بررسی ‌ جنتلمکس پرو پلاس ـ بررسی مزایا، معایب

بررسی جنتلمکس پرو پلاس- مزایا و معایب

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مهر 3, 1401
بازدید: 297

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مهر 3, 1401
بازدید: 297

فهرست مطالب

اکثر مردم از رویش موهای زائد خود و نیاز به حذف مکرر آنها با استفاده از روش‌های مختلف، خسته می‌شوند. آنها همواره به دنبال راه‌حلی دائم برای از بین بردن موهای زائد خود می‌گردند. در حال حاضر، یکی از مطمئن‌ترین راه‌‌ها، استفاده از لیزر می‌باشد. انجام لیزر با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس تازه‌ترین ساخته شرکت کندلا، یک روش آسان و مطمئن برای از بین بردن موهای زائد بدن است. این دستگاه به دلیل تکنولوژی پیشرفته‌ای که در ساخت آن به کار گرفته ‌شده است، مزایا بسیاری دارد. ما در ادامه این مقاله به بررسی مزایا و معایب این دستگاه خواهیم پرداخت.

آشنایی با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

محصول جدید شرکت کندلا با برخورداری از جدیدترین فناوری، بهترین خدمات را در رابطه با لیزر موهای زائد به افراد ارائه می‌دهد. تا پیش از این، دستگاه‌های جنتلمکس پرو برای بیست سال، پیشرو در صنعت لیزر موهای زائد بدن و مورد اعتماد بسیاری از متخصصان پوست و زیبایی در سراسر جهان برای درمان بودند. اما اکنون دستگاه‌های جنتلمکس پرو پلاس با ویژگی‌های منحصربه‌فردشان جایگزین آن‌ها شده‌اند. این دستگاه‌ با قدرت بیشتر و زمان کوتاه‌تر، نتایج خوبی را از خود به جای می‌گذارد. از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول می‌توان به درد و عوارض ناچیز آن‌اشاره کرد. همچنین این دستگاه دارای مزایای بسیار دیگری نیز هست و استفاده از آن جهت انجام لیزر برای هر پوستی و در هر سنی، مناسب خواهد بود.

کاربردهای دستگاه لیزر جنتلمکس پروپلاس

دستگاه لیزر جدید شرکت کندلا، یک نوآوری در صنعت لیزر است. فناوری به کار رفته در این دستگاه، این محصول را به یک وسیله پیشرفته‌تر و با کارایی بیشتر نسبت به سایر دستگاه‌های کندلا تبدیل می‌کند. طول موج‌های دوگانه این محصول باعث می‌شوند تا دستگاه علاوه بر رفع موهای زائد، کاربرد درمانی نیز داشته باشد. به طور کلی، از کاربردهای این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

حذف موهای زائد

با استفاده از این دستگاه می‌توان موهای زائد را برای همیشه حذف کرد. تعداد زیادی از دستگاه‌های لیزر با استفاده از تکنیک پالس قوی باعث از بین رفتن موهای زائد بدن می‌شوند. این تکنیک شرط لازم برای از بین بردن موها است، اما به تنهایی نمی‌تواند تاثیر قابل توجه‌ای داشته باشد. دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس با داشتن دو طول موج متفاوت باعث می‌شود تا لیزر روی انواع پوست و موها تاثیر چشمگیری داشته باشد. در ضمن باید توجه داشت که این دستگاه دارای تکنیک خنک‌کننده است و این موضوع باعث می‌شود تا لیزر با این دستگاه دردناک نباشد. همچنین این دستگاه شدت تابش اشعه را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کند تا آسیبی به پوست افراد وارد نشود.

بسیاری از دستگاه‌های لیزر موجود در بازار، توانایی از بین بردن موهای نازک یا به اصطلاح پرزی را ندارند. اما این دستگاه توانایی حذف هر گونه مویی را دارد و این می‌تواند خبر خوبی برای بسیاری از افراد باشد.

• حذف موهای زائد

رفع لک‌های قهوه‌ای پوست

برای از بین بردن لک‌های قهوه‌ای که روی  پوست بدن و صورت به دلایل مختلفی مانند آفتاب سوختگی ظاهر می‌شوند، می‌توان از این دستگاه استفاده کرد.

• جوانسازی پوست

یکی دیگر از مهم‌ترین کاربردهای این دستگاه، جوانسازی صورت است. دستگاه جنتلمکس پرو پلاس اشعه را به پوست می‌تاباند. پوست نسبت به این گرما واکنش نشان می‌دهد و در نهایت کلاژن تولید می‌شود. این کلاژن باعث خواهد شد خاصیت کشسانی در پوست افزایش پیدا کند و پوست کشیده و جوان شود. بنابراین افراد در صورت تمایل می‌توانند از این دستگاه برای شاداب و جوان شدن پوستشان استفاده کنند.

• درمان واریس

این دستگاه دارای تکنولوژی پیشرفته‌ای است که باعث می‌شود گزینه خوبی برای درمان بیماری واریس باشد. محصول جدید کندلا نیز مانند دستگاه جنتلمکس پرو، توانایی درمان رگ‌های واریس را دارد. برای انجام این کار، دستگاه با استفاده از اشعه رگ‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد. طول موج‌های دوگانه این دستگاه این امکان را فراهم خواهند کرد تا این اشعه‌های تولیدشده تا اعماق پوست نفوذ کنند. البته اشعه‌های این دستگاه هیچ‌گونه آسیبی به اجزاء بدن و پوست وارد نخواهند کرد. تاثیر این دستگاه در درمان واریس را می‌توان پس از گذشت حداقل سه جلسه مشاهده کرد.

مزایای دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس

در این بخش، به مزایای محصول جدید شرکت کندلا می‌پردازیم.

۱. مناسب برای انواع پوست و مو

این دستگاه لیزر دارای طول موج دوگانه است و به همین دلیل توانایی لازم برای درمان انواع مختلف رنگ و پوست از بسیار روشن تا بسیار تیره را دارد. همچنین این دستگاه می‌تواند روی پوست‌های برنزه نیز اثر بگذارد. بنابراین افراد می‌توانند در فصل تابستان نیز لیزر خود را انجام دهند.

۲. ایمن برای تمامی افراد در سنین مختلف

دستگاه جنتلمکس پرو پلاس برای تمام سنین مختلف ایمن است. این دستگاه در تمامی سنین امتحان شده است‌. حتی نوزادان هم می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

معایب دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس

۳. طول درمان کوتاه

با توجه به فناوری پیشرفته‌ای که در ساخت این دستگاه به کار رفته، این دستگاه بسیار قدرتمندتر از نسل‌های قبل است‌. در نتیجه، برای از بین بردن موهای زائد به زمان زیادی نیاز نیست. بنابراین نتیجه آن را می‌توان در مدت زمان کوتاه‌تر و تعداد جلسات کمتری مشاهده کرد. مدت زمان هر جلسه درمانی با استفاده از این لیزر، وابسته به ناحیه مورد نظر برای لیزر است. اما در حالت کلی می‌توان گفت هر جلسه، کمتر از یک ساعت طول می‌کشد. لازم است افرادی که قصد استفاده از این دستگاه را دارند، بدانند که با یک‌بار استفاده حتی نمی‌توان موهای زائد مناطق کوچکی مانند زیر بغل را از بین برد. بنابراین برای آنکه این دستگاه بتواند تاثیر داشته باشد، لازم است چندین مرحله از آن استفاده شود.

۴. بدون ایجاد درد

این دستگاه لیزر بدون درد یا دارای درد بسیار کمی است. بنابراین نیازی به استفاده از داروهای مسکن برای کاهش درد آن نیست. همچنین این دستگاه مجهز به سیستم خنک‌کننده است که باعث کاهش درد و عدم تغییر رنگ ناحیه موردنظر در حین لیزر می‌شود.

۵. دقت بسیار بالا

این دستگاه با توجه به تکنولوژی پیشرفته آن، دقت بالایی دارد. دقت این دستگاه  باعث از بین رفتن کامل موهای زائد تمام نواحی حتی ناحیه‌های ظریف مانند پشت لب بالایی، خط باسن و کمر می‌شود.

۶. ارزان بودن

حذف موها با دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس یک راه‌حل دائمی و مقرون به‌ صرفه برای تمام عمر است. با انجام لیزر با استفاده از این دستگاه می‌توان صدها یا میلیون‌ها تومن صرفه جویی کرد، زیرا نیازی به انجام سایر روش‌‌ها مانند پودرهای موبر و اپلاسیون نیاز نیست. همچنین باید توجه داشت با توجه به کارایی که این دستگاه  نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر دارد، استفاده از آن در کلینیک‌ها بسیار مقرون به‌صرفه است.

۷. عدم رشد دوباره موها

یکی از مزیت‌های این دستگاه که جدیدترین محصول شرکت کندلا محسوب می‌شود، این است که مانع از رشد دوباره موهای زائد می‌شود. علاوه بر این، یکی دیگر از مزایا آن این است که مانع از رشد مو به داخل بدن و زیر پوست می‌شود.

۸. کمک به محیط زیست

استفاده از این دستگاه باعث می‌شود تا ردپای کربن روی زمین کاهش پیدا کند، زیرا محصول جدید شرکت کندلا مانع از تولید زباله‌های پلاستیکی مانند تیغ و زباله‌هایی شیمیایی مانند موبرها می‌شود.

مزایای بسیار این دستگاه که ذکر شدند، می‌توانند سند خوبی برای اثبات قدرت شرکت کندلا در صنعت لیزر جهان باشد.

۹. عوارض بسیار اندک

انجام لیزر با این دستگاه، عوارض خاصی ندارد و تنها عارضه آن قرمزی پوست برای مدت کوتاهی است. در صورتی که قرمزی پوست بیش‌تر از چندین ساعت طول کشید و پوست دچار تورم و التهاب شد، لازم است به پزشک مراجعه کنید. بعد از انجام لیزر با استفاده از این دستگاه، لازم است در صورت قرار گرفتن در زیر نور خورشید، از کرم ضدآفتاب استفاده شود.

معایب دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس

این دستگاه با توجه به تکنولوژی پیشرفته‌ای که دارد، دارای معایب بسیار کمی است. بزرگترین عیب این دستگاه، قیمت بسیار بالای آن می‌باشد که برای مراکز لیزر قابل توجه خواهد بود. در واقع، قیمت این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر موجود در بازار، بسیار بالاتر محسوب می‌شود. یکی دیگر از عیب‌های این دستگاه وزن نسبتا بالای آن است. اما همانطور که حتما متوجه شده‌اید، هیچ کدام از نکات منفی این دستگاه متوجه سلامت مشتریان نخواهند بود. پس افراد می‌توانند خود را با خیال راحت به این دستگاه بسپارند.

جمع‌بندی

برای افرادی که به دنبال راه‌حلی برای از بین بردن موهای زائد بدن خود هستند، استفاده از دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس بهترین انتخاب خواهد بود، زیرا این دستگاه با فناوری‌های روز دنیا توسط شرکت کندلا ساخته شده و استفاده از آن بهترین روش برای حذف موهای زائد است. این محصول دارای تکنولوژی پیشرفته‌تری نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر و مزایا و کاربردهای فراوانی است.

یکی از مهم‌ترین مزایای این دستگاه را می‌توان تاثیر آن روی انواع پوست و موها دانست. به‌علاوه، این محصول را می‌توان پرقدرت‌ترین و دقیق‌ترین دستگاه لیزر شرکت کندلا برشمرد. لازم است بر این نکته تاکید شود که این دستگاه لیزر دارای سیستم خنک‌کننده پیشرفته است. به همین دلیل، استفاده از آن درد کمی دارد و از تغییر رنگ پوست جلوگیری می‌کند. محصول جدید کندلا دارای طول موج‌های دوگانه است. بنابراین می‌توان گفت این دستگاه در درمان بسیاری از بیماری‌ها مانند واریس و حذف لکه‌های پوستی کاربرد دارد. همچنین باید دانست که این دستگاه لیزر هیچ‌گونه عوارض پوستی برای طولانی مدت ندارد. تنها عارضه آن را می‌توان قرمزی و التهاب پوست برای مدت کوتاهی عنوان کرد.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر