تزریق ژل

عوارض تزریق ژل چیست ؟ + خطرات تزریق ژل در صورت و بدن

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اردیبهشت 7, 1396
بازدید: 52357

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اردیبهشت 7, 1396
بازدید: 52357

فهرست مطالب

تقویت لب یک روش زیبایی است که می تواند لب های پرتر و حجیم تری به شما بدهد. با این حال نباید عوارض تزریق ژل خط خنده ناشی از ژل های دائم را نادیده گرفت.

متاسفانه در سال های گذشته بسیاری از متقاضیان به تزریق ژل های دائم تمایل داشتند، اما باید این نکته را به خاطر داشته باشید هر ماده خارجی در بدن با واکنش طبیعی آن، در دراز مدت مواجه خواهد شد که این مساله باعث بروز عفونت و عوارض جبران ناپذیر ناشی از تزریق ژل خط خنده و حتی در مواردی باعث حرکت ژل های دائم در بدن می شد. آیا ایا تزریق ژل برای صورت ضرر دارد؟

عوارض تزریق ژل دائم

آیا تزریق ژل عوارض دارد ؟ عوارض تزریق ژل به صورت را میدانید ؟ در بهترین شرایط اگر لب ها دچار عفونت نمی شدند، پس از گذشت چند سال به شکل گلوله گلوله می شدند که متاسفانه خارج کردن آن از لب فقط به روش جراحی میسر بود.

عوارض تزریق ژل در دراز مدت چیست؟ تمام دردسر ها نشات گرفته از این ذهنیت بود که با یک بار هزینه برای تزریق ژل، فرم لب های آنها زیباتر می شود. از طرفی هر تغییری در ظاهرمان ممکن است پس از مدتی برایمان جذابیت نداشته باشد و این دائمی بودن بسیار دردسرساز خواهد شد. از این رو تزریق ژل لب با ماندگاری طولانی تقریبا در تمام دنیا جلوگیری شد، البته هنوز متاسفانه در بعضی از مراکز همچنان انجام می شود.

می دانید که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. پس اگر ژل لب تزریق کرده اید، بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به شما بگویم چه کارهایی انجام دهید تا از گلوله گلوله و سفت شدن ژل لب خود پیشگیری کنید:

پیشگیری از گلوله شدن ژل

تزریق ژل لب

برای پیگشیری از عوارض تزریق ژل چه کنیم؟

انواع مختلفی از پرکننده های پوستی وجود دارند که می توانند در لب ها و اطراف دهان شما تزریق شوند. اما شایع ترین پرکننده ها امروزه محصولاتی هستند که حاوی مواد مشابه هیالورونیک اسید هستند. اسید هیالورونیک یک ماده ی طبیعی در بدن است که به افزایش حجم لب کمک می کند.

این نوع پرکننده های پوستی گاهی اوقات به عنوان “پرکننده های هیالورونیک اسید” نیز نامیده می شود. در نسل جدید ژل ها، فقط از هیالورونیک اسید استفاده شده است.

این ماده طبیعی در بافت پوست هر نقطه بدن و در همه نژاد‌ها وجود دارد و فضای بین الیاف کلاژن و الاستین را پر می‌کند، آب را در پوست نگه داشته و حجم پوست را حفظ می‌کند.

با افزایش سن هم این ماده رفته رفته کاهش می یابد و به عبارت دیگر، راز جوان ماندن پوست وجود این ماده در بدن می باشد، در ساخت این ماده به هیچ عنوان از مواد شیمیایی و صنعتی استفاده نمی شود.

از هیالونیک اسید برای:

✅ تزریق ژل در لب

✅ گذاشتن گونه

 ✅ خط خنده

و ✅ اصلاح فرم چانه 

استفاده می شود.

از سوی دیگر به دلیل عدم ماندگاری دائم، در کمترین شرایط پس از گذشت ۶ الی ۱۸ ماه به تدریج جذب بدن و سپس دفع خواهد شد. همچنین اگر از فرم ایجاد شده راضی نباشید، پس از گذشت چند روز می توانید با تزریق هیالورونیداز کل تاثیر ژل را از بین برد و به حالت قبل بازگرداند.

عوارض تزریق ژل خط خنده نامرغوب

عوارض ژل خط خنده چیست ؟ تزریق ژل نامرغوب می تواند عوارض جبران ناپذیری بر روی لب و سایر نقاط داشته باشد. این عوارض را به صورت موردی بیان می کنیم.

عوارض تزریق ژل لب

عوارض ژل لب چیست ؟ متاسفانه استفاده از ژل های هیالورونیک اسید آسیایی که قیمت بسیار ارزانی دارند (گاها تا یک چهارم ژل های معتبر اروپایی) عوارضی مانند: فرم مصنوعی و غیرمنطقی، ورم و کبودی های شدید، عفونت، گلوله شدن را به همراه دارد.

با این حال…

تاکنون در تمام دنیا حتی یک مورد گزارش عارضه از تزریق ژل های معتبری مانند استایلج و تئوسیال گزارش نشده است. این ژل ها علاوه بر تاییدیه های بین المللی دارای برچسب اصالت کالا وزارت بهداشت هستند.

تزریق ژل بهتر است یا تزریق چربی؟

مهم ترین تفاوت تزریق ژل با چربی این است که برای گرفتن چربی از بدن باید شرایط استریل را فراهم نمود که این متحمل هزینه های بیشتر خواهد شد. از طرفی ماندگاری چربی کاملا بستگی به سوخت و ساز بدن دارد، شاید یک هفته و شاید یک سال ماندگار باشد.

درنهایت انتخاب مدل نهایی بستگی به شما دارد!

اگر به دنبال بهترین برند ژل لب، مشاهده عکس های قبل و بعد از تزریق با ژل لب مورد تایید وزارت بهداشت و نیز فیلم تخلیه ژل لب های فیک و تقلبی هستید، بر روی تزریق ژل لب کلیک کنید:

تزریق ژل لب

مراقبت بعد از تزریق ژل

۱- پس از تزریق ژل لب، لب ها ممکن است احساس پر بودن داشته باشند و مقدار کمی خونریزی ناشی از سوزن ممکن است رخ دهد. خونریزی بسیار کم است و معمولا در عرض چند دقیقه متوقف می شود. بلافاصله پس از تزریق بر روی لب ها یخ بگذارید چرا که می تواند به کاهش کبودی و تورم کمک کند.

۲- تزریق ژل لب ممکن است در طول ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول با ناراحتی و تورم و حساسیت در ناحیه ی لب همراه باشد. گذاشتن یخ بر روی لب ها در ۲۴ ساعت اول می تواند به کاهش سریع علائم کمک کند. توصیه می شود در شب اول پس از تزریق لب به منظور کاهش هر گونه تورم در صورت و لب ها به پهلو ها یا روی صورت نخوابید.

۳- حدود ۲ هفته طول می کشد تا محصول جدید در لب ها حل شود. برای مشاهده ی نتیجه، صبور باشید. میزان بهبودی در افراد مختلف متفاوت است، بنابراین زمان معقول برای مشاهده ی نتایج نهایی حدود ۲ تا ۳ هفته است.

۴- بسیار مهم است که طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت پس از تزریق نوشیدنی های گرم مصرف نکنید و نگذارید آب گرم به لب هایتان بخورد.

۵- پر کننده های لب می توانند ظاهر زنانه بیشتری را در لب ها ایجاد کنند. زنان در سراسر جهان از مزایای طولانی مدت تزریق لب استفاده می کنند. لبخند زیبا و کامل برای همه در دسترس است.

هزینه تزریق ژل چقدر است؟

هزینه تزریق ژل بستگی به نوع و برند محصول استفاده شده و میزان ژل مصرفی برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد. بنابراین قیمت تزریق ژل لب در افراد متفاوت است. هزینه تزریق ژل بستگی به نوع ژل مورد استفاده، میزان تزریق، ناحیه درمان و حق‌الزحمه پزشک دارد.

توجه : در حال حاضر به علت نواسانات قیمت دارو، هزینه های تزریق ژل تقریبی می باشند. لطفا یک روز قبل از مراجعه به صورت تلفنی قیمت ها را استعلام بفرمایید. برای اطلاع از قیمت های جدید ۲۰۲۱ بر روی لینک زیر کلیک کنید:

هزینه تزریق ژل

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر azi شنبه ۲۰ بهمن ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 346 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من خیلی وقته دلم میخواد ژل گونه تزریق کنم اما میترسم عوارض داشته باشهدیا سرطان زا باشه میشه منو راهنمایی کنید لطفا🙏🙏🙏
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۰ بهمن ۹۷( 5 سال پیش)

      سلام در لینک زیر می تونید تاییدیه جامعه جراحان زیبایی امریکا رو مشاهده کنید البته به شرطی که از مارک های معتبر و توسط پزشک با تجربه تزریق کنید عوارض خطرناکی ندارد و محدود می شود به مقداری التهاب و ورم پس از تزریق که مدت کوتاهی از بین می رود
      مطلب زیر را حتما بخوانید
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر مناهل پنجشنبه ۲۲ آذر ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 236 مشاهده پرسش
    هزینه ی هر سی سی ژل لب رو میخواستم بدونم و فیلر زیر چشم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۲ آذر ۹۷( 5 سال پیش)

      سلام قیمت ها به طور کامل در لینک زیر:
      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر شیما جمعه ۱۶ آذر ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 201 مشاهده پرسش
    من دیابتی هستم و انسولین تزریق می کنم آیا استفاده از ژل و بوتاکس برای من مشکلی ایجاد نمی کن؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۶ آذر ۹۷( 5 سال پیش)

      سلام اگر قند خون کنترل باشه هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه. برای اظهار بهتر است از نزدیک معاینه شوید

  • تصویر کاربر حناراد سه شنبه ۲۴ مهر ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 215 مشاهده پرسش
    با سلام .میخواستم بپرسم من برای لب بالام چه مقدار ژل لازم؟وقیمت به چه صورت است ؟واینکه اگه ژل بزنم چند روز بعدش میتونم عمل بینی انجام بدم ؟کلا ژل لب بهتر قبل از عمل بینی باشه یا بعدش ؟ باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۴ مهر ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام برای اینکه به ژل نیاز دارید یا خیر حتما باید از نزدیک معاینه شوید و اصولا هیچ گاه بیشتر از 1 سی سی تزریق نمی کنیم برای لب
      برای لب در پله اول، هشت دهم تزریق می کنیم، در صورت نیاز پس از دو هفته مانده ژل تزریق می شود
      اطلاعات کامل در خصوص تزریق ژل:
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر تارا چهارشنبه ۲۳ آبان ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 245 مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر خسته نباشید🙏من تمایل به تزریق ژل لب دارم ولی خیلی طبیعی و کم چندین مرکز پرسیدم ولی گفتم نیم سی سی تاثیری نداره این درسته؟و باید مبلغ یک سی سی کامل پرداخت کنم!حالا من بیشترین مشکلم ترس از درد این تزریق خیلی درد داره؟؟؟حتی با بی حسی؟؟؟با چی بی حس میشه!معمولا میگن با آمپول دندون پزشکی!درسته؟؟؟نمیدونم دردش تا چه حدیه😔و دومین ترسم کج شدن لبمه ممنون میشم هرچه سریع تر جوابمو بدین🌼🙏🙏🙏
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۳ آبان ۹۷( 5 سال پیش)

      سلام عزیزم بله ژل های معتبر که معمولا توسط افراد معروف و بازیگرهای مطرح بین المللی استفاده می شوند، حتی یک سی سی آنها حجم چندانی ندارد، به دلیل ایجاد فرم طبیعی
      بله چون سرنگ یک سی سی برای شما باز می شود، و برای دیگران قابل استفاده نیست
      همچنین ما پله پله تزریق میکنیم، در ابتدا کمتر از یک سی سی مابقی ژل نزد خود شما می ماند، دو هفته در صورت نیاز تزریق می شود، در صورتی که نیاز نبود می توانید نگه دارید 5-6 بعد اگر مقداری ژل لبتان کمتر شد به رایگان مابقی را تزریق کنید
      در خصوص درد نگران نباشید کل ناحیه لب را بی حس کامل می کنیم
      اطلاعات بیشتر در خصوص ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666


      اطلاعات بیشتر در مورد تزریق لب:
      https://drmajidzadeh.com/187

  • تصویر کاربر مرجان شنبه ۱۰ شهریور ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 238 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشيد
    من حدود چهل روز پيش بوتاكس تزريق كردم تا دوهفته مشكلي نبود بعد از ١٩روز فهميدم موقع خنديدن گونه هام بالا نمياد و خيلي حالت خندم بد ميشه يكي از ابروهام هم گوشه انتهايي رو ميتونم بالا ببرم ، ايا ميتونم كاري انجام بدم ك گونه هام از حالت منقبضي دربياد؟
    سوال ديگم اينه براي خط خنده و زير چشم ژل رووفيل قابل اطمينان هست؟؟
    ممنون ميشم راهنماييم كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۰ شهریور ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام در خصوص بوتاکس باید حتما از نزدیک معاینه شوید، تزریق زیر چشم برای چروک های زیر چشم رو معمولا بسیاری از افراد دوست ندارند، و فقط دور چشم انجام می شود، ما هم به همین ترتیب انجام می دهیم یعنی زیر چشم رو نمیزنیم، البته اینها همه حدس و گمان است چون اصلا در جریان نحوه تزریق شما نبوده ایم و برای اظهار نظر قطعی باید از نزدیک معاینه شوید
      ژل رووفیل دارای مجوز وزارت بهداشت است، اما ما اصلا استفاده نمی کنیم
      اطلاعات کامل در مورد ژل:
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر نرگس یکشنبه ۷ مرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 233 مشاهده پرسش
    هزینه تزریق هر سی سی ژل لب را بفرمایید هزینه فرم دهی صورت را لطفا میفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۷ مرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام
      لطفا جهت اطلاع از هزینه ها و برندهای موجود با مطب تماس بگیرید
  • تصویر کاربر الهام چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 202 مشاهده پرسش
    سلام وعرض ادب بنده برای هفته آینده روز چهارشنبه وقت میخواستم همکاران فرمودند که وقت تون پره و اگر کنسلی داشته باشید میتونن جایگزین کنند من از زنجان میام و اونروز دو جای دیگه وقت دکتر دارم مقدور هست لطف کنید اونروز بهم وقت بدید برای مشاوره ژل؟ اگر که لازم بودن تزریق رو تایید بفرمایید همون روز هم براتون مقدور باشه تزریق رو انجام میدم ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم حقیقتا کنسلی نبوده که همکاران بهتون اطلاع ندادند، کم سعادتی ماست، از ابتدای مرداد هم وقت ها به صورت آنلاین است و می توانید هر تاریخ و ساعتی را تمایل دارید ثبت کنید:
      https://gita.drmajidzadeh.com/
  • تصویر کاربر سلام یکشنبه ۱۰ تیر ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر هزینه تزریق فیلر دور چشم و لب رو میخواستم ازتون بپرسم؟
    و اینکه نحوه تزریق و اینکه کبودی و ورم بعد تزریق داره یا نه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۰ تیر ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام پاسخ به تمام سوالات شما در لینک زیر است، پس از مطالعه ار سوالی بود بفرمایید عزیزم
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر الهام پنجشنبه ۲۴ خرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 294 مشاهده پرسش
    هزینه کامل بوتاکس صورت و تزریق ژل خط خنده
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۴ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام
      بوتاکس
      خط اخم پیشانی دورچشم کامل
      يك مرحله تزريق + ترميم رایگان پس از دوهفته (در صورت نیاز) + ترميم رایگان دوم پس از ٣ ماه

      بوتاكس ديسپورت انگليس
      650 تومان


      اطلاعات کامل:
      https://drmajidzadeh.com/162


      هزینه های تزریق ژل:
      https://drmajidzadeh.com/666
درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر