تصویر اصلاح طبیعی فرم لب

فرم دهی لب با تزریق ژل لب مدل طبیعی

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اردیبهشت 18, 1396
بازدید: 123981

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

اردیبهشت 18, 1396
بازدید: 123981

فهرست مطالب

 به خاطر داشته باشید در تزریق ژل لب طبیعی و اصلاح طبیعی فرم لب شما، لب ها نباید از حالت اصلی  و مرزهای لب خارج شوند و در عین حال می بایست چروک های طبیعی لب حفظ شود.

قطعا افرادی که تزریق ژل برای اصلاح فرم لب، گونه و دیگر نقاط انجام داده اند به دنبال رسیدن به بهترین نتیجه هستند. بعد از تزریق ژل باید مراقبت هایی صورت گیرد تا فرد به نتیجه دلخواه خود برسد.

برای رسیدن به بهترین نتیجه در افرادی که تزریق ژل در نواحی مختلف صورت انجام داده اند، در جهت حفظ سلامت و زیباییشان موارد زیر را کاملا به دقت انجام دهند. در ادامه بیشتر به مراقبت بعد از تزریق ژل لب می پردازیم.

چرا ژل لبم زود رفت

تزریق ژل لب

لب‌ها یکی از مهمترین اجزای صورت هستند که فرم و حالت آن‌ها تأثیر زیادی در زیبایی فرد دارد. برخی از افراد بنا به دلایل مختلفی از فرم و حالت لب‌های خود رضایت ندارند‌. بهترین و مؤثرترین راه برای اصلاح فرم لب تزریق ژل لب است‌. داشتن لب‌های حجیم و خوش فرم به جذابیت چهره شما کمک زیادی می‌کند. اینکار به راحتی با استفاده از فیلر و ژل لب امکان‌پذیر است. در صورتی که قصد تزریق ژل لب را دارید این مقاله مخصوص شما است.

مراقبت بعد از تزریق ژل لب از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. اگر مراقبت بعد از ژل لب به درستی انجام شود و شخص سایر موارد مربوط به مراقبت بعد از تزریق ژل لب را به درستی انجام دهد، نتیجه تزریق ژل لب و فیلر بسیار مؤثرتر و مطلوب‌تر می‌شود. در این خصوص لازم به توضیح است که عدم رعایت مراقبت بعد تزریق ژل لب ممکن است سبب بروز عوارض شود. با توجه به این توضیحات باید گفت اگر قصد تزریق ژل لب را دارید قبل از آن در مورد اینکه بعد از تزریق ژل لب چه باید کرد تحقیق کنید.

به طور کلی به همان میزان که تزریق اصولی ژل لب در زیبایی و جذابیت نتیجه کار تأثیر دارد، به همان میزان هم مراقبت بعد از ژل لب مؤثر است. در این مقاله به توضیح بیشتر در مورد مراقبت بعد از تزریق ژل لب می‌پردازیم. برای یافتن پاسخ این سؤال که بعد از تزریق ژل لب چه باید کرد تا پایان با ما همراه باشید. علاوه بر سایر موارد اطلاعات بیشتری در مورد ورم لب بعد از تزریق و راهکار‌های کاهش ورم لب بعد از تزریق کسب خواهید کرد.

فواید تزریق ژل لب

امروزه تزریق ژل لب از محبوبیت زیادی برخوردار است. استقبال از این روش به درستی نشان‌دهنده فواید این روش است. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد فواید تزریق ژل لب می‌پردازیم.

مهمترین فایده تزریق ژل به لب، حجم دهی به لب‌ها است. با این روش می‌توانید لب‌های حجیم‌تری داشته باشید. از دیگر فواید آن می‌توان به این مورد اشاره کرد که در صورت نا متقارن بودن دو سمت لب آن را متقارن می‌کند. از آنجایی که میزان تزریق ژل لب انتخابی است، به راحتی می‌توانید میزان حجیم شدن لب‌ها را کنترل کنید. به طور کل اگر مراقبت‌های بعد از فیلر لب را رعایت کنید، تزریق ژل یک روش سازگار با بدن محسوب می‌شود که عوارض بسیار کمی دارد. لازم به توضیح است که این روش بدون عوارض گزارش شده است مگر اینکه عدم رعایت مراقبت بعد تزریق ژل لب سبب بروز عوارض شود. در مورد ژل لب مدل روسی بیشتر بدانید.

ورم لب بعد از تزریق

بعد از تزریق ژل لب چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

با توجه به اینکه قبل از تزریق ژل لب‌ها را بی‌حس می‌کنند، یکی از مراقبت‌های بعد از فیلر لب این است که تا زمانیکه حس لب‌ها به طور کامل برنگشته است از خوردن یا آشامیدن خودداری کنید. به طور کلی توصیه می‌شود تا یک هفته بعد از زمانی که تزریق کرده‌اید از نوشیدنی‌های الکل دار و استعمال دخانیات خودداری کنید.

از دیگر مواردی که جز مراقبت بعد از تزریق ژل لب محسوب می‌شود، می‌توان به این مورد اشاره کرد که نباید به لب‌های خود دست بزنید. بنابراین مراقبت بعد از تزریق ژل لب این است که لب‌های خود را بعد از تزریق ماساژ ندهید و از هر گونه دستکاری خودداری کنید.

نکاتی که در مورد مراقبت بعد از تزریق ژل لب وجود دارد شامل موارد ذیل می گردد:

۱) در ۲۴ ساعت اول بعد از تزریق از مواد آرایشی روی موضع استفاده نفرمایید.

۲) طی ۲۴ ساعت اول پس از تزریق ژل لب ، می بایستی از ورزش های شدید (مانند ایروبیک)، قرارگرفتن بیش از حد در معرض آفتاب یا گرمای شدید و مصرف مشروبات الکلی پرهیز کنید.

۳) پس از تزریق ژل، تا ۷۲ ساعت از دستکاری و ماساژ ناحیه تزریق شده پرهیز نمایید.

۴) بهتر است در دو هفته اول از تماس با گرمای زیاد مانند سونا و حمام های داغ پرهیز نمایید.

تزریق ژل لب طبیعی

۵) استفاده از غذاهاى سخت مانند ساندویچ، گاز زدن نان هاى سفت و سخت، کشیدن سیگار، پیپ، قلیان و بطورکلى هرگونه ضربه و فشار در ۷۲ ساعت بعد از تزریق فیلر(ژل) بخصوص در ناحیه لب ها ممنوع است.

 

بهترین پزشکان تزریق ژل لب در تهران چه برندی را برای ژل صورت پیشنهاد می دهند؟

 بهترین مارک برای تزریق ژل لب کدام است؟

۶) واکنش بدن نسبت به ژل های استاندارد بسیار کم است، تنها ممکن است بعد از تزریق، فرد دچار کبودی، قرمزی، درد، تورم و سفتی شود که معمولا تا یک هفته (حداکثر ۲ هفته) برطرف می شود. مبدانید فیلر زیر چشم چیست؟

۷) در صورت بروز قرمزی، حساسیت و هر واکنش غیرعادی، حتما پزشک را در جریان قرار دهید.

۸) حتما ۲ هفته پس از تزریق، جهت معاینه و ادامه تزریق (در صورت نیاز) به پزشک مراجعه کنید.

ورم بعد از تزریق ژل لب چند روز طول میکشد؟

ورم و کبودی ممکن است بلافاصله پس از تزریق ظاهر نشود و یک روز پس از تزریق ژل ظاهر شود، میزان ورم و کبودی در هر فرد متفاوت است در بسیاری از افراد فقط به مقداری ورم خلاصه می شود و برای اندکی از افراد، کبودی نیز اتفاق می افتد، میزان کبودی ممکن است تا روز دوم هم افزایش یابد، اما پس از گذشت چند روز رفته رفته کاهش و در نهایت تا دو هفته کاملا از بین می رود.

از بین بردن ورم لب بعد از تزریق ژل

در صورت ایجاد کبودی بعد از تزریق ژل می توانید از آناناس، قرص های ویتامین C، کمپرس سرد (در ساعات اولیه بعد از تزریق ژل) و سپس کمپرس گرم(در روزهاى ابتدایى بعد از تزریق ژل) استفاده نمایید.

در مواردی احتمال دارد ژل تزریق شده گلوله گلوله شود، این امر تا دو هفته پس از تزریق طبیعی است، در صورتی که پس از روز چهاردهم هم ادامه داشت، حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

مراقبت بعد از ژل لب

سایر مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

اگر میخواهید بدانید بعنوان مثال شما در مورد مراقبتهای بعد از تزریق ژل به خط خنده باید چه کاری انجام دهید تا بهترین و بیشترین تاثیر را از این فرایند دریافت کنید باید به موارد زیر عمل نمایید:

۱- شستن صورت بعد از تزریق ژل لب

طی ۸ ساعت اولیه بعد از تزریق ژل بهتر است که از لمس ناحیه پرهیز کنید. بعد از این زمان، می توانید صورت خود را با صابون بشویید.

۲- طرز خوابیدن بعد از تزریق ژل

اگر در ساعات پایانی روز تزریق ژل مخصوصا روی گونه داشته اید، بهتر است که طاق باز بخوابید. چنانچه تزریق ژل لب در ساعات پایانی روز انجام شده است، به هیچ وجه روی صورت خود نخوابید.

۳- تاثیر گرما بر ژل لب

تا زمانی که تورم و قرمزی پوست کاهش پیدا نکرده است، از تماس با گرمای شدید خودداری کنید.

به زبان ساده تر، به سادگی توسط عموم قابل تشخیص نباشد که شما تغییری در چهره خود داده اید.

✅ استفاده از ژل های ارزان قیمت چینی و فرم های مصنوعی که هر روز نظاره گر آن هستیم، ترس زیادی در دل علاقمندان به تزریق لب و اصلاح طبیعی فرم لب ایجاد کرده است.

✅ در خصوص ترس از عوارض اصلاح طبیعی فرم لب باید آگاه باشید تمام ژل های معتبر از هیالورونیک اسید طبیعی (از طبیعیت گرفته شده با منشا غیرحیوانی) ساخته شده است، هیالورونیک اسید به صورت طبیعی در بدن ما موجود است.

✅ همچنین یکی دیگر از دغدغه های مراجعین درد است، که باید در جریان باشید در این مرکز از بی حسی کامل استفاده می شود و شما هیچ گونه حسی، حین تزریق نخواهید داشت.

✅ برای تغییر فرم لب معمولا (در اکثر افراد) یک سی سی ژل هم در دومرحله و به فاصله دو هفته انجام می شود تا به نهایت طبیعی بودن برسیم، شایان ذکر است مرحله دوم تزریق هزینه ای ندارد.

برای تغییر در این عضو مهم باید حتما جوانب احتیاط را رعایت کرد. دو عنصر مهم و تاثیرگذار در این خصوص:

۱- کیفیت مواد تزریقی
۲- تجربه پزشک

متاسفانه در سال های گذشته بسیاری از متقاضیان به تزریق ژل های دائم تمایل داشتند، اما باید این نکته را به خاطر داشته باشید هر ماده خارجی در بدن با واکنش طبیعی آن، در دراز مدت مواجه خواهد شد که این مساله باعث بروز عفونت و عوارض جبران ناپذیری خواهد شد، (به دلیل آزار دهنده بودن تصاویر از قرار دادن آنها در وب سایت معذوریم، می توانیـد با جستجوی عبارت Lip Injection Infection در گوگل تصاویر عفونت های لب را مشاهده کنید).

در بهترین شرایط پس از استفاده از ژل های دائم، اگر لب ها دچار عفونت نشوند پس از گذشت چند سال به شکل “گلوله گلوله” خواهند شد که متاسفانه خارج کردن آن از لب بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

 

برای آگاهی بیشتر در مورد راه های جلوگیری و درمان سفت شدن ژل صورت و ژل لب بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

راه های جلوگیری و درمان سفت شدن و گلوله شدن ژل

در ادامه عکس هایی از تزریق ژل لب طبیعی را مشاهده می کنید:

علت جذب سریع ژل لب چیست؟

بعضی از عوامل باعث زود جذب شدن ژل و کاهش ماندگاری ژل لب می شوند. متابولیسم بدن فرد یکی از عوامل اصلی است که بر ماندگاری ژل لب تاثیر می گذارد. از آنجایی که اغلب ژل های لب از اسید هیالورونیک ساخته شده اند، توسط بدن شما متابولیزه می شوند. برای برخی از افراد، این فرآیند سریعتر از دیگران اتفاق افتاده و در نتیجه ژل لب سریع تر جذب می شود.

عامل دیگر جذب سریع ژل لب قرار گرفتن در معرض نور خورشید است که زودتر جذب شدن ژل لب و کاهش ماندگاری آن می شود. لب ها یکی از فعال ترین بخش های صورت هستند. در طول روز هنگام صحبت کردن، خوردن، نفس کشیدن، بوسیدن و … لب‌ها در حال حرکت و فعالیت هستند، به همین دلیل است که ممکن است ژل در این ناحیه زودتر از بقیه نقاط صورت جدب بدن شود. با رعایت نکاتی که برای بعد از تزریق ژل لب بیان کردیم، می توانید سرعت جذب ژل لب توسط بدن را کاهش داده و زمان بیشتری از زیبایی لب های خود لذت ببرید.

فرم دهی لب

 یکی از نکات مهم روش ایمن اصلاح طبیعی فرم لب با تزریق ژل لب طبیعی، تزریق بهترین نوع ژل می باشد.

معجزه ای به نام هیالورونیک اسید

این ماده در بافت پوست هر نقطه بدن و در همه نژاد‌ها وجود دارد. اسید هیالورونیک فضای بین الیاف کلاژن و الاستین را پر می‌کند، آب را در پوست نگه داشته و حجم پوست را حفظ می‌کند. با افزایش سن هم این ماده رفته رفته کاهش می یابد و به عبارت دیگر، راز جوان ماندن پوست وجود این ماده در بدن می باشد، با تزریق این ژل در لب می توان فرم لب را اصلاح کرد.

از سوی دیگر به دلیل عدم ماندگاری دائم پس از گذشت ۶ الی ۱۸ ماه به تدریج جذب بدن و سپس دفع خواهد شد، همچنین اگر از فرم ایجاد شده راضی نباشید پس از گذشت چند روز می توان با تزریق هیالورونیداز (Hyaluronidase) کل تاثیر ژل را از بین برد و به حالت قبل بازگرداند.

نکته آخر و مهم ترین اصل در اصلاح طبیعی فرم لب ، کیفیت ژل های تزریق شده است در حال حاضر در بازار ایران ژل های بسیاری موجود است که مورد تایید وزارت بهداشت نمی باشند (فراموش نکنید که استانداردهای وزارت بهداشت در خصوص کالاهای وارداتی بسیار سخت گیرانه می باشد و کالایی که تاییدیه وزارت بهداشت را دارد یقینا مورد اطمینان خواهد بود) در بین ژل های تایید شده از سوی وزارت بهداشت ژل های آسیایی و اروپایی قرار دارند که در این مرکز ژل های آسیایی تزریق نمی شوند (این ژل ها به نسبت ژل های اروپایی قیمت فوق العاده ارزان تری حتی گاها تا نصف قیمت دارند).

مهم ترین ویژگی ژل های اروپایی تضمین حفظ فرم طبیعی لب و همچنین عدم عوارض می باشد، به خاطر داشته باشید به دلیل اندکی تفاوت قیمت با سلامت خود و زیبایی چهره تان بازی نکنید.

تزریق ژل لب

نحوه تزریق ژل لب

علت زود جذب شدن ژل لب
نحوه تزریق ژل لب بسیار با اهمیت است. اینکار اگر اصولی و با دقت انجام شود سبب می‌شود تا نتیجه تزریق ژل کم خطر و ماندگارتر باشد. از طرفی دیگر ترریق اصولی ژل لب سبب می‌شود تا دیگر نیاز به پیدا کردن علت زود جذب شدن ژل لب نباشد. شخصی که اینکار را انجام می‌دهد باید مهارت و تخصص لازم را داشته باشد. این شخص باید به درستی با ساختار لب آشنا باشد. هنگام تزریق ژل لب توجه به برخی نکات از اهمیت بیشتری برخوردار است. از جمله این نکات می‌توان به این موارد اشاره کرد که تزریق باید در محل مناسب انجام شود.

میزان مواد تزریق شده هم باید متناسب و کنترل شده باشد. از همه مهمتر اینکه ژل لب باید در لایه مناسب تزریق شود. روند تزریق ژل لب به این صورت است که در ابتدا لب‌ها را بی‌حس می‌کنند. سپس بعد از اطمینان ای بی‌حس شدن لب‌ها با استفاده از الکل یا محلول ضد میکروب لب‌ها ضد عفونی می‌شود. در نهایت هم با استفاده از سرنگ و سوزن‌های مخصوص با دقت به زاویه آن‌ها میزان مورد نیاز ژل به یکی از لایه‌های پوست تزریق می‌شود. در مورد ژل لب مدل روسی بیشتر بدانید.

تزریق ژل هیالورونیک اسید به لب

اگر تصمیم گرفته اید که تزریق لب داشته باشید در ادامه ۱۸ نکته ای که باید قبل از تزریق بدانید را برای شما آورده ایم.

۱) مانند یک نقاش و رنگ هایش، هر پزشکی نیز دارای فرمول مورد علاقه ای است که از آن استفاده می کند. ساده ترین و طبیعی ترین ماده ی موقت، اسید هیالورونیک (HA) است.

۲. اگر به هر دلیلی از این مواد خوشتان نیامد می توانید آن ها را پاک کنید و از بین ببرید. از آنجا که اسید هیالورونیک (HA) دائمی نیست، پزشک شما می تواند یک آنزیم پاک کننده به نام هیالورونیداز را تزریق کند. اگر از نتایج اولیه ناراضی هستید، این آنزیم می تواند در پنج دقیقه ژل را از بین ببرد.

۳. قیمت تزریق ژل لب بسته به برند آن متفاوت است و به صورت میانگین از ۳۴۰۰۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰۰۰ هزار تومان می باشد.

۴. پرکننده های HA در حدود ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارند. اما اگر پوست بدنتان نازک باشد، فرمول سریعتر متابولیزه می شود و تزریق به مدت طولانی ادامه نخواهد یافت. البته رفتارهای مخاطره آمیز مثل استفاده مداوم از آفتاب، سولاریوم و دخانیات سبب از بین رفتن اثرات هیالونیک اسید خواهد بود.

۵. نتایج را تقریبا بلافاصله خواهید دید. لب های شما در ابتدا کمی متورم می شوند، اما شما می توانید اثرات پرکننده ها را خیلی سریع مشاهده کنید. بگذارید لبها ۲۴ ساعت آرام شوند. سپس خواهید دید لب هایتان برای چند ماه آینده پر خواهد بود.

۶. تزریق ژل لب اگر به درستی انجام شود، ظاهری زیبا و در عین حال طبیعی را برای شما به ارمغان می آورد .

۷. در آغاز روش، ابتدا احساس سفتی و فشار می کنید و سپس پس از تزریق می سوزد و تیر می کشد. پس از آن، دکتر لب های شما را ماساژ داده و به مدت ۱۰ دقیقه یخ روی آن قرار داده و سپس به کارهای روزمره تان برسید.

۸. شما می توانید انتخاب کنید که قبل از تزریق ژل لب ها از بی حسی موضعی استفاده شود یا خیر. پزشک می تواند در اطراف لب ها با تزریق به لثه (مانند دندانپزشکی) آن ناحیه را بی حس کند که سوزن بی حسی بسیار نازک است و آن را احساس نمی کنید.

۹. این روش حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد و بعد از ۱۵ دقیقه شروع به تحلیل رفتن می کند. بعدا می توانید زندگی روزمره خود را دنبال کنید، اما نباید هیچ برنامه ای بزرگ (مثل یک عروسی یا یک رویداد مهم) برای حداقل سه روز آینده داشته باشید (احتمال کبودی و سفت شدن).

۱۰. شما نباید در روز انجام تزریق لب ورزش کنید. به ویژه باید از فعالیت هایی که موجب افزایش جریان خون به صورت شما می شوند، اجتناب کنید مانند ماساژ صورت.

تزریق ژل به لب

۱۱. لازم نیست که در تمام نقاط لب تزریق کنید بلکه می توانید انتخاب کنید که در کدام قسمت ها می خواهید تمرکز داشته باشید. تصمیم گیری این که آیا می خواهید هر دو لب، فقط لب پایین و یا وسط لب بالا را انجام دهید با شما است. اما پزشک با تجربه ی بالایی که در این زمینه دارد بهتر می تواند شما را راهنمایی کند.

  بهترین مارک فیلر زیر چشم | هزینه انواع فیلر زیر چشم

۱۲. برای تزریق ژل لب ها، فقط باید پیش پزشک با تجربه رفت. تجربه پزشک در حیطه تزریق بسیار مهم است. برای اجتناب از یک کار اشتباه، بهتر است نزد متخصصانی که در این روش خاص تجربه دارند، بروید.

۱۳. ده روز قبل از تزریق، از داروهای ضد درد (به استثنای تیلنول)، روغن ماهی و ویتامین E اجتناب کنید، که تمایل دارند خون را از بین ببرند. خون کم باعث می شود این منطقه بیشتر به کبودی و خونریزی مبتلا شود.

۱۴. برخی از کبودی ها و خونریزی ها در محل تزریق طبیعی است و انتظار می رود. کبودی ها پس از پنج تا هفت روز باید محو شوند. پزشک شما همچنین می تواند در صورت لزوم از لیزر برای حل التهاب خون استفاده کند.

بوسیدن بعد از ژل لب
۱۵. انتظار نداشته باشید لب هایتان دقیقا مانند یک عکس شود. شما می توانید عکس های پیشنهادی را به پزشک خود نشان دهید، اما در نهایت شما و پزشکتان باید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای چهره شما مناسب است. همچنین باید انتظار داشته باشید که به تدریج با گذشت زمان – نه همه در یک زمان – به نتایج طبیعی دست پیدا کنید.

۱۶. سفتی و توده در لب ها که گاهی اوقات می بینید، نتیجه پرکننده ای است که بیش از حد به سطح نزدیک است. معمولا از بین می رود و می تواند تصحیح شود، اما همیشگی نیست.

۱۷. هر کسی که سابقه ی تاول تبخالی داشته باشد باید دو هفته قبل از این روش از داروهای پیشگیری کننده استفاده کند. تزریق می تواند باعث افزایش تاول های تبخالی شود.

۱۸. توصیه نهایی ما به شما اینکه حتما از مارک های معتبر تزریق ژل لب برای تزریق خود استفاده کنید و نزد یک فرد مجرب بروید.

هزینه تزریق ژل لب

قیمت تزریق ژل لب بسته به برند آن متفاوت است و به صورت میانگین برای هر سی سی از ۴،۰۰۰،۰۰۰ تا ۵،۶۰۰،۰۰۰ هزار تومان می باشد.

توجه : در حال حاضر به علت نواسانات قیمت دارو، هزینه ها تقریبی می باشند. لطفا یک روز قبل از مراجعه به صورت تلفنی قیمت ها را استعلام بفرمایید.

برای آگاهی از قیمت تزریق ژل ژوویدرم برای لب، گونه، خط خنده و … با ما همراه باشید.

ژل های موجود در این مرکز برای اصلاح طبیعی فرم لب شامل موارد زیر می باشند:

ژل ژوویدرم ساخت لابراتوآر آلرگان امریکا، ژل آلیاکسین ساخت لابراتوآر IBSA کشور ایتالیا، Stylage ساخت لابراتوآر Vivacy کشور فرانسه و Teosyal ساخت لابراتوآر Teoxane کشور سوئیس که این کمپانی ها با تکنولوژی ریز ذرات اقدام به ساخت ژل می کنند که فرم آن بسیار طبیعی و غیرقابل تشخیص است.

سوال: یک هفته بعد از تزریق ژل لب انگار لبم به حالت قبل برگشته و دیگر برجسته نیست. دلیل آن چیست؟

برای دیدن پاسخ پزشک روی اینجا کلیک کنید.

 

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر کیمیا یکشنبه ۷ مرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 205 مشاهده پرسش
    با سلام آیا تزریق ژل صورت باعت کبودی میشود یا نه

    من صورت لاغری دارم میخوام ژل تزریق کنم ولیکن میترسم بعد از تزریقش کبود بشه و همه متوجه بشن که من ژل تزریق کردم ایا درسته که بعد از تزریق ژل صورت کبود میشه.یا نه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۷ مرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام
      بله به علت تزریق احتمال کبودی بسته به بدن افراد وجود دارد
  • تصویر کاربر سپیده دوشنبه ۲۲ مرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 193 مشاهده پرسش
    هزینه تزریق هر سی سی ژل جوویدرم در لب چقدر هستش ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۲۲ مرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام اطلاعات کامل در مورد ژل لب:
      https://drmajidzadeh.com/187/

      قیمت ها و توضیحات در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر سلام پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 411 مشاهده پرسش
    ژل بزنم ياچربي؟ عكس صورتم روجهت مشاوره كجابفرستم ونظرشماچيه ژل بزنم ياچربي؟ياعمل بيني
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم برای اظهار نظر حتما باید از نزدیک معاینه شوید تا اندازه گیره شود صورت شما
      اما برای اینکه تفاوت چربی و ژل را بدانید مطلب زیر را بخوانید
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر محدثه پنجشنبه ۷ تیر ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 187 مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر خسته نباشید
    یه سوال داشتم لب بالای من به این شکله که عکسشو براتون میفرستم میخواستم ببینم به جز تزریق فیلر روشی هست که مثلا لب بالا رو بکشن؟(چون حجم لبم خوبه ولی به سمت داخله)
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۷ تیر ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام تصویری ارسال نکردید عزیزم، این مورد رو بهتر است از نزدیک معاینه شوید
  • تصویر کاربر طهماسب پنجشنبه ۲۴ خرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 293 مشاهده پرسش
    با عرض سلام خسته نباشید خدمت شما
    حدودن دو سال پیش ی نوع ژل ساخت کشور کوره بود گرفتم میش متخصص تزریق کردم واسه خط خنده اما متاسفانه چندسری گوله شده جابجا الان دوروز گوله شده خیلی جابجا شده بعدشم مثل کیست دندان کیست کرده صورتم باد کرده.
    میشه لطف کنی ی راهنمایی کنین که باید چیکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۴ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام حقیقتا ژل های ارزان قیمت و آسیایی متاسفانه این عوارض رو دارند
      برای اظهار نظر بهتر است از نزدیک معاینه شوید و همچنین اطلاعات دقیق ژل تزریق شده رو بهمراه داشته باشید

      روزهای شنبه دوشنبه سه شنبه بعدظهر تعیین نوبت فرمایید
  • تصویر کاربر صفورا شنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 359 مشاهده پرسش
    خسته نباشین.میخاستم راجع ب قرینه سازی صورت بپرسم ک با چ ژلی انجام میدین و هزینش چقدر میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام اطلاعات کامل + قیمت ها در خصوص ژل های مورد استفاده در این مطب در لینک زیر است:
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر Kianapourkarimi چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 189 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشيد
    ببخشيد من شيراز هستم و مي خواستم ببينم چطوري مي تونم براي تزريق ژل لب وقت بگيرم؟و هزينه اش چقدر هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم تلفنی اقدام بفرمایید برای تعیین نوبت تلفنی اقدام فرمایید
      هزینه حدودا یک میلیون تومان
      اطلاعات بیشتر در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666/
  • تصویر کاربر مهسا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 261 مشاهده پرسش
    من 32 سال دارم و به دلیل لاغر شدن گو نه هام خیلی لاغر شدند. می خواستم تظریق لب و گونه کنم اما خیلی طبیعی. لبهام حجم دارند و فقط می خوام کمی اصلاح بشن و کمی پرتر... که خط لب نکشم... خیلی خیلی طبیعی. می خواستم کمی راهنمایی بشم و حزینه رو بدونم و اینکه چه باید بکنم؟ آیا وقت بگیرم؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم دو مطلب زیر را مطالعه بفرمایید:

      https://drmajidzadeh.com/187/
      https://drmajidzadeh.com/666

      برای تعیین نوبت هم تلفنی یک ماه زودتر اقدام فرمایید
      02122657900
      02122657916
  • تصویر کاربر تانیا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 188 مشاهده پرسش
    سلام. من 17سالم هستش تو ناحیه چانه و زیر چانه موهای زائد دارم... چون چانه کوچیکی دارم میخواستم تو اون ناحیه ژل تزریق کنم... میخواستم ببین وجود موهای زائدم مانعی برای این کار نداره؟
    1. تصویر کاربر تانیا سه شنبه ۴ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      لطفا جواب این سوالو بدین دکتر
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام خیر تداخلی ندارد
      اطلاعات بیشتر در مورد ژل ها:

      https://drmajidzadeh.com/666
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر ایا پنجشنبه ۲۳ فروردین ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 167 مشاهده پرسش
    ایا برای گودی زیر چشم‌تنها راه تزریق فیلر هست ؟؟؟ یا روش‌دیگه ای پیشنهاد میدید، مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۳ فروردین ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام تزریق فیلر مخصوص زیر چشم، در صورتی که تشخیص درست داده شود راه حل ایمنی است
      برای اظهار نظر باید از نزدیک معاینه شوید
درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر