تزريق چربی به سينه

۰ تا ۱۰۰ تزریق چربی به سینه: مزایا ، عوارض و مقایسه با پروتز سینه

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 3, 1400
بازدید: 432

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 3, 1400
بازدید: 432

فهرست مطالب

مهم‌ترین دغدغه و نگرانی که بین خانم‌ها رواج داشته، دارد و خواهد داشت، زیبایی است. یکی از روش‌هایی که امکان افزایش زیبایی را برای خانم‌ها فراهم کرده، تزریق چربی به سینه ویا پروتز سینه است. از آنجایی که این مسأله این روز‌ها به یک عمل عادی بین خانم‌ها تبدیل شده، ما تصمیم گرفتیم متنی را در این حوزه آماده کرده و اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهیم. چنانچه قصد دارید به صورت کامل و همه جانبه با این مقوله آشنا شوید، ادامه این متن را مطالعه کنید.

کاندید‌های مناسب تزریق چربی به سینه چه کسانی هستند؟

اگر در یکی از گروه‌های زیر قرار دارید، توصیه می‌کنیم برای تزریق چربی به سینه اقدام کنید:
⦁ برای بهبود وضعیت ظاهری سینه در کسانی که ایمپلنت انجام داده اما از نتیجه آن راضی نیستند، تزریق چربی به سینه می‌تواند یاریگر خوبی برای تغییر ظاهر در این قسمت باشد. مثلاً گاهی اوقات، با انجام ایمپلنت، تقارن سینه‌ها از بین رفته و یا فرورفتگی در آن‌ها ایجاد می‌شود. در این شرایط روشی که می‌تواند به بهترین شکل ممکن، مشکل و نقص به وجود آمده را حل کند، تزریق چربی در ناحیه سینه است.
⦁ معمولاً کسانی که به دنبال افزایش سایز سینه خود هستند، از این روش کمک می‌گیرند. البته افزایش حجم سینه با این روش شرایط و ضوابط خاص خود را داشته و پستان‌ها باید در وضعیت خوبی باشند. اگر فردی افتادگی سینه داشته و یا پوست او شرایط خوبی ندارد، بهتر است از روش دیگری برای افزایش سایز استفاده کند.
⦁ خانم‌هایی که در اثر انجام جراحی لامپکتومی، قسمت و یا توده‌ای از سینه را خارج کرده و دچار عوارض آن مانند تغییر شکل در ساختار این قسمت شده‌اند، فواید و مزیت‌های تزریق چربی به سینه، به بهترین شکل ممکن می‌توانند استفاده کنند.

هزینه تزریق چربی به سینه
مراحل افزایش حجم با تزریق چربی به سینه

برای افزایش حجم با تزریق چربی به سینه ، ابتدا باید میزان چربی مورد نیاز را از یکی از قسمت‌های بدن تأمین کرد. معمولاً با کمک دستگاهی به نام دستگاه لیپوساکشن، چربی را از قسمت‌هایی مانند ران و یا شکم خارج می‌کنند. چربی خارج شده از این قسمت‌ها، سانتریفیوژ شده، خون و یا مایعاتی که در آن وجود دارد، جدا می‌گردد. بعد از این مرحله، چربی خارج شده غلیظ می‌گردد تا برای تزریق آماده شود. مقدار مساوی از چربی در نقاط هدف تزریق می‌گردد تا بافت‌های سالم، چربی را احاطه کنند. به این ترتیب، چربی‌ها می‌توانند مواد غذایی و اکسیژن مورد نیاز خود را از بافت‌هایی که در اطراف قرار گرفته‌اند تأمین کنند. در مورد تزریق چربی به باسن بخوانید.

و اما مزایا تزریق چربی به سینه عبارتند از:

⦁ از آنجایی که ماده مورد نیاز برای اصلاح سینه و یا حجیم کردن آن، از یکی از قسمت‌های بدن تأمین می‌شود، به همین دلیل جای هیچ نگرانی برای پس زدن چربی اضافه وجود نخواهد داشت.
⦁ این روش با مخاطرات زیادی همراه نیست و خطری برای بیمار ندارد.
⦁ معمولاً بدون ایجاد زخم همراه است.
⦁ این روش قادر است ظاهری طبیعی و زیبا برای سینه‌ها به وجود آورد.
⦁ در مقایسه با برخی روش‌های اصلاح ظاهر سیه، این روش قیمت مناسب‌تری دارد.

عوارض تزریق چربی به سینه

موضوع مهمی که باید در تزریق چربی به سینه مورد توجه قرار داده شود، میزان عوارض تزریق چربی به سینه است. توجه داشته باشید که تزریق چربی به سینه ، از جمله کم عارضه‌ترین روش‌هایی است که می‌توان برای جوان‌سازی پوست سینه و یا ایجاد حجم در سینه‌ها انجام داد. اگر در یک کلینیک حرفه‌ای و توسط یک متخصص ماهر برای تزریق چربی اقدام کنید، هیچ عارضه و مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد. البته برخی عوارض کوتاه مدت مانند قرمزی، ورم و کبودی ممکن است بعد از عمل مشاهده شود که آن نیز جای نگرانی نداشته و خیلی زود برطرف می‌شود.

مقاله اختصاصی ما در خصوص تزریق چربی به صورت را بخوانید.

ماندگاری تزریق چربی به سینه

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که در مورد تزریق چربی به قسمت سینه ممکن است پیش آید این است که ماندگاری تزریق چربی به سینه چقدر است؟ برای پاسخ به این سؤال، باید فاکتور‌های متفاوتی را در نظر داشت. یکی از مهم‌ترین مسائلی که باعث افزایش ماندگاری می‌شود مهارت پزشک در انجام این روش است. معمولاً پزشکانی که ادعا می‌کنند دوام تزریق چربی به این قسمت از بدن زیاد نبوده و کم است، به این دلیل می‌باشد که مهارت زیادی ندارند.

به این نکته توجه داشته باشید که تزریق چربی به قسمت سینه دوام زیادی داشته، اما در طی زمان و با افزایش سن ممکن است دچار تحلیل شود.

تزریق چربی به سینه بهتر است یا پروتز

برای انجام اعمال زیبایی، قبل از آنکه اقدام جدی در این حوزه انجام دهید باید در مورد سایر روش‌هایی که می‌تواند به شما کمک کند تا سایز سینه را افزایش دهید، آشنا باشید. تزریق چربی به سینه بهتر است یا پروتز برای افزایش حجم؟ جواب به شرایطی وابسته است که شما در آن قرارگرفته‌اید. برای مثال، کسانی که قصد دارند پستان‌های خود را بازسازی کرده و یا نقایص آن را برطرف کنند بهتر است از روش تزریق چربی استفاده کنند، اما کسانی که به دنبال بزرگ گردن سایز سینه هستند، توصیه می‌شود در داخل سینه‌ها پروتز قرار دهند. توجه داشته باشید که هزینه تزریق چربی به سینه کمتر از پروتز بوده و برای کسانی که سینه‌های آن‌ها به مشکل افتادگی دچار شده است، بهترین گزینه استفاده از پروتز است.

ماندگاری تزریق چربی به سینه

هزینه‌ای که برای این مورد باید پرداخت شود به اهداف و نیاز‌های فرد متقاضی تزریق چربی بستگی دارد. البه خوب است بدانید که این روش در مقایسه با روش‌هایی مانند تزریق ژل، هزینه بالاتری داشته، اما در عوض تأثیرات خوب و پایدارتری را می‌توان از آن مشاهده کرد. معمولاً در کسانی که میزان چربی استخراج شده زیاد است، هزینه این روش نیز افزایش پیدا می‌کند.

مقاله ما در خصوص پروتز سینه را بخوانید.

جمع‌بندی

ما در این متن در مورد تزریق چربی به سینه صحبت کردیم و سعی کردیم به صورت خلاصه و مفید اطلاعات شما را در این حوزه افزایش دهیم وبین پروتز یا تزریق چربی در سینه راهنمایی تان کنیم. تزریق چربی به این سینه شرایط خاص خود را داشته و کسانی که از نظر پوست در شرایط خوبی نیستند و یا کسانی که دچار افتادگی سینه هستند، نمی‌توانند از این روش برای رفع نقایص در سینه‌های خود اقدام کنند. به همین دلیل لازم است که قبل از انجام تزریق، حتماً در این رابطه با پزشک زیبایی که تخصص بالایی در این حوزه دارد مشورت صورت گیرد.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر