کلینیک گیتا اولین مرکز دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس در ایران

کلینیک گیتا اولین مرکز دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس در ایران

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مهر 6, 1401
بازدید: 277

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مهر 6, 1401
بازدید: 277

فهرست مطالب

پوست نرم و شفاف، یکی از نمادهای زیبایی محسوب می‌شود. یکی از راه‌های دستیابی به آن، استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد است. به همین دلیل، تقاضا برای لیزر، بسیار بالا می‌باشد. متاسفانه این تقاضا منجر به سوء استفاده افراد زیادی می‌شود. کلینیک‌های زیادی برای خدمت‌رسانی به مشتریان وجود دارند که از دستگاه‌های مختلفی هم استفاده می‌کنند. امروزه تعدد مراکز غیرمجاز لیزر به معضلی در کشور بدل گردیده است. کلینیک گیتا اولین کلینیکی محسوب می‌شود که از دستگاه پیشرفته جنتلمکس پرو پلاس استفاده می‌کند. در ادامه با همراهی شما بررسی می‌کنیم که چرا مرکز دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس بودن کلینیک گیتا، مهم و بااهمیت است. همچنین به اینکه شاخصه‌های یک کلینیک خوب چه هستند و کلینیک گیتا در چه جایگاهی قرار دارد، خواهیم پرداخت.

شاخصه‌های یک کلینیک خوب برای لیزر

در این بخش، ویژگی‌های یک کلینیک خوب برای انجام لیزر را بررسی می‌کنیم.

مکان کلینیک

کلینیک گیتا در ولنجک قرار دارد. نزدیکی به کوه‌های سر به فلک کشیده تهران، آب‌وهوایی پاکیزه را نصیب این منطقه کرده است. مشتری به‌دور از هوای آلوده تهران وارد کلینیک می‌شود و قبل از ورود می‌تواند ریه‌های خود را از هوایی پاک پر کند. این موقعیت مکانی، به کلینیک گیتا اجازه داده است که میزبان مشتریان مختلفی از نقاط متفاوت باشد.

گواهی‌نامه‌ها و مدارک

یکی از ویژگی‌های کلینیک گیتا این است که از متخصصان مجرب و متعهدی بهره می‌برد. همه متخصصان گیتا آموزش‌های لازم را دیده‌اند و مدارک دانشگاهی دارند. این متخصصان در دوره‌های آموزشی متعدد داخلی و خارجی شرکت کرده‌اند و در سال تعداد زیادی مراجعه‌کننده دارند. برای اطمینان بیشتر می‌توانید سابقه و رزومه متخصص مورد نظرتان را از گیتا درخواست کنید.

استفاده از دستگاه لیزر مناسب

کلینیک گیتا ادعا دارد که اولین مرکز دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس در ایران است و به این اولین بودن خود می‌بالد. سوال مشتری باهوش و فردی که نگران سلامتی و زیبایی خود است، این خواهد بود که این دستگاه و این اولین بودن چه نفعی برای من دارد؟. چگونه این القاب و عناوین به من کمک می‌کنند تا درمانی مناسب در این کلینیک داشته باشم؟. برای پاسخ به این سوال باید قدری درباره این دستگاه و قابلیت‌هایش حرف بزنیم تا بیشتر با اهمیت آن آشنا شوید.

رعایت موارد بهداشتی در کلینیک

یک سری از عوارض نادر عمل لیزر، مربوط به عدم رعایت بهداشت در محیط کلینیک هستند. کلینیک گیتا تمام استانداردهای بهداشتی را رعایت می‌کند. پرسنل این کلینیک تمام مواد یک‌بار مصرف را بعد از استفاده، دور می‌اندازند. محیط کلینیک نیز با مواد مناسب، هر روز ضدعفونی می‌شود. کلینیک گیتا برای بالابردن اعتبار خودش، همیشه موارد بهداشتی را با تمام دقت رعایت می‌کند.

استفاده از دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس در کلینیک گیتا

تا اینجا متوجه شدیم که کلینیک گیتا از متخصصان مجرب و کارآزموده بهره می‌برد که سابقه طولانی در انجام لیزر دارند. اما برای  شهرت و اعتبار یک کلینیک داشتن متخصصان متبحر کافی نیست. دستگاه لیزر نقش مهمی را در رضایت مشتریان دارد. دستگاه خوب و بی‌نقص، مشتری را ترغیب می‌کند که کلیه کارهای زیبایی خود را با لیزر انجام دهد. تنوع اقدامات زیبایی با استفاده از لیزر آن‌قدر زیاد است که برای کلینیک مهم خواهد بود مشتری از انجام عمل لیزر رضایت داشته باشد.

دستگاه جنتملکس پرو پلاس در سال ۲۰۲۲ راهی بازار شده است. جنتلمکس پرو پلاس، جدیدترین دستگاه لیزر نسل جنتلمکس شرکت کندلا محسوب می‌شود. این دستگاه همه شرایط و قابلیت‌های نسل پیش از خود را دارد و چند ویژگی جدید به آن اضافه شده است. در ادامه کاربردهای این دستگاه را با هم مرور می‌کنیم:

  • لیزر موهای زائد خانم‌ها و آقایان در نهایت سرعت و کیفیت در مقایسه با تمام دستگاه‌های دیگر.
  • جوانسازی پوست بدن و صورت با ماندگاری بالا نسبت به درمان‌های غیر جراحی مشابه.
  • از بین بردن جوش، آکنه و لک‌های صورت.
  • ناپدید کردن رد زخم در بدن.
  • درمان قارچ ناخن انگشتان خانم‌ها و آقایان.

سرعت دستگاه

دستگاه جنتلمکس پرو پلاس این ادعا را دارد که در بین دستگاه‌های موجود، از نظر سرعت، بی‌رقیب است. کلینیک گیتا به ‌عنوان مرکز دستگاه جنتلمکس پرو پلاس نیز ادعا را تایید می‌کند.

برای رد یا قبول این ادعا باید به ویژگی‌های فنی این دستگاه اشاره کنیم. سرعت در دستگاه لیزر به این معنی است که در هر پالس، دستگاه بتواند مساحت بیشتری از پوست را لیزر کند. این ویژگی با نام SPOT SIZE شناخته می‌شود. بزرگ‌ترین عددSPOT SIZE  دستگاه جنتلمکس پرو پلاس ۲۶MM است. این عدد را هیچ یک از دیگر دستگاه‌های لیزر موجود در بازار، ندارند. به همین دلیل، این ادعای کلینیک گیتا درست است و این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه‌ها، سریع‌تر عمل می‌کند.

کیفیت دستگاه

قدرت تابش دستگاه جدید لیزر سری جنتلمکس شرکت کندلا، نسبت به دستگاه‌های قبلی افزایش‌یافته است. این به معنی است که دستگاه لیزر می‌تواند به عمیق‌ترین لایه‌های پوست نفوذ کند و وظایف خود را انجام دهد. نتیجه این امر برای مشتری این خواهد بود که کیفیت عمل لیزر افزایش پیدا کرده است. بنابراین مراجعه‌کننده، بعد از یک یا دو سال برای لیزر مجدد مراجعه نمی‌کند، زیرا انجام لیزر با این دستگاه، ماندگاری بالاتری دارد. کلینیک گیتا به عنوان مرکز دستگاه جنتلمکس پرو پلاس جهت رفاه هر چه بیشتر مشتریان خود، آگاهانه این دستگاه را انتخاب کرده است.

سیستم ضد درد دستگاه

سرعت و قدرت زیاد، بدون وجود یک عامل دیگر، بی‌فایده خواهند بود. این عامل، بدون درد بودن لیزر برای مشتری است. برای این منظور، دستگاه جنتلمکس پرو پلاس از سیستم خنک‌کننده‌ای موسوم بهDCD  استفاده می‌کند. این سیستم قبل از هر پالس، گاز خنک‌کننده‌ای را به روی پوست می‌پاشاند. در اثر این پاشیدن، گرمای لیزر اثری بر پوست ندارد. این سیستم می‌تواند با توجه‌ به نیاز بیمار و میزان تحمل او در طول عمل، کم یا زیاد شود.

این سیستم ضد درد در واقع کارایی، قدرت و سرعت دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس را حمایت می‌کند. مشتری دیگر نگران درد و ناراحتی مخصوصا در جلسات اول نیست. لیزر موهای زائد سینه آقایان، به درد زیاد شهرت دارد. بنا بر گزارش‌های مراجعه‌کنندگان مرد، با این دستگاه خبری از دردهای زیاد و وحشتناک لیزر موهای زائد سینه نیست.

طول موج‌های دستگاه

این دستگاه از دو طول موج طلایی متفاوت استفاده می‌کند: طول موج ND:YAG 1064 و طول موج ۷۵۵ الکساندرایت. این دو طول موج همه نوع پوستی را پوشش می‌دهند. این یعنی، مرکز دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس ایران دست رد به سینه هیچ مشتری‌ نمی‌زند.

در این دستگاه زمان ماندن هر پالس به روی پوست، کمتر از بقیه دستگاه‌ها است. این تکنیک، مخصوص دستگاه جنتلمکس پرو پلاس در نظر گرفته می‌شود. با این تکنیک، دیگر کسانی که پوست روشن با موهای نازک و کرکی دارند، نگران لیزر موهای زائد خود نخواهند بود. برای اولین‌بار در ایران، این گروه از افراد می‌توانند لیزر واقعی موهای زائد بدن را تجربه کنند.

مطالب گفته شده، خلاصه‌ای بود از قابلیت‌های دستگاه جنتلمکس پرو پلاس که خدمت شما عرضه شد. کلینیک گیتا به‌ دلیل برخورداری از این قابلیت‌ها، در زمینه لیزر، بی‌رقیب است.

استفاده از دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس در کلینیک گیتا

جمع‌بندی

مرکز دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس در ایران، کلینیک گیتا است. قابلیت‌های جدید این دستگاه ۲۰۲۲ شرکت کندلا، به ‌قدری جذاب هستند که نیاز هر مشتری‌ را بر طرف می‌کنند. کلینیک گیتا با افتخار پذیرای مشتریان محترم برای انجام عمل‌های لیزر است.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر