لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان و زنان

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 4, 1396
بازدید: 103393

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

بهمن 4, 1396
بازدید: 103393

فهرست مطالب

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان و زنان می تواند برای هر فردی دغدغه باشد، به همین دلیل همه به دنبال بهترین و موثرترین راه برای از بین بردن موهای زائد این ناحیه هستند. آیا لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی بهترین راه است؟

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

راه های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی وجود دارد و هر شخصی با توجه به انتخاب شخصی و بودجه خود یکی از این روش ها را انتخاب می کند. برخی شیو کردن و یا وکس و اپیلاسیون را انتخاب می کنند. اما هیچ کدام از این روش ها دائمی نیستند. انتخاب بهترین روش برای این ناحیه خیلی مهم تر از دیگر اعضای بدن است.

ناحیه تناسلی پوست بسیار حساسی دارد و در عین حال موهای آن ضخیم تر از سایر نقاط بدن است. به همین دلیل در انتخاب روش از بین بردن موهای این ناحیه باید توجه بیشتری داشته باشیم. لیزر موهای زائد می تواند یک راه حل دائمی برای از بین بردن موها باشد. به دلیل تیره بودن موهای ناحیه تناسلی، لیزر روی این قسمت نتیجه خوبی را در پی دارد.

لیزر خانگی موهای زائد

لیزر خانگی ناحیه تناسلی

هیچ یک از دستگاه های لیزر خانگی یا IPL (دستگاه های نور پالسی شدید) برای استفاده ناحیه تناسلی مورد استفاده قرار نمی گیرند. به دلیل حساس بودن این ناحیه و احتمال بالا برای سوختگی استفاده از این روش ها برای انجام لیزر توصیه نمی شود. برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی حتما باید با یک متخصص و پزشک مشورت شود.
انتخاب دستگاه مناسب نیز برای لیزر ناحیه تناسلی ضروری است. همچنین متخصص باید تجربه کافی در لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی را داشته باشد. آیا لیزر خانگی برای ناحیه تناسلی موثر است؟

رفع دائمی موهای زائد ناحیه تناسلی

FDA ، لیزر را به عنوان روشی برای کاهش موهای زائد تایید کرده است و حذف دائمی را تضمین نمی کند. اما در بسیاری از مراجعین حذف دائمی موهای زائد دیده می شود. در برخی از افراد که پس از مدتی رشد مجدد موها رخ می دهد(موها بسیار نازک تر و کمتر می باشند) نیاز است سالی یک الی دو جلسه یادآوری سالیانه داشته باشند.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

ایا لیزر درد دارد؟

بسیاری از مراجعین درد لیزر را کمتر از وکس و اپیلاسیون گزارش می کنند. افراد معمولا درد لیزر را به ضربه یک نوار پلاستیکی روی پوست تشبیه می کنند. قطعا میزان درد در هر فرد متفاوت است اما ناحیه بیکینی و تناسلی معمولا جز نواحی حساس می باشند. با توجه به رنگ پوست و ضخامت پوست مقدار درد نیز متفاوت است. استفاده از سیستم های کولینگ در جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد می تواند درد را به کمترین مقدار ممکن برساند.

البته از کرم های بی حس کننده نیز می توان برای کاهش درد این ناحیه بهره برد. همچنین با گذشتن چندین جلسه مقدار درد کاهش می یابد. دستگاه هایی که از کولینگ گاز کرایو استفاده می کنند، میزان درد و سوزش به حدی کم است که بسیاری از افراد از جلسه دوم به بعد از کرم بی حسی هم استفاده نمی کنندزمانی که به راحت شدن همیشگی از موهای زائد فکر کنید، قطعا تحمل کمی درد برایتان راحت می شود. قرمزی و تورم نیز بعد از انجام لیزر موهای زائد ممکن است رخ دهد.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

معمولا بعد از لیزر موهای زائد واژن چنانچه ناحیه تناسلی، واکنش پوستی خاصی نشان دهد، از کرم برای تسکین التهاب استفاده می شود. همچنین تا چند هفته از گرفتن حمام آفتاب و یا استفاده از تخت های برنزه کننده جلوگیری کنید.

عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

به توصیه پزشکان حذف موی زائد توسط لیزر در ناحیه تناسلی، ایمن است. اما این روش در صورتی ایمن است که توسط فرد متخصص انجام شود، زیرا احتمال سوختگی در این ناحیه زیاد است و اگر با دستگاه و فرد درستی انجام نشود، عوارض جبران ناپذیری به دنبال دارد.

قبل و بعد از لیزر موهای زائد یک الی دو هفته از قرار گرفتن در معرض آفتاب و برنزه کردن خودداری کنید زیرا قرار گرفتن در معرض خورشید می تواند رنگ پوست شما را تغییر دهد و مشکلات پوستی ایجاد کند .

آیا لیزر الکساندرایت روی پوست تیره ناحیه تناسلی جواب می دهد؟

دستگاه جنتل مکس پرو علاوه بر لیزر الکساندرایت (۷۵۵ نانومتر) که مخصوص پوست های روشن و نواحی روشن بدن می باشد، مجهز به لیزر ND:Yag اِندی یَگ با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر می باشد، این لیزر منحصرا برای نواحی تیره و پوست گندمی و تیره طراحی شده است، استفاده از لیزر الکساندرایت بر روی پوست های سبزه و نواحی تیره بدن دو حالت دارد:
۱. درجات پایین = عدم جوابگیری کامل
۲. درجات بالا = سوختگی و ایجاد عارضه
اما لیزر اندی یگ چون برای نواحی تیره ساخته شده است میتوان با حداکثر قدرت روی این پوست ها لیزر موهای زائد را انجام داد.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

در ٩٠ درصد خانم ها ۴ الی ۶ جلسه کافی است. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان هم به دلیل هورمون های مردانه احتمالا در برخی افراد به ٢-٣ جلسه بیشتر نیاز است.

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

برای اطلاع از قیمت لیزر کل بدن و ناحیه تناسلی روی اینجا کلیک کنید.

نکته: مردان نیز مانند زنان می توانند لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی را انجام دهند تا برای همیشه از شیو کردن موهای این ناحیه رهایی یابند.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۲۴ خرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 211 مشاهده پرسش
    سلام
    تا حالا 7 مرتبه ریشمو( منظورم آنکارد نیست، منظورم خود ریش هستش)
    توی مطب دکتر متخصص با کندلا لیز 2017 لیزر کردم، موهای یه قسمتهایی از صورتم به طور نامرتب کلا حذف شده، و حدود {a9bfce89ab40acba5009286969b0a03c71b64049ca4775a47a52dccb505bbed3}80 از موهای ریشم هنوز حذف نشدن. درصد پیشرفت و حذف ریش هام خیلی کند انجام میشه، قطر ریش هام نسبت به گذشته نازک تر شده و درنتیجه خطر سوختگی نسبت به دفعات اولی که میخواستم لیزر کنم حتما کمتر شده(به دلیل قطر زیاد و پر بودن ریش هام، توی سومین و چهارمین لیزر قسمت بالای لبم سوخت{سبیل} و گوشتش دراومد و الان بعداز یه سال جاش مونده) سه روز پیش هفتمین لیزرو انجام دادم، انتظارم این بود وقتی حجم و قطر ریش هام کم شده، سرعت حذف ریش هام بیشتر از گذشته باشه ولی این دفعه با اینکه دردم، زمان لیزر کمتر از دفعات قبل نبود( پس احتمالا ژول دستگاه کمتر از دفعات قبل نبوده) حتی یه دونه مو هم نسبت به دفعه قبل از صورتم کم نشده.
    سوال من به طور مشخص این هستش که با توجه به اینکه لیزر ریش مجاز نیست، احتمال داره دکتر من عمدا داره طوری عمل میکنه که ریشام از بین نره؟

    من دو سال پیش درمانمو با لیزر موهای زائد یه قسمت هایی از بدنم پیش ایشون شروع کردم و چند ماهه فقط دارم ریشمو لیزر میکنم.
    چون که دو ماه پیش، یه هفته قبل از انجام ششمین لیزرم پیش ایشون، یه جای دیگه با جنتل مکس پرو یه شات( با yag) روی قسمت چپ سبیلم آزمایشی زدم، و یه هفته بعدش ششمین لیزرمو پیش ایشون انجام دادم، ونتیجش حذف کامل موهای اون قسمت بود. ایشون سه روز پیش(یعنی قبل از هفتمین لیزر) اون قسمت از صورتمو دید و یه لحظه شوکه شدنشونو حس کردم. بعد لیزر منو انجام دادن و حالا بعد از گذشت سه روز میبینم بر خلاف دفعات قبل که یه پیشرفتی هر چند کم ایجاد میشد، این دفعه حتی یه مو هم از صورتم حذف نشده.

    من حس میکنم ایشون عمدا کارشونو درست انجام نمیدن
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۴ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام حقیقتا در مورد مساله ای که در جریان نبوده ایم (پروسه درمان شما) اجازه اظهار نظر و قضاوت نداریم
  • تصویر کاربر فرناز شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 2914 مشاهده پرسش
    سلام
    من چند ماه هست ک از لیزر دایود استفاده میکنم
    ب تازگی متوجه شدم ک احتمال انتقال ویروس hpv میشه
    وضعیت موهای بدنم هم اینقدر بد هست ک واقعا اپیلاسیون جوابگو نیست!راه حلی وجود داره ک از انتقال ویروس جلوگیری کنم؟؟؟یک چیزی مثل سلفون یکبار مصرف یا سری مخصوص
    ک سر دستگاه قرار بگیره و فقط مخصوص خودم استفاده بشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      تکنولوژی دایود هم خیلی خوب و موثره اما برندهای مطرح این تکنولوژی در ایران نیستند به این علت که اکثرا ساخت اسرائیل هستند
      - سطح تماس: در دستگاه دایود هندپیس کاملا در تماس با بدن است و سر آن قابل تعویض نیست، این به معنی نیست که غیربهداشتی است اما
      اول اینکه واکنش پوست حین لیزر رو سخت تر میتوان مشاهده کرد و دوم به لحاظ بهداشتی کمی سخت تر است
      سطح مقطع: سطح مقطع دایود کوچکتر است که احتمالا درد به همراه دارد
      در نهایت طول موج دایود 808 نانومتر هست این در حالیست که دستگاه هایی مثل جنتل مکس پورو با دو تکنولوژی الکساندرایت و اندی یگ با طول موج های 755 و 1064 تمام تایپ های پوستی تیره و روشن را میتوان انجام داد.


      در نهایت می توانید از دستگاه هایی استفاده کنید که سری آن قابل تعویض است
      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178
  • تصویر کاربر الهام چهارشنبه ۹ خرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 213 مشاهده پرسش
    سلام خدمت خانم دکتر. ببخشید هر یگبار که صدای بیپ از دستگاه میشنویم یک شات حساب میشه یعنی حدود 2 سانتی متر مربع درسته؟ هزینه هر شات با این دستگاه چنده؟ اگه قیمت شات را بگید ممنون میشم. چون من شیراز هستم و قیمت های شما بسیار منصفانه تر است
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۹ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم بله شاتی هم محسابه می شود
      اما اصلا برای شما به صرفه نخواهد بود
      در مرکز ما تمام ناحیه مورد درخواست حتی بیشتر هم لیزر می شود و شات زده می شود و جا نمی افتد
      باید بدانید ما در خصوص لیزر موهای زائد مرکز گرانقیمتی هستیم و این مسائل که شات کمتر زده می شود مربوط به مراکزی هستند تعرفه های قیمت رقابتی و ارزان دارند و در مرکز ما چنین مسائلی نیست
      در کل لیزر موهای زائد اینقدر مولفه های فراوان دارد، که اگر به مرکزی که مراجعه میکنید اعتماد ندارید، تنها تعداد شات ها مهم نیست بسیاری از مسائل کیفی از جمله مواد مصرفی هست که شما آگاهی ندارید
      و به سادگی می توان با استفاده از مواد مصرفی درجه 2 که هیچ گاه شما هم متوجه نمی شود هزینه لیزر را ارزان تر کرد و نیازی به شات زدن کمتر هم نیست


      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر مریم پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 150 مشاهده پرسش
    آیا لیزر بر روی تخمک گذاری تاثیر میذاره؟ با توجه بااینکه روی شکم و در ناحیه تخمدانها هم لیزر بر خورد داره برای باردار شدن مشکل ایجاد میکنه؟ و پریود رو نامرتب میکنه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام به هیچ عنوان
      چون عمق نفوذ لیزر تنها حدود 3 میلیمتر است، اصلا به ارگان های داخلی نمی رسد که بخواهد مخرب باشد


      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر اکبر پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 170 مشاهده پرسش
    سلام
    خسته نباشید
    خانم دکتر نمیدونم من هم میتونم موهای بدنمو لیزر کنم یا نه؟
    موهای بدن من بقدری زیادم ک اصلا نمیتونم پیرهنمو تو خونه در بیارمو از هر ریشه 3 4تا تار مو کلفت بیرون زده
    لطفا اگه میشه راهنمای کنید چ کاری بهتره و اگه پیش شما بیام هزینه لیزر کردن تمام بدنم حدودا چقدر میشه(همه بدنم منظورم پا و دست و شکم و سینه و کمر و حتی گردن!)
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام سلامت باشید
      بله می توانید
      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر سولماز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 1260 مشاهده پرسش
    ببخشید من با مطب تون برای لیزر موی بیکینی کامل وقت گرفته ام ولی میخوام حتما لیزر با شات انجام بشه ،( چون اونطوری همه سطح کامل لیزر میشه). هزینه هر شات رو میگید لطفا؟ ممنون میشم اگه شات هر لیزر الکس رو بگید و اینکه برای هر بیکینی بصورت تقریبی نه دقیق چند شات لازمه؟ یا سطح هر شات رو هم بگید کافیه خیلی ممنون از لطفتون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام شاتی هم می توانید محاسبه کنید اما اصلا برای شما به صرفه نیست، در مرکز ما از این بابت مطمئن باشید که تمام ناحیه مورد درخواست لیزر می شود و هیچ نقطه ای جا نمی ماند، مرکز ما در خصوص تعرفه لیزر تقریبا مرکز گرانقیمتی است و اینطور مسائل بیشتر مربوط به مراکزی است که تعرفه های قیمتی رقابتی و ارزان قیمت دارند، تا با شات های کمتر هزینه ها را جبران نمایند
      لیزر موهای زائد اینقدر مولفه های فراوان دارد، که اگر به مرکزی که مراجعه میکنید اعتماد ندارید، تنها تعداد شات ها مهم نیست بسیاری از مسائل کیفی از جمله مواد مصرفی هست که شما آگاهی ندارید و به سادگی با مواد مصرفی ارزان قیمت می توانید هزینه تمام شده را بسیار بسیار کمتر کنید و اصلا مراجعه کننده هم مطلع نخواهد شد، اما خب ایده ما از اولین روز بهترین کیفیت بوده است و وارد حوزه های رقابتی قیمتی نشده ایم
      بهتر است به جایی مراجعه کنید که قابل اعتماد باشد و اطمینان داشته باشید

      در نهایت اگر باز هم علاقه دارید شاتی محاسبه شود هزینه هر شات 2000 تومان می باشد


      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر سپيده شنبه ۸ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 175 مشاهده پرسش
    سلام خانم دكتر عزيز
    ميخواستم بپرسم اگر فاصله بين ليزر موهاي زائد زياد بشه جلسات قبل همه بي فايده ميشه ؟
    ميدونم كه هر ٢ ماه حدودا بايد انجام بشه اما مثلا ٢ جلسه ليزر پا انجام شده بعد اگر ٣ 4 ماه بعد جلسه سوم انجام بشه ايرادي داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۸ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام نمی شود 100 درصد گفت بی تاثیر است، اما اثربخشی بسیار کم است
      چون تلاش بر این است که در فازهای مختلف رشد، انرژی به ریشه مو داده شود


      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر Reihan سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 152 مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشید.خانم دکتر من تبخال تناسلی حدودا ۴سال پیش گرفتم .میخواستم بدونم مشکلی برای لیزر موهای زاید نداره بخوام بیام برای لیزر؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام بله می توانید اما هنگام مراجعه این مساله را عنوان بفرمایید
      لطفا روز های شنبه دوشنبه سه شنبه بعدظهر تعیین نوبت فرمایید
  • تصویر کاربر محبوبه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 174 مشاهده پرسش
    جلسه اول ليزر من روز چهارشنبه ٢٩ فرودين بوده
    امروز شنبه ١ ارديبهشت هستيم
    موهايي كه در اومده الان بايد شيو كنم يا بايد در بياد بريزه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام بین جلسات لیزر اهمیتی ندارد که چند بار شیو کنید، بلافاصله یا چند روز بعد، هیچ فرقی ندارد، زیرا ما با ساقه مو که از پوست بیرون آمده کاری نداریم
      محل مورد درمان ریشه موها است
      فقط باید بدانید 24 ساعت قبل از جلسه بعدی حتما شیو کنید


      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۱۶ فروردین ۹۷( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 159 مشاهده پرسش
    من میخوام از خط ریش به پایین کل ریش صورتمو لیزر کنم رشدش خیلی سریع هستش خسته شدم خواستم بدونم تعداد جلسات و هزینش چقدر میشه آیا تضمینی برای این کار هست؟؟ عوارض داره یا نه ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۱۶ فروردین ۹۷( 6 سال پیش)
      هر کس در خصوص واکنش بدن انسان تضمین بدهد هم به سلامت عقل او باید شک کنید هم به دانش ایشان
      پس از پایان دوره درمان یعنی حدودا 4 الی 6 جلسه در 90 درصد افراد حداقل 80 درصد موها ریزش دارند (طبق آنچه در کتب علمی آمده است)
      10 درصد افراد نیاز به جلسات بیشتر دارند
      پس از آن در برخی از افراد نیاز است که سالی یک یا دو جلسه یادآوری داشته باشید در خیلی از افراد هم نیاز نیست
      اما این چیزی است که مطابق با کتاب سورس درماتولوژی است و در حال حاضر در تمام دنیا است
      این آمار و اعداد مخصوص خانم ها است و در مورد آقایان احتمالا به جلسات بیشتری نیاز است


      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
درحال دریافت اطلاعات

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر