تزریق ژل به بینی

۰ تا ۱۰۰ تزریق ژل به بینی | تزریق بعد از عمل ، عوارض، نکات

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

دی 26, 1400
بازدید: 6653

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

دی 26, 1400
بازدید: 6653

فهرست مطالب

بینی یکی از مهم‌ترین اعضای بدن است که اکثر بانوان به آن بسیار حساس هستند. امروزه عمل زیبایی در قسمت بینی از جمله عمل جراحی‌های زیبایی است که پر مخاطب است. آیا شما تا کنون به فرم بینی خود دقت کرده‌اید و قصد ایجاد تغییراتی در آن را داشته‌اید؟ شاید هزینه عمل جراحی برای افراد زیادی مقدور نباشد، اما تزریق ژل به بینی گزینه دیگری است که عمومیت می‌تواند این کار را انجام دهند. ما در این مطلب شما را با تزریق ژل به بینی بیش از پیش آشنا می‌کنیم تا شما نیز از این روش در صورت نیاز استفاده کنید.

تزریق ژل به بینی

تزریق ژل به بینی چیست؟

تزریق فیلر بینی یکی از روش‌های اصلاح و ایجاد تغییرات در بینی است. این روش کمک زیادی به زیبایی بینی کرده و بدون انجام عمل جراحی انجام می‌شود. متخصصانی که از این روش برای اصلاح مشکلات ظاهری بینی استفاده می‌کنند باید ژل را به صورت دقیق در بینی تزریق کنند تا نوک بینی بالا رفته و یا لیفت پیدا کند و انحنایی که در آن به چشم می‌خورد، از بین برده شود.

برخی افراد، برای افزایش زیبایی بینی خود به سراغ اعمال جراحی بینی ‌می‌روند و مشکلی که در این افراد شیوع زیادی دارد عدم رضایت آن‌ها در مورد نتیجه کار است. از آنجایی که شکل و فرم بینی بعد از عمل نتوانسته رضایت آن‌ها را جلب کند، این گروه روش تزریق چربی بعد از عمل بینی را نیز امتحان کرده و به این روش سعی می‌کنند فرم بینی را به همان فرمی که دلخواهشان است، درآورند.  در مورد تمیز کردن بینی بعد از عمل بینی بیشتر بدانید.

سن تزریق ژل به بینی

در بین دوره‌های سنی که انسان پشت سر می‌گذارد یکی از مراحلی که ظاهر و چهره برای هر فردی اهمیت زیادی دارد، سن نوجوانی است. به همین دلیل استکه تزریق ژل به بینی بعد از عمل در این گروه سنی شیوع بیشتری داشته و اغلب نوجوانان برای آنکه در چهره خود تغییرات شگرف را به وجود آورند به سراغ این روش ‌می‌روند.

صفحه‌های رشدی که در بینی وجود داشته و باعث رشد استخوان می‌شود، در یک سن خاص بسته می‌گردد. این سن در پسران، ۱۷ سالگی و در دختران، ۱۵ سالگی است. به همین دلیل، سن مناسب و مجاز برای انجام این عمل جراحی برای دختران ۱۶ سالگی و برای پسران حدود سن ۱۷سالگی می‌باشد. در ضمن توجه داشته باشید که دختران و پسران زیر سن ۱۸ سال، باید حتماً با اجازه قیم خود برای انجام این عمل اقدام کنند. در مورد تزریق بوتاکس قبل و بعد از عمل بینی بیشتر بدانید.

تزریق چربی بعد از عمل بینی

قیمت تزریق ژل به بینی

یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید در مورد تزریق ژل به بینی مورد توجه قرار داده شود، قیمت تزریق ژل به بینی است. معمولاً انجام این عمل در جا‌هایی که یک پزشک متخصص و ماهر وجود دارد با هزینه‌های بالایی همراه است. خدماتی که توسط کلینیک‌ها و یا مراکز زیبایی معتبر ارائه می‌شود باعث شده که هزینه این عمل نیز افزایش پیدا کند.

در هنگام انتخاب یک مرکز ارائه‌دهنده این نوع خدمات زیبایی حتماً به مهارت پزشک و تجربه او و همینطور نمونه‌های کاری وی توجه داشته باشید. بینی، مهم‌ترین قسمت از صورت انسان می‌باشد و هر گونه خطا در انجام عمل زیبایی در این قسمت نه تنها ممکن است شما را به زیبایی که مد نظر داشتید نرساند، بلکه باعث از دست رفتن زیبایی فعلی شما نیز شود. این عمل یکی از حساس‌ترین اعمال جراحی می‌باشد.

عوارض تزریق ژل به بینی (عوارض فیلر بینی)

همانند بسیاری از جراحی‌هایی که در دنیا انجام می‌گیرد این نوع عمل نیز با عوارضی همراه خواهد بود که خود به خود و با گذشت زمان، اثر آن‌ها نیز کمرنگ خواهد شد. از عوارض تزریق ژل به بینی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

⦁ ورم بعد از تزریق ژل بینی
⦁ ایجاد کبودی در قسمت بینی
⦁ بروز درد در جا‌هایی که سرنگ به بینی وارد شده است
⦁ بروز حساسیت‌های جسمی در افرادی که بدن حساسی دارند
⦁ به وجود آمدن عفونت در کسانی که به مراکز غیر تخصصی مراجعه کرده‌اند

روش‌های از بین بردن ورم بعد از تزریق ژل بینی

⦁ بالا نگه داشتن سر در طول روز و حتی در خواب
⦁ استفاده از کمپرس‌های آب سرد
⦁ عدم مصرف دخانیات و از جمله سیگار تا چندین روز بعد از انجام عمل
⦁ نشُستن صورت به مدت ۲۴ ساعت بعد از وارد کردن ژل به بینی
⦁ عدم استفاده از کمپرس‌های آب گرم
⦁ انجام ندادن فعالیت‌های سنگین در طی روز

تزریق ژل به بینی بعد از عمل

هزینه تزریق فیلر بعد از عمل بینی

یک عدد قطعی و ثابت نمی‌توان برای هزینه تزریق فیلر بعد از عمل بینی عنوان کرد. معمولاً عوامل زیادی را می‌توان مثال زد که باعث می‌شوند این نوع جراحی زیبایی با قیمت‌های متفاوتی توسط متخصصان انجام شود. یکی از مهم‌ترین مسائلی که باعث تغییر قیمت این نوع عمل شده، برند ژل و یا فیلر مورد استفاده می‌باشد. توصیه ما به شما برای اعمال زیبایی، که یکی از حساس‌ترین آن‌ها عمل زیبایی بینی است، استفاده از مواد با کیفیت است.

برای آنکه خیال خود را از این بابت راحت نمایید باید به سراغ مراکزی بروید که می‌دانید آن‌ها نیز به اندازه شما به کیفیت و نتیجه کار بها می‌دهند. در این مراکز افرادی حرفه‌ای و متخصص حضور داشته و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بتوانند این عمل حساس را با بروز کمترین عوارض انجام دهند.

میزان ژل مورد استفاده برای تزریق به داخل بینی و همچنین مهارت و تخصص پزشکی که قرار است این نوع عمل را انجام دهد از دیگر عواملی هستند که باعث می‌شوند هزینه این عمل جراحی، کاهش یا افزایش پیدا کند.  با عوارض عمل بینی آشنا شوید.
آشناشوید.

جمع‌بندی

موضوعی که ما در این متن در مورد آن با شما صحبت کردیم، تزریق ژل به بینی بود. همانطوری که اشاره کردیم برخی افرادی که از عمل بینی خود راضی نیستند، یکی از طرفداران تزریق ژل یا فیلر می‌باشند. البته در این بین، کسانی هم حضور دارند که می‌خواهند بدون آنکه خود را تحت تیغ جراحی جراحان زیبایی قرار دهند اشکالاتی که بینی آن‌ها از نظر زیبایی دارد را با تزریق فیلر به خوبی درمان کنند.

به موضوع کسب اطلاعات لازم در این حوزه نیز توجه داشته باشید. سایت‌های به روزی در این حوزه در گوگل در حال فعالیت هستند که می‌توانند جامع‌ترین و کامل‌ترین نکات را در مورد تزریق فیلر به بینی ارائه دهند. سایت‌هایی که مدام به‌روزرسانی می‌شوند از جمله سایت‌هایی هستند که می‌توانند اطلاعات خوبی را به شما بدهند.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر