تزریق ژل

عوارض تزریق ژل چیست ؟ + خطرات تزریق ژل در صورت و بدن

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اردیبهشت 7, 1396
بازدید: 52514

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اردیبهشت 7, 1396
بازدید: 52514

فهرست مطالب

تقویت لب یک روش زیبایی است که می تواند لب های پرتر و حجیم تری به شما بدهد. با این حال نباید عوارض تزریق ژل خط خنده ناشی از ژل های دائم را نادیده گرفت.

متاسفانه در سال های گذشته بسیاری از متقاضیان به تزریق ژل های دائم تمایل داشتند، اما باید این نکته را به خاطر داشته باشید هر ماده خارجی در بدن با واکنش طبیعی آن، در دراز مدت مواجه خواهد شد که این مساله باعث بروز عفونت و عوارض جبران ناپذیر ناشی از تزریق ژل خط خنده و حتی در مواردی باعث حرکت ژل های دائم در بدن می شد. آیا ایا تزریق ژل برای صورت ضرر دارد؟

عوارض تزریق ژل دائم

آیا تزریق ژل عوارض دارد ؟ عوارض تزریق ژل به صورت را میدانید ؟ در بهترین شرایط اگر لب ها دچار عفونت نمی شدند، پس از گذشت چند سال به شکل گلوله گلوله می شدند که متاسفانه خارج کردن آن از لب فقط به روش جراحی میسر بود.

عوارض تزریق ژل در دراز مدت چیست؟ تمام دردسر ها نشات گرفته از این ذهنیت بود که با یک بار هزینه برای تزریق ژل، فرم لب های آنها زیباتر می شود. از طرفی هر تغییری در ظاهرمان ممکن است پس از مدتی برایمان جذابیت نداشته باشد و این دائمی بودن بسیار دردسرساز خواهد شد. از این رو تزریق ژل لب با ماندگاری طولانی تقریبا در تمام دنیا جلوگیری شد، البته هنوز متاسفانه در بعضی از مراکز همچنان انجام می شود.

می دانید که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. پس اگر ژل لب تزریق کرده اید، بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به شما بگویم چه کارهایی انجام دهید تا از گلوله گلوله و سفت شدن ژل لب خود پیشگیری کنید:

پیشگیری از گلوله شدن ژل

تزریق ژل لب

برای پیگشیری از عوارض تزریق ژل چه کنیم؟

انواع مختلفی از پرکننده های پوستی وجود دارند که می توانند در لب ها و اطراف دهان شما تزریق شوند. اما شایع ترین پرکننده ها امروزه محصولاتی هستند که حاوی مواد مشابه هیالورونیک اسید هستند. اسید هیالورونیک یک ماده ی طبیعی در بدن است که به افزایش حجم لب کمک می کند.

این نوع پرکننده های پوستی گاهی اوقات به عنوان “پرکننده های هیالورونیک اسید” نیز نامیده می شود. در نسل جدید ژل ها، فقط از هیالورونیک اسید استفاده شده است.

این ماده طبیعی در بافت پوست هر نقطه بدن و در همه نژاد‌ها وجود دارد و فضای بین الیاف کلاژن و الاستین را پر می‌کند، آب را در پوست نگه داشته و حجم پوست را حفظ می‌کند.

با افزایش سن هم این ماده رفته رفته کاهش می یابد و به عبارت دیگر، راز جوان ماندن پوست وجود این ماده در بدن می باشد، در ساخت این ماده به هیچ عنوان از مواد شیمیایی و صنعتی استفاده نمی شود.

از هیالونیک اسید برای:

✅ تزریق ژل در لب

✅ گذاشتن گونه

 ✅ خط خنده

و ✅ اصلاح فرم چانه 

استفاده می شود.

از سوی دیگر به دلیل عدم ماندگاری دائم، در کمترین شرایط پس از گذشت ۶ الی ۱۸ ماه به تدریج جذب بدن و سپس دفع خواهد شد. همچنین اگر از فرم ایجاد شده راضی نباشید، پس از گذشت چند روز می توانید با تزریق هیالورونیداز کل تاثیر ژل را از بین برد و به حالت قبل بازگرداند.

عوارض تزریق ژل خط خنده نامرغوب

عوارض ژل خط خنده چیست ؟ تزریق ژل نامرغوب می تواند عوارض جبران ناپذیری بر روی لب و سایر نقاط داشته باشد. این عوارض را به صورت موردی بیان می کنیم.

عوارض تزریق ژل لب

عوارض ژل لب چیست ؟ متاسفانه استفاده از ژل های هیالورونیک اسید آسیایی که قیمت بسیار ارزانی دارند (گاها تا یک چهارم ژل های معتبر اروپایی) عوارضی مانند: فرم مصنوعی و غیرمنطقی، ورم و کبودی های شدید، عفونت، گلوله شدن را به همراه دارد.

با این حال…

تاکنون در تمام دنیا حتی یک مورد گزارش عارضه از تزریق ژل های معتبری مانند استایلج و تئوسیال گزارش نشده است. این ژل ها علاوه بر تاییدیه های بین المللی دارای برچسب اصالت کالا وزارت بهداشت هستند.

تزریق ژل بهتر است یا تزریق چربی؟

مهم ترین تفاوت تزریق ژل با چربی این است که برای گرفتن چربی از بدن باید شرایط استریل را فراهم نمود که این متحمل هزینه های بیشتر خواهد شد. از طرفی ماندگاری چربی کاملا بستگی به سوخت و ساز بدن دارد، شاید یک هفته و شاید یک سال ماندگار باشد.

درنهایت انتخاب مدل نهایی بستگی به شما دارد!

اگر به دنبال بهترین برند ژل لب، مشاهده عکس های قبل و بعد از تزریق با ژل لب مورد تایید وزارت بهداشت و نیز فیلم تخلیه ژل لب های فیک و تقلبی هستید، بر روی تزریق ژل لب کلیک کنید:

تزریق ژل لب

مراقبت بعد از تزریق ژل

۱- پس از تزریق ژل لب، لب ها ممکن است احساس پر بودن داشته باشند و مقدار کمی خونریزی ناشی از سوزن ممکن است رخ دهد. خونریزی بسیار کم است و معمولا در عرض چند دقیقه متوقف می شود. بلافاصله پس از تزریق بر روی لب ها یخ بگذارید چرا که می تواند به کاهش کبودی و تورم کمک کند.

۲- تزریق ژل لب ممکن است در طول ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول با ناراحتی و تورم و حساسیت در ناحیه ی لب همراه باشد. گذاشتن یخ بر روی لب ها در ۲۴ ساعت اول می تواند به کاهش سریع علائم کمک کند. توصیه می شود در شب اول پس از تزریق لب به منظور کاهش هر گونه تورم در صورت و لب ها به پهلو ها یا روی صورت نخوابید.

۳- حدود ۲ هفته طول می کشد تا محصول جدید در لب ها حل شود. برای مشاهده ی نتیجه، صبور باشید. میزان بهبودی در افراد مختلف متفاوت است، بنابراین زمان معقول برای مشاهده ی نتایج نهایی حدود ۲ تا ۳ هفته است.

۴- بسیار مهم است که طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت پس از تزریق نوشیدنی های گرم مصرف نکنید و نگذارید آب گرم به لب هایتان بخورد.

۵- پر کننده های لب می توانند ظاهر زنانه بیشتری را در لب ها ایجاد کنند. زنان در سراسر جهان از مزایای طولانی مدت تزریق لب استفاده می کنند. لبخند زیبا و کامل برای همه در دسترس است.

هزینه تزریق ژل چقدر است؟

هزینه تزریق ژل بستگی به نوع و برند محصول استفاده شده و میزان ژل مصرفی برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد. بنابراین قیمت تزریق ژل لب در افراد متفاوت است. هزینه تزریق ژل بستگی به نوع ژل مورد استفاده، میزان تزریق، ناحیه درمان و حق‌الزحمه پزشک دارد.

توجه : در حال حاضر به علت نواسانات قیمت دارو، هزینه های تزریق ژل تقریبی می باشند. لطفا یک روز قبل از مراجعه به صورت تلفنی قیمت ها را استعلام بفرمایید. برای اطلاع از قیمت های جدید ۲۰۲۱ بر روی لینک زیر کلیک کنید:

هزینه تزریق ژل

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر یگانه پنجشنبه ۲۱ دی ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 238 مشاهده پرسش
    من یک سال پیش فیلر تزریق کردم ولی در طول دو ماه از تزریقم همش جذب شد. برای ترمیم هم نرفتم. الان میتونم دوباره تزریق کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۱ دی ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام عزیزم برای اظهار نظر بهتر است از نزدیک معاینه شوید، بله به احتمال زیاد قابل انجام است
      بهتر است مارک ژل را هم بدانید
      اطلاعات کامل:
      https://drmajidzadeh.com/187


      تفاوت ژل ها و قیمت های آنها:
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر فریبا یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 150 مشاهده پرسش
    هزیته بوتاکس دور چشم و پیشانی
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۰ دی ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام همراه عزیز
      خط اخم پیشانی دورچشم کامل
      يك مرحله تزريق + ترميم رایگان پس از دوهفته (در صورت نیاز) + ترميم رایگان دوم پس از ٣ ماه

      بوتاكس ديسپورت انگليس
      520 تومان


      اطلاعات کامل:
      https://drmajidzadeh.com/162
  • تصویر کاربر Ameneh پنجشنبه ۷ دی ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 397 مشاهده پرسش
    سلام
    من دو روز هست که توسط یک دکتر در اروپا قسمت خط خنده ژل تزریق کردم ولی دو طرف با هم هماهنگ نیست. از روی رد سوزن هم معلومه که تعداد تزریق های سمت راست از سمت چپ بیشتره.بعد از چند روز دو طرف هماهنگ میشه با باید دوباره تزریق انجام بشه؟

    دقیقا دو طرف با هم نامتقارن هست.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۷ دی ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام عزیزم، پس از تزریق ژل معمولا به مدت 2 هفته حالت سیال دارد، 2 هفته صبر کنید و پس از آن اگر تقارت نداشت، برای معاینه 2 هفته بعد که تشریف می برید پزشک را در جریان بگذارید
  • تصویر کاربر بیتا یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 178 مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر خسته نباشید
    خانم دکتر من باردار هستم میخواستم بدونم تزریق بوتاکس در بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام عزیزم در نظر علمی فقط در زمان شیردهی منع دارد، تزریق بوتاکس
      اما در هر صورت چه در زمان بارداری و شیردهی ما انجام نمی دهیم و بهتر است کمی صبوری کنید
  • تصویر کاربر مهسا شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 191 مشاهده پرسش
    ژل هيالورونيك انواع مختلف دارد؟ هزينه ١سي سي تزريق براي لب چقدر ميشه؟؟
    براي مشاوره و تعين وقت چطور اقدام كنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام عزیزم در خصوص تزریق لب مطلب زیر را بخوانید:
      https://drmajidzadeh.com/187


      در خصوص تفاوت ژل ها هم مطالب زیر را حتما بخوانید:
      https://drmajidzadeh.com/501/

      https://drmajidzadeh.com/666/

      پس از مطالعه هر سوالی داشتید بفرمایید
      برای تعیین نوبت هم همکارانم تلفنی در خدمتتون هستند:
      02122657900
      02122657916
      02126212554
  • تصویر کاربر مهسا دوشنبه ۱۰ مهر ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 5888 مشاهده پرسش
    با سلام
    من اخر تيرماه برا عروسي پيشونيم رو بوتاكس كردم، برا بوتاكس چون ميترسيدم از مواد جاهاي خصوصي رفتم بيمارستان فارابي.
    و پوست من اصلا جوش نميزنه، اون زمان حدود مرداد يعني يك ماه بعدش ديدم پيشونيم پر جوشاي زيرپوستي شده كه خوب احتمال زياد از همون مواد بوده.
    به من گفته بودن مواد ديسپرت انگليس و پزشك ها همه هيئت علمي همون جا هستن.
    الان مهر ماه هست و سه ماهه صورت من جوشاي درشت قرمز دردناك ميزنه، و صورتم تقريبا پر اين جوش هاي درشت و قرمز و برجسته شده
    تزريق من فقط خطوط پيشاني بوده اما اين جوش ها علاوه بر پيشاني جاهاي ديگه صورت هم وجود دارن، البته تمركز اصلي روي پيشاني ام بوده
    ميخوام بدونم كه آيا اين حساسيت به مواد بوتاكس هست؟
    اگر هست، اشكال از مواد بوده؟
    يعني ممكنه مواد فاسد يا اصيل نبوده؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۱۰ مهر ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام عزیزم اینکه شما به مراکز خصوصی اعتماد ندارید و مراکز دولتی اعتماد بیشتری دارید خود جای تامل دارد،
      بوتاکس اگر دیسپورت بوده است باید بسته بندی آن را دیده باشید قطعا اگر دیسپورت بوده است که مشکلی نخواهد بود، بنده چون در جریان شرایط بالینی شما نیستم اجازه اظهار نظر ندارم
      برای اظهار نظر بهتر است از نزدیک معاینه شوید انشالا که مشکلی نیست و رفع خواهد شد
  • تصویر کاربر پ یکشنبه ۱۵ مرداد ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 177 مشاهده پرسش
    ممنون از جوابتون
    اگه همون دلایلی ک شما میگین باشه الان چه راه حلی واسه این مشکل پیشنهاد میدید؟از دو متخصص پرسیدم میگن باید ی ماه صبر کنی اگه ی ماه صبر کنم آیا درست میشه؟واقعا ناراحتم ?
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۱۵ مرداد ۹۶( 6 سال پیش)
      فقط و فقط باید پزشک معالجتون اظهار نظر کند
درحال دریافت اطلاعات

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر