لیزر فرکشنال

درمان جای جوش با لیزر فرکشنال : هزینه ، مراقبت ها لیزر جای جوش

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مهر 3, 1396
بازدید: 215213

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مهر 3, 1396
بازدید: 215213

فهرست مطالب

لیزر جای جوش فرکشنال یا فراکسل یک روش جدید جوان سازی پوست صورت است که در درمان لک صورت، بعنوان لیزر جای جوش با هدف از بین بردن جای جوش و رفع ترک پوست به کار می رود.

این روش لیزر صورت در تمام مراکز زیبایی درمانی دنیا در حال انجام است. به طور مثال کلینیک epionebh در بورلی هیلز آمریکا از لیزر فرکشنال استفاده می کند. نتیجه این لیزر قابل مقایسه با پیکسل ها در تصاویر دیجیتال است، چرا که در نقاط کوچک پوست تحت درمان، سلول های قدیمی نابود شده و با عناصر جدید و سالم جایگزین می شوند.

چرا جوش می زنیم؟

برای مشاهده ی فیلم زیر، لازم است که فیلترشکن شما فعال باشد.

لیزر جای جوش

در لیزر فرکشنال co2 یا فراکسل ، نور لیزر  به تعداد زیادی شعاعهای کوچکتر نور تقسیم می شود. این پرتو های کوچک نور به لایه های عمیق تر پوست نفوذ می کنند. سپس پوست بوسیله این پرتوهای کوچک نور، پوست جدید را جایگزین پوست آسیب دیده می کند. گرمای لیزر نیز سبب کاهش  کلاژن موجود در پوست شده و درنتیجه باعث تولید کلاژن جدید در پوست می شود.

با استفاده از روش لیزر فرکشنال که بعنوان لیزر جای جوش شناخته می شود، می توان با شدت انرژی کمتر، ایمن تر و سریع تر از سایر لیزر های درمانی، پوست را درمان نمود. در نتیجه، بیماران می توانند روشی بدون ریسک و نگرانی را انجام داده و به جوانسازی پوست خود دست یابند. دستگاه لیزر فرکشنال این مرکز ۲۰۱۷  بوده و همچنین دارای تاییدیه FDA آمریکا است.

☑️ برای اینکه ببینید آیا استفاده از لیزر فرکشنال برای شما مناسب است، همکاران ما به صورت تلفنی یک مشاوره رایگان را برای شما تنظیم می کنند.

هزینه درمان لک صورت با لیزر

لیزر فرکشنال در درمان چروک های اطراف چشم، ملسما (لک بارداری)، کراتولین ها، لکه های سنی، زخم های آکنه ناشی از آکنه کیستیک و چسبندگی پوست استفاده می شود.

انجام لیزر صورت برای جای جوش چند دقیقه طول می کشد؟

لیزر فرکشنال ، فرایند تقریبا سریعی است و اغلب بیشتر از ۳۰ دقیقه طول نمی کشد.

نتایج لیزر فرکشنال به چه صورت است؟

بهبودی بعد از درمان با لیزر فرکشنال معمولا در حدود ۲ تا ۳ ماه بعد دیده می شود. این نتایج به مدت طولانی پایدارند و اکثرا دائمی هستند،  درنتیجه درمان هایی همراه با این روش مورد نیاز است. در نظر داشته باشید اگر پوست شما به هر دلیلی دچار آسیب شده می بایست از پوست خود مراقبت کنید. در صورت عدم مراقبت ممکن است ضایعات پوستی مجددا باز گردد.(به طور مثال ضایعات ناشی از عدم استفاده از ضد آفتاب)

مدت زمان لیزر co2 برای جای جوش چقدر است؟

بر خلاف دیگر درمان های لیزری پیشرفته، هیچ زمان بهبودی در روش درمان با لیزر فرکشنال وجود ندارد. با این حال، برای هفته اول، پوست شما اغلب متورم و قرمز به نظر می رسد.

هزینه لیزر جای جوش چقدر است؟

هزینه لیزر جای جوش صورت با دستگاه لیزر فراکشنال از ۶۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان  بابت هر جلسه  می باشد.(البته این هزینه تقریبی می باشد)

آیا لیزر فرکشنال درد دارد؟

بیماران درد کمی را حین لیزر توصیف می کنند. در این روش درمان، موضع مورد لیزر کاملا گرم می شود، لذا پماد های بی حس کننده موضعی و هوای سرد احساس درد و ناراحتی را تقریبا از بین می برد.

هزینه لیزر لک صورت ۱۴۰۰

 آیا می توان لیزر فرکشنال CO2 را با سایر روش های درمانی دیگر انجام داد؟

لیزر فرکشنال تداخلی با روش های دیگر ندارد فقط در صورتی که تزریق ژل هیالورونیک اسید صورت گیرد می تواند فرآیند جذب این ژل را مقداری سریع تر کند.

مدت زمان ماندگاری لیزر co2 برای جای جوش چقدر است؟

پاسخ این سوال بستگی به این دارد که شما چطور پوست خود را از خورشید و سایر عواملی که موجب پیر شدن پوست می شوند مانند سلامت عمومی، سیگار کشیدن، تغییر در وزن و غیره محافظت می کنید. اگر کرم ضد آفتاب و کلاه های نقاب دار استفاده کنید، می توانید اثرات درمانی لیزر خود را برای چندین سال حفظ کنید.

چه زمانی نتایج این روش قابل مشاهده اند؟

در نظر داشته باشید که از بین بردن جای جوش با لیزر برای جای جوش به نوع آسیب پوست بستگی دارد. اگر آسیب عمیق تر باشد درنتیجه مدت زمان درمان طولانی تر شده و اگر آسیب سطحی تر باشد مدت زمان بهبودی کمتر خواهد بود. در درمان عمیق تر، نتایج به طور کلی بهتر است.

برخی از نتایج را فوری مشاهده خواهید کرد، اما نتایج کامل پس از ۳-۶ ماه مشاهده خواهد شد. پس از بهبودی پوست، که ممکن است تا ۳-۱۴ روز طول بکشد، دوره ای ۴ تا ۶ هفته پس از آن پوست شما کمی صورتی می شود. در طول این دوره، پوست شما صاف تر می شود. همانطور که رنگ پوست تان به حالت عادی باز می گردد، خطوط کمتر و درخشندگی بیشتری را می بینید.

لیزر فرکشنال چطور انجام می شود؟

شما باید نیم ساعت قبل از درمان خود وارد مرکز شوید. شما یا تکنسین، منطقه درمان را تمیز می کنید و سپس یک کرم به محل درمان زده می شود. پس از آن فقط ریلکس باشید. خواندن و گوش دادن به موسیقی، در زمانی که منتظر تاثیر گذاری کرم هستید نیز برای آرامش شما مفید است.

بعد از حدود نیم ساعت، کرم برداشته میشود. درمان حدود یک ساعت برای کل صورت طول می کشد و کمی احساس  فرو رفتن سوزن خواهید کرد. یک جریان هوای سرد در طول درمان در منطقه تحت فشار قرار می گیرد تا شما احساس راحتی کنید.

عکس قبل و بعد از لیزر جای جوش

این لیزر چگونه برای زخم های آکنه و سایر زخم ها کار می کند؟

لیزر جای جوش همیشه برای آکنه و دیگر زخم ها بسیار موثر است.

آیا این درمان برای پلک ها نیز امن است؟

بله، حین انجام برای پلک با عمق بسیار کم و محافظت شده انجام می شود.

مراقبت بعد از لیزر صورت برای جای جوش

در طول ۲۴ ساعت اول پس از درمان، پوست شما ممکن است به نظر مانند آفتاب سوختگی برسد. بسته یخ  ۵ تا ۱۰ دقیقه در ۵-۶ ساعت اول پس از درمان استفاده شود.

پوست شما ۲-۷ روز پس از درمان لایه لایه شده و برای ۳ تا ۶ هفته صورتی رنگ خواهد بود. این روند بهبود به اینکه عمق درمان شما چقدر بوده است، بستگی دارد. برای یک هفته یا بیشتر، می توانید از مواد آرایشی برای پوشش پوست صورتی خود استفاده کنید. به ندرت ممکن است بعد از درمان کبودی ایجاد شود، که میتواند تا دو هفته طول بکشد.

لیزر جای جوش

آیا می توان بلافاصله به کار و فعالیت ادامه داد؟

نه، شما باید بقیه آن روز را استراحت و با استفاده از یخ منطقه تحت درمان را بپوشانید.

چند جلسه برای از بین بردن جای جوش با لیزر مورد نیاز است؟

لیزر صورت برای جای جوش به میزان آسیبی که پوست بر اثر نور خورشید دیده، زخم و چین و چروک و اینکه شما چقدر می توانید بعد از درمان استراحت کنید، بستگی دارد. اما معمولا جلسات درمان بین ۲ تا ۶ جلسه خواهد بود. در مورد لیزر خانگی موهای زائد بیشتر بدانید.

به چه دلایلی نمی توان از لیزر فرکشنال استفاده کرد؟

در صورت استفاده از داروهایی که حساسیت به نور را افزایش می دهند، استفاده از ضد انعقاد (بعضی ها خوب است)، استفاده از Accutane در سال گذشته (در مقایسه با ۶ ماه)، شیمی درمانی، سابقه بهبودی دشوار یا زخم، تاریخ اختلالات خونریزی و بارداری لیزر فرکشنال توصیه نمی شود.

آیا شستن صورت بعد از لیزر صورت برای جای جوش ایجاد مشکل می کند؟

تا یک روز از شستن و مرطوب کردن ناحیه ی لیزر شده خودداری شود. شما می­توانید ناحیه لیزر شده را پس از ۲۴ ساعت با آب  و به آرامی شستشو دهید. با  لیزر موهای زائد آقایان  آشنا شوید.

عوارض لیزر جای جوش چیست؟

یک کلینیک پوستی خوب با تجربه در لیزر، بهترین راه برای جلوگیری از هر گونه عوارض است.  عوارض این روش بسیار نادر است. اما در اینجا یک لیست از برخی از عوارض احتمالی درمان های لیزر فرکشنال CO2 آمده است:

▪️درد

به علت اقداماتی که در بالا ذکر شد، اغلب مردم در طول درمان احساس درد بسیار کمی دارند. در ضمن اولین روز پس از جراحی درد خفیفی وجود دارد.

رنگ صورتی ممکن است دو هفته تا دو ماه پس از لیزر ادامه یابد. در موارد نادر، ممکن است سه تا شش ماه نیز طول بکشد.

▪️التیام زخم

لیزر فرکشنال CO2 سبب زخم سطحی روی پوست می شود که تقریبا ۲ تا ۱۰ روز بهبود آن به طول می انجامد. آسیب سطحی لایه های بیرونی پوست ممکن است باعث تورم ملایم شود. هنگامی که سطحی از پوست درمان می شود، ممکن است در حدود ۴-۶ هفته به نور خورشید حساس باشد.

▪️تغییرات رنگدانه

رنگدانه های منطقه تحت درمان ممکن است افزایش یا کاهش یابد. این عارضه نادر است و اغلب در پوست تیره تر و ۲-۶ هفته بعد از درمان رخ می دهد.

▪️تورم بیش از حد

بلافاصله پس از جراحی لیزر، تورم پوست ایجاد می شود. این وضعیت موقت است و از سه تا هفت روز بعد از لیزر حل خواهد شد.

▪️زخم

شانس بسیار کمی برای زخم شدن محل لیزر وجود دارد که شامل زخم های هیپرتروفی یا، به ندرت، زخم های کلئوئیدی ضخیم می باشد. برای به حداقل رساندن شانس زخم، مهم است دستورالعمل های پس از عمل را به دقت دنبال کنید.

▪️قرار گرفتن لیزر در معرض چشم

در حین عمل لیزر، چشم خود را بسته نگه دارید و همیشه در طول درمان لیزر، از محافظ چشم استفاده نمایید.

▪️عفونت

عفونت گاها می تواند رخ دهد و اگر فورا درمان نشود، ممکن است باعث بروز زخم شود. اما اگر در مراکز معتبر و تحت نظر پزشک انجام شود چنین اتفاقی رخ نمی دهد.

هزینه درمان لک صورت با لیزر


همانطور که در عکس قبل و بعد از لیزر جای جوش می‌بینید، خودتان به راحتی می‌توانید تشخیص دهید که سطح پوست تا چه اندازه تغییرات جدی‌ای داشته است. لیزر جای جوش باعث می‌شود تا منافذ باز پوست به صورت جدی بسته شود و چربی‌ها و باکتری‌های کمتری در منافذ پوست جمع شوند و منجر به انواع مختلف آکنه شوند.


اما به هر دلیل ممکن است بخواهید بدانید که هزینه درمان لک صورت با لیزر چقدر است؟ برای اطلاع از اینکه قیمت هر جلسه لیزر فراکشنال co2 چقدر هزینه بر است باید مجموعه‌ای از اقدامات مد نظر گرفته شود که عبارتند از:
⦁ تعداد جلساتی که مراجعه‌کننده به لیزر نیاز دارد
⦁ نوع دستگاهی که برای لیزر استفاده می‌شود
⦁ تخصص و میزان مهارت پزشکی که کار را انجام می‌دهد
⦁ میزان آسیب دیدگی پوست مراجعه‌کننده
⦁ و…


کلیه این موارد در تشخیص هزینه لیزر صورت برای لک، جوش، کیست و اکنه مؤثر است. پس قبل از هرچیزی باید با پزشک خود در این باره مشورت کنید و شرایط پوستی خود را بسنجید. به این دلیل که گاهی ممکن است حتی پوست شما با عدم مصرف برخی از خوراکی‌ها، پرهیز غذایی و استفاده از برخی دارو‌ها سلامت خودش را بدست آورد و نیازی به لیزر جای جوش نباشد.

 
همچنین می‌توانید برای اطلاع از هزینه لیزر لک صورت ۱۴۰۰ از طریق راه‌های ارتباطی که در این لینک وجود دارد، ارتباط بگیرید و از هزینه لیزر فرکشنال و مراحل مربوط به درمان جای جوش با لیزر اطلاعات کسب کنید. بعد از تشخیص پزشک و ویزیت پوست شما طبق بررسی‌های انجام شده و درصد آسیب‌دیدگی پوست صورت لیست قیمت لیزر جوش صورت برای شما به صورت کامل بیان خواهد شد.


اما اغلب هزینه لیزر جای جوش آنقدر زیاد نیست و می‌توان آن را در حیطه موارد جراحی زیبایی سبک و مقرون به صرفه محسوب کرد. مواردی که باید در مورد لیزر پوست بسیار به آن توجه کرد، در ابتدای مقاله به صورت مفصل شرح داده شد اما ذکر این چند نکته را نیز خالی از لطف نمی‌دانیم.

حتماً بعد از لیزر پوست خود این موارد را در اولویت قرار بدهید:
⦁ سعی کنید آب زیاد بنوشید.
⦁ از استعمال سیگار و الکل از ۳ تا ۷ روز پرهیز کنید.
⦁ پوست خود را زیاد مرطوب نکنید.
⦁ از استفاده لوازم آرایشی غیر استاندارد پرهیز کنید.
⦁ تا چند روز پس از لیزر از استفاده لوازم آرایشی پرهیز کنید.
⦁ سطح پوست خو را با دستمال و حوله سفت تمیز نکنید.
⦁ مصرف میوه‌جات و سبزیجات را در اولویت قرار بدهید.
⦁ از خوردن غذا‌های سرخ کردنی یا بسیار تند پرهیز کنید.
⦁ گرمی‌جات نخورید یا مصرف آن را کاهش دهید.
⦁ از خوردن ناپرهیزانه شیرینی جات پرهیز کنید.


با رعایت و پرهیز غذایی که در بالا گفته شد، می‌توانید لیزر را خیلی راحت‌تر انجام دهید و پوستتان صدمه‌ای نبیند. گفتیم که گاهی ممکن است حتی پوست شما با عدم مصرف برخی از خوراکی‌ها، پرهیز غذایی و استفاده از برخی دارو‌ها سلامت خودش را بدست آورد و نیازی به لیزر جای جوش نباشد. اما حتماً با پزشک خود مشورت کنید چرا که بعد از تشخیص پزشک و ویزیت پوست شما طبق بررسی‌های انجام شده و درصد آسیب‌دیدگی پوست صورت لیست قیمت لیزر جوش صورت برای شما به صورت کامل بیان خواهد شد.  


مصرف ویتأمین‌های دی، سی و زینک را فراموش نکنید تا پوستی سالم و جذاب داشته باشید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از عوارض احتمالی که ممکن است در حین لیزر جای جوش به وجود آید حتماً به یک متخصص و پزشک حرفه‌ای رجوع کنید. با این کار می‌توانید عوارض لیزر را به صفر برسانید و با خیال راحت بعد از لیزر جای جوش با اعتماد به نفس کافی در جمع‌های دوستانه و خانوادگی بدرخشید.  

در نهایت:

همیشه لیزر فرکشنال گزینه مناسبی نیست! اجازه بدهید پزشک با توجه به شرایط پوست و سن شما بهترین پیشنهاد را به شما بدهد. درنهایت، مهم است به یاد داشته باشید که هر شخص اهداف شخصی خود و نیاز های سلامتی خودش را دارد و باید پس از معاینه توسط پزشک و به تشخیص او به بهترین نتیجه برسد.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر Zookin چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 153 مشاهده پرسش
    سلام. خسته نباشید میخاستم بدونم که لیزر جای جوش روی کمر و شانه هم انجام میدید؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)
      سلام🌼
      اينكه ما بخوايم بگيم كه جاي جوش رو ليزر ميكنيم! خير ليزر ، يكي از روش هاي رفع جاي جوش هستش .
      بايد كه حتما از نزديك معاينه بشين ، ببينيم كدام روش مناسب شما هست .
      شايد كه ليزر جزءروش هاي مخصوص به شما باشه شايد هم نباشه.
      روزهاي شنبه الي چهارشنبه عصر ها تعيين نوبت بفرماييد.🌸🙏🏼
  • تصویر کاربر شيما جمعه ۱۵ شهریور ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 236 مشاهده پرسش
    خانم دکتر هر کي پرسيده قيمت ليزر چنده همه رو گفتين بيا مطب و از نزديک معاينه کنم ...يعني تا اين حد مشتري مداريد ها...خب بگو پول بدين جواب بدم ديگه اين همه راه تا مطب بياد که چي که حتما ويزيتتون هم 80 يا 90 تومنه ...والا بخدا ... يعني تو کل سوالا يه جواب درست نداديد ....من که دکتر نيستم بهتر جواب ميدم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۵ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)
      سلام عزيز🌼
      خير! ما براي قيمت ليزر لينك قيمت ليزر موهاي زائد رو براتون گذاشتيم.
      اگه ليزر درماني هست ، در اين رابطه بايد معاينه بشن چون تجويز در اين موارد كاملا غير اصولي هستش.
      و در نهايت براي مشاوره جهت ليزر موهاي زائد ، جاي جوش انجام بديد هزينه دريافت نخواهد شد ، هزينه ويزيت پزشك متخصص ٥٠ هزار تومان ميباشد.
      اميدوارم ياد بگيريم كه همديگرو زود قضاوت نكنيم🙏🏼
  • تصویر کاربر Sanaz جمعه ۱۵ شهریور ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 192 مشاهده پرسش
    سلام آیا جای زخم های عمیق هم با لیزر رفع میشع؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۵ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)
      سلام عزيزم🌼
      به طور ثابت نميشه گفت كه با چه روشي ميشه جاي زخم رو از بين برد ،
      براي اظهار نظر بهتره كه از نزديك معاينه بشين تا بهترين روش براي شما تجويز شود.
      روزهاي شنبه تا چهارشنبه عصرها نوبت گيري بفرماييد.🌸🙏🏼
  • تصویر کاربر مهدی شنبه ۱۸ خرداد ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 160 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید.
    من یک جای جوش روی گونه دارم که قطرش تقریبا دو میلیمتر و عمقش هم یک میلیمتره و فقط همین یک نقطه هست. هزینه لیزر این نقطه و تعداد جلساتش چقدر میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۸ خرداد ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام برای جای جوش حتما باید از نزدیک معاینه شوید روزهای شنبه دوشنبه سه شنبه بعدظهر تعیین نوبت فرمایید

  • تصویر کاربر امیر شنبه ۱۸ خرداد ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 166 مشاهده پرسش
    سلام
    دکتر من الان ۱۷ سالمه و از ۱۳ سالگی صورتم جوش میزنه
    دکتر که رفتم برام قرص تتراسایکلین و ماسک و پماد و صابون و.. تجویز کرد
    همه اینارو مصرف کردم ولی تاثیری نداشت
    یعنی هم جوش میزنم و هم جای جوش ها از بین نرفته
    به نظرتون باید چیکار کنم؟لیزر انجام بدم؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۸ خرداد ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام اصلا برای صورتی که جوش فعال دارد به هیچ عنوان نباید کار عملی مثل لیزر انجام داد باید حتما ابتدا درمان دارویی شود

      روزهای شنبه دوشنبه سه شنبه بعدظهر تعیین نوبت فرمایید

  • تصویر کاربر mohsen جمعه ۱۵ شهریور ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 390 مشاهده پرسش
    سلام، وقت بخیر
    من سه مرحله لیزر فرکشنال دی اکسید انجام دادم. الان 4 ماه از اولین مرحله لیزر میگذره و نتیجه ای اصلا نداده. خواستم ببینم مدت زمانی که طول میکشه چوست شروع به ترمیم کنه چقدره و اینکه ممکنه اصلا جواب نگیرم؟
    رنگ پوستم سفیده و جای جوشها عمیق و بعضیا اسکار هییپرتروفیک و اینکه همزمان با اون سه مرحله لیزر، راکوتان مصرف میکردم که دکتر گقتن مانعی نداره.
    ممنونم از شما
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۵ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)
      سلام🌼
      به هيچ عنوان نميشه به اين ترتيب اظهار نظر كرد .
      حتما بايد از نزديك معاينه بشيد، چون ما در جريان روند درماني و شرايط اوليه شما نبوديم.
      هر اظهار نظري بدون معاينه در خصوص مورد شما غير علمي ميباشد.
      روزهاي شنبه الي چهارشنبه تعيين نوبت بفرماييد.🌸🙏🏼
  • تصویر کاربر Kaazem جمعه ۱۵ شهریور ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 130 مشاهده پرسش
    سلام
    1- فاصله هر جلسه لیزر جای جوش فرکشنال ، با جلسه بعد چندماه باشد؟؟
    2- برای جای جوش صورت میشود از لیفتینگ بهره برد؟؟
    3- برای جای جوش در یک جلسه سابسیژن و لیزر انجام دادم، سابسیژن به سطح پوست چطور تاثیر میگذارد؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۵ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)
      سلام🌼
      ١- براي جاي جوش روش ليفتينگ روش زيبايي هستش ، درماني نيست.
      ٢- تمامي اين موارد كه فرمودين منوط به معاينه از نزديك ميباشد، مهم تشخيص هستش نمي توان به صورت كلي موردي رو تجويز كرد.
      روزهاي شنبه الي چهارشنبه عصر ها تعيين نوبت بفرماييد.🌸🙏🏼
      ؛
  • تصویر کاربر اسماعیل جمعه ۱۵ شهریور ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 134 مشاهده پرسش
    سلام من جوش صورتم تموم شده فقط جاش مونده و صورتم لک های قهوی ریز هم داره میشه لطف کنین بگین چقدر هزینش میشه ک صورتم صاف بشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۵ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)
      سلام🌼
      در مورد جاي جوش اصلا روش يكساني نداريم.
      حتما بايد كه از نزديك معاينه بشين تا ببينيم كدام روش مناسب شماست.
      معمولا هم درمان هاي جاي جوش بين ٣٠ تا ٧٠٪؜ قابل درمان هستند.
      روزهاي شنبه تا چهارشنبه عصر ها تعيين نوبت بفرماييد.🙏🏼🌸
  • تصویر کاربر پردیس جمعه ۱۵ شهریور ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 244 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر ، دختر ۳۸ ساله هستم پوست صورتم تا سال گذشته بسیار صاف بود و فقط از ضد آفتاب استفاده می کنم به پیشنهاد یکی از دوستان برای جوان سازی و رفع منافذ پوست و دانه های ریزی که در زیر چشم داشتم ۲ بار میکرودرم و یکبار میکرونیدلینگ همراه با prp انجام دادم متاسفانه بعد از انجام این کار رفته رفته در ناحیه چانه و پیشانی بافت پوستم تغییر کرد و اسکارهای ریزی دیده می شود و یک قسمت از پوست بافت گونه هم تغییر کرد و دانه های زیر چشم هم همچنان باقی است که شبیه پوست مرغ می باشد. بسیار ناراحت هستم لطفا راهنمایی بفرمایید. منافذ پوست اطراف بینی باز هست و در بعضی از قسمت های صورت مویرگ خونی پدیدار شده است. با سپاس پردیس اورنگ
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده جمعه ۱۵ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)
      سلام عزيزم
      روش هايي كه فرمودين هيچ كدوم غيراستاندارد نيست مثل : ميكرودرم ، ميكرو نيدلينگ يا prp
      مهم تشخيص صحيحه كه براي صورت هر فرد كدوم مناسبه
      به طور مثال: كسي كه جوش فعال داره اصلا ميكرو نيدلينگ پيشنهاد نميشه ، باعث ميشه جوش ها فعال بشن
      براي تشخيص صحيح بايد از نزديك معاينه بشيد
      روزهاي شنبه تا چهارشنبه عصرها تعيين نوبت بفرماييد.🙏🏼🌸
  • تصویر کاربر امیر یکشنبه ۳ شهریور ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 148 مشاهده پرسش
    مزوتراپی صورت برای چی انجام میدهند
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۳ شهریور ۹۸( 4 سال پیش)

      سلام مطلب زیر را بخوانید:
      https://drmajidzadeh.com/1144/

درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر