افزایش حجم لب

افزایش حجم لب راه حلی برای جذاب تر شدن

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

شهریور 8, 1396
بازدید: 2469

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

شهریور 8, 1396
بازدید: 2469

فهرست مطالب

پر بودن لب به عنوان یکی از معیارهای زیبایی شناخته شده است. ایمپلنت لب و یا پرکننده های پوستی، با افزایش حجم لب آن را زیباتر می کنند.

زمان بازیابی پس از عمل لب به طور معمول کوتاه است، و باعث افزایش حجم لب می شود که یکی از ساده ترین راه هایی است که صورت را جذاب تر می کند.

نامزدهای افزایش حجم لب

لب های کوچک برای بسیاری از زنان ناراحت کننده است. اکثر خانم ها نامزد خوبی برای افزایش حجم لب می باشند، اما هر کسی قبل از تصمیم گیری در مورد هر روشی باید به خطرات و مزایای آن توجه کند.

افراد بزرگسال تقریبا با هر سنی می توانند نامزد خوبی برای تقویت لب باشند. بیماران با لب های به طور طبیعی کوچک معمولا نتیجه های استثنایی را از این روش دریافت می کنند. هر کسی که تحت عمل جراحی قرار می گیرد، باید سلامت خوبی داشته باشد. اغلب پزشک عکس قبل و بعد از بیماران قبلی را به شما نشان می دهد که نتایج افزایش حجم لب آن ها با پرکننده های تزریقی، انتقال چربی و ایمپلنت لب نشان داده شده است.

ملاحظات پزشکی

از آنجا که امکان واکنش آلرژیک به مواد مورد استفاده برای تقویت لب وجود دارد، نامزد احتمالی باید هر گونه آلرژی را پیش از این به جراح گزارش دهد.
انواع مختلفی از پرکننده های پوستی و ایمپلنت لب وجود دارد که برای افزایش حجم لب می باشند اما همه ی این گزینه ها برای هر فردی ایمن نیست. برای اطمینان از بهترین نتایج پس از تقویت لب، مطمئن شوید که یک پزشک ماهر را انتخاب می کنید. پزشک شما باید از محصولات تائید شده توسط FDA برای لب استفاده و روش مناسبی را انتخاب کند.

انواع برند های ژل

هنگام استفاده از پرکننده های موقت برای افزایش حجم لب های کوچک، میزان زمان عمر آن بستگی به این دارد که چگونه بدن شما مولکول های پرکننده را مختل می کند. پزشک شما قادر خواهد بود به شما یک برآورد کلی از اینکه چه مدت ممکن است هر محصول نتیجه دهد ارائه دهد.

بزرگ کردن لب

تقویت لب با استفاده از پرکننده های تزریقی لب، نتایج دلخواه را به مدت ۳۰ دقیقه فراهم می کند. بیهوشی معمولا برای این روش ضروری نیست زیرا پرکننده معمولا شامل لیدوکایین یا یک بی حسی موضعی هستند. نتایج به دست آمده با پرکننده های لب تزریقی موقت هستند زیرا در بدن در نهایت تجزیه می شوند. طول عمر آن ها در هر فردی متفاوت است، اما به طور متوسط ​​معمولا ۶ ماه تا ۱۸ ماه باقی می ماند.

حجم دادن به لب

پر کننده های لب از جنس هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید یک ماده ی واضح و قابل تجزیه است که به طور طبیعی در مفاصل بدن و پوست وجود دارد. هیالورونیک اسید با یک مولکول آب به داخل لب وارد می شود. به این ترتیب پرکننده های مبتنی بر هیالورونیک اسید را قادر می سازد تا لب ها را مرطوب کرده و نتایج طولانی تری را نسبت به روش های دیگر به ارمغان بیاورد.

هیالورونیک اسید تقویت بوتاکس

پرکننده های مبتنی بر هیالورونیک اسید هستند که اغلب برای تقویت لب استفاده می شوند. آزمایش آلرژیک قبل از درمان با این پرکننده های لب ضروری نیست.

از برندهای معتبر که در داخل ایران نمایندگی دارند می توان به ژل ژوویدرم ساخت لابراتوآر آلرگان امریکا، ژل ریستیلن ساخت کشور سوئیس، Stylage ساخت کشور فرانسه و Teosyal ساخت کشور سوئیس اشاره کرد که این کمپانی ها با تکنولوژی ریز ذرات اقدام به ساخت ژل می کنند که فرم آن بسیار طبیعی و غیرقابل تشخیص است.

تزریق ژل لب قبل و بعد

خطرات و مزایای تزریق ژل لب

اگرچه به طور کلی عوارض کمی ناشی از پرکننده لب وجود دارد، واکنش شما بستگی به نوع پرکننده ای که انتخاب می کنید و توانایی شما برای بهبودی دارد. عوارض جانبی خفیف ناشی از پرکننده های لب عبارتند از قرمزی، کبودی، تورم، ناراحتی جزئی و حساسیت. با مراقبت ، این علائم را می توان به حداقل رساند که ظرف چند روز از بین بروند.

جهت آشنایی با عوارض ژل لب بر روی دکمه زیر کلیک کنید:

عوارض ژل لب

بسیاری از بیماران گزارش می دهند که مزیت اصلی پرکننده های تزریقی لب افزایش اعتماد به نفس آنها در ظاهر آنها است.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر لادن پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 183 مشاهده پرسش
    با سلام. بنده تزريق ژل گونه انجام دادم كه پس از چند ساعت ورمم شروع شد. روز بعد از تزريق به قدري ورم كردم كه دكتر برام دو تا آمپول بتامتازون ال آ تجويز كرد. به همراه قرص فكسوفنادين، و قرص پردنيزولون. تا ورمم پس از ٧ روز از تزريق برطرف شد. روز پانزدهم تزريق مجددا به شدت ورم كردم. مجددا يك آمپول بتامتازون ال آ تزريق كردم به همراه شروع مجدد قرصها.
    آيا اين حالت طبيعي است كه دوباره ورم كردم و الان كه روز هفدهم پس از تزريق هستم، همچنان ورم زيادي داره صورتم. چه بكنم؟
    متشكرم.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۱۴ تیر ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام برای اظهار نظر در این خصوص حتما باید از نزدیک معاینه شوید
  • تصویر کاربر مهشيد پنجشنبه ۳۱ خرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 195 مشاهده پرسش
    حدود ٢5روز پيش اولين بار بوتاكس تزريق كردم در مرحله ي ترميم يكي از ابروهام قرينه نبود كه دوباره تزريق انجام شد الان بعد از گذشت 5روز باز همون ابرو اما كمتر بالا مي ره نمي دونم بايد صبر كنم طبق وقتي كه براي ترميم بعدي برام گذاشتيد مراجعه كنم يا الان مراجعه كنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۳۱ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم اجازه بدید پروندتون رو بررسی می کنیم و از مطب با شما تماس خواهیم گرفت
  • تصویر کاربر آيدا پنجشنبه ۲۴ خرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 226 مشاهده پرسش
    ايا شما براى گودى و سياهى زير چشم فيلر تزريق مى كنيد ؟! و ايا انجام اين كار ضررى ندارد و مناسب است ؟! و اگر انجام مى دهيد قيمتش چند است ؟!
    و يك سوال ديگر من حدود ٧٨ سال پيش ژل تزريق كردم به لبم و بعدا پيش دكتر ديگرى رفتم وبه من گفتن ژلى كه تزريق كرده ام پاژو بوده و مقدار اندكى در لب من موجوده ... من اگر بخوام ژل لب تزريق كنم مى توانم ؟! و اگر كه نه چه راهى پيشنهاد ميكنيد
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۴ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام بله ژل زیر چشم اگر مارک مرغوب و تکنیک صحیح باشد عارضه ای ندارد، نقش پرکننده دارد و برای گودی موثر است و روی تیرگی تاثیری ندارد

      در خصوص سوال دوم خیر شما اجازه تزریق ژل ندارید
      اطلاعات کامل در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666/
  • تصویر کاربر مهدیه دوشنبه ۷ خرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 192 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    ببخشید شما مشاوره زیبایی هم میدید؟ مثلا اگر من بخوام ژل تزریق کنم به لبم مشاوره میدید که چه مدلی بهتره و چقد باشه بهتره یا اصلا نیاز هست یا نیست؟؟ یا مثلا مشاوره میدید که چه کاری کنم تا زیبایی صورتم بیشتر بشه؟
    بعد این که اگه ممکنه هزینه هر سی سی ژل لب رو بفرمایید لطفا
    و اگر بخوایم وقت بگیریم چطور باید اقدام کنیم و چه شرایطی داره؟
    خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۷ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام سلامت باشید بله تقریبا برای تمام موارد تزریق این مساله انجام می شود و اگر تشخیص دهیم به تزریق نیاز ندارد به هیچ عنوان انجام نمی دهیم
      اطلاعات کامل در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666/

      جهت تعیین نوبت هم همکارانمون تلفنی در خدمتتون هستند:
      02122657900
      02122657916
      02126212554
  • تصویر کاربر فاطمه دوشنبه ۷ خرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 197 مشاهده پرسش
    با سلام. خانم دكتر من مهر ماه ٢ سي سي ژل ب چانم تزريق كردم ٣ ماه بعد دوباره ٢/٥ سيسي و هفته ي پيش باز ٢/٥ سيسي تزريق داشتم. با هزينه هر سيسي ٣٥٠ هزار تومن به اسم ژل ژوويدرم. ولي خيلي زود ژل من اب ميشه . با تو جه ب اينكه هم از كرم ابرسان استفاده ميكنم هم روزي ١٠ ليوان اب ميخورم. ميخواستم ببينم ژل من نامرغوب هس. يا دكتر نحوه ي تزريق را خوب نميزند
    در ضمن اين ماه كه ژل ميزدم چانم انقدر پر از ژل بود كه دفع ميكرد ولي بلافاصله ي بعد از ٣ روز دوباره جمع ميشود. در عكس. در عرض ٣ روز اينهمه كوچيك شده. الان بعد ١ هفته باز كوچيك تر شده
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۷ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم حقیقتا برای اظهار نظر باید از نزدیک معاینه شوید، اما تنها مساله که از فرمایشات شما قابل تشخیص می باشد این است که هزینه تزریق ژل ژوویدرم 350 تومان، اصلا امکان پذیر نیست، چون داروی تنها (بدون دستمزد) یعنی مبلغی که مطب برای خرید هر سی سی ژل ژوویدرم پرداخت کند از 700 تومان به بالا است

      اطلاعات بیشتر:
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر Sanaz یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 153 مشاهده پرسش
    سلام خانم دكتر
    بنده لب بالام سمت چپ كجه و كلا لب بالام نازكه براي قرينه سازي چقدر بايد هزينه تقديمتون كنم؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام برای قرینه سازی نیاز به تزریق ژل دارد، اطلاعات کامل در مورد ژل ها و هزینه در 2 مقاله زیر:
      https://drmajidzadeh.com/187
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر با سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 150 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشيد خانم دكتر من ساكن كشور اتريش هستم حدود پنج ماه پيش توى ايران و يكى از شهرستانها توسط يك دكتر از اشناهاى بستگان تزريغ ژل در ناحيه خط خنده داشتم سه ماه اول مشكلى نداشتم بعدش در ناحيه تزريق همش تورم شديد و سفت شدگى در ناحيه تزريق دارم و حتى امروز تا جايى كه زير چشمم متورم و حالت كبودى دارد ، سوال من از شما اين هست الان چكار بايد انجام بدم كه اين تورم و قرمزى از بين بره و من دو ماه ديگه ميام ايران و بيش شما وقت گرفتم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم حقیقتا در این خصوص باید حتما از نزدیک معاینه شوید
  • تصویر کاربر پريسا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 161 مشاهده پرسش
    سلام من ميخواستم هزينه ژل ژوويدرم ولوم رو بدونم و اينكه چ مدت ميمونه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام اطلاعات کامل:
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر الهام چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 161 مشاهده پرسش
    با سلام
    من براي تزريق ژل لب ميخوام اقدام كنم
    ميخواستم اسم (مارك) ژل تزريقيتون رو بدونم؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام اطلاعات بیشتر در مورد تزریق لب:
      https://drmajidzadeh.com/187

      اطلاعات بیشتر در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666
  • تصویر کاربر بهناز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 142 مشاهده پرسش
    قیمت تزریق ژل برای زاویه دار کردن صورت
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام بستگی به میزان ژل مصرفی دارد
      اطلاعات بیشتر در مورد ژل ها:
      https://drmajidzadeh.com/666
درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر