ژل های تزریقی

مقایسه انواع ژل صورت | بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

تیر 25, 1396
بازدید: 48088

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

تیر 25, 1396
بازدید: 48088

فهرست مطالب

ژل های تزریقی از پرکننده های هیالورونیک اسید ساخته شده است. عوارض جانبی ژل های تزریقی چیست؟ بهترین مارک ژل کدام است؟

یک موضوع جالب در مورد هیالورونیک اسید این است که یک ماده ی طبیعی در پوست است که مواد مغذی را به ارمغان می آورد، به پوست کمک می کند، رطوبت و نرمی را حفظ کند و حجم را اضافه می کند. هر محصول از مجموعه ی ژل های تزریقی از پرکننده ها ی فرم اصلاح شده ی هیالورونیک اسید ساخته شده است. بهترین مارک ژل برای تزریق صورت چیست؟

از ژل های تزریقی چه انتظاری دارید؟

پزشک زیبایی شما در طول یک جلسه، تزریق را برایتان انجام می دهد. برخی از انواع ژل ها صورت مانند ژل پرفکتا و ژل استایلج حاوی لیدوکائین هستند تا به کاهش ناراحتی در طول درمان کمک کنند. اگر هنوز نگران ناراحتی در طول درمان هستید، پزشک زیبایی ممکن است گزینه های بی حسی دیگری را برای شما ارائه دهد.

کاربرد ژل های تزریقی چیست؟

 بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

انواع مارک ژل مانند فیلر زیر چشم پرفکتا، ژل استایلج، برای تزریق عمیق در ناحیه ی گونه به منظور ترمیم کاهش میزان حجم صورت استفاده می شود.  به دلیل افزایش سن در بزرگسالان بالای ۲۱ سال، تزریق داخل بافت صورت به منظور اصلاح چروک های متوسط ​​تا شدید صورت (مانند چین و چروک اطراف بینی) انجام می شود. در مورد تزریق چربی به صورت و همچنین تزریق چربی به باسن بیشتر بدانید.

عوارض جانبی ژل های تزریقی چیست؟

اگر سابقه ی آلرژی های شدید یا واکنش های شدید آلرژیک (آنافیلاکسی) دارید، یا اگر به لیدوکایین یا پروتئین های باکتریایی گرم مثبت مورد استفاده در این محصولات حساسیت دارید، از این محصولات استفاده نکنید.

عوارض جانبی ژل ها بسته به مارک ژل می تواند شامل قرمزی، تورم، درد، حساسیت به لمس، استحکام، لک ، کبودی، تغییر رنگ و خارش در محل تزریق باشد. اکثر ژل ها عوارض جانبی خفیف یا متوسط ​​داشته و ۱۴ روز یا کمتر ادامه دارند.

یکی از خطرات استفاده از این محصولات تزریق مارک های نامرغوب و یا انتخاب کلینیک های زیبایی بدون مجوز برای این کار است که می تواند باعث ناهنجاری های بینایی، کوری، سکته مغزی، چروک های موقت و یا حتی زخم های دائمی شود.

انواع ژل های تزریقی صورت مورد تایید

بهترین مارک ژل لب

از برندهای معتبر که در داخل ایران نمایندگی دارند می توان به ژل ژوویدرم ساخت لابراتوآر آلرگان امریکا، ژل آلیاکسین ساخت لابراتوآر IBSA کشور ایتالیا، Stylage ساخت کشور فرانسه و Teosyal ساخت کشور سوئیس اشاره کرد که این کمپانی ها با تکنولوژی ریز ذرات اقدام به ساخت ژل می کنند که فرم آن بسیار طبیعی و غیرقابل تشخیص است.

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

این ۳ نوع از برند ژوویدرم ساخت لابراتوآر آلرگان امریکا از ابتدای سال ۹۶ دارای برچسب تاییدیه وزارت بهداشت می باشد و از مجرای قانونی وارد کشور می شود، این یعنی به اصالت آن اطمینان است.

ژل های استایلج ساخت لابراتوآر Vivacy فرانسه، دارای برچسب تاییدیه وزارت بهداشت و سریال نامبر قابل استعلام از وزارت بهداشت

قیمت ژل تزریقی

قیمت ژل های تزریقی بسته به برند آن ها متفاوت است اما به صورت میانگین از ۳۴۰۰۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰۰۰ هزار تومان می باشد. هزینه تزریق ژل لب را میدانید؟

نکاتی درباره بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

اغلب انتخاب بهترین مارک ژل برای تزریق صورت کار سختی است. در برخی از تزریق‌ها از انواع ژل کره‌ای برای تزریق صورت استفاده می‌شود که ماندگاری و کیفیت بسیار زیادی هم دارا هستند. اما سؤال مهمی که اغلب طرفداران جراحی‌های زیبایی برای تزریق صورت دارند این است که ژل الانسه بهتره یا ژوویدرم؟ یا ژل نورامیس بهتره یا پرفکتا؟ حتی در انتخاب ژل پرفکتا یا الانسه هم ممکن است معیار‌های متفاوتی برای انتخاب وجود داشته باشد.

انواع ژل کره ای

به هردلیل در ادامه به لیست ژل‌های مورد تأیید وزارت بهداشت اشاره خواهیم کرد و بعد با بررسی انواع ژل صورت به شما بهترین انتخاب ممکن برای بهترین مارک ژل برای تزریق صورت را پیشنهاد خواهیم کرد. بهترین مارک ژل لب مورد تأیید وزارت بهداشت عبارتند از:

⦁ ژل ژوویدرم Juvederm کمپانی Allergan
⦁ ژل لب تئوسیال Teosyal
⦁ ژل لب رستیلن RESTYLANE
⦁ ژل لب استایلج Stylage
⦁ ژل لب بلترو BELOTERO
⦁ ستیلن و ژوویدرم
⦁ ژل‌های تزریقی اسکالپترا
⦁ کاپتیک
⦁ هیلافرم
⦁ رادیس

در واقع بین انواع مختلفی که در بالا نام برده شد، از نظر قیمت و کیفیت تفاوت‌های زیادی وجود دارد. به طور مثال پیشنهاد ما برای اینکه یک تزریق باکیفت و مقرون به صرفه داشته باشید، استفاده از بهترین مارک ژل برای تزریق صورت یا به عبارتی ژل تزریق لب ژوویدرم محصولی از لابراتوآر Allergan امریکا، ژل استایلج محصولی از لابراتوآر Vivacy فرانسه، ژل تئوسیال محصولی از لابراتوآر Teoxane سوئیس، ژل بلترو محصولی از لابراتوآر Merz کشور آلمان، ژل آلیاکسین محصولی از لابراتوآر IBSA کشور ایتالیا اشاره کرد. این ژل‌ها جزء بهترین برند‌هایی هستند که پیشن‌ها می‌شود اگر قصد تزریق دارید، حتماً از این محصولات که ساخت معتبرترین برند‌های روز دنیا هستند استفاده کنید و ظاهری جذاب و دلنشین داشته باشید.

بعد از تزریق حتماً موارد زیر را هم مد نظر داشته باشید تا علاوه بر حفظ کیفیت و اعتماد به نفسی که تجربه می‌کنید، ماندگاری تزریق شما بیشتر شود و درد و التهابی را تجربه نکنید:

⦁ جهت کاهش و از بین رفتن تورم بعد از تزریق بهتر است تا از کمپرس آب گرم بر روی محل تزریق استفاده کنید. برای این کار پارچه‌ای تمیز را با آب گرم یا آب ولرم خیس کنید و پس از گرفتن آب اضافی از حوله یا پارچه، آن را بر روی لب‌های خود تا زمانیکه گرمی را احساس می‌کنید قرار دهید. این عمل را در طول روز مستمراً با حوله و پارچه تمیز به صورت هر دو ساعت یکبار بر روی محل تزریق تکرار کنید.
⦁ استفاده از ژل آلوئه ورا بعد از تزریق ژل لب می‌تواند تا حد بسیار زیادی به کاهش التهاب صورت شما کمک کند.
⦁ پس از انجام تزریق ژل و نهایی شدن این فرایند طی ۴۸ ساعت اولیه، تلاش کنید تا به مقدار فراوان و تا جایی که می‌توانید آب بنوشید و سعی کنید سطح قند خونتان را تاجایی که می‌شود بالا نگه دارید.
⦁ حدأقل تا ۶ ساعت پس از اینکه تزریق انجام شد، از لمس، مالش و ور رفتن با محل تزریق به صورت جدی خودداری کنید.
⦁ طی دو هفته اولی که تزریق را انجام داده‌اید، از خوابیدن بر روی صورت خود به طور جدی خودداری کنید.
⦁ حدأقل به مدت یک هفته بعد از طی کردن پروسه تزریق ژل از گرفتن آفتاب و اشعه ماورء بنفش و یا قرار گرفتن در سرمای شدید و سوز هوا به طور جدی اجتناب کنید.
⦁ از نوشیدن الکل و استعمال دخانیات در ۴۸ ساعت اولیه بعد از تزریق ژل صورت اجتناب کنید زیرا استعمال دخانیات و نوشیدن الکل سبب تشدید تورم ناحیه تزریق و درد و سوزش خواهد شد.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر منیژه شنبه ۳۰ مهر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 111 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام،
    بنده به دلیل ریزش مو از نوع لیکن پلان، داروی مایکو فنولات موفتیل و هیدروکسی کلروکین سولفات مصرف می کنم، میخواستم بدونم میتونم تزریق ژل و جوانسازی صورت انجام بدم؟ در صورت پاسخ منفی چند وقت بعد از قطع دارو میتونم تزریق کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۳۰ مهر ۱( 1 سال پیش)

      سلام وقت بخیر 

      در صورتی که دوره درمان داروییتون تمام بشه و پزشکتون نامه تایید در خصوص تزریق ژل و انجام جوان سازی رو بدن میتونین تزریق رو انجام بدین 

  • تصویر کاربر علایی سه شنبه ۵ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 327 مشاهده پرسش
    لطفا قیمت تزریق ژل لب رو بهم میگین
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۵ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام وقتتون بخیر

      اطلاعات کامل در لینک زیر موجود است 

      https://drmajidzadeh.com/187

  • تصویر کاربر فاطمه پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 310 مشاهده پرسش
    سلام برای خط خنده ام دو تا دکتر رفتم و بهم گفتن دو سی سی کافیه برام منتها ژل یکیش کره ای بوده چطور اطمینان پیدا کنم قیمت یا برند مناسبی است و عوارض ندارد
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام عزیزم

      بهتون پیشنهاد می کنم حتما ازژلهای هیالورونیک اسید معتبر استفاده کنید

      برندهای معتبر و مورد تایید ما در لینک زیر موجود است

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر Niloo چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 289 مشاهده پرسش
    سلام دکتر وقت شما بخیر من پیش یه دکتر تقریبا شناخته شده توی تهران ژل زیر چشمم تزریق کردم که جعبه ای که بهم دادن ژل پرفکتا بود بعد از ۱۴ روز زیر چشمم بد ورمی کرد و قرمز رنگ شد پیششون رفتم گفتن حساسیت داده و برام آنزیم زدن یه کم اثرش کمتر شد ولی دوباره بعد از ۱۰ روز باد کرد و زیر چشمم سیاه شد تا جایی که همه فکر می کردن مرض هستم دوباره رفتم پیششون و دوباره آنزیم زدن ولی این بار هم خیلی اثر آنچنانی نداشت و جالب اینکه زیر چشمم سیاه هم شد من فقط می خواستم گودی کم چشمم یکم پر بشه ولی بدتر شد تازه سیاه هم شد به نظر شما چه کاری صحیح من انجام بدم این ژل افتضاح کامل از بدن و زیر چشم من خارج بشه ؟ الان به صورت دونه های پر ژل ولی تیکه تیکه زیر چشمم هست
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام عزیزم

      برندی که فرمودید مورد تایید ما نیست و چون ما از نحوه تزریق شما اگاهی نداریم اجازه اظهار نظر نداریم. برای اظهار نظر تخصصی لازم هستش که از نزدیک معاینه شوید. اطلاعات کامل تر در لینک زیر موجود هست

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر شیما چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 291 مشاهده پرسش
    ببخشید من ژل پاژ داشتم تخلیه کردم چند وقت بعدش ژلهایی مثل ژویدرم و رستلین و پرفکتا زدم خوب بود مشکلی نداشتم ولی الان یه جاهاییش گود شده میتونم ژل بزنم نظرتون راجع به ژل فیلورگام چیه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام عزیزم

      برندی که فرمودید مورد تایید ما نیست و برای موارد دیگری که فرمودید لازم هستش که حتما از نزدیک معاینه بشید. اطلاعات کامل تر در لینک زیر موجود هست.

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر شیما پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 313 مشاهده پرسش
    ببخشید من ژل پاژ داشتم تخلیه کردم چند وقت بعدش ژلهایی مثل ژویدرم و رستلین و پرفکتا زدم خوب بود مشکلی نداشتم ولی الان یه جاهاییش گود شده میتونم ژل بزنم نظرتون راجع به ژل فیلورگام چیه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام عزیزم

      ما در جریان روند تزریق شما نبودیم که اجازه اظهار نظر داشته باشیم برای اظهار نظر تخصصی لازم هستش از نزدیک معاینه شوید و برندهای معتبر و مورد تایید ما در لینک زیر موجود است

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر ستایش چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 298 مشاهده پرسش
    میخواستم بدونم ژل سوفیدرم مناسب گونه هست و چقدر ماندگاره
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۶ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام عزیزم

      خیر. برند های مورد تایید ما در لینک زیر موجود میباشد.

      https://drmajidzadeh.com/666

  • تصویر کاربر سحر پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 315 مشاهده پرسش
    سلام خانم دكتر براي رفع غبغب روش مزوتراپي هم انجام ميديد؟ لطفا در اينستا در اين مورد هم توضيح بديد و اينكه هزينه ش چقدر ميشه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام ببینین روش های درمان غبغب حقیقتا خیلی موثر نیستن و به هزینه و تعداد جلساتشون نمی ارزه
      یکی از سوالاتی که در مورد غبغب میشه چون توی پیج های امریکایی بسیار دیده میشه در مورد روش کایبلا هستش که پرسیده میشه
      برند کایبلا تو ایران نمایندگی رسمی نداره متاسفانه.

  • تصویر کاربر هانا پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 332 مشاهده پرسش
    من 5 ماه پیش برای رفع گودی زیر چشم به پزشک مراجعه کردم و ایشون برام ژل پرفکتا تزریق کردن ولی بعد ازاین همه وقت زیر چشمم ورم داره و بعضی اوقات قرمز میشه اصلا جذب نشده چرا و چه کاریباید انجام بدن
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 4 سال پیش)

      سلام عزیزم

      ما در جریان روند تزریق شما نبودیم که اجازه اظهار نظر داشته باشیم برای اظهار نظر تخصصی لازم هستش از نزدیک معاینه شوید

  • تصویر کاربر ریحانه پنجشنبه ۲۵ مهر ۹۸( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 320 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید زل پرفکتا واسه خط خنده مناسب هست؟ و دوام اون چقدره؟ ایا واسه خط خنده ۳ سی سی ژل لازمه؟ دکتر مت گفته ۳ سی سی لازم داری درصورتیکه شما فرمودین یک سی سی ! من ۳۳ سالم هست و صورتم لاغره
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۵ مهر ۹۸( 4 سال پیش)
      سلام عزيزم🌼
      براي خط خنده ابتدا ١ الي ٢ سي سي تزريق ميكنيم، در كل ما ژلِ پرفكتا تزريق نميكنيم.
      ژلهايي كه مورد تاييد ما هستند در لينك زير موجود ميباشد:
      https://drmajidzadeh.com/666
درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر