لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد صورت+هزینه

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

تیر 6, 1397
بازدید: 13283

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

تیر 6, 1397
بازدید: 13283

فهرست مطالب

موهای زائد در هر ناحیه بدن آزاردهنده است اما موهای زائد صورت می تواند به طور مضاعف شما را آزار دهد. آیا لیزر موهای زائد صورت توصیه می شود؟

ممکن است بتوانید موهای اضافی (زاید) خود را در نواحی که دائما در معرض نمایش قرار ندارند، پوشش دهید اما هنگامی که این موها به صورت پرز هایی در صورتتان قرار می گیرند راهی برای مخفی کردن آن ها وجود ندارد. صورت شما همواره در معرض نمایش است و در نتیجه توجه همگان به موهای بالای لب، چانه یا خط ریش جلب می شود. هرگز به موهای صورت اجازه ندهید که اعتماد به نفس شما را بگیرد و با لیزر صورت از آن ها خلاص شوید.

با لیزر موهای صورت میتوانید به صورت همیشگی و با روشی ایمن موهای خود را کاهش دهید، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و از تراشیدن صورت با تیغ و سوزش ناشی از آن خلاص شوید.

لیزر صورت برای هر دو جنس

پوست روی صورت جز حساس ترین بخش های بدن شما است و برداشتن دائمی موهای زائد آن یک نگرانی برای مردان و زنان است.

خوشبختانه، درمانی وجود دارد که ایمن و تاثیر گذار است و به صورت دایم موها را کاهش می دهد و هیچ گونه درد ناشی از تراشیدن که ممکن است روی پوست شما وجود داشته باشد، ایجاد نمی کند. رفع موی زائد با استفاده از لیزر، با هدف قرار دادن رنگ دانه تیره مو دقیقا در ریشه و تخریب آن در محل تماس کار می کند. پس از چند دقیقه جلسه به اتمام می رسد و شما یک گام به پوست صاف، زیبا که همیشه در آرزوی آن بودید، نزدیک می شوید. این روش دوران نقاهت کوتاهی دارد که به وی کمک می کند سریعا به زندگی روزمره خود ادامه دهد.

لیزر موهای زائد صورت در خانم ها

بسیاری از خانم ها از این مشکل رنج می برند که در پشت لب بالا، چانه و خط ریش خود مو دارند که ممکن است باعث خجالت آن ها بشود. این امر می تواند یک منبع بزرگ برای نا امنی توسط فرد در نظر گرفته شود و باعث شود تا از فعالیت طبیعی خود دست بکشد و صورت خود را زمانی که کسی نزدیک او قرار دارد، پنهان نماید. لیزر موهای زائد صورت در زنان در نواحی زیر انجام می شود.

  • لب بالایی
  • خط ریش
  • چانه
  • گردن

لیزر موهای زائد صورت در مردان

این تنها زنان نیستند که موهای صورت خود را لیزر می کنند. مردان به دنبال حالتی متفاوت از حذف مو برای داشتن پوست صاف بدون مرحله رشد دوباره مو خارش دار و برآمدگی های دردناک که معمولا بعد از اصطلاح معمولی در ریش ایجاد می شود، می گردند. فولیکولیت های کاذب، اصطلاح فنی برای شرایطی است که مو زیر پوست رشد می کند و منجر به درد ناخوشایند و برآمدگی های کوچک در پوست می شود. این ها می توانند به دلیل اصلاح، اپیلاسیون و کندن مو باشد که منجر به تحریک زیاد در ناحیه مو می شود.

اثرات تحریک کننده پوستی دیگر روش های حذف مو را کنار بگذارید و لیزر موهای زائد صورت را انتخاب نمایید. شما می توانید نقطه دقیق مورد نظر را که می خواهید پوستی صاف داشته باشید را انتخاب نمایید. هنگامی که به خوبی آراسته شدید حس خوشایندی خواهید داشت و بیش از پیش برای دیگران جذاب به نظر خواهید رسید.

  • محل های درمان معمول برای مردان
  • خط گردن (انگار که ریش اصطلاح شده است)
  • تمامی ریش
  • پشت گردن

مطلب مرتبط: همه چیز درباره لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد

آیا استفاده از لیزر صورت برای حدف موهای چانه زنان پیشنهاد می شود؟

جواب: به منظور این که بتوانیم به شما یک دید کلی از مسئله بدهیم، لیزر یک درمان تایید شده توسط FDA برای حذف دایمی مو است و از نور پالسی برای غیر فعال کردن فولیکول مو استفاده می کند. بهترین داوطلبان لیزر صورت آن هایی هستند که رنگ پوست آن ها در بخش سفیدتر قرار دارد و موهایی مشکی دارند زیرا نور پالسی حاصل از لیزر بر روی رنگدانه ها (رنگ مو)اثر می گذارد. برای پوست های تیره نیز دستگاه جنتل مکس پرو مجهز به لیزر اندیگ میباشد که با طول موج ۱۰۶۴مناسب برای پوست ها و نواحی تیره است، در نتیجه با حداکثر ایمنی کار برای شما انجام می شود.

مطلب مرتبط: عوارض لیزر موهای زائد صورت

آیا موهای نازک و کرکی را می توان لیزر کرد؟

آیا لیزر موهای زائد صورت باعث ضخیم شدن موها می شود؟ مکانیزم تمام لیزرها یکسان است: جذب توسط رنگدانه ها، پس اگر مویی کرکی و بور باشد هیچ لیزری موثر نخواهد بود، اینکه گفته می شود یک دستگاهی موثر است یا خیر، اصلا چنین چیزی از نظر علمی نداریم و تبلیغات غیرواقعی است، حتی در نواحی مانند صورت، بازو و… در برخی از افراد (مجدا تاکید می شود: در برخی افراد) قابلیت این را دارد شاهد تاثیر معکوس باشیم.

برای اظهار نظر بهتر، که آیا موهای شما نازک است و یا قابل لیزر شدن حتما باید از نزدیک معاینه شوید.

هزینه لیزر صورت

برای اطلاع از تعرفه لیزر موهای زائد و پکیج های ویژه تخفیف با بهترین دستگاه لیزر بر روی لینک زیر کلیک کنید:

هزینه لیزر موهای زائد + شرایط تخفیف

منبع: idealimage

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر taha پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 184 مشاهده پرسش
    سلام و عرض خسته نباشید به شما و همکاران محترمتان اقا هستم و میخواستم بدونم که ایا لیزر کردن ناحیه ی بیکینی یعنی بیضه و قسمت پایینی الت لیزر شود باعث عقیم سازی یا هر مشکلی میشود . و اگر هم مشکلی ایجاد نمیکند با چه دستگاهی باید انجام شود.
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام
      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر محدثه پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 197 مشاهده پرسش
    آیا لیزر باعث نازایی میشود؟ آیا لیزر باعث نازایی میشود؟
    و چند جلسه برای رفع کامل موهای زاید نیاز است؟ نازایی
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام
      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر بهاره پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 158 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت خانم دکتر،در موردلیزر چندتا سوال دارم،متاسفانه من بسیار پرمو هستم ودرقسمت چونه وکشاله ران موهای زائد سیاه دارم،دو جلسه درکلینیک شما فول بادی لیزر کردم ولی نتیجه ای اصلا نگرفتم ،چکار کنم که نتیجه بگیرم؟جلسات لیزر رو ادامه بدم،دکترانوریان برام ازمایش هورمون هم نوشتن ،اگه هورمونی باشه موهام شنیدم لیزر اثر نداره ،راه درمانی هست؟ راستی بعداز لیزر پوستم التهاب شدید نداره فقط جای موها یه کم صورتی میشه شنیدن میگن اگه بعد لیزر پوست ملتهب نشه یعنی لیزر اثر نزاشته ،درسته؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام ببینید ما در فازهای مختلف رشد باید پالس انرژی را منتقل کنیم و اصلا معنی جوابدهی در 2 جلسه را حقیقتا متوجه نمی شود
      از نظر علمی شما باید تعداد جلسات را کامل انجام دهید تا با افزایش پله پله موهای زائد برطرف شوند، حتی گاهی ممکن است در جلسات 3 تا 4 افزایش مو هم داشته باشیم که کاملا طبیعی است
      همچنین در فرم مراقبت ها که پس از لیزر بهتون داده می شود مورد پنج نوشته شده است:

      "ریزش موها در جلسات لیزر، در هر فرد متفاوت است، ممکن است پس از 20 روز از جلسه اول و یا حتی ممکن است پس از جلسه دوم و سوم اتفاق افتد (بدین معنی که در جلسات اول شاهد ریزش نباشید). این کاملا نسبت به شرایط پوست هر فرد متفاوت است. همچنین در صورتی که پیش تر در مرکز درمانی دیگری لیزر انجام داده اید الگوی ریزش مسلما نمی تواند مانند سابق باشد.
      واکنش بدن هیچ انسانی شبیه دیگری نیست و همچنین واکنش بدن انسان در دوره های مختلف زمانی متفاوت است."

      در نهایت التهاب شدید پس از لیزر کمی نگران کننده است و نباید التهاب شدید داشته باشید، فقط مقداری تغییر رنگ مختصر کافی است، همچنین انتخاب صحیح درجات جهت جلوگیری از سوختگی بسیار بهتر است تا خدایی ناکرده دچار سوختگی شوید


      در خصوص اختلال هورمونی باز هم خیر چنین مساله ای نیست، باید نتیجه آزمایش و سونوگرافی بررسی شود گاهی نیاز به درمان دارویی داریم
      لطفا آزمایشات را کامل انجام دهید و روزهای شنبه دوشنبه سه شنبه بعدظهر تعیین نوبت بفرمایید تا آقای دکتر ریاحی در خصوص مشکل هورمونی بررسی کنند
  • تصویر کاربر ندا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 422 مشاهده پرسش
    من دوساله پیگیر لیزر موهای بدنم هستم ولی متاسفانه استانه دردم بسیار بسیار پایینه حتی بند صورت هم نمیتونم تحمل کنم از طرفی هم موهای بدنم خیلی زیاده .. یک بارم کلینیک شما اومدم و مشاوره شدم یه ککچولو رو ساق پام تست کرد ولی خیلی درد داشت.... من موندم چکار کنم اطلاعات دقیق از لیزر و دستگاهها دارم و به خیلیا پیشنهاد میکنم ولی خودم واقعا نمیدونم دردشو چکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم ناحیه ساق و بیکینی خب بیشترین درد را دارد، پیشنهاد میکنم از کرم بی حسی زایلاپی استفاده کنید و هنگام انجام بفرمایید که درد دارید از درجات بسیار پایین تر استفاده می کنند تا به مرور ریشه موهای شما نازک تر شود تا بتوانید تحمل کنید، اما خب به تعداد جلسات بیشتری نیاز است
      اما باید این رو هم بدانید که دستگاه جنتل مکس پرو به دلیل سسیستم خنک کننده پرهزینه ای که دارد کمترین میزان درد را دارد در حدی که بسیاری از مراجعین در جلسات دوم به بعد از کرم بی حسی هم استفاده نمی کنند


      در نهایت هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر باران پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 177 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر ببخشید من میخواستم بدونم ایا لیرز موهای پا باعث میشه لکه هایی ک بخاطره اپیلاسیون و موهای زیر پوستی بوده از بین بره و ایا میشه موهای کرکی هم لیرز کرد و هزینه لیزر کله بدن چقدر هستش و هزینه پاها کامل به همراه بیکینی چقدر میشه مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام ببنیید با شروع لیزر موهای زائد به این دلیل که روش های سنتی را کنار می گذارید عوارض آنها ممکن است کمتر شوند (مثل شلی، جوش، تیرگی و...)
      اما گاهی نیاز به درمان همزمان با لیزر نیز می باشد


      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر یلدا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 138 مشاهده پرسش
    قیمت لیزر موهای زائد
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام
      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر Parvane شنبه ۸ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 162 مشاهده پرسش
    سلام ببخشيد براي ليزر جايي كه شاتي حساب ميكنن بهتر هست؟و زودتر جواب ميده؟
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده شنبه ۸ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام خیر چنین مساله ای نیست
      لیزر موهای زائد اینقدر مولفه های فراوان دارد، که اگر به مرکزی که مراجعه میکنید اعتماد ندارید، تنها تعداد شات ها مهم نیست بسیاری از مسائل کیفی از جمله مواد مصرفی هست که شما آگاهی ندارید
      بهتر است به جایی مراجعه کنید که قابل اعتماد باشد


      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر سلام چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 164 مشاهده پرسش
    سلام بنده 4جلسه برا رفع موهای کل بدن لیزر رفتم 2 جلسه هم ترمیم رفتم جمعه 6جلسه میشه جلسه دوم من نتیجه خوبی گرفتم اما الان احساس میکنم داره برمیگرده دلیلش چی میتونه باشه؟ دلیلش چیه؟ و اینک الان چند جلسه هست ک بدنم میسوزه
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام عزیزم حقیقتا ما در جریان شرایط لیزر شما نبودیم اجازه اظهار نظر نداریم، برای اظهار علمی باید از نزدیک معاینه شوید، البته گاهی نیاز به بررسی نتایج آزمایشات هم می باشد

      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر مریم پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 153 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید.خواستم بدونم چه زمان طول میکشه که موهای زاعدصورتم کاملاازبین بره دقیقامثل ریش مردهاشده
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام باید بدانید موهای زائد صورت احتمالا ریشه مشکل هورمونی دارد و باید برای اظهار نظر قطعی نتیجه آزمایشات و سونوگرافی شما بررسی شود


      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
  • تصویر کاربر مرضیه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 161 مشاهده پرسش
    با سلام
    خانم دگتر من قبلا 6 جلسه از لیزر دایود استفاده کردم (حدود 1 سال پیش) الانم خب موها مجداد رشد کردن و این لیزر اصلا روی موهای کرک روی شکم و گودی کمر تاثیر نداشت.
    من الان از خدمتتون چند تا سوال دارم:
    1- این لیزر روی موهای کرک هم جواب میدهد؟
    2- چند جلسه هست که افتاب گرفتم و کمی تیره شدم باز هم میتونم ازین لیزر استفاده کنم؟
    3- و اینکه من خیلی در مورد لبزر تحقیق کردم تا اینبار جایی رو انتخاب کنم که نتیجه بگیرم. میخواستم نظرتونو در خصوص الکس سرد کوترا هم بپرسم.
    ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر گیتا مجیدزاده پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۷( 5 سال پیش)
      سلام
      چندین نکته را باید بدانید:

      تکنولوژی دایود هم خیلی خوب و موثره اما برندهای مطرح این تکنولوژی در ایران نیستند به این علت که اکثرا ساخت اسرائیل هستند
      - سطح تماس: در دستگاه دایود هندپیس کاملا در تماس با بدن است و در دستگاه الکساندرایت جنتل مکس پورو کندلا خیر و این دو مزیت دارد
      اول اینکه واکنش پوست حین لیزر رو میتوان مشاهده کرد و دوم به لحاظ بهداشتی
      عمق نفوذ: که در الکساندرایت جنتل مکس پورو کندلا کمتر از دایوده عمق نفوذ کمتر یعنی ایمنی بیشتر
      سطح مقطع: سطح مقطع دایود کوچکتر است که احتمالا درد به همراه دارد
      در نهایت طول موج دایود 808 نانومتر هست این در حالیست که دستگاه جنتل مکس پورو با دو تکنولوژی الکساندرایت و اندی یگ با طول موج های 755 و 1064 تمام تایپ های پوستی تیره و روشن را میتوان انجام داد.


      پس از برنزه شدن به وسیله آفتاب و یا سولاریوم آنچه که به ظاهر هم زیبا و جذاب است، مولکول های دی ان ای آسیب دیده هستند که خودشان را از بین می برند تا سرطانی نشوند.
      از سوی دیگر پس برنزه شدن با روش های فوق پوست به شدت خشک و آسیب پذیر است به همین دلیل تاباندن اشعه لیزر بر روی پوست خشک و آسیب دیده منطقی نمی باشد.
      به همین دلیل است که از پس از حمام آفتاب و یا سولاریوم تا چندین ماه اجازه انجام لیزر موهای زائد را نخواهید داشت.
      اما پوست هایی که ذاتا (مادرزادی) سبزه و برنزه هستند بله به سادگی می توان با استفاده از لیزر اِندی یَگ آنها را لیزر نمود.
      پیش از شروع لیزر و پس از مشاوره با پزشک، تعیین می گردد که کدام نواحی بدن شما با لیزر الکساندرایت و کدام نواحی با لیزر اندی یگ لیزر صورت بگیرد.


      مکانیزم تمام لیزرها یکسان است: جذب توسط رنگدانه ها، پس اگر مویی کرکی و بور باشد هیچ لیزری موثر نخواهد بود، اینکه گفته می شود یک دستگاهی موثر است یا خیر، اصلا چنین چیزی از نظر علمی نداریم و تبلیغات غیرواقعی است، برای اظهار نظر بهتر است از نزدیک معاینه شوید

      نکته نهایی،
      لیزر موهای زائد، یک سیستم حرارتی است که با ایجاد حرارت در ریشه مو، آنها را از بین می برد، کلماتی مثل آیس الکس، الکس سرد و غیره جنبه تبلیغاتی دارد و غیر علمی است


      تفاوت ها کوترا:
      کوترا و کندلا نام دو کمپانی سازنده دستگاه لیزر هستند، دستگاه جنتل مکس پرو ساخت کمپانی کندلا قادر به تولید دو لیزر الکساندرایت و اندی یگ می باشد، دستگاه کوترا هم به همین ترتیب، تفاوت بزرگ این دو دستگاه نوع خنک کننده آنهاست که در دستگاه کوترا ساده تر و بسیار کم هزینه تر اما در جنتل مکس پرو کندلا به سیله گاز کرایوژن انجام می شود که این سرمای بسیار زیاد از درد و سوزش جلوگیری می کند همچنین می تواند این شرایط رو فراهم کند که لیزر را با درجات بالاتری انجام داد در نتیجه جوابدهی بهتری خواهیم داشت، همچنین قسمتی از هندپیس که بدن اتصال دارد در کندلا قابل تعویض است و در کوترا خیر و این در خصوص رعایت بهداشت کار را کمی سخت میکند

      پس طبیعتا تعرفه انجام با جنتل مکس پرو نسبت به کوترا گرانتر خواهد بود



      هر آنچه که نیاز است در مورد لیزر موهای زائد بدانید
      شامل
      نوع دستگاه، تعداد جلسات، هزینه ها، عوارض، درد و...
      در لینک زیر آمده است
      پس از مطالعه اگر سوالی بود بفرمایید.
      پس از کلیک تا باز شدن لینک اندکی تامل فرمایید، اگر باز نشد لینک زير را کپی کنید و در مرورگر گوشی
      Paste
      نمایید تا باز شود👇🏾👇🏾👇🏾
      https://drmajidzadeh.com/178

      تعرفه لیزر موهای زائد:
      https://drmajidzadeh.com/1048/
درحال دریافت اطلاعات

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر