در ناحیه لب تزریق داشته است.

تزریق ژل لب با استفاده از مواد غیر معتبر به این علت که از ذرات ریزساخته نشده است نمی تواند فرم لب و یا گونه را به خود بگیرند و کاملا به شکل عضوی جداگانه خودنمایی می کند. قطعا بسیار افرادی را دیده اید که گونه ها و لب های بسیار بزرگ و جدا از صورت خود دارند.

از فرم مصنوعی که بگذریم متاسفانه در اکثر موارد محل تزریق شده شروع به حساسیت، آلرژی و گلوله گلوله شدن می کند.

 

متاسفانه تا زمانی که تقاضا برای امور زیبایی به هر قیمتی ادامه داشته باشد، فعالیت این کمپانی ها ادامه دارد و محصولات آنها نیز در کشورهایی که متقاضی دارند به فروش می رسند.

تا کنون حتی یک مورد هم بروز حساسیت، آلرژی، گلوله شدن و سایر عارضه ها در مورد تزریق ژل استایلج و تئوسیال در تمام دنیا گزارش نشده است.

صمیمانه از همراهان گرامی تقاضامندم در هر نقطه ای از ایران که هستید اگر تمایل به امور زیبایی داشتید حتما از مواد درجه یک استفاده کنید و به علت تفاوت قیمت با سلامت خود بازی نکنید.

هزینه تزریق ژل لب

بزرگ کردن لب معمولا حداکثر یک سی سی ژل نیاز دارد. ژل هایی که در این مرکز استفاده می شوند، ژوویدرم ساخت لابراتوآر آلرگان امریکا، استایلج ساخت فرانسه، تئوسیال ساخت سوئیس و رستیلن ساخت سوئیس می باشند.

قیمت ژل لب بسته به برند آن متفاوت است و به صورت میانگین قیمت هر سی سی ژل لب از  می باشد.

قیمت ژل ژوویدرم

با توجه به نوسانات قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار، قیمت ژل ژوویدرم به ازای هر سی سی چیزی حدود ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

توجه : در حال حاضر به علت نواسانات قیمت دارو، هزینه ها تقریبی می باشند. لطفا یک روز قبل از مراجعه به صورت تلفنی قیمت ها را استعلام بفرمایید.

 

ژل ژوویدرم

اگر به دنبال بهترین برند ژل لب، مشاهده عکس های قبل و بعد از تزریق با ژل لب مورد تایید وزارت بهداشت و نیز فیلم تخلیه ژل لب های فیک و تقلبی هستید، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

بهترین مارک ژل برای تزریق ژل لب

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر الهام چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 174 مشاهده پرسش
    قيمت بوتاكس پيشاني و تزريق لب
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷( 5 سال پیش)

      سلام اطلاعات کامل در خصوص بوتاکس:
      https://drmajidzadeh.com/162/

      اطلاعات در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666

      اطلاعات در مورد تزریق ژل لب:
      https://drmajidzadeh.com/187

  • تصویر کاربر آزاده یکشنبه ۱۱ شهریور ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 246 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید.من دیشب ژل زاویه سازی فک پیش پزشک عمومی انجام دادم که ایشون بسیار ناشی بودن و با اینکه از ژل مارک خوب استفاده کردن هم صورتم ورم و درد داره هم خیلی فرمش افتضاح شده.انتی بیوتیک هم بهم دادن گفتن هفته دیگه برم برای معاینه.خیلی میترسم.من قبلا هم انجام داده بودم عالی شده بود اما این بار وحشتناک شدم و جوری که دست به صورتمم نمیتونم بزنم اینقد سفت شده و درد داره.ممنون میشم راهنماییم کنید خواهش میکنم ازتون.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۱ شهریور ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام سلامت باشید ببینید در مورد فرم ژل پس از گذشت یک روز اصلا نمی شود قضاوت کرد و گفت آن پزشک ناشی است، نظر قطعی پس از دو هفته داده می شود، اینکه قبلا درد و سفتی تجربه نداشتید باز هم ملاک مناسبی نیست اصلا دلیل نمی شود که هر بار شرایط پس از تزریق یکسان باشد، اما اگر احساس ناراحتی برای اظهار نظر بهتر است از نزدیک معاینه شوید
  • تصویر کاربر سهیلا سه شنبه ۶ شهریور ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 219 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید خدمت خانم مجیدزاده
    من مدتهاست که به تزریق ژل فکر میکنم اما چند چیز منو مردد میکنه اول اینکه نمیخوام تزریق غیر طبیعی جلوه کنه و زیادی حجیم باشه دوم اینکه نمیدونم میشه با تزریق لبهای من حالت خوبی بگیره یا نه، چون هفتی لب بالای من کمرنگه و برجسته نیست و فقط با مدادلب میشه این هفتی رو شکل داد به همین دلیل نمیدونم که با تزریق میشه این هفتی به صورت طبیعی اصلاح کرد یا نه؟
    سوم این که شنیدم تزریق کلاژن بعد از مدتی جذب بدن میشه، میخواستم بدونم بعد این که جذب بدن شد این تغییراتی که توسط تزریق ایجاد ازبین میره ونیاز هست مثلا بعد یک سال دوباره تزریق کرد و شکل داد؟

    ممنون میشم که منو راهنمایی کنین
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۶ شهریور ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام ببینید ژل هایی که ما استفاده می کنیم مانند تئوسیال، استایلج و... اینها گرانترین برندهای حال حاضر هستند که مخاطب آنها افراد معروف هستند، بیشترین شکایتی که ما از مراجعین داریم این است که پس از تزریق گفته می شود تغییر بسیار کم بوده است، بله زیرا این ژل ها بسیار ریز مولکول هستند و فرم بسیار بسیار طبیعی ایجاد می شود، حتی پس از تزریق یک سی سی باز هم نیاز به سی سی دوم باشد که باید یک ماه بگذرد حدودا تا تزریق انجام شود و از این بابت جای نگرانی نیست.

      چیزی تحت عنوان تزریق کلاژن نداریم و کلاژن فقط و فقط توسط بدن ساخته می شود،
      ایمن ترین ماده برای تزریق ژل هایی با ساختار هیالورونیک اسید هستند که مارک آنها نیاز بسیار مهم است


      بله ژل های هیالورونیک اسید که مارک معتبر باشند رفته رفته جذب می شوند و میانگین 6 الی 18 ماه ماندگاری دارد
      اطلاعات بیشتر در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۶ شهریور ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام بله روزهای شنبه دوشنبه سه شنبه بعدظهر تعیین نوبت فرمایید در این مطبل آقای دکتر ریاحی شما رو معاینه می کنند
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر ساغر دوشنبه ۲۲ مرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 189 مشاهده پرسش
    سلام میشه لطفا هزینه لیفت گونه و برطرف کردن خط خنده رو به من بگید ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۲ مرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام البته اول باید از نزدیک معاینه شوید تا ببینیم برای شما مناسب هست یا خیر اما در پله اول معمولا به 2 سی سی ژل نیاز است
      اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر محیا چهارشنبه ۳ مرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 199 مشاهده پرسش
    راستش من چند وقتی هست که صورتم خیلی ورم میکنه از زمانی که کورتن زدم چند سال پیش دیگه همش صورتم ورم میکنه همش حس میکنم یچیزی تو لپم هست میخواستم ببینم راهی هست برای آب شدن این ورم؟ لاغر شدن صورت
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۳ مرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام برای اظهار نظر در این خصوص باید از نزدیک معاینه شوید
      روزهای شنبه دوشنبه سه شنبه بعدظهر تعیین نوبت فرمایید
  • تصویر کاربر بهار سه شنبه ۱۲ تیر ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 182 مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر یا ادمین عزیز،روزتون بخیر خسته نباشید ، من مشهد زندگی،میکنم اما به تهران رفت و امد دارم ،27 سالم هست و تا به حال فقط تزریق فیلر لب به میزان نیم سی سی داشتم، بابت تزریق فیلر زیر چشم،چونه ، و لب و بوتاکس پیشونی میخواستم مشاوره انجام،بدم،که اگر از نظر شما مناسب هست برای من انجام بدم,مشاوره حضوری بخوام انجام،بدم تو هفته اینده که میام،تهران میتونم بیام،مطب خدمتتون؟؟؟ سپاسگذارم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۱۱ تیر ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم حقیقتا برای اینکه نیاز به تزریق دارید یا خیر حتما باید از نزدیک معاینه شوید و صورتتون از نزدیک اندازه گیری شود
    2. تصویر کاربر بهار سه شنبه ۱۲ تیر ۹۷( 5 سال پیش)
      ممنونم اولین وقتی که میتونین یهم بدید چه تاریخ و ساعتی هست؟؟
    3. تصویر کاربر بهار سه شنبه ۱۲ تیر ۹۷( 5 سال پیش)
      ممنونم اولین وقتی که میتونین یهم بدید چه تاریخ و ساعتی هست؟؟
    4. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۱۲ تیر ۹۷( 5 سال پیش)
      عزیزم تعیین نوبت برای تا آخر تیر ماه فقط تلفنی است، برای مرداد می توانید آنلاین خودتان تعیین نوبت را انجام دهید:
      https://gita.drmajidzadeh.com/
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر سميه شنبه ۱۹ خرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 657 مشاهده پرسش
    سلام خانم دكتر، ميخواستم بدونم تزريق فيلر كانال اشكي و خط خنده رو براي كسايي كه بيماري خودايمني هاشيموتو رو دارند پيشنهاد ميديد؟ چون من خيلي مقاله تو گوگل خوندم كه بايد با احتياط انجام بشه چون ممكنه سيستم ايمني و بيماري خودايمني رو تحريك بيشتر كنه، ممنون ميشم اگر راهنمايي كنيد.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۹ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام بله انجام می شود
      اطلاعات بیشتر در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر پریسا سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 207 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر دکتر
    در خصوص تزریق ژل در ناحیه چانه سوال داشتم میخواستم بدونم با توجه به عکسم چند سی سی برای فرم دهی طبیعی چونم ژل لازم دارم؟ و ایا برای لبم هم لازمه؟ خیلی دوست ندارم یعنی در حد کمتر از 1 سی سی البته با صلاحدید شما
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم سلامت باشید، حقیقتا با تصویر نمی شود تشخیص داد و حتما برای اندازه گیری از نزدیک معاینه شوید
      اطلاعات بیشتر در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666/
  • تصویر کاربر mahtab چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 182 مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشيد ، خانم دكتر تزريق ژل براي اصلاح بيني هم انجام ميدن ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام بله
      اما باید حتما اول از نزدیک معاینه شوید تا واقعا تشخیص داده شود برای شما نیاز هست یا خیر
      اطلاعات بیشتر در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666/
  • تصویر کاربر مریم یکشنبه ۹ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 188 مشاهده پرسش
    در حال حاظر بهترین نوع ژل از چند نوعی که استفاده میکنید کدومه و قیمت 1 سی سی آن را لطف کنید ودر مورد جوانسازی یه تضیحی بدین‌که از چه سنی پیشنهاد مبکنید و با چه دستگاهی این‌کار انجام‌میشه و قیمت هم لطفأ اعلام کنید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۹ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام اطلاعات کامل در خصوص ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666


      جوانسازی یک سوال کلی است، یک روش ثابت و یک نسخه ثابت برای تمام افراد موجود نیست اینکه بگوییم با فلان دستگاه تمام افراد جوانسازی صورت می گیرد
      باید از نزدیک معاینه شوید تا مناسب ترین راهکار انتخاب شود

      اما برای افزایش اطلاعاتتون پیشنهاد میکنم مطالب زیر را بخوانید:
      https://drmajidzadeh.com/1144/
      https://drmajidzadeh.com/1510
درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر