بررسی تکنولوژی جنتلمکس پرو پلاس

بررسی تکنولوژی جنتلمکس پرو پلاس

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مهر 8, 1401
بازدید: 240

نویسنده: دکتر گیتا مجیدزاده

مهر 8, 1401
بازدید: 240

فهرست مطالب

اکثر انسان‌ها از رویش موهای زائد و نیاز به اصلاح مداوم آنها خسته می‌شوند. در نتیجه، به دنبال راه‌حلی دائمی می‌گردند تا با استفاده از آن برای همیشه این مشکل را حل کنند. یکی از راه‌حل‌های موجود برای حل این مشکل، استفاده از لیزر است. پیشنهاد ما به شما برای لیزر موهای زائد بدن، استفاده از دستگاه جنتلمکس پرو پلاس می‌باشد. تکنولوژی جنتلمکس پرو پلاس به گونه‌ای است که می‌‌تواند راه‌حل خوبی برای مشکل موهای زائد باشد. در ادامه مقاله به بررسی این دستگاه و تکنولوژی آن خواهیم پرداخت.

آشنایی با تکنولوژی دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

در حال حاضر دستگاه جنتلمکس پرو پلاس به‌ عنوان یکی از بهترین و پرکاربردترین دستگاه‌های لیزر در جهان شناخته می‌شود. این دستگاه لیزر با آخرین تغییرات در سری محصولات جنتل پرو، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهد. این محصول شرکت کندلا به دلیل تکنولوژی پیشرفته‌ای که نسبت به نسل‌های قبلی خود دارد، دارای مزایا بیشتری است.

تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه به گونه‌ای است که باعث می‌شود این دستگاه بسیار قدرتمندتر و تاثیرگذارتر از نسل‌های قبلی خود باشد. این محصول شرکت کندلا با استفاده از طول موج‌های دوگانه خود باعث درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی در کوتاه‌ترین زمان خواهد شد. همچنین این دستگاه با توجه به تکنولوژی و فناوری که در سیستم خنک‌کننده خود دارد، باعث کاهش درد و ناراحتی مراجعین می‌‌شود. این امر باعث بالا رفتن میزان رضایت مشتریان خواهد شد. در حال حاضر تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه باعث شده است تا این محصول کندلا به‌ عنوان غول بازار صنعت لیزر شناخته شود.

سیستم خنک‌کننده دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

تکنولوژی به کار رفته‌شده در سیستم خنک‌کننده دستگاه جنتلمکس پرو پلاس باعث می‌شود تا راحتی بیمار افزایش پیدا کند. خنک‌کننده این دستگاه بسیار قوی‌تر از سایر دستگاه‌ها است. این موضوع باعث می‌شود این دستگاه بتواند به ‌خوبی از پوست مراقبت کند و باعث کاهش درد و ناراحتی شود. همچنین خنک‌کننده این دستگاه امکان استفاده از جریان‌های بالاتر را فراهم می‌کند که این موضوع منجر به نتایج مثبت درمان می‌شود.

تفاوت تکنولوژی جتنلمکس پرو پلاس با تکنولوژی جنتلمکس پرو

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس نسبت به دستگاه جنتلمکس پرو قطر تابش بزرگتر، مدت زمان پالس کوتاه‌تر، نرخ تکرار بالاتر، انرژی بیشتر و نتایج بهتری ارائه می‌دهد. بنابراین این دستگاه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته‌ای که دارد، می‌تواند درمان‌های موفقیت‌آمیز پوست و زیبایی را در کم‌ترین زمان و با بیش‌ترین قدرت انجام دهد.

کلینیک گیتا اولین دارنده دستگاه جنتلمکس ‌پرو پلاس در ایران

در حال حاضر علیرغم تکنولوژی پشرفته و کاربردهای بسیار دستگاه جنتلمکس پرو پلاس، استفاده از این دستگاه به ‌علت تحریم‌ها در کشور ما بسیار محدود است. هزینه خرید این دستگاه بسیار بالا خواهد بود و برای بسیاری از مراکز و کلینیک‌های زیبایی و درمانی از لحاظ اقتصادی به‌صرفه نیست. در نتیجه، کلینیک‌ها ترجیح می‌دهند از سایر دستگاه‌های لیزر استفاده کنند. اما کلینیک گیتا اولین کلینیک در ایران است که از این دستگاه برای انجام لیزر استفاده می‌کند. هدف این کلینیک از به کارگیری دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس، بالا بردن کیفیت و اثرگذاری و کسب رضایت بیشتر مراجعین است.

کاربردهای تکنولوژی جنتلمکس پرو پلاس

فناوری پیشرفته‌ای که در این دستگاه به کار رفته است، باعث می‌شود این دستگاه دارای کاربردهای بسیاری باشد که عبارتند از:

۱- حذف دائمی موهای زائد

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس با توجه به تکنولوژی پیشرفته‌تری که نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر دارد، می‌تواند در زمان کم‌تری باعث حذف موهای زائد بدن برای همیشه شود.

۲- درمان برخی از بیماری‌های مرتبط با پوست

این دستگاه با استفاده از طول موج‌های دوگانه و تکنولوژی جدیدی که دارد، می‌تواند برخی از بیماری‌های پوستی مانند جوش، واریس، لکه‌های قهوه‌ای و… را درمان کند.

۳- جوان‌سازی پوست صورت

تکنولوژی  به کار رفته در دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس به ‌گونه‌ای است که می‌توان از آن برای جوان شدن و شادابی پوست صورت استفاده کرد.

مزایای تکنولوژی جنتلمکس پرو پلاس

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس دارای مزایای بسیاری است که در متن زیر به ‌آن‌ها اشاره شده است:

• لیزر موهای زائد بدن در کوتاه‌ترین زمان

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس با توجه به قدرت بالایی که دارد، می‌تواند تاثیرگذاری بالایی در از بین بردن موهای زائد داشته باشد.

• دقت بالا

این محصول شرکت کندلا دقت بالاتری نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر دارد.

• بدون درد و ناراحتی

این دستگاه به دلیل تکنولوژی که در سیستم خنک‌کننده آن به کار رفته، با درد و ناراحتی بسیار کمی همراه است.

• مناسب برای انواع پوست‌ها و موها

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس به دلیل فناوری جدید و طول موج‌های دوگانه‌ای که دارد، برای انواع موها و پوست‌‌ها مناسب است.

• انعطاف‌پذیری و تطبیق‌پذیری بالا

دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس دارای انعطاف‌پذیری و تطبیق‌پذیری بالایی است. این دستگاه می‌تواند در درمان تمام لکه‌ها از ۱.۵ تا ۲۴ میلی‌متری مؤثر باشد.

• مناسب برای تمام سنین حتی نوزادان

تکنولوژی به کار رفته در دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس باعث می‌شود، این دستگاه برای تمام سنین حتی کودکان و نوزادان مناسب باشد.

• توان و قدرت بالا

نحوه ساخت و تکنولوژی به کار برده شده در دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس آن را به یک محصول قدرتمند و پر توان تبدیل می‌کنند.

استفاده از تکنولوژی جتنلمکس پرو پلاس چه عوارضی دارد؟

استفاده از تکنولوژی جتنلمکس پرو پلاس چه عوارضی دارد؟

این دستگاه به علت تکنولوژی پیشرفته‌ای که دارد، باعث می‌شود تا استفاده از آن عوارض کمی داشته باشد. عوارض این دستگاه محدود به علائمی مانند قرمزی پوست می‌شوند. اما لازم است توجه داشت که این عوارض هم کوتاه مدت هستند و پس از مدتی از بین می‌روند. اگر این عوارض برای مدت طولانی باقی بمانند، لازم است حتماَ به پزشک مراجعه شود.

مراقبت‌های پس از لیزر با دستگاه جنتلمکس پرو پلاس

فناوری به کار رفته در این دستگاه باعث می‌شود تا این محصول شرکت کندلا نیاز به مراقبت‌های خاصی پس از لیزر نداشته باشد. اما لازم است تمامی افراد بعد از انجام لیزر، از قرار گرفتن در زیر نور خورشید خودداری کنند. همچنین در صورت قرار گرفتن در زیر آفتاب، حتماَ باید از کرم‌های ضد آفتاب استفاده شود.

جمع‌بندی

یکی از دستگاه‎‌های لیزر بدن که امروزه بسیار معروف شده، آخرین محصول شرکت کندلا یعنی جنتلمکس پرو پلاس می‌باشد. تکنولوژی دستگاه جنتلمکس پرو پلاس باعث شده است تا این دستگاه به‌ عنوان رهبر صنعت لیزر شناخته شود. این دستگاه برای تمامی افراد با انواع پوست و مو و در تمام سنین مناسب خواهد بود. دستگاه لیزر جنتلمکس پرو پلاس دارای فناوری پیشرفته‌ای است و همین موضوع باعث می‌شود تا این دستگاه مزایا و کاربردهای بسیاری داشته باشد. از مزایا این دستگاه می‌توان به قدرت بالا، دقت بالا و سیستم خنک‌کننده قوی و پیشرفته آن اشاره کرد. سیستم خنک‌کننده این دستگاه به علت دارا بودن تکنولوژی منحصر به ‌فرد، باعث کاهش درد، ناراحتی و عوارض می‌شود. بنابراین به جرأت می‌توان گفت تکنولوژی جنتلمکس پرو پلاس باعث می‌شود تا این دستگاه بهترین گزینه برای انجام لیزر باشد.

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پیشنهاد ما:

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

سوال خود را در اینجا ثبت کنید و از سیستم کد رهگیری دریافت نمائید. پاسخ شما سریعترین زمان از طریق ایمیل و SMS به شما اطلاع داده خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود که از طریق ای میل یا SMSبرای شما ارسال شده را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

با ربات تلگرام دکتر گیتا مجید زاده

جواب پرسش های خود را سریع تر دریافت کنید!

برای مشاوره و رزرو وقت فرم زیر را پر کنید:

پرسش از دکتر