لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد صورت+هزینه

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

تیر 6, 1397
بازدید: 13297

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

تیر 6, 1397
بازدید: 13297

فهرست مطالب

موهای زائد در هر ناحیه بدن آزاردهنده است اما موهای زائد صورت می تواند به طور مضاعف شما را آزار دهد. آیا لیزر موهای زائد صورت توصیه می شود؟

ممکن است بتوانید موهای اضافی (زاید) خود را در نواحی که دائما در معرض نمایش قرار ندارند، پوشش دهید اما هنگامی که این موها به صورت پرز هایی در صورتتان قرار می گیرند راهی برای مخفی کردن آن ها وجود ندارد. صورت شما همواره در معرض نمایش است و در نتیجه توجه همگان به موهای بالای لب، چانه یا خط ریش جلب می شود. هرگز به موهای صورت اجازه ندهید که اعتماد به نفس شما را بگیرد و با لیزر صورت از آن ها خلاص شوید.

با لیزر موهای صورت میتوانید به صورت همیشگی و با روشی ایمن موهای خود را کاهش دهید، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و از تراشیدن صورت با تیغ و سوزش ناشی از آن خلاص شوید.

لیزر صورت برای هر دو جنس

پوست روی صورت جز حساس ترین بخش های بدن شما است و برداشتن دائمی موهای زائد آن یک نگرانی برای مردان و زنان است.

خوشبختانه، درمانی وجود دارد که ایمن و تاثیر گذار است و به صورت دایم موها را کاهش می دهد و هیچ گونه درد ناشی از تراشیدن که ممکن است روی پوست شما وجود داشته باشد، ایجاد نمی کند. رفع موی زائد با استفاده از لیزر، با هدف قرار دادن رنگ دانه تیره مو دقیقا در ریشه و تخریب آن در محل تماس کار می کند. پس از چند دقیقه جلسه به اتمام می رسد و شما یک گام به پوست صاف، زیبا که همیشه در آرزوی آن بودید، نزدیک می شوید. این روش دوران نقاهت کوتاهی دارد که به وی کمک می کند سریعا به زندگی روزمره خود ادامه دهد.

لیزر موهای زائد صورت در خانم ها

بسیاری از خانم ها از این مشکل رنج می برند که در پشت لب بالا، چانه و خط ریش خود مو دارند که ممکن است باعث خجالت آن ها بشود. این امر می تواند یک منبع بزرگ برای نا امنی توسط فرد در نظر گرفته شود و باعث شود تا از فعالیت طبیعی خود دست بکشد و صورت خود را زمانی که کسی نزدیک او قرار دارد، پنهان نماید. لیزر موهای زائد صورت در زنان در نواحی زیر انجام می شود.

  • لب بالایی
  • خط ریش
  • چانه
  • گردن

لیزر موهای زائد صورت در مردان

این تنها زنان نیستند که موهای صورت خود را لیزر می کنند. مردان به دنبال حالتی متفاوت از حذف مو برای داشتن پوست صاف بدون مرحله رشد دوباره مو خارش دار و برآمدگی های دردناک که معمولا بعد از اصطلاح معمولی در ریش ایجاد می شود، می گردند. فولیکولیت های کاذب، اصطلاح فنی برای شرایطی است که مو زیر پوست رشد می کند و منجر به درد ناخوشایند و برآمدگی های کوچک در پوست می شود. این ها می توانند به دلیل اصلاح، اپیلاسیون و کندن مو باشد که منجر به تحریک زیاد در ناحیه مو می شود.

اثرات تحریک کننده پوستی دیگر روش های حذف مو را کنار بگذارید و لیزر موهای زائد صورت را انتخاب نمایید. شما می توانید نقطه دقیق مورد نظر را که می خواهید پوستی صاف داشته باشید را انتخاب نمایید. هنگامی که به خوبی آراسته شدید حس خوشایندی خواهید داشت و بیش از پیش برای دیگران جذاب به نظر خواهید رسید.

  • محل های درمان معمول برای مردان
  • خط گردن (انگار که ریش اصطلاح شده است)
  • تمامی ریش
  • پشت گردن

مطلب مرتبط: همه چیز درباره لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد

آیا استفاده از لیزر صورت برای حدف موهای چانه زنان پیشنهاد می شود؟

جواب: به منظور این که بتوانیم به شما یک دید کلی از مسئله بدهیم، لیزر یک درمان تایید شده توسط FDA برای حذف دایمی مو است و از نور پالسی برای غیر فعال کردن فولیکول مو استفاده می کند. بهترین داوطلبان لیزر صورت آن هایی هستند که رنگ پوست آن ها در بخش سفیدتر قرار دارد و موهایی مشکی دارند زیرا نور پالسی حاصل از لیزر بر روی رنگدانه ها (رنگ مو)اثر می گذارد. برای پوست های تیره نیز دستگاه جنتل مکس پرو مجهز به لیزر اندیگ میباشد که با طول موج ۱۰۶۴مناسب برای پوست ها و نواحی تیره است، در نتیجه با حداکثر ایمنی کار برای شما انجام می شود.

مطلب مرتبط: عوارض لیزر موهای زائد صورت

آیا موهای نازک و کرکی را می توان لیزر کرد؟

آیا لیزر موهای زائد صورت باعث ضخیم شدن موها می شود؟ مکانیزم تمام لیزرها یکسان است: جذب توسط رنگدانه ها، پس اگر مویی کرکی و بور باشد هیچ لیزری موثر نخواهد بود، اینکه گفته می شود یک دستگاهی موثر است یا خیر، اصلا چنین چیزی از نظر علمی نداریم و تبلیغات غیرواقعی است، حتی در نواحی مانند صورت، بازو و… در برخی از افراد (مجدا تاکید می شود: در برخی افراد) قابلیت این را دارد شاهد تاثیر معکوس باشیم.

برای اظهار نظر بهتر، که آیا موهای شما نازک است و یا قابل لیزر شدن حتما باید از نزدیک معاینه شوید.

هزینه لیزر صورت

برای اطلاع از تعرفه لیزر موهای زائد و پکیج های ویژه تخفیف با بهترین دستگاه لیزر بر روی لینک زیر کلیک کنید:

هزینه لیزر موهای زائد + شرایط تخفیف

منبع: idealimage

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر يگانه شنبه ۱۲ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 151 مشاهده پرسش
    سلام
    من ايران زندگى نميكنم (تركيه هستم) و اينجا صورت، زير بغل، بيكينى و پام رو ليزر ميكنم. به مدت ٢ ماه ميخوام بيام ايران. ميخواستم بپرسم كه ميتونم اين دو ماه رو بيام پيش شما ليزرم رو انجام بدم يا نميشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۲ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام بله اما فاصله بین جلسات لیزر بدن هر دو ماه است و طبیعتا نزد ما فقط 2 جلسه می توانید لیزر انجام دهید
    2. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۲ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود??????
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر پریسا شنبه ۱۲ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 150 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من دوجلسه در بیمارستان پوست رازی لیزر در ناحیه زیر بغل انجام دادم که الان از اخرین جلسه دو ماه میگذره و میخوام به کلینیک شما مراجعه کنم. سوالم اینه من در ناحیه ی دور سینه و زیر ناف و بین سینه ها کمی موهای زاید دارم خیلی وحشتناک نیست اما هست. ولی از لیزر هم جواب گرفتم در این دوجلسه و قبلا هم که زیرچانه رو لیزر کردم اونم جواب گرفتم.
    به نظر شما مشکل هورمونی دارم؟
    به متخصص غدد مراجعه کردم تعدادی قرص داد و گفت 4 ماه دیگه برم پیشش که من 4 ماه بعد دیگه نرفتم. البته دکتر هم نگفت مشکل خاصی داری. ضمن اینکه احتمال میدم 1عدد کیست تخمدان هم دارم.
    حالا با این اوصاف لیزرم رو در مطب شما ادامه بدم و بعد از عید به سراغ دکتر غدد و سونوگرافی از تخمدان برم؟ یا اینکه سریعا اقدام کنم برای موارد بالا و لیزرو ادامه ندم فعلا؟ اخه از لیزر جواب گرفتم این نشون دهنده ی این نیست که مشکل هورمونی ندارم؟ ممنوم دکتر من خیلی نگران اینم که مشکل هورمونی داشته باشم نمیدونم این موهای زاید دور سینه و بین سینه و زیر ناف بخاطر پرمو بودن منه یا بخاطر مشکل هورمونی؟ کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۲ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام برای تشخیص مشکل هورمونی باید حتما از نزدیک معاینه شوید
      اگر نتیجه آزمایشات و سونوگرافی که تازه باشد هم دارید همراه خود داشته باشید


      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود??????
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر رویاسیفی چهارشنبه ۲ اسفند ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 234 مشاهده پرسش
    وقتی برای لیزر میام باید بدنم مو داشته باشه یا ن شما برای لاغری هم کاری انجام میدین
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۲ اسفند ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام 24 ساعت پیش از لیزر شیو کامل باید انجام دهید
      خیر خدمات لاغری انجام نمی دهیم


      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود??????
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر محیا شنبه ۱۴ بهمن ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
    سلام خانم دکتر عزیز
    از شهرستان هستم و قصد انجام لیزر و دارم.تو شهری ک زندگی می کنم و شهر های اطراف کلینیک هایی هستن ک با دستگاه الکساندرایت کار می کنن ودوستانم هم مراجعه کردن و گفتن باید تا 8 جلسه لیزر انجام بشه البته در تو ضیحاتشون ذکر شده 4 تا 6جلسه و در عمل تغییر کرده. و باعرض پوزش چند سوال داشتم و ممنون میشم ک پاسخ بدید.
    سوال 1: خانم دکتر خودتون لیزر و انجام میدید ؟یا شخصی در مطب یا کلینیک شما اینکارو انجام میده.به نظرم مهمه ک یک پزشک اینکارو انجام بده
    سوال 2: دقیقا بین 4 تا 6 جلسه است؟ با توجه به اینکه ذکر شده دستگاه پرقدرتیه
    سوال 3: با توجه به ارائه دو پکیج در کلینیک اگر لیزر یکی از پکیج های ذکر شده باشه و به دلیل مقطع وسیعی در بدن و زمان گیر بودن آیا وقت میگذارید و با حوصله
    و دقت لیزرو انجام میدین ؟
    سوال 4: برای افرادی ک از شهرستان و جاهای دورتر مرکز شمارو برای اینکار انتخاب میکنن آیا استثنایی تو وقت نوبت دهی براشون قائل میشین، به طور مثال؛پنج شنبه ها تو ساعت مناسب نوبت بدین! برای رفت و آمد و سر وقت رسیدن؟
    سوال 5: اگر بخوام از پکیج تخفیفی ویژتون استفاده کنم که به نظر ایده ی عالی به نظر میرسه ،با عرض عذر خواهی و پوزش فراوان چه مدرک قانونی بهم داده میشه مبنی بر اینکه مبلغ کامل جلسات به مرکز شما برای 6 جلسه (یکسال آتی) پرداخت شده ؟
    سوال 6: اگر این اعتماد سازی صورت گرفت ، و لیزر شروع شد و به این نتیجه رسیده شد ک مثلا تو 4 یا 5 جلسه جواب گرفته میشه و نیاز بیشتری نیست .برای مابقی مبلغ چه تصمیمی می گیرید؟ برگردونده میشه یا قابل برگشت نیست؟
    ازتون عذر می خوام برای سوال های زیادم و ممنون میشم پاسخ بدین.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۱۴ بهمن ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام سلامت باشید
      مساله اول که باید الکساندرایت نام دستگاه نیست و نام طول موج است دستگاه هایی که توانایی تولید طول موج 755 نانومتر یا الکساندرایت را دارند چندصد میلیون تومان تفاوت قیمت دارند پس صرفا الکساندرایت بودن چندان اهمیت ندارد.

      خیر نه در این مطب در هیچ کجای دنیا لیزر موهای زائد توسط پزشک انجام نمی شود مطابق با پروتکل بین المللی لیزر موهای زائد باید توسط پزشک مشاوره، تعیین درجات و تنطیمات انجام شود و توسط تکنسین دارای گواهی انجام شود، حتی در ایالات متحده هم به همین ترتیب توسط پزشک مشاوره و توسط تکنسین دارای گواهی انجام میشود از این بابت نگران نباشید
      لیزرهای دیگر که باید توسط پزشک انجام مانند لیزر فرکشنال، در این مطب توسط پزشک انجام می شود

      تعداد جلسات در 90 درصد افراد بین 4 تا 6 جلسه است 10 درصد افراد به جلسات بیشتر احتیاج دارند، هیچ گاه در مورد واکنش بدن انسان نمی توان تضمین داد

      در خصوص وقت دهی حتما به همکاران موقع تماس تلفنی بفرمایید حتما شرایط شما را در نظر خواهند گرفت

      خیر ما هیچ مدرکی به شما تحویل نمی دهیم و مانند حدود 4000 پرونده لیزر که به این مرکز مراجعه می کنند می توانید اعتماد کنید

      اگر زودتر از 6 جلسه تمام شد، جلسات پرداخت شده در این مرکز ذخیره خواهد ماند تا اگر نیاز به جلسه یادآور داشتید انجام دهید

      در نهایت
      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود??????
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر نرگس دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 799 مشاهده پرسش
    سلام
    من دختر18ساله ای هستم که میخاستم برای لیزر موهای چانه و بالای لب اقدام کنم
    فقط بابند موهارو برداشتم
    موهای پشت لبم تقریبا بوره میتونم لیزر کنم؟و چندجلسه نیازه تقریبا؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام مکانیزم تمام لیزرها یکسان است: جذب توسط رنگدانه ها، پس اگر مویی کرکی و بور باشد هیچ لیزری موثر نخواهد بود، اینکه گفته می شود یک دستگاهی موثر است یا خیر، اصلا چنین چیزی از نظر علمی نداریم و تبلیغات غیرواقعی است، برای اظهار نظر بهتر است از نزدیک معاینه شوید
      ضمنا باید 8 هفته از آخرین باری که مو را از ریشه درآورده اید (مثل بند) گذشته باشد

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود??????
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر فاطمه دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 273 مشاهده پرسش
    سلام میخواستم بدونم که لیزر کل بدن هزینش چقدره
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده دوشنبه ۹ بهمن ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود??????
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر تینا شنبه ۷ بهمن ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 137 مشاهده پرسش
    هزینه لیزر کل بدن چقدر است؟و نام دستگاه لیزرچیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۷ بهمن ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود??????
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر سوگند پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 158 مشاهده پرسش
    سلام.خانم دکتر من 4 جلسه لیزر انجام دادم .الکساندرایت دکا بود دستگاه.میخوام بدونم اگه 2جلسه دیگه با دستگاه الکس جنتل پرو انجام بدم مشکلی پیش نمیاد؟؟چون دستگاها فرق دارن میگم.مرسی?
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام تغییر دستگاه برای شما ضرری ندارد، البته با توجه به تفاوت دستگاه هایی که فرمودید برای شما منفعت هم دارد
      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود??????
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر حجت پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 246 مشاهده پرسش
    سلام
    تازه کیست مویی داشتم و عمل کردم و می خواهم که با از بین بردن موهای زائد اون قسمت از تکرار مجدد این بیماری جلوگیری کنم
    ایا موثر هست و امکان این مورد هست ؟
    هزینه این مورد چقدر می باشد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام بله باید لیزر موهای زائد را انجام دهید در این ناحیه

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود??????
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر معصومه پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 158 مشاهده پرسش
    با عرض سلام
    میخواستم بدونم لیزر موهای زائد بیکینی ضرر داره؟واسه بارداری و ناراحتی های زنانگی من دو سال ازدواج کردم و تصمیم گرفتم واسه لیزر بیکینی اما اطرافیان گفتن ممکنه واسه بارداری ضرر داشته باشه درسته؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام متاسفانه در کشور ما چون سرانه مطالعه بسیار پایین است و اصولا شایعات بیشتر از کتاب بین مردم رایج است، از این دست شایعات بسیار است
      مطالعه کنید و آگاه باشید و مثل عموم نباشید
      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود??????
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر