تزریق ژل

عوارض تزریق ژل چیست ؟ + خطرات تزریق ژل در صورت و بدن

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اردیبهشت 7, 1396
بازدید: 52363

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اردیبهشت 7, 1396
بازدید: 52363

فهرست مطالب

تقویت لب یک روش زیبایی است که می تواند لب های پرتر و حجیم تری به شما بدهد. با این حال نباید عوارض تزریق ژل خط خنده ناشی از ژل های دائم را نادیده گرفت.

متاسفانه در سال های گذشته بسیاری از متقاضیان به تزریق ژل های دائم تمایل داشتند، اما باید این نکته را به خاطر داشته باشید هر ماده خارجی در بدن با واکنش طبیعی آن، در دراز مدت مواجه خواهد شد که این مساله باعث بروز عفونت و عوارض جبران ناپذیر ناشی از تزریق ژل خط خنده و حتی در مواردی باعث حرکت ژل های دائم در بدن می شد. آیا ایا تزریق ژل برای صورت ضرر دارد؟

عوارض تزریق ژل دائم

آیا تزریق ژل عوارض دارد ؟ عوارض تزریق ژل به صورت را میدانید ؟ در بهترین شرایط اگر لب ها دچار عفونت نمی شدند، پس از گذشت چند سال به شکل گلوله گلوله می شدند که متاسفانه خارج کردن آن از لب فقط به روش جراحی میسر بود.

عوارض تزریق ژل در دراز مدت چیست؟ تمام دردسر ها نشات گرفته از این ذهنیت بود که با یک بار هزینه برای تزریق ژل، فرم لب های آنها زیباتر می شود. از طرفی هر تغییری در ظاهرمان ممکن است پس از مدتی برایمان جذابیت نداشته باشد و این دائمی بودن بسیار دردسرساز خواهد شد. از این رو تزریق ژل لب با ماندگاری طولانی تقریبا در تمام دنیا جلوگیری شد، البته هنوز متاسفانه در بعضی از مراکز همچنان انجام می شود.

می دانید که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. پس اگر ژل لب تزریق کرده اید، بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به شما بگویم چه کارهایی انجام دهید تا از گلوله گلوله و سفت شدن ژل لب خود پیشگیری کنید:

پیشگیری از گلوله شدن ژل

تزریق ژل لب

برای پیگشیری از عوارض تزریق ژل چه کنیم؟

انواع مختلفی از پرکننده های پوستی وجود دارند که می توانند در لب ها و اطراف دهان شما تزریق شوند. اما شایع ترین پرکننده ها امروزه محصولاتی هستند که حاوی مواد مشابه هیالورونیک اسید هستند. اسید هیالورونیک یک ماده ی طبیعی در بدن است که به افزایش حجم لب کمک می کند.

این نوع پرکننده های پوستی گاهی اوقات به عنوان “پرکننده های هیالورونیک اسید” نیز نامیده می شود. در نسل جدید ژل ها، فقط از هیالورونیک اسید استفاده شده است.

این ماده طبیعی در بافت پوست هر نقطه بدن و در همه نژاد‌ها وجود دارد و فضای بین الیاف کلاژن و الاستین را پر می‌کند، آب را در پوست نگه داشته و حجم پوست را حفظ می‌کند.

با افزایش سن هم این ماده رفته رفته کاهش می یابد و به عبارت دیگر، راز جوان ماندن پوست وجود این ماده در بدن می باشد، در ساخت این ماده به هیچ عنوان از مواد شیمیایی و صنعتی استفاده نمی شود.

از هیالونیک اسید برای:

✅ تزریق ژل در لب

✅ گذاشتن گونه

 ✅ خط خنده

و ✅ اصلاح فرم چانه 

استفاده می شود.

از سوی دیگر به دلیل عدم ماندگاری دائم، در کمترین شرایط پس از گذشت ۶ الی ۱۸ ماه به تدریج جذب بدن و سپس دفع خواهد شد. همچنین اگر از فرم ایجاد شده راضی نباشید، پس از گذشت چند روز می توانید با تزریق هیالورونیداز کل تاثیر ژل را از بین برد و به حالت قبل بازگرداند.

عوارض تزریق ژل خط خنده نامرغوب

عوارض ژل خط خنده چیست ؟ تزریق ژل نامرغوب می تواند عوارض جبران ناپذیری بر روی لب و سایر نقاط داشته باشد. این عوارض را به صورت موردی بیان می کنیم.

عوارض تزریق ژل لب

عوارض ژل لب چیست ؟ متاسفانه استفاده از ژل های هیالورونیک اسید آسیایی که قیمت بسیار ارزانی دارند (گاها تا یک چهارم ژل های معتبر اروپایی) عوارضی مانند: فرم مصنوعی و غیرمنطقی، ورم و کبودی های شدید، عفونت، گلوله شدن را به همراه دارد.

با این حال…

تاکنون در تمام دنیا حتی یک مورد گزارش عارضه از تزریق ژل های معتبری مانند استایلج و تئوسیال گزارش نشده است. این ژل ها علاوه بر تاییدیه های بین المللی دارای برچسب اصالت کالا وزارت بهداشت هستند.

تزریق ژل بهتر است یا تزریق چربی؟

مهم ترین تفاوت تزریق ژل با چربی این است که برای گرفتن چربی از بدن باید شرایط استریل را فراهم نمود که این متحمل هزینه های بیشتر خواهد شد. از طرفی ماندگاری چربی کاملا بستگی به سوخت و ساز بدن دارد، شاید یک هفته و شاید یک سال ماندگار باشد.

درنهایت انتخاب مدل نهایی بستگی به شما دارد!

اگر به دنبال بهترین برند ژل لب، مشاهده عکس های قبل و بعد از تزریق با ژل لب مورد تایید وزارت بهداشت و نیز فیلم تخلیه ژل لب های فیک و تقلبی هستید، بر روی تزریق ژل لب کلیک کنید:

تزریق ژل لب

مراقبت بعد از تزریق ژل

۱- پس از تزریق ژل لب، لب ها ممکن است احساس پر بودن داشته باشند و مقدار کمی خونریزی ناشی از سوزن ممکن است رخ دهد. خونریزی بسیار کم است و معمولا در عرض چند دقیقه متوقف می شود. بلافاصله پس از تزریق بر روی لب ها یخ بگذارید چرا که می تواند به کاهش کبودی و تورم کمک کند.

۲- تزریق ژل لب ممکن است در طول ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول با ناراحتی و تورم و حساسیت در ناحیه ی لب همراه باشد. گذاشتن یخ بر روی لب ها در ۲۴ ساعت اول می تواند به کاهش سریع علائم کمک کند. توصیه می شود در شب اول پس از تزریق لب به منظور کاهش هر گونه تورم در صورت و لب ها به پهلو ها یا روی صورت نخوابید.

۳- حدود ۲ هفته طول می کشد تا محصول جدید در لب ها حل شود. برای مشاهده ی نتیجه، صبور باشید. میزان بهبودی در افراد مختلف متفاوت است، بنابراین زمان معقول برای مشاهده ی نتایج نهایی حدود ۲ تا ۳ هفته است.

۴- بسیار مهم است که طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت پس از تزریق نوشیدنی های گرم مصرف نکنید و نگذارید آب گرم به لب هایتان بخورد.

۵- پر کننده های لب می توانند ظاهر زنانه بیشتری را در لب ها ایجاد کنند. زنان در سراسر جهان از مزایای طولانی مدت تزریق لب استفاده می کنند. لبخند زیبا و کامل برای همه در دسترس است.

هزینه تزریق ژل چقدر است؟

هزینه تزریق ژل بستگی به نوع و برند محصول استفاده شده و میزان ژل مصرفی برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد. بنابراین قیمت تزریق ژل لب در افراد متفاوت است. هزینه تزریق ژل بستگی به نوع ژل مورد استفاده، میزان تزریق، ناحیه درمان و حق‌الزحمه پزشک دارد.

توجه : در حال حاضر به علت نواسانات قیمت دارو، هزینه های تزریق ژل تقریبی می باشند. لطفا یک روز قبل از مراجعه به صورت تلفنی قیمت ها را استعلام بفرمایید. برای اطلاع از قیمت های جدید ۲۰۲۱ بر روی لینک زیر کلیک کنید:

هزینه تزریق ژل

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر روژان شنبه ۱۹ خرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 281 مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر خسته نباشید جسارتا من شیراز هستم و خیلی وقته شمارو دنبال میکنم
    می خواستم ببینم قیمت هر سی سی برای فیلر لب چقدر هست؟ و قیمت ژل هالوژنیک
    ممنونم اگر جواب بدید چون اگه قیمت به جیبم بخوره میخوام به خاطر شما بیام تهران ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۹ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام برای اطلاعات کامل و هزینه های تزریق لب 2 مطلب زیر را بخوانید:
      https://drmajidzadeh.com/187
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر مهرگان یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 3232 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید
    من اسفند 96 بوتاکس دیسپورت برای اولین بار به پیشانی ام تزریق کردم که بعد از چند روز تمام پیشانی و شقیقه هام پر شد از جوشهای ریز زیر پوستی که توام با خارش هم بود و هست ، قابل توجه این که من صورتم اصلا جوش نداشت و جوش هم نمیزدم ، الان میخوام بدونم علت چیست ، حساسیت به بوتاکس یا تزریق بوتاکس تقلبی و چه کار باید بکنم برای درمانش

    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم صرفا با زدن جوش نمیشه گفت دارو اصل بوده یا خیر، گاهی ممکن است بعد از تزریق بوتاکس جوش اتفاق بیوفتد، اما حتما پزشک معالجتون رو درجریان بگذارید
      اطلاعات بیشتر در مورد بوتاکس:
      https://drmajidzadeh.com/162/
  • تصویر کاربر المیرا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 170 مشاهده پرسش
    سلام، وقتتون بخیر
    من زیر چشمام گود و تیره هست،آیا با تزریق ژل و لیزر قابل درمان هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام سلامت باشید بله اما برای اینکه تشخیص داده شود که برای شما به صلاح است باید حتما از نزدیک معاینه شوید
  • تصویر کاربر مهسا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 169 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشيد خدمت خانم دکتر عزیز عذرمیخوام ميخواستم هزینه یک سی سی ژل لب رو بپرسم با مارک ژل؟ممنون از محبتتون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام حدودا یک میلیون تومان برای اطلاعات کامل دو لینک زیر را کامل مطالعه کنید

      https://drmajidzadeh.com/187
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر شیوا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 322 مشاهده پرسش
    سلام
    من از شهرستان هستم
    میخواستم در مورد هزینه ها و تعداد جلسات تزریق جهت زاویه سازی فک بپرسم و اینکه چه قدر ماندگار خواهد بود؟
    سوال دیگه اینکه چرا از نمونه کارا فک تو پیج عکسی قرار ندادید؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم حقیقتا تزریق فک تزریقی است که برای افراد بسیار کمی مناسب است، البته متاسفانه در کشور ما به صورت کپی وار همه در حال انجام هستند و این اصلا مناسب نیست، اول باید از نزدیک معاینه شوید صورت شما اندازه گیری شود تا ببینیم آیا به صلاح هست یا خیر
      اطلاعات بیشتر در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر بهنوش شنبه ۸ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 188 مشاهده پرسش
    براي تزريق زاويه فك چند سي سي لازم است و هزينه حدودي چقدر است؟ تزريق زاويه فك باعث گرد تر ديده شدن صورت هم مي شود؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۸ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام معمولا تزریق فک برای خانم ها خیلی به صلاح نیست، چون چهره را از ظرافت زنانه دور میکند، برای اظهار نظر در خصوص صورت باید حتما از نزدیک معاینه شوید، گاهی نیاز به اندازه گیری دقیق تر هست

      https://drmajidzadeh.com/666/
  • تصویر کاربر لیلامرادی چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 153 مشاهده پرسش
    میخوام ژل واسه لب ها تزریق کنم ولی میترسم بهم نیادوزشت ترم کنه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام نگران نباشید ژل های نسل جدید بسیار طبیعی هستند و اصلا مصنوعی نمی شوند به هر دلیلی از نتیجه تزریق هم راضی نباشید با تزریق یک آنزیم پس از یک روز کاملا به حال اول باز میگردد و ژل جذب می شود
      دو مطلب زیر را مطالعه بفرمایید:
      https://drmajidzadeh.com/187/
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر هانیه دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 1276 مشاهده پرسش
    ببخشید خانم دکتر من واسه جای جوش هام و جوانسازی بهم گفتن نیدلینگ و prp انجام بدم.. من شیراز هستم با توجه به خطوط پیشانی میخوام بوتاکس هم انجام بدم .. به نظر شما با توجه به اینکه نیدلینگ 3 جلسه است و ماهی یکبار اگر بوتاکسم سه ماه عقب بیفته به نظر شما عمیق تر نمیشه؟؟ یا اینکه بهتر اول بوتاکس بزنم بعد نیدلینیگ؟؟ و اینکه در شیراز دکترها به من گفتن برای گونه اقدام کنم و پیشنهاد تزریق چربی دادن من از تغییر زیاد خوشم نمیاد.. و از ناهماهنگی گونه ها اینکه یکطرف جذب بشه و طرف دیگر نه میترسم. خواستم شما راهنمایی کنید که اگر من تهران نزد شما بودم چه کارهایی روی پوست من انجام میدادید؟؟.. ممنون میشم راهنمایی کنید.. واینکه تزریق فیلر برای لب و خط خنده بهتر قبل از نیدلینگ باشد یا بعدش و اصلا نیاز هست؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم، حقیقتا اصلا بدون معاینه از نزدیک امکان اظهار نیست
      اگر به پزشک معتبری مراجعه کردید به صلاحدید ایشان اعتماد کنید

      اطلاعات بیشتر در مورد میکرونیدلینگ:
      https://drmajidzadeh.com/1510

      اطلاعات در مورد ژل ها و چربی:
      https://drmajidzadeh.com/666


      اطلاعات در مورد بوتاکس:
      https://drmajidzadeh.com/162
  • تصویر کاربر زینب دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 170 مشاهده پرسش
    وقت عالی بخیر.خانم دکتر عزیز میخواستم بپرسم برای قرینه سازی چشمها تزریق ژل رو پیشنهاد میکنید؟اگه نه چه روشی وجود داره؟چشم چپم کوچیکتر از چشم راست شده.به جراح چشم مراجعه کردم گفتن ناهماهنگی کاسه چشم دارم..تمنا میکنم ازتون راهنمایی بفرمایید.خیلی افسرده و پریشون شدم😔 اگه ممکنه عکس هم براتون بفرستم خانم وکتر عاجزانه ازتون تقاضا میکنم راهنمایی بفرمایید..ضمنا مشکل انحراف چشم یا تاری دید هم‌ندارم.فقط از نظر سایز چشمام نامتقارن شدن
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم با تزریق ژل نمیشه این مساله رو اصلاح کرد و حتما جراح چشم باید اظهار نظر کند
  • تصویر کاربر الناز دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 182 مشاهده پرسش
    سلام خدمت خانم دکتر
    من سه روز پیش یک سی سی ژل فیلورگا برای خط خنده تزریق کردم در حال حاضر سمت راست صورتم مقداری نسبت به سمت چپ در حالت لمس برجسته تر است و حالت سفتی دارد میخواستم بدونیم این طبیعی ایست یا خیر؟ واگر طبیعی ایست بعد از چه مدت برطرف می شود؟
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام نام ژلی رو که فرمودید خیلی نام آشنا نیست و اطلاعاتی در اسن خصوص متاسفانه نداریم، حتما در این خصوص باید به پزشک معالج مراجعه کنید
      اطلاعات بیشتر در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666/
درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر